Jump to content

New in town -420i


razvanli

Recommended Posts

Salutare si ma bucur sa va gasesc.

 

Tocmai am deveni fericitul posesor al unui seria 4, 420i din 2014. Sunt extraordinar de incantat de masina si imi place la nebunie. Practic abia astept sa ma duc la munca, ca sa plec cu masina :)

 

O sa revin si cu ceva poze.

 

Pentru cei care sunt din Buc. Un service de incredere unde sa fac revizia la cutie ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru recomandari.

 

Verificare masinii inainte de achizitie am facut-o la Team Service, langa Vitan. Au fost foarte ok baietii sincer. Nu stiu cum se descurca la piese s.a.m.d , dar pentru verificarea masinii care a costat 250 de lei au:

 

-verificat calculator si erori

-afisat reviziile (una nu era in comp masinii)

-testat strat vopsea (daca a fost folosit kit)

-ridicat pe rampa si verificat visual, discuri si placute.

-visual si cutia si in jurul ei pentru scurgeri

-verificat amortizoare.

 

Pentru revizia cutiei, costul la ei este de 2400 RON, ca idee. Nu am verificat si la Bimmer sincer, dar am zis sa intreb inainte. Prefer recomandari :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu fac reviziile la BMW Concept Service , un service micut , cu oameni foarte priceputi , cu vechime in domeniul BMW...

 

De acord in ceea ce priveste revizia la ulei.

 

Dar fiind vorba de revizia la cutie, as face undeva unde fac mai des asemenea interventii.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut absolut TOT acolo...revizie CV , CV transfer , lichid frana , diferentiale , etc...Nici o problema in 10,000 km...Oamenii aia au fost mecanici/ingineri la BMW , deci nu sunt neica nimeni... :rolleyes:

 

Super.. multumesc frumos pentru recomandare si informatii ;)

Link to comment
Share on other sites

...Pai sa mai dai sfaturi?

 

Nu e rau sa dai sfaturi/pareri...Ideea e ca fiecare are unu-doua service-uri la care merge regulat si este multumit de ceea ce primeste. Eu am incercat multe din ele , inclusiv BIMMER , si fiecare are si bune , si rele...Cei care au dat minus fii sigur ca nu au avut experiente bune cu ZF sau BIMMER... :blush:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

`

Nu e rau sa dai sfaturi/pareri...Ideea e ca fiecare are unu-doua service-uri la care merge regulat si este multumit de ceea ce primeste. Eu am incercat multe din ele , inclusiv BIMMER , si fiecare are si bune , si rele...Cei care au dat minus fii sigur ca nu au avut experiente bune cu ZF sau BIMMER... :blush:

 

Corect, dar dandu'mi MIE minus nu ii afectezi pe cei de la zf/bimmer. Votarea se face pentru calitatea postarii mele, nu multumirea ta fata de cine scriu.

Edited by Magnusy
Link to comment
Share on other sites

`

 

Corect, dar dandu'mi MIE minus nu ii afectezi pe cei de la zf/bimmer. Votarea se face pentru calitatea postarii mele, nu multumirea ta fata de cine scriu.

 

Vai ce pata neagra pe CV..

Si eu am primit duzini de minusuri fara o baza intemeiata, fara o gandire obiectiva a unui adult in toata firea. Din fericire nu sunt Britney sa fiu obsedat de reputatia mea.

 

Salutare si ma bucur sa va gasesc.

 

Tocmai am deveni fericitul posesor al unui seria 4, 420i din 2014. Sunt extraordinar de incantat de masina si imi place la nebunie. Practic abia astept sa ma duc la munca, ca sa plec cu masina :)

 

O sa revin si cu ceva poze.

 

Pentru cei care sunt din Buc. Un service de incredere unde sa fac revizia la cutie ?

 

Felicitari pentru achizitie. Recent sunt nevoit sa folosesc, temporar, o alta masina... cu tractiune fata :frantics: cu 100cp :frantics: :frantics:

Putin mai am... :frantics:

Sa vezi si iarna ce frumos e. Le spun colegilor(club vag) cum mai aluneca masina putin din partea dorsala si se uita la mine mai ceva ca la Gandalf :))

post-88102-0-07574100-1540299089_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Frumoasa masina. Imi plac jentile.

