Jump to content

M8 2019


adi v

Recommended Posts

Primele imagini cu M8 in camuflaj!

 

Mi se pare un sacrilegiu sa pui "///M" pe autobuzul ala.

VI0DBaS.jpg

 

Cumva cred ca BMW vrea sa se bata cu AMG pe teritorul acestuia, masini numai motor, restul luxos dar nu prea sportiv. Masina de 4,85m si 2 tone.

Sper sa nu isi fi bagat degetele in ochi prin sacrificarea Seriei 6, reducerea ei in dimensiuni si mutarea upscale la Seria 8. La acelasi pret ai optiunea Panamera, care este chiar un GT pt 4 persoane, nu ca Seria 8, 2 persoane si bagaje.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare un sacrilegiu sa pui "///M" pe autobuzul ala.

VI0DBaS.jpg

 

Cumva cred ca BMW vrea sa se bata cu AMG pe teritorul acestuia, masini numai motor, restul luxos dar nu prea sportiv. Masina de 4,85m si 2 tone.

Sper sa nu isi fi bagat degetele in ochi prin sacrificarea Seriei 6, reducerea ei in dimensiuni si mutarea upscale la Seria 8. La acelasi pret ai optiunea Panamera, care este chiar un GT pt 4 persoane, nu ca Seria 8, 2 persoane si bagaje.

 

Seria8/M8 va fi lansat in toate configuratiile: coupe, coupe/cabrio si berlina.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

?! Tot autobuze sint si alea.

Oricum nu inteleg postarea ta.

Colegul de mai sus face referinta la Panamera cu 4 locuri de aceea i-am confirmat configuratia disponibila pentru seria 8, autobuz sau nu, depinde fiecare cum vede lucrurile ,unde traieste si cateodata marimea conteaza. Fiind fan si proprietar doar de BMW-uri, am detinut mai multe modele si pot sa afirm ca daca ar trebui sa aleg intre modelul precedent de seria 6/6 grancoupe, 8/8 grancoupe si Panamera cu configuratie similara , as alege mereu BMW-ul fara sa clipesc.

Numai bine

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Posted 27 minutes ago

 

este fantastic cum stiu sa faca bani producatorii auto si nu numai ametind aceeasi platforma tehnica si scotand modele diferite la diferite preturi.

 

de exemplu, seria 6 GT are aceelasi ampatament cu seria 7 adica 3070mm si este evident ca discutam despre aceeasi masina cu diferenta in faptul ca seria 6 GT nu are perne de aer pe fata, este antifonata un pic mai prost si poate si materialele interioare un pic mai proaste.

diferenta reala intre cele doua masini dpdv cost, cu siguranta este pana in 10.000 euro si totusi, seria 7 la dotari si motorizari echivalente se vinde cu 25.000 euro in plus.

 

sunt ferm convins ca si seria 8 grand coupe va avea 3070mm ampatament, 50 mm mai coborata ca inaltime totala, un alt design (diferit de seria 7 si comun seriei 8 coupe) si probabil se va vinde cu 10% in plus la pret fata de seria 7.

 

dar grupul VAG este maestru in combinatii, peste BMW

This post has been edited by edit: 27 minutes ago

 

BMW 520xD G30

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Recent citeam pe un blog auto cum ca si ford vrea sa scoata un "Mustang" cu 4 usi.

Producatorii au inteles ca-i rost de facut zinghi seriosi. Familistii cu posibiliati care au de carat dupa ei tot familionul dar vor sa se dea si in ceva "sport" , "coupe". Cum doamna vrea sa care jumate de casa plus copiii iar domnul vrea sport. Asa au aparut toate "sportivele" astea de 2-3 tone: Gran coupeuri, Panamere, AMG GT 4 doors, SUV-uri Porsche, Lambo.

E naiv sa crezi ca ofera aceleasi senzatii/tinuta cu o masina usoara si acelasi raport putere/greutate. Interesanta e si deprecierea. Modelele sport din gamele traditionale vor pierde mult mai putin decat experimentele astea. Vezi cat costa un 911 si cat e un Cayenne turbo din 2006 de exemplu. Pe cel din urma il iei pe nimic - 10k euro probabil.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

am dat copy/paste la text dintr-un loc unde postasem gresit si vad ca mi s-a luat textul cu tot cu semnatura, astfel incat ridicol apare ca imi trecusem si modelul masinii la finalul postarii.

 

da, sunt diferente mari intre leon si A3, insa nu cat sa justifice 20% diferenta.

