Jump to content

Consum marit e60 2.5d


Jackel

Recommended Posts

Salutare, am cautat problema mea mai mult timp inainte sa fac postarea(asta pentru cei care o sa se lege de butonul de search). Treaba sta in felul urmatorul: masina in cauza un 525d automat din 2005. Consumul in Bucuresti(nu in aglomeration, la un mers normal, dimineata pana incepe traficul, la pranz pana incep blocajele si seara cand e liber) un uluitor 23l/100km. Am masina de o luna, am luat-o la un schimb pe un infiniti deci stiu ce inseamna consum mare insa si ala consuma mai putin in aceleasi conditii de mers, defapt era mult mai alergat ca asta. Am inceput prin revizie completa la motor, ulei bmw, filtre mann. A urmat o revizie la cutie cu ulei bmw inclusiv baie+filtru. Pusa pe teste nu da nicio eroare care sa se lege de consum sau de partea electrica ce tine de motor, amestec, etc, singura problema era ca debitmetru nu mergea in parametrii. Am schimbat debitmetru(bosch), am curatat egr, admisie, am anulat clapetele la admisie. Singura chestie care ar mai fi si nu am schimbat este un injector care are o valoare de 1.04, dar am inteles ca nu este dus si ca nu ar trebui sa influenteze in halul asta consumul. Am zis initial ca e o problema la bc, am facut si consumul la pompa si este pe acolo. Am verificat toate furtunele, singura problema ar fi ca nu are vlaga in ture mici si incepe sa traga dupa 3000, turbina mi-a verificat-o si a zis ca e ok.

In momentul de fata sunt in pana de idei, daca cineva poate oferi alte sfaturi ce ar mai trebui sa verificat sau daca s-a mai lovit de aceasta problema sunt deschis la orice. Am cautat si pe forumurile din afara, dar nimeni nu a mai avut consum asa mare.

Link to comment
Share on other sites

@Magnusy Tu de unde tot scoti sfaturile astea ce le arunci pe aici pe forum?

 

Daca nu functioneaza turbina in parametrii, simti ca nu mai trage, si ii dai talpa sa o urci in ture, neavand putere jos, dar in nici cel mai pesimistic caz nu ajungi la 23%. Si ECU nu compenseaza nimic.

 

Citeste ce a scris omul mai sus "singura problema ar fi ca nu are vlaga in ture mici si incepe sa traga dupa 3000". Evident ca ECU iti compenseaza amestecul.

 

SI ca sa iti raspund la intrebare, i'am dat sfatul prin comparatie cu o problema comuna pe care o aveam si eu. Nu intra turbo cum trebuie; avea si ea problema in sine + vacumul fisurat

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie si electrovalva turbo, pompa vacuum, furtune vacuum. Un service competent ar fi depistat imediat.

 

Si niciun ECU nu compenseaza pana la 23%, am mers si eu cu electrovalva dusa, nu a crescut deloc consumul.

 

Poate nu pana la 23% dar de compensat, compenseaza.

 

Probabil ca el are mai multe probleme gen turbo care nu lucreaza din diferite motive + injector care dozeaza prea mult + cine stie ce doamne iarta'ma

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din proprie experienta si avand acelasi motor, cred ca e de vina electrovalva ce comanda EGR. Nu apare la diagnoza; daca e defecta, iti baga gaze arse non stop, amestec prost, consum f ridicat, lipsa putere turatii joase.

Nu costa mult si oricum astea se duc 99% dupa atatia ani.

Ca sa o schimbi, dai jos admisia; atunci poti sa verifici daca mai ai clapetele de pe admisie, sa schimbi furtunasele de vacuum, sa verifici bujiile, releul bujii etc

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Admisia am dat-o jos am curatat-o si am anulat clapetele pentru ca deja dadeau semne ca vor ceda. Daca stau sa ma gandesc bine, toate chestiile legate de consum au pornit fix dupa ce am curatat clapeta, egr si admisia. Urmatorul pas era sa ii fac EGR off,DPF off si soft.
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Admisia am dat-o jos am curatat-o si am anulat clapetele pentru ca deja dadeau semne ca vor ceda. Daca stau sa ma gandesc bine, toate chestiile legate de consum au pornit fix dupa ce am curatat clapeta, egr si admisia. Urmatorul pas era sa ii fac EGR off,DPF off si soft.

Dupa ce elimini clapetele, furtunul de vacuum ce intra in tulumba rotunda, ce misca clapetele, trebuie obturat! Eu am anulat clapetele si am schimbat electrovalva EGR ce nu era functionala. Nu te sfatuiesc sa faci DPF si EGR OFF. O remapare stage 1 cu EGR si DPF functionale, asa cum am eu, e super ok!

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce elimini clapetele, furtunul de vacuum ce intra in tulumba rotunda, ce misca clapetele, trebuie obturat! Eu am anulat clapetele si am schimbat electrovalva EGR ce nu era functionala. Nu te sfatuiesc sa faci DPF si EGR OFF. O remapare stage 1 cu EGR si DPF functionale, asa cum am eu, e super ok!

 

Furtunul nu l-am obturat ma gandeam eu ce sa fac cu el, dar fiind primul BMW si dealtfel si primul diesel m-am uitat in mare despre probleme si rezolvari. In weekend o sa obturez si furtunul, insa la mine DPF-ul este dat jos mecanic, am verificat asta cand am facut si revizia la cutie. Deci varianta ar fi sa iau un alt DPF, insa din punct de vedere financiar nu se merita, d-asta am mers pe ideea dpf,egr si stage 2. Dar o sa incerc la reprezentanta prima data cu o verificare dupa care vad ce decizii iau. Oricum multumesc de sfat, mai ales ca dupa ce ai zis de electrovalva, mi-am dat seama ca abia de atunci a inceput sa creasca consumul, insa lipsa de putere era de cand am luat masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.