Jump to content

probleme bmw 31dD


cristian28

Recommended Posts

Salut baieti. Am si eu cam 3 probleme minore zic eu si anume la un bmw 318 D , 2000cmc , an 2007, 90 kw:

1) cand iau de volan stanga/dreapta se aude un scartait asa din interior nu de undeva de la curele sau etc. ce ar putea fi ?

2) cand pornesc masina si dau drumu la clima , vine un miros ciudat de motorina si pe parcurs daca miros grilele alea de ventilatie , tot asa se simte un miros de motorina . Cum as putea remedia ?

3) Ce ulei de motor se recomanda la aceasta masina, si daca este normal sa consume 200-300 grame de ulei la aprox 3000km?

 

Multumesc si astept raspunsurile voastre.

Link to comment
Share on other sites

1) s-ar putea sa fie de la pompa servo, verifica lichidul, vezi daca cumva trebuie completat. Verifica curelele si rolele

2)Verifica daca cumva Dorel mecanicul ti-a varsat motorina in locul unde se pune filtrul de polen, am avut aceasta problema la E46 din cauza unui Dorel imbecil.

3) Pune Castrol 5W30 Full Synthetic, fa-i revizia la 15000 km si pune filtre mann sau knecht, sunt ft bune! Cati km are masina ta? 300ml ulei la 3000 de km nu e asa mult...

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc frumos pentru raspunsuri... O parte din ele am rezolvat si anume:

1) mirosul este de la un mic por de la filtru particule si de acolo scapa gaze si se transmit in masina

2) scartaitul era de la o nuca de la volan pe care trebuie degresata.

 

Masina are 185 mii km ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sALUTARE. INCA o problema ce am descoperit acum de cand a dat frigul si anume: cand pornesc masina , parca porneste in 3 pistoane ( acesta eeste simtomul ) , tremura putin si la relanti iar dupa 30 de secunde isi revine . Eu ma gandeam ca bujiile ar fi problema ? Voi ce parere aveti ?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, stefan nu vad o necesitate diagnoza pentru acest simptom, nu ar avea ce sa fie de la altceva aceasta pornire "in 3" decat de la bujii adica porneste mai greu si dupa 20 secunde isi revine. Am inteles ca acestea se schimba destul de greu ? ce bujii recomandati ?

La cati km este recomandat sa schimbi distributia ?

Link to comment
Share on other sites

Salut, stefan nu vad o necesitate diagnoza pentru acest simptom, nu ar avea ce sa fie de la altceva aceasta pornire "in 3" decat de la bujii adica porneste mai greu si dupa 20 secunde isi revine. Am inteles ca acestea se schimba destul de greu ? ce bujii recomandati ?

La cati km este recomandat sa schimbi distributia ?

 

Daca ai sti cate pot fi cauzele de la care sa aiba acel comportament, nu te-ai hazarda in a spune ca nu este necesara o diagnoza. De altfel, sunt banii tai. Ai doua optiuni - ori ii faci o diagnoza si o sa afli destul de precis cam pe unde sa cauti, ori apuca-te si schimba piese dupa ureche, iar dupa vino aici si deschide un topic nou cu "probleme pornire .... ".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pai bĂŁnuiesc ca bujiile nu au cum deoarece sunt necesare doar la pornire și abia au fost schimbate ...

Sunt mai multe reguli de care se tine cont pentru regenerarea filtrului de particule.

 

Una din ele este ca toate bujiile sa fie ok si releul.

 

Dar cum ziceam, la o diagnoza o sa alfii imediat care este problema si de ce nu se face regenerarea filtrului!

Link to comment
Share on other sites

Poate fi si firul de masa, am citit mai multe intamplari cand s-au schimbt bujiile si era eroare, ok s-a schimbat releul si tot eroare era:), asta pana cand s-a schimbat si firul de masa de la releu.

Cand am fost pus in situatia de fata eu am schimbat tot, am platit poate cat nu eram dispus sa platesc, dar pana in ziua de azi nu am nici cea mai mica problema cu partea de incalzire a bujiilor.

Oricare ar fi problema, neinspirat ar fi sa schimbi piese dupa ureche, diagnoza iti va fi de mare ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Poate fi si firul de masa, am citit mai multe intamplari cand s-au schimbt bujiile si era eroare, ok s-a schimbat releul si tot eroare era:), asta pana cand s-a schimbat si firul de masa de la releu.

Cand am fost pus in situatia de fata eu am schimbat tot, am platit poate cat nu eram dispus sa platesc, dar pana in ziua de azi nu am nici cea mai mica problema cu partea de incalzire a bujiilor.

Oricare ar fi problema, neinspirat ar fi sa schimbi piese dupa ureche, diagnoza iti va fi de mare ajutor.

o voi duce dupa 3 ianuarie la tester sa vedem ce spune ... ideea este ca bujiile s=au schimbat acum 2-3 saptamani :frantics:

 

 

Daca ai vreo bujie arsa nu isi face regenerarea filtrul de particule. E posibil sa ai bujiile bune si sa fie releul prost. Schimba toate piesele de pe masina pana te hotarasti sa dai 50 lei la o diagnoza si ne tii la curent.

am inteles :thumbsup: multumesc de raspuns .. releu acela se schimba greu ? cam cat ar fi unul ?

Edited by cristian28
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.