 

totusi, te contrazic lowlife, cutiile, motoarele, electronica si aproape tot ceea ce nu se vede, sunt identice

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cata vreme sunt gusteri care sa cumpere, nu e vina producatorilor :)

Gusterii nu cumpara "nou". Ei sint "conectati" la diverse combinatii de unde le vine masina cu cel putin 30% reducere in cazul masinii noi (oameni care lucreaza pt BMW, masina ruleaza ca demonstrator pt BMW dar de fapt e condusa de asta deja, etc) sau si mai mult daca e una iesita din leasing si pun mina pe ea direct, o inregistreaza pe firma, deci nici TVA, etc. Majoritatea masinilor scumpe din Germania sint de fapt "pe firma".

Mare parte va fi de altfel vanduta firmei, gen BMW vinde la BMW si inregistrate o perioada direct pe firma.

 

Vanzarile de masini noi contin un mare procent de vinzari direct la producator, uneori chiar 50% sau peste! (Tageszulassungen, VorfĂźhrwagen, etc). Adica firma isi vinde sie insesi (shit, de cand nu am mai folosit expesia asta).

5lW8Vo0.jpg

 

Asa ca nu cred partea cu "care sa cumpere". De fapt BMW a vrut un halo car, un varf de gama care lipsea. Au incercat cu i8 dar e prea futurist pt multi, apoi Seria 6 care nu prea sarea peste 5 si desi era la acelasi pret cu 7, era vazut ca fiind "sub" acesta, etc. Ce a fost 840/850 si ce este acest autobuz. Normal ca nu e sportscar, e un GT, dar macar puteau sa il faca mai elegant atunci.

 

PS: la VAG sunt motorizari, cutii, sisteme diferite in functie de producator. Si materialele sunt mult diferite la interior. Un seat leon e departe rau de A3.

Stai linistit, sint identice. Nu au sa modifice (cu durerile de cap aferent gen certificare, etc) niste cutii sau motoare pentru cateva mii de unitati. Rentabilitate scazuta.

Materialele depind de nivelul de echipare si pret. Si un Leon Cupra are destul de bun interiorul, chiar daca nu e chiar de nivel RS3. Dar si pretul e de 2-3 ori mai mic.

 

Recent citeam pe un blog auto cum ca si ford vrea sa scoata un "Mustang" cu 4 usi.

Producatorii au inteles ca-i rost de facut zinghi seriosi. Familistii cu posibiliati care au de carat dupa ei tot familionul dar vor sa se dea si in ceva "sport" , "coupe". Cum doamna vrea sa care jumate de casa plus copiii iar domnul vrea sport. Asa au aparut toate "sportivele" astea de 2-3 tone: Gran coupeuri, Panamere, AMG GT 4 doors, SUV-uri Porsche, Lambo.

E naiv sa crezi ca ofera aceleasi senzatii/tinuta cu o masina usoara si acelasi raport putere/greutate. Interesanta e si deprecierea. Modelele sport din gamele traditionale vor pierde mult mai putin decat experimentele astea. Vezi cat costa un 911 si cat e un Cayenne turbo din 2006 de exemplu. Pe cel din urma il iei pe nimic - 10k euro probabil.

 

Producatorii nu mai fac profit din modelele "normale" sau, de fapt, nu mai fac destul profit. Asa ca sar pe nisele unde se mai scoate ceva in plus. Sau asa cred ei. De exemplu BMW a avut succes cu X6, dar si-a bagat degetele in ochi cu Seria 5 GT. Dar nu a renuntat, au vrut sa isi bage degetele si mai adanc, asa ca au scos Seria 3 GT.

 

Curentul despre care vorbesti tu este generat de dorinta soferilor de masini de firma de a conduce si altceva decit un combi diesel automat. Nici una din aceste masini nu se vinde mai mult de 10% direct la privati. Privatul pune mina pe ea in general cand masina are deja 1 an vechime sau mai mult. Moment in care producatorul nu mai are nici un profit. Deci "noi" nu influentam cu nimic designul si directiile din domeniu. Flotele isi impun punctul de vedere si efectele se vad (cum ai recunoscut si tu): masini mari, comfortabile si relativ sport.