Partea inferioara spate o gasesc putin boring. Daca o pastrez pe a mea ma gandesc la o bara M-line si difuzor carbon. Poate si pragurile M mai profilate.

https://www.rwcarbon.com/bmw-f32-f33-f36-performance-style-diffuser.html#PhotoSwipe1543169036058

 

Am vazut in wend un M-line(M performance) avea si buza de carbon in fata(in genul asta doar ca era coupe https://www.yournextcarltd.co.uk/used-bmw-4-series-nottingham-nottinghamshire-1811062). Senzatie, arata barile mai bine decat M4.

 

As mai pune niste frane M-performance si suspensii M. Cam scump 5-6k euro.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina. Imi plac jentile.

Partea inferioara spate o gasesc putin boring. Daca o pastrez pe a mea ma gandesc la o bara M-line si difuzor carbon. Poate si pragurile M mai profilate.

https://www.rwcarbon.com/bmw-f32-f33-f36-performance-style-diffuser.html#PhotoSwipe1543169036058

 

Am vazut in wend un M-line(M performance) avea si buza de carbon in fata(in genul asta doar ca era coupe https://www.yournextcarltd.co.uk/used-bmw-4-series-nottingham-nottinghamshire-1811062). Senzatie, arata barile mai bine decat M4.

 

As mai pune niste frane M-performance si suspensii M. Cam scump 5-6k euro.

 

Multumesc frumos :)

 

Daca vorbim de spate, frumoase ar fi si stopurile alea de facelift, dar parca nu as investi 1200E in stopuri. Imi plac destul de mult si astea. In rest, frumoasa bara de M clar. Dar nu poti sa o faci doar pe spate, deci trebuie si praguri si bara fata :) Si la culoarea ta, merge si eleronul ala de M.

Link to comment
Share on other sites

Da. Mari mecanici la bimmer. Ii sun sa ii intreb daca au presa de aliniat arborii la un N43 si imi spun ca nu are asa ceva, eu le zic ca bai nene e un motor in 4 cilindrii, nu are cum prin natura lui sa nu aibe arbori balansieri si de aici citez. "Nu domne n-auzi ca nu are asa ceva N43". In secunda 2 am inchis telefonul. De aici trageti voi concluzile cu bimmer.
Link to comment
Share on other sites

Da. Mari mecanici la bimmer. Ii sun sa ii intreb daca au presa de aliniat arborii la un N43 si imi spun ca nu are asa ceva, eu le zic ca bai nene e un motor in 4 cilindrii, nu are cum prin natura lui sa nu aibe arbori balansieri si de aici citez. "Nu domne n-auzi ca nu are asa ceva N43". In secunda 2 am inchis telefonul. De aici trageti voi concluzile cu bimmer.

 

Ce legatura are postarea ta cu acest topic?

 

Later edit: Scuzele mele, acum am vazut ca omul intreba de service. Vezi ca il induci in eroare, bimmer s-a rebranduit, are nume de firma de paza acum :twitch:

Edited by mishwall
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos :)

 

Daca vorbim de spate, frumoase ar fi si stopurile alea de facelift, dar parca nu as investi 1200E in stopuri. Imi plac destul de mult si astea. In rest, frumoasa bara de M clar. Dar nu poti sa o faci doar pe spate, deci trebuie si praguri si bara fata :) Si la culoarea ta, merge si eleronul ala de M.

Arata bine stopurile dar nu mi se par o diferenta colosala. Personal avand fonduri limitate as investi banii in altceva.

Ma gandeam la "buza" in fata e de efect, dar:

- la ce parcari sunt pe aici(inguste, rampe abrupte) imi fac viata grea.

Cand am comandat masina ma gandeam daca sa iau M-line. Pana la urma am evitat din cauza barii fata. Radiatorul de la intercooler e cam expus. In plus conceptul seria 4 avea in genul celei "normale" si praguri M: https://www.freshnessmag.com/2012/12/06/bmw-4-series-concept/ . Mi se pare ca bara normala da o aparenta mai accentuata de latime a botului masinii.

 

 

Daca nu ma insel e nevoie de codare. Nu-i suficienta conectarea fizica.

Link to comment
Share on other sites

 

Hmm interesant :)

 

Presupun ca o sa mai fie montajul si codarea undeva la vreo 100E.

 

@mike2005 aparent nu este nevoie de codare pentru stopuri

Edited by razvanli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.