Jump to content

BMW Romania: un nou serviciu 2.11.2018


Romulus

Recommended Posts

Simplu, gratuit şi transparent – BMW România a creat un serviciu online pentru verificarea automobilelor

 

Bucureşti. BMW Group România oferă proprietarilor de modele MINI şi BMW posibilitatea să verifice gratuit şi simplu dacă automobilele pe care le deţin sunt afectate de acţiuni tehnice sau rechemări în service. Ulterior, clienţii se pot adresa oricărui service autorizat şi pot obţine informaţiile relevante şi se pot programa pentru eventuale remedieri, toate realizate gratuit.

Procedura este simplă – clienţii completează un formular cu principalele date de contact şi seria de şasiu a automobilului. Solicitarea este redirecţionată către un service autorizat, la alegerea clientului. Service-ul va efectua verificarea automobilului într-o bază de date şi poate executa ulterior potenţiale remedieri de probleme, gratuit pentru client. Acesta primeşte o informare clară şi transparentă asupra acţiunilor tehnice şi/sau de rechemare la care este supus automobilul, precum şi informaţii despre procedura de remediere şi timpul necesar.

 

Acest proiect continuă demersul BMW Group România de susţinere a clienţilor cu modele achiziţionate second-hand prin servicii gratuite. Un serviciu disponibil de mai mulţi ani, accesibil prin acelaşi formular, oferă clienţii posibilitatea de a comanda manuale de utilizare, tot gratuit, în format electronic, pentru modelele deţinute.

Mai multe despre toate programele de service BMW care pot fi accesate prin formular, aici: https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/personal-services/oferte-modele-importate.html

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi:

BMW Group România

Alexandru Şeremet

Tel.: +40-726-266-224

E-mail: alexandru.seremet@bmwgroup.com

BMW Group

 

Datorită celor patru mărci ale sale - BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţia a BMW Group cuprinde 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2017, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2.463.500 de automobile şi peste 164.000 de motociclete. În anul fiscal 2017, profitul brut a fost de 10,655 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 98,678 miliarde de euro. La 31 decembrie 2017, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 129.932 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred, comunicatul de presa scrie clar online.

 

Pai eu vad ca trebuie sa completezi formularul si sa-ti aranjezi o vizita la reprezentanta,sa-ti spuna acolo daca ai vreun recall - normal ca e contra-cost. Nu scrie niciunde ca-ti trimit ei online un raspuns.

Link to comment
Share on other sites

BMW Romania nu are service-uri, dealerii au si sunt privati. Si masinile BMW Romania se repara la fel ca ale noastre in service-urile dealerilor.

 

Se verifica manual informatia din baza de date si esti programat pentru service in caz ca ai rechemare. Altfel nu.

Link to comment
Share on other sites

Am ratat topicul inițial :)

Eu nu ĂŽnțeleg de ce atâta scepticism și dubii. Introduci datele, vei fi ajutat. Nu introduci, nu. E alegere. Poți opta sĂŁ mergi personal altfel.

Eu unul zic cĂŁ e mare lucru asta și cĂŁ e un pas bun cĂŁtre ĂŽntĂŁrirea relației cu noi, clienții.

 

Eu deși sunt ĂŽn baza lor de date (probabil m-ar fi chemat dacĂŁ era cazul) tot am trimis cererea.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred că a crescut probabil numărul de persoane care se perindau prin service-uri cu întrebări despre recall și probabil au avut nevoie de așa ceva. Dar, din nou, binevenit. Pe site-urile din afară ale BMW au de multă vreme asta.

Da cel mai simplu era daca sa puna o aplicatie web simpla(o pagina) prin care sa poti verifica direct online numarul sasiului in baza de date cu rechemari. Probabil n-au vrut sa cheltuie bani pe asa ceva sau politica grupului Bmw interzice accesul online la bazele lor de date din diferite motive: securitate... Din cate vad se pot accesa bazele lor de date dintr-un domeniu mai restrans - retelele interne ale concesionarilor.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca link-ul 2 este .co.uk . Mai exact din Regatul Unit...

 

"Update 23/10/2018: BMW Group has announced a voluntary recall action in relation to EGR (Exhaust Gas Recirculation) coolers in a selection of vehicles. This will be added to the DVSA website imminently, where customers can enter their vehicle details to check if their car is affected. We will also be writing to all affected customers directly.

This page will be kept updated with the latest information."

 

Acu ce-o sa mai spui, ca astia au shepperd's pie..? :))

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna ideea, proasta implementarea. Am trimis si eu online o solicitare, unde a trebuit sa completez o gramada de chestii, inclusiv la ce dealer vreau sa se duca solicitarea, datele si orele preferate pentru programare (wtf?), si cred ca si sexul persoanei (sic!).

 

Am primit un mail de la dealer in care mi se spune ca da, exista un recall, si ca trebuie sa sun la 0800... ca sa ma programez intr-un service. Cu alte cuvinte, toate campurile alea obligatorii din form au fost doar asa, pentru bucuria mea personala sa mai stau sa completez niste chestii aiurea.

 

Concluzia:

- daca voiau sa faca ceva util pentru clienti, puteau sa ia exemplu de la bimmer.work: pui VIN-ul, ti se spune daca ai sau nu recall. Instant. Dupa care ti se ofera optiuni pentru o programare

- daca voiau sa le forteze mana clientilor sa dea datele personale ca sa-i spamuiasca dupa aia, macar puteau sa gandeasca si ei un pic procesul

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.