Jump to content

BMW F10 520d facelift


CATALIN9215

Recommended Posts

Va salut ! Dupa un e90 320d si un e60 520d ,a venit momentul sa trec la f10. Am cumparat de 2 saptamani un f10 facelift 2014 ,euro 6,pret achizitie 16000,km 182000 in prezent,carte service pana la 160000 km ,ultima intrare fiind in luna a 3-a 2018. Ce am inteles distributia de pe facelift ar fii imbunatatita,dar eu dupa sarbatorile de iarna vreau sa o schimb preventiv.Chiar astazi urmeaza sa schimb filtrele si uleiul la masina (850lei cu filtre MANN , ULEI BMW,si manopera inclusa).

http://thumbs2.imagebam.com/d6/91/64/2a29b61011224534.jpg http://thumbs2.imagebam.com/e4/fe/70/dfa1031011224554.jpg http://thumbs2.imagebam.com/ef/a4/e0/0f3a051011224574.jpg http://thumbs2.imagebam.com/42/1c/fa/ad0f8e1011224604.jpg http://thumbs2.imagebam.com/b2/8d/23/2e8c421011224634.jpg

http://thumbs2.imagebam.com/5a/cf/60/736b661011226034.jpg http://thumbs2.imagebam.com/12/22/9b/2dc7a41011226054.jpg

Edited by CATALIN9215
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Adica piesele montate pe masini din 2014 sunt mai vechi decat piesele din ultimele kit-uri de prin 2013 ?

 

Eu vad ca pe masina mea , tot din 2014 , lantul 11318570649 este revizie 3.01.2014 .

Mai sunt serii de fabricatie de lant in 2007 ,2009 si 2013 - cum stiam .

Ar fi absurd sa faca kit-uri de reparatii cu piese noi, dar sa monteze pe masini piese vechi din primele serii. Ar inseamna sa-si caute probleme singuri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa folosesti sanatos masina . Nu te agita cu distributia pana nu auzi zgomote specifice . O masina similara am si eu , tot 2014 , acum acelasi nr de km cu a ta , doar ca e 525D - nici un zgomot.

Dupa 2013 , au fost extrem de putine probleme cu distributia , personal nu cunosc nici un caz - piesele sunt schimbate -nu te lua dupa barfe . Da-i ulei bun , schimba pana in 15 mii uleiul , dezactiveaza start-stop si bucura-te de masina !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are n47n.

Pacat ca nu ai luat cu motorul nou b47, e alta viata.

 

B47 pe F10 a venit cam un an mai tarziu cred - la inceputul lui 2015 (sau poate sfarsitul lui 2014?) . Cam ce e "alta viata" cu B47 ? Diferentele de performanta,consum sunt insignifiante - unii chiar raportau un consum usor mai mare la inceput pt B47 . Ar mai fi silentiozitatea un plus pt B47 , dar multi nu erau de aceeasi parere. Si au fost rapoarte despre unele B47 care se opreau in mers.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

B47 pe F10 a venit cam un an mai tarziu cred - la inceputul lui 2015 (sau poate sfarsitul lui 2014?) . Cam ce e "alta viata" cu B47 ? Diferentele de performanta,consum sunt insignifiante - unii chiar raportau un consum usor mai mare la inceput pt B47 . Ar mai fi silentiozitatea un plus pt B47 , dar multi nu erau de aceeasi parere. Si au fost rapoarte despre unele B47 care se opreau in mers.