Link to comment
Share on other sites

Gusterii nu cumpara "nou". Ei sint "conectati" la diverse combinatii de unde le vine masina cu cel putin 30% reducere in cazul masinii noi (oameni care lucreaza pt BMW, masina ruleaza ca demonstrator pt BMW dar de fapt e condusa de asta deja, etc) sau si mai mult daca e una iesita din leasing si pun mina pe ea direct, o inregistreaza pe firma, deci nici TVA, etc. Majoritatea masinilor scumpe din Germania sint de fapt "pe firma".

Mare parte va fi de altfel vanduta firmei, gen BMW vinde la BMW si inregistrate o perioada direct pe firma.

 

Vanzarile de masini noi contin un mare procent de vinzari direct la producator, uneori chiar 50% sau peste! (Tageszulassungen, VorfĂźhrwagen, etc). Adica firma isi vinde sie insesi (shit, de cand nu am mai folosit expesia asta).

5lW8Vo0.jpg

 

Asa ca nu cred partea cu "care sa cumpere". De fapt BMW a vrut un halo car, un varf de gama care lipsea. Au incercat cu i8 dar e prea futurist pt multi, apoi Seria 6 care nu prea sarea peste 5 si desi era la acelasi pret cu 7, era vazut ca fiind "sub" acesta, etc. Ce a fost 840/850 si ce este acest autobuz. Normal ca nu e sportscar, e un GT, dar macar puteau sa il faca mai elegant atunci.

 

 

Stai linistit, sint identice. Nu au sa modifice (cu durerile de cap aferent gen certificare, etc) niste cutii sau motoare pentru cateva mii de unitati. Rentabilitate scazuta.

Materialele depind de nivelul de echipare si pret. Si un Leon Cupra are destul de bun interiorul, chiar daca nu e chiar de nivel RS3. Dar si pretul e de 2-3 ori mai mic.

 

 

 

Producatorii nu mai fac profit din modelele "normale" sau, de fapt, nu mai fac destul profit. Asa ca sar pe nisele unde se mai scoate ceva in plus. Sau asa cred ei. De exemplu BMW a avut succes cu X6, dar si-a bagat degetele in ochi cu Seria 5 GT. Dar nu a renuntat, au vrut sa isi bage degetele si mai adanc, asa ca au scos Seria 3 GT.

 

Curentul despre care vorbesti tu este generat de dorinta soferilor de masini de firma de a conduce si altceva decit un combi diesel automat. Nici una din aceste masini nu se vinde mai mult de 10% direct la privati. Privatul pune mina pe ea in general cand masina are deja 1 an vechime sau mai mult. Moment in care producatorul nu mai are nici un profit. Deci "noi" nu influentam cu nimic designul si directiile din domeniu. Flotele isi impun punctul de vedere si efectele se vad (cum ai recunoscut si tu): masini mari, comfortabile si relativ sport.

 

Vorbim de modalidatea de finantare: clar majoritatea masinilor noi sunt comparate de firme (leasing in general). Din diferite motive - fiscal, rentabilitate mai buna.

 

Totusi clientul final care beneficiaza/conduce masina influenteaza in mare parte evolutia modelelor. Producatorii pe asta isi fac studiile de marketing. Mai gresesc rar (seriile 3,5 GT, Z4...) dar asta e. Poate-i si strategic chiar daca nu castiga bani aduc lumea in concesiuni, poate clientul cumpara alte modele, vand servicii.

Daca ne uitam pe categorii:

- masinile flotelor in general pana in 50k euro(pret firma adesea discounted, fara TVA). Trebuie sa corespunda macar partial asteptarilor clientului altfel omul nu mai ia masina. Opteaza pentru bani in mana sau alte alternative salariale.

- masinile de care vorbeam mai sus - segmentul peste 50k. Aici nu mai e vorba de flote sa hotarasca administratorul dupa rentabilitate. Asteptarile clientului au o pondere mult mai mare. Sunt persoanele cu zinghi seriosi de care vorbeam mai sus. Cu cat urci in pret cu atat creste rentabilitatea. Producatorii se dau peste cap sa inventeze tot felul de nise sa atraga astfel de clienti.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de modalidatea de finantare: clar majoritatea masinilor noi sunt comparate de firme (leasing in general). Din diferite motive - fiscal, rentabilitate mai buna.

 

Totusi clientul final care beneficiaza/conduce masina influenteaza in mare parte evolutia modelelor. Producatorii pe asta isi fac studiile de marketing. Mai gresesc rar (seriile 3,5 GT, Z4...) dar asta e. Poate-i si strategic chiar daca nu castiga bani aduc lumea in concesiuni, poate clientul cumpara alte modele, vand servicii.

