Jump to content

Fum la relantiu si putere scazuta


Recommended Posts

Salutare,detin un BMW e60 525 177hp si am urmatoarea problema .scoate fun alb la relantiu si are puterea scazuta ,urca in turatie dar dupa multe secunde .dar fumul nu il da tot timpul ci doar Cate o data la cateva zile cativa km sa zic,.dar as vrea totusi sa va spun povestea..masina am cumparato acum doi ani de la o cunostinta cu urmatorul defect stiut de mine....tragea foarte greu adica urca in ture pana la vreo 3000 .am zis ok o fac..Prima data afost un tester la BMW filaret unde a aparut dpf infundat si injectoarele 2 3 5 6 parametrii scazuti ,merg la o firma cu recomandari bune si il desfund professional ,schimb tot din turbina ,piese garet ,inlocuiesc filtru epurator ,valva egr,ulei ,toate filtrele etc.,iau masina dupa doua zile ,diferenta era ca urca in ture pana la blana dar tot greu fata de dinainte cand nu trecea de 3000 adica ma depasea loganu la Sprint lejer ,merg vreo 7 Mii km si intra in limp mode ,adica nu mai trecea de 2mii de ture ,ma duc inapoi si evident dpf blocat total .la recomandarea specialistului elimin dpf ul si catalizatorul pentru a depista de fapt sursa problemei.Ulterior s a dovedit faptul ca, masina are o defectiune technica, deoarece a aparut fumul alb la relatiu.
Link to comment
Share on other sites

De aici și infundarea prematura a filtrului de particule și a catalizatorolui. Menționez ca fumul nu ĂŽl scoate tot timpul ci la o perioada de câteva zile aproximativ 10 15 min. Intenționez sa montez la loc dpf ul și catalizatorul dar dupĂŁ gĂŁsirea și rezolvarea problemei. Ideea e ca dacĂŁ nu demontam dpf ul și catalizatorul nu știam ca mașina scoate acel fum care ĂŽmi ĂŽnfunda filtrul. Motorul merge fĂŁrĂŁ zgomote ciudate, se aude bine dar atunci când scoate acel fum pe eșapament se schimba și zgomotul ĂŽn toba finala ĂŽn sensul ca se aude mai gros de parca ar fi ĂŽnecata ĂŽn fum și odatĂŁ cu asta puterea ii scade și parca se aud și injectoarele. La tester nici o eroare Aștept pĂŁrerile voastre Edited by Mihai Alex andrei
Link to comment
Share on other sites

Pai fum si miros are pt ca ai anulat catalizator si dpf!!! Tu poate aveai alte probleme.... vacuum, egr, injectoare, turbo etc etc...

Mai bine eliminai mecanicul! Fum si miros au toate fara catalizator!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Recent vazusem pe net o problema asemanatoare, fum alb la relanti,nici o eroare la tester, persoana respectiva nu mai stia ce sa faca, pana la urma a descoperit ca racitorul egr avea o fisura mica si avea urme de antigel in admisie, egr , intercooler, eu zic ca nu te costa nimic sa mai verifici...

 

Edit: am gasit si linkul:

Edited by Pl@y3R
Link to comment
Share on other sites

Va mulțumesc pentru pareri. Ideea e ca mecanicii nu știu de unde sa ĂŽnceapĂŁ, pentru ca fiecare are pĂŁrerea lui, unu ca e egrul, dar și asta e nou, unu ca e filtru epurator, dar și asta l-am pus nou, altu ca e turbina, și asta e noua!!!!! Altu ca e dpf ul ĂŽnfundat și de-aia nu trage, și pe astea le am eliminat fizic

pana la diagnosticarea defecțiunii. Cam complicat cu mecanicii noștri, deci ma doare capul, am zis sa umblu prin service-uri mari gen Filaret, bavaria, bimmer nu la colț de bloc!!! Intri, ĂŽți baga repede un tester..... Nici o eroare, ĂŽți cere 180 lei, ai spui ca mașina e praf e leșinata și dau din umeri!!!!! DacĂŁ aveți vreo recomandare vreun bmw ist care sa punĂŁ iarasi un tester dar sa facĂŁ și un test drive poate gĂŁsește problema ca de schimbĂŁtori de piese care funcționeazĂŁ m-am saturat.o sa revin

Link to comment
Share on other sites

Mihai - trebuie sa gasesti pe cineva care sa-ti faca diagnoza - sa faca testele de air-mass , charge pressure si celelalte relevante pt lipsa de putere . Doar asa poti sa-ti dai seama ce nu e in parametrii . Apropo' , la debitmetru ai umblat ? Un debitmetru obosit nu da eroare dar nici masina nu trage. La fel actuatorul de la turbina, egr . Verifica si toate furtunele de vacuum.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Revin cu o ĂŽntrebare, dacĂŁ ar fi garnitura de chiulasa arsa, lucru care nu la luat ĂŽn calcul niciun mecanic, asta ĂŽn privința fumului alb care ĂŽl scoate o data la câteva zile doar câțiva km de mers și ĂŽn același timp devenind și mai leșinata decât trage de fel oricum, la ce ar trebui sa ma uit, ce simptome ar trebui sa aiba. Ca de tras nu trage. Ok dar, fumul?
Link to comment
Share on other sites

Subliniez si precizez faptul ca sunt posesorul unui e60 care isi permite sal intretina ,adica atunci cand e vorba de schimbat piesa o schimb ,ca dovada pana acum am platit in jur de 1400e doar pe partea de turbo egr etc,dar masina nu trage,......dpful lam dat jos doar fizic fara aumbla la soft tot cu scopul de al monta la loc dar dupa rezolvarea problemei cu fumul,a mai ramas sai schimb injectoare si pompa de injectie ca daca ar fi sa umblu pe la pistoane ,ai schimb motorul.va multumesc tuturor si orice parere ,sugestie e binevenita
Link to comment
Share on other sites

Salutare .prietene ,la soft nu am umblat pentru cĂŁ vreau sa aduc masina la starea inițialĂŁ adicĂŁ sĂŁ-i pun filtrul și catalizatorul la loc și așa trebuia sĂŁ-i fac iar revenire la soft.eu am dat filtrele jos pt cĂŁ se ĂŽnfundau prea repede adicĂŁ ĂŽn câteva luni ,vreo 3-4 mii k.masina avea o problema ,adicĂŁ trĂŁgea ff prost ,iar fumul nu-l vedeam pt cĂŁ ĂŽl oprea filtrul .toți mecanicii ĂŽmi spuneau cĂŁ de-aia nu trage cĂŁ e filtrul ĂŽnfundat .ok.acum nu mai e l-am dat jos .mașina tot nu trage ,și tot odatĂŁ am descoperit problema cu fumul care acesta nu are ce cĂŁuta indiferent daca am sau nu dpf ul .mecanici nu știu sĂŁ o facĂŁ .problema e cĂŁ nu știu unde sĂŁ umble .actuator turbo,injectoare,etc.

 

Daca a mai avut cineva probleme de genul .va rog sĂŁ-mi destĂŁinuiți secretul.ca eu am zis pânĂŁ la urmĂŁ ca ai schimb motorul!!!!

Link to comment
Share on other sites

Schimba electrovalvele, furtunele, senzor Map, Varifica/curata Egr, testeaza valorile injectoarelor la rece/cald.... daca tot zici ca iti permiti, schimba piese ce nu sunt scumpe... n-o baga pe-aia cu schimb motorul. Daca mecanicii unde ai fost nu stiu sa verifice cele enumerate mai sus, schimba mecanicii.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare prieteni. Va mulțumesc pentru pareri și sfaturi. Am trecut din nou pe la un tester bmw și am mai descoperit pana la urma 4 din cele 6 injectoare cu valori minime, injectoarele 2,3,5,6, asa ca bĂŁieții mi-au zis ca astea ar trebui schimbate sau mai bine toate 6, ĂŽn primul rand sa avem valorile bune pe injectoare dupĂŁ care trecem la celelalte cu verificarea, actuator posibil, ca doar asta a rĂŁmas neschimbat și debitmetru. PĂŁrerea ĂŁstora ca și a unora dintre voi e ca injectoarele nu mai muncesc cum trebui, de aici și zgomotul pronunțat de diesel adicĂŁ rontaitul auzit cu ușurințĂŁ la accelerația greoaie lipsita de putere și bineĂŽnțeles fumul care-l scoate, dar pana acum era oprit de catalizator și dpf curĂŁțat de doua ori ĂŽn 6 luni pana când am zis sa le elimin și sa rezolv cauza (defecțiunea) dupĂŁ care sa pun altele, dar asta dupĂŁ ce mașina trage ca un bmw cu 177cai. La un e39 care lam avut nu era dotat cu dpf, și nu scotea nici un pic de fum decât la subturatii prin oraș fĂŁcute la schimbarea de trepte, dar foarte puțin ca la relantiu nici vorba,fata de e60ul asta care nu poti sta ĂŽn spatele lui prea mult ca te intocsici.. Revin, cu discuta. Va mulțumesc si vĂŁ salut
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salutare prieteni .revin cu problema despre e60 ul meu ,de la ultima discuție, am parcat o.pt ca am zis sa nu bubuie ceva ..intre timp bineĂŽnțeles am cĂŁutat rezolvĂŁri ,mecanici,serviceuri care sa I dea de cap.dar ĂŽncĂŁ se pare ca ecomplicat ,ĂŽn acest interval de timp am mai fĂŁcut doar câteva zeci de km .și dupĂŁ Cum spuneam mai sus printre problemele pe care vi le am spus masina are și reprize de fum alb și zgomot de toba sparta de zici ca e vapor când ai venea ei .mergând cu ea de colo colo am observat ca face atunci când apa ajunge la 80 82 grade ..Am oprit o ,am lĂŁsat o vreo jumĂŁtate de ora ,apa a ajuns la vreo 60 grade dupĂŁ care am plecat din nou fĂŁrĂŁ zgomot fĂŁrĂŁ fum ,merg cca.5 6 km urca apa la 80 grade și iar la fel fum și zgomot la toba finala...........ĂŁsta din serviceurile premium nu ĂŽmi spun ca cĂŁ nu poate sĂŁi mai facĂŁ diagnoza ca nu mai am dpf ul și ctz.ul pe ea și sa mĂŁ duc sa le pun la loc și dupĂŁ aia sa revin,....eu insistând și spunandule ca din acest motiv leam dat jos tocmai ca se ĂŽnfundau foarte repede și ca le montez dupĂŁ rezolvarea problemei,......probabil ca trebui sa caut mecanicul care a mai rezolvat fix aceeași problema la u e60 pe care o am eu și nu cei cu testerul care sunt ĂŽn stare sa schimbe piese de la cap la cap adicĂŁ defapt sa de scopuri ce are masina intru n final pe banii clientului .va mulțumesc și dacĂŁ aveți sfaturi pareri,recomandĂŁri de,mecanici buni sunt binevenite
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.