Jump to content

Sfaturi Achizitie X1


Oana.Florian

Recommended Posts

Buna ziua,

As dori achizitionarea unui X1, caut ceva de prin anul 2014 macar. (nu am preferinte daca sa fie 4X4 sau nu)

Ca buget, am gasit in jur de 14k euro in Germania ( preturile din ce am vazut sunt mai bune ca si la noi).

Ma puteti ajuta va rog cu cateva sfaturi: benzina / motorina? de cand cu tevatura asta cu motoarele diesel, nici nu stiu ce sa mai fac.

Km mai putini, dotari mai putine/ km mai multi,dotari mai multe ? ( nu le poti gasi pe toate in banii astia)

Nu am fost niciodata in Ge dupa o masina, nici nu stiu la ce sa ma astept acolo..tepe cu Km dat inapoi ..etc .

Va multumesc anticipat pt ajutor, orice sfat este bine venit

O zi frumoasa

:clover:

Link to comment
Share on other sites

Cauta o masina pe site-ul oficial de masini de ocazie al BMW, vezi daca iti face ceva cu ochiul, apoi mergi si discuta cu un consilier de vanzari de la o reprezentanta BMW, deoarece poate poti negocia ceva la pretul afisat, si ei sa iti aduca masina. In felul acesta, poti avea o garantie si limitezi fraudele.

 

Benziva vs diesel, probleme tehnice, distributii, etc, abunda forumul in topicuri pe aceasta tema, important este bugetul tau, cati km vei rula pe an, in ce conditii(oras/exterior), ce iti place, etc.

 

Masini cu alimentare pe benzina vei gasi mai putine, deoarece in vestul europei s-au vandut fff multe diesel vs benzina (cred ca prin 2014 procentul era 70 vs 30 %), iar acum ,deoarece legislatia va impune usor usor in vest limitari pentru diesel, lumea le vinde si se orienteaza spre hibrid/benzina.

 

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles?manufacturers=221&series=8,10,11,12,13,40,27&variants=77&culture=en-US&skip=10&priceMax=14000&registerDateMin=2014

Link to comment
Share on other sites

Buna Oana,

 

Anul acesta mi-am achizitionat o masina BMW X3 20dXdrive din Germania.

Nu am vrut sa risc cumparand ceva din RO, ptr ca la noi sunt foarte multi tepari si este bine sa mergi la sigur.

Am incercat si eu varianta pe care ti-a recomandat-o colegul meu mai sus, de a alege o masina rulata din reprezentantele BMW, dar din pacate la noi sunt ff scumpe masinile rulate.

Drept urmare am incercat sa ma orientez in afara, mai exact pe vestitele site-uri mobile.de, scout24.de, etc ... problema este ca si aici sunt tepari de tot felul si nu prea stii de la cine sa cumperi.

Dupa ce am citit pe forumul acesta mai multe topicuri am realizat ca daca vreau sa-mi iau o masina buna care sa nu fie teapa trebuie sa caut un dealer BMW din afara.

Eu mi-am luat masina de la cel mai safe dealer din Germania B&K Link Dealer, masina avand full history servis.

De dealer-ul acesta am dat cautand pe bmw.de unde cred eu ca sunt majoritatea dealeri mai seriosi decat pe alte site-uri(posibil sa ma insel).

Cum am facut mai exact : am sunat la ei(toti vb limba engleza), am primit toate detaliile despre modelul dorit de mine, am negociat 500 euro( nemtii nu prea sunt deschisi la negocieri ).

Pasul doi a fost sa ma interesez la o firma din RO care sa aduca masina, ceea ce am si facut.Transportul m-a costat 2000 de euro, in care erau incluse urmatoarele : transport(logic), nr provizorii+asigurare pe 2 luni, RAR, tradus acte.

Stiu ca pare mult 2000 de euro si altii iti vor spune ca se poate si cu 700 dar este bine sa te interesezi inainte si sa-ti faci cateva calcule. Eu mi-am facut calculul daca as fi mers eu pana in GR si ca si costuri era cu aproximatie cu 500 de euro mai putin.

In legatura cu dilema de a alege benzina sau motorina pot sa-ti spun ca si eu m-am gandit luni de zile, am citit tot ce se putea citi despre acest lucru si am constatat urmatoarele :

- cu toate ca motoarele pe benzina sunt alegerea mai safe pe termen lung ( ca si rezistenta pieselor, normele UE) eu nu cred ca va exista o lege unanima in UE in urmatorii 5-6 ani (minim) care sa

interzica motoarele pe motorina.Toate masinile pe care le-am avut pana acum au fost pe benzina si da au fost rezistente nimic de zis, dar nu am crezut pana nu am avut eu masina cu motor diesel ca poate fi asa wow : cosum ff mic in comparatie cu benzinare & putere maxima atunci cand ai nevoie de ea, etc ...