Daca ne uitam pe categorii:

- masinile flotelor in general pana in 50k euro(pret firma adesea discounted, fara TVA). Trebuie sa corespunda macar partial asteptarilor clientului altfel omul nu mai ia masina. Opteaza pentru bani in mana sau alte alternative salariale.

- masinile de care vorbeam mai sus - segmentul peste 50k. Aici nu mai e vorba de flote sa hotarasca administratorul dupa rentabilitate. Asteptarile clientului au o pondere mult mai mare. Sunt persoanele cu zinghi seriosi de care vorbeam mai sus. Cu cat urci in pret cu atat creste rentabilitatea. Producatorii se dau peste cap sa inventeze tot felul de nise sa atraga astfel de clienti.

 

Vezi ca te contrazici singur.

"clar majoritatea masinilor noi sunt comparate de firme (leasing in general)"

"Totusi clientul final care beneficiaza/conduce masina influenteaza in mare parte evolutia modelelor."

Cum e pina la urma? Clientul care nu da bani si cumpara masina dupa 3-4 ani are ceva de spus sau managerul de flota care o cumpara noua? Pe ala il intereseaza costul pe km si sa isi tina soferii multumiti. Au si astia o mica marja de joaca cand configureaza masina, dar primesc multe repere deja fixate: model, uneori motor, cutie, ce echipare sa fie, cam ce optionale sa ia, etc.

 

Pe asta isi fac astia studiile de marketing, pe ce se vinde NOU. Ce urmeaza pe urma nu ii mai intereseaza pt ca ei sint scosi din profit. Ei castiga la masinile noi si service. ATIT. Au incercat de 2-3 ani sa intre si pe piata de 2n hand, dar e greu, aic sint deja jucatori versati si cu experienta de decenii.

 

Masinile din flote trec de mult de 50k euro. 50k euro e un 320d combi automat sau X1 optionat cat de cat. Poate flota de la Putzkolonne e sub 50k, gen Dacia MCV, etc.

 

Clientii cu "zinghi" nu cumpara 850i nou. Uita-te pe youtube, unde mai toti au un canal. Clovni gen Schmee150, vezi ce masini cumpara noi (vorba vine, ca tot pe firma le cumpara/finanteaza). Unul nu va pune mina pe asa ceva, mai ales cu o depreciere crunta de 30-40% in primii ani.

Cati clienti cu zinghi au cumparat i8 nou?! Etc.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca te contrazici singur.

"clar majoritatea masinilor noi sunt comparate de firme (leasing in general)"

"Totusi clientul final care beneficiaza/conduce masina influenteaza in mare parte evolutia modelelor."

Cum e pina la urma? Clientul care nu da bani si cumpara masina dupa 3-4 ani are ceva de spus sau managerul de flota care o cumpara noua? Pe ala il intereseaza costul pe km si sa isi tina soferii multumiti. Au si astia o mica marja de joaca cand configureaza masina, dar primesc multe repere deja fixate: model, uneori motor, cutie, ce echipare sa fie, cam ce optionale sa ia, etc.

 

Pe asta isi fac astia studiile de marketing, pe ce se vinde NOU. Ce urmeaza pe urma nu ii mai intereseaza pt ca ei sint scosi din profit. Ei castiga la masinile noi si service. ATIT. Au incercat de 2-3 ani sa intre si pe piata de 2n hand, dar e greu, aic sint deja jucatori versati si cu experienta de decenii.

 

Masinile din flote trec de mult de 50k euro. 50k euro e un 320d combi automat sau X1 optionat cat de cat. Poate flota de la Putzkolonne e sub 50k, gen Dacia MCV, etc.

 

Clientii cu "zinghi" nu cumpara 850i nou. Uita-te pe youtube, unde mai toti au un canal. Clovni gen Schmee150, vezi ce masini cumpara noi (vorba vine, ca tot pe firma le cumpara/finanteaza). Unul nu va pune mina pe asa ceva, mai ales cu o depreciere crunta de 30-40% in primii ani.

Cati clienti cu zinghi au cumparat i8 nou?! Etc.

 

Nu-i nici o contradictie. Amesteci finantarea(prin firma de leasing) cu beneficiarul(cel care conduce masina). In mare beneficiarul dicteaza ce scoate producatorul pe piata. Cu cat masina-i mai scumpa cu atat mai mult. Iar administratorul de flota cu atat mai putin.

 

Referitor la 50k citesti ce-am scris eu? Inca odata masinile flotelor n-au fost cumparate la retail. Au f des discount special 20-25%, si VAT. In conditiile astea ma refeream la 50k. Cititi fratilor. De asta fac postari kilometrice si dau totul mura in gura. Sa evit comentarii inutile. Dar vad ca unii nu citesc sau fac asta de dragul polemicii.

Masina mea seria 4 costa in retail 46k, achizitionata prin contract de flota e 30k. Ce-ti iei cu 50k pret de flota? Seria 5 motor mare si super optionat, pret echivalent de retail 75k euro. Pe unde vezi asemnea flote? Vreau si eu acolo.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu-i nici o contradictie. Amesteci finantarea(prin firma de leasing) cu beneficiarul(cel care conduce masina). In mare beneficiarul dicteaza ce scoate producatorul pe piata. Cu cat masina-i mai scumpa cu atat mai mult. Iar administratorul de flota cu atat mai putin.

 

Referitor la 50k citesti ce-am scris eu? Inca odata masinile flotelor n-au fost cumparate la retail. Au f des discount special 20-25%, si VAT. In conditiile astea ma refeream la 50k. Cititi fratilor. De asta fac postari kilometrice si dau totul mura in gura. Sa evit comentarii inutile. Dar vad ca unii nu citesc sau fac asta de dragul polemicii.

Masina mea seria 4 costa in retail 46k, achizitionata prin contract de flota e 30k. Ce-ti iei cu 50k pret de flota? Seria 5 motor mare si super optionat, pret echivalent de retail 75k euro. Pe unde vezi asemnea flote? Vreau si eu acolo.

 

Tu chiar nu vrei sa intelegi, sau...nu poti. "Beneficiarul" este firma de leasing, ala cumpara masina. Soferul conduce ce i se aproba.

Daca tu crezi ca soferul si nu firma care comanda masinile dicteaza ce scoate BMW sau Audi pe piata, esti naiv. In plus, piata europeana e de importanta secundara, batalia se duce in China si USA. Piete in care masinile se cumpara de pe raft, ffff putine sint comandate si optionate. Si efectul se vede. Masinile devin din ce in ce mai mari, desi in Europa ne-ar conveni sa ramina mici, totul se duce spre comfort, moale si cuplu mult la turatii mici, etc. Uita-te la evolutia X5. Cum a inceput is unde a ajuns.

 

Tu vorbesti de comentarii inutile? Dupa ce te bagi in discutii si le tragi spre alte directii? Vorbeam de M8 si faptul ca masina nu o sa fie cumparata noua de persoane fizice si acum despre ce vorbim? Ca nu ai adus nici un contraargument la ce ziceam.

 

Nu zice nimeni ca flota cumpara la retail, tu vorbesti de pret de retail si apoi o dai la intors. Defineste termenii clar inainte de a te lansa in polemici. Vorbesti despre preturi, cu TVA, fara, faci bors din ele. Aici noi vorbim de vanzari de masini la persoane fizice, oameni care cumpara masina pt ei, nu pe firma flota sau mai stiu eu ce. Pe bunica sau matusa cum fac turcii sa spele banii.

 

Discount de 20%? LOL. La contract de flota? Pai tu scrii mai jos de reducere de la 46 la 30 (normal ca fara TVA, dar nu mai precizezi ca tie iti place supa de termene). Deci cat e procentul pina la urma?

 

La fel cum te amagesti singur. "Masina mea seria 4" si urmezi cu "achizitionata prin contract de flota" (si fara TVA, dar asta nu mai spui, ca na...sa facem borsul). Pai cum e? E a ta sau a flotei? Daca e a ta cum e cu TVA? De cand nu platesc persoanele private TVA la achizitia masinii? Tu esti ca aia care vind masinile si scriu "unic/primul proprietar dupa ce a fost inmatriculata pe dealer/firma" :hyper:

 

La noi asta e flota, seria 5 cu de toate, X5, AMG E43, A8, ceva busuri VW (cred ca rata la leasing era redusa, au valoare reziduala mare si s-au bagat si la astea).

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu chiar nu vrei sa intelegi, sau...nu poti. "Beneficiarul" este firma de leasing, ala cumpara masina. Soferul conduce ce i se aproba.