 

Am avut 4 n47 si acum are nevasta-mea b47, e mai bun b47, incomparabil mai silentios, mai rafinat, consumul e marginal mai bun. Testeaza unul si o sa intelegi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posibil . Nu va contrazic ca nu ar fii mai bun b47,eu asta am gĂŁsit ,asta am luat ! Momentan am 2500 de km cu ea si chiar sunt mulțumit.Am fost sfĂŁtuit sa nu ii schimb distribuția momentan,nici nu se aude,preventiv vreau ca pana la 200000 sa i-o schimb Edited by CATALIN9215
Link to comment
Share on other sites

La B47 exista riscul de topire a galeriei de admisie si asta pt ca "redesign to cost" Au micsorat-o chiar mai mult fata de cea de pe N47, fiind raportate destul de multe cazuri. Posibil sa nu apara problema atata timp cat masina e noua prin urmare galeria nu-i atat de mult incarcata de calamina, dar in timp, o data cu colmatarea ei, se ajunge destul de des sa se topeasca, fiind din plastic. Cel putin asta mi-a zis mecanicul la care merg, pana nu demult fiind multi ani mecanic in repr BMW, deci cam stie ce-a reparat.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am avut 4 n47 si acum are nevasta-mea b47, e mai bun b47, incomparabil mai silentios, mai rafinat, consumul e marginal mai bun. Testeaza unul si o sa intelegi.

Le-am condus pe ambele. B47 are raspuns mai prompt la acceleratie(turbo lag mai mic), e mai silentios. N47 avea la demaraj o ezitare cam enervant de lunga.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

La B47 exista riscul de topire a galeriei de admisie si asta pt ca "redesign to cost" Au micsorat-o chiar mai mult fata de cea de pe N47, fiind raportate destul de multe cazuri. Posibil sa nu apara problema atata timp cat masina e noua prin urmare galeria nu-i atat de mult incarcata de calamina, dar in timp, o data cu colmatarea ei, se ajunge destul de des sa se topeasca, fiind din plastic. Cel putin asta mi-a zis mecanicul la care merg, pana nu demult fiind multi ani mecanic in repr BMW, deci cam stie ce-a reparat.

 

Mecanicul meu care lucreaza tot la Bmw a zis ca nu prea au fost probleme cu b47 intrucat e destul de nou si automat nu sunt asa multe masini cu peste 200 mii de km. Galeria de admisie se topeste si la n57 si cam la orice diesel la care se aduna calamina. Plasticul e acelasi indiferent ca e n47 b47 etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mecanicul meu care lucreaza tot la Bmw a zis ca nu prea au fost probleme cu b47 intrucat e destul de nou si automat nu sunt asa multe masini cu peste 200 mii de km. Galeria de admisie se topeste si la n57 si cam la orice diesel la care se aduna calamina. Plasticul e acelasi indiferent ca e n47 b47 etc.

 

Ai dreptate, dar la B47 chiar este micsorata si mai mult, prin urmare si riscul este mai mare, logic.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, felicitari, ps foarte bun pretul, 16.000! Eu am dat pe a mea 20.000 in iulie ( model 12.2014). Sunt curios eu ce motor am.

 

baga ultimele 7 caractere din caroserie in :

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/select

 

si afli imediat ce motor ai ;)

 

Vis a vis de B47 , mie motorul asta mi se pare ca se duce spre linistea benzinei ca si sunet resimtit la interior , e cam singurul lucru ce mi se pare misto la el, insa are pasla antifonica pana si peste cureaua de la alternator, cred ca d-asta si linistea.

 

Revenind on topic , faina alegerea avand in vedere faptul ca este facelift

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

http://thumbs2.imagebam.com/16/b6/e5/4871f81070488494.jpg http://thumbs2.imagebam.com/21/a6/78/3ef52c1070488554.jpg

 

Mașina a primit si folie pe geamuri(Llumar aplicatĂŁ la CAR FASHION din Craiova) si am si ĂŽnmatriculat-o .La 185000 de km cât are acum se comporta super.Momentan sunt super mulțumit de mașina si sper sa rĂŁmân asa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://thumbs2.imagebam.com/bd/00/3f/3c79361097296284.jpg

momentan sunt multumit de masina,am hotarat ca pana la sfarsitul lui martie sa ii schimb distributia,sa ii schimb clapetele la galeria de admisie,sa ii curat radiatoarele,daca tot dau motorul jos.

Edited by CATALIN9215
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.