 

Sperc ca ti-am fost de ajutor informatiile scrise, daca mai ai intrebari da-mi un PM.

Edited by Skywalker_ss
Link to comment
Share on other sites

 

Benziva vs diesel, probleme tehnice, distributii, etc, abunda forumul in topicuri pe aceasta tema, important este bugetul tau, cati km vei rula pe an, in ce conditii(oras/exterior), ce iti place, etc.

 

Masini cu alimentare pe benzina vei gasi mai putine, deoarece in vestul europei s-au vandut fff multe diesel vs benzina (cred ca prin 2014 procentul era 70 vs 30 %), iar acum ,deoarece legislatia va impune usor usor in vest limitari pentru diesel, lumea le vinde si se orienteaza spre hibrid/benzina.

 

https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles?manufacturers=221&series=8,10,11,12,13,40,27&variants=77&culture=en-US&skip=10&priceMax=14000&registerDateMin=2014

 

Multumesc frumos pt raspuns.

In prinipiu nu circul mult, seviciu si acasa deci numai in localitate. As dori sa am o masina sa si pot iesi cu ea ocazional.( excursii, etc)

Mi-e frica acum pt motoarele diesel deoarece daca vor fi restrictii pe viitor, eu ce fac daca vreau sa o vand peste 5- 6 ani? cat va mai valora...?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt raspuns.

In prinipiu nu circul mult, seviciu si acasa deci numai in localitate. As dori sa am o masina sa si pot iesi cu ea ocazional.( excursii, etc)

Mi-e frica acum pt motoarele diesel deoarece daca vor fi restrictii pe viitor, eu ce fac daca vreau sa o vand peste 5- 6 ani? cat va mai valora...?

 

Poti cauta masini in reteaua bmw din Germania, si sa discuti cu un consilier de la o reprezentanta din Romania pentru a avea masina ce o gasesti tu pe internet; poate cheltui cateva sute in plus, dar e mai sigur si comod.

 

Masina diesel se va devaloriza in aceeasi masura ca si una cu alimentare pe benzina in Romania, deoacere orice legislatie europeana se implementeaza cu intarziere in Romania; intrebarea mai mult este pentru tine, si anume, legata de buget si preferinte, stil de condus, traseu, etc.

Link to comment
Share on other sites

Masina diesel se va devaloriza in aceeasi masura ca si una cu alimentare pe benzina in Romania, deoacere orice legislatie europeana se implementeaza cu intarziere in Romania; intrebarea mai mult este pentru tine, si anume, legata de buget si preferinte, stil de condus, traseu, etc.

 

Prin simplul fapt ca masinile diesel in vest vor fi mai ieftine ca cele pe benzina, tu din Romania, daca vrei sa vinzi masina nu de alta vei fi nevoit sa ii scazi pretul. Daca nu il scazi, merge omul in Germania si isi ia mai ieftin, oricum e mai ieftin si acum, dar cu o marire a diferentei dintre preturile din Ro si Ge atunci ramai cu masina pe dreapta daca nu lasi.

 

Cel putin asa vad eu lucrurile.

 

Dar este prea pesimista gandirea asta. Eu am luat masina fara sa ma intereseze ca voi pierde bani cu ea. Oricum pierzi si pe mentenanta daca o faci ca la carte, sau retrofituri, sau sa o personalizezi etc, nu vreau sa imi bat capu asa de tare, vreau doar sa o conduc si sa ma simt bine. Ce va fi, va fi. Viitorul poate sa astepte.

Link to comment
Share on other sites

Benzina mai greu sa gasesti. Desi pentru oras m-as uita la benzina, de asta am ales benzina si pentru a mea. Drumurile scurte mai ales iarna nu ii fac prea bine unui motor diesel. Scaunele incalzite sunt un must-have la orice masina la mine. Majoritatea dotarilor sunt inutile. Eu unul ma uit mereu dupa strictul necesar la o masina. Cruise control, xenon, clima pe 2 zone, scaune incalzite si trapa daca se poate gasi. In afara de trapa presupun ca toate vin standard la BMW acum. Nu stiu cam cu ce vine un X1 standard dar as alege unul decent dotat 2.0 benzina cu km cat mai putini, ideea e ca benzina nu cred ca o sa gasesti. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Poti cauta masini in reteaua bmw din Germania, si sa discuti cu un consilier de la o reprezentanta din Romania pentru a avea masina ce o gasesti tu pe internet; poate cheltui cateva sute in plus, dar e mai sigur si comod.

Asta dacĂŁ nu pĂŁțești ca mine cĂŁ ĂŽți zice cĂŁ ĂŽți aduc ei mașina pentru 4500 de euro + TVA.

Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar atat de simplu cu adusul de masini iar daca nu ai mai fost in De. si daca nu te pricepi cat de