Daca tu crezi ca soferul si nu firma care comanda masinile dicteaza ce scoate BMW sau Audi pe piata, esti naiv. In plus, piata europeana e de importanta secundara, batalia se duce in China si USA. Piete in care masinile se cumpara de pe raft, ffff putine sint comandate si optionate. Si efectul se vede. Masinile devin din ce in ce mai mari, desi in Europa ne-ar conveni sa ramina mici, totul se duce spre comfort, moale si cuplu mult la turatii mici, etc. Uita-te la evolutia X5. Cum a inceput is unde a ajuns.

 

Tu vorbesti de comentarii inutile? Dupa ce te bagi in discutii si le tragi spre alte directii? Vorbeam de M8 si faptul ca masina nu o sa fie cumparata noua de persoane fizice si acum despre ce vorbim? Ca nu ai adus nici un contraargument la ce ziceam.

 

Nu zice nimeni ca flota cumpara la retail, tu vorbesti de pret de retail si apoi o dai la intors. Defineste termenii clar inainte de a te lansa in polemici. Vorbesti despre preturi, cu TVA, fara, faci bors din ele. Aici noi vorbim de vanzari de masini la persoane fizice, oameni care cumpara masina pt ei, nu pe firma flota sau mai stiu eu ce. Pe bunica sau matusa cum fac turcii sa spele banii.

 

Discount de 20%? LOL. La contract de flota? Pai tu scrii mai jos de reducere de la 46 la 30 (normal ca fara TVA, dar nu mai precizezi ca tie iti place supa de termene). Deci cat e procentul pina la urma?

 

La fel cum te amagesti singur. "Masina mea seria 4" si urmezi cu "achizitionata prin contract de flota" (si fara TVA, dar asta nu mai spui, ca na...sa facem borsul). Pai cum e? E a ta sau a flotei? Daca e a ta cum e cu TVA? De cand nu platesc persoanele private TVA la achizitia masinii? Tu esti ca aia care vind masinile si scriu "unic/primul proprietar dupa ce a fost inmatriculata pe dealer/firma" :hyper:

 

La noi asta e flota, seria 5 cu de toate, X5, AMG E43, A8, ceva busuri VW (cred ca rata la leasing era redusa, au valoare reziduala mare si s-au bagat si la astea).

Nu mai stau sa-ti mai traduc ca-mi pierd vremea. Oricum o dai la-ntors n-am chef de gargara. Nu mai poti tu sa dormi ca nu stii situatia masinii mele.

Stiu niste firme profitabile din Luxembourg, Elvetia, Germania care au parcuri de sute de masini dar la nivelul seriilor 1,3,4,5(deja pt upper management).

 

Misto acolo la tine, vreau si eu. Cu ce va ocupati frate? Sunteti toti directori executivi?

Edited by mike2005
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Misule, cum e totusi pina la urma? E masina ta, sau a firmei? Ce scrie in brief la prim proprietar?

Cat altruism! Sa arzi gazul exemplar preocupat de semenii tai. Un exemplu de urmat.

Serios, n-ai altceva mai bun de facut?

 

Dar uite iti spun cum e cu masina mea, daca-mi spui domeniul ala fantastic in care lucrezi si ploua cu masini de 100k. Maine vin, macar sa ma ia portar.

 

PS: ce-i "brief"? tradu-ne si noua aia ramasi de caruta

Edited by mike2005
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mi se pare un sacrilegiu sa pui "///M" pe autobuzul ala.

VI0DBaS.jpg

 

Cumva cred ca BMW vrea sa se bata cu AMG pe teritorul acestuia, masini numai motor, restul luxos dar nu prea sportiv. Masina de 4,85m si 2 tone.

Sper sa nu isi fi bagat degetele in ochi prin sacrificarea Seriei 6, reducerea ei in dimensiuni si mutarea upscale la Seria 8. La acelasi pret ai optiunea Panamera, care este chiar un GT pt 4 persoane, nu ca Seria 8, 2 persoane si bagaje.

E doar parerea ta!O sa fie si un seria 8 pentru 4 persoane.Acuma ca tie iti place panamera e treaba ta,la altii o sa le placa seria 8 si tot asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...

Intamplator sunt cu I3-ul :rolleyes: la un hotel din Valcea. In parcare era un M8 parcat, desigur, in mijlocul parcarii...

 

Dar bai nene cat de fain este!!! M-am tot plimbat in cautarea unei prize :pardon: si ma uitam la M8... Cu numere rosii de Iasi.

 

Absolut superb exemplarul. Sunt rar entuziasmat de masini dar e cu adevarat superba...

 

Interiorul / exteriorul este ... minunat ! Nu am gasit unghi din care sa zic ca e urata masina.

 

!!! UAU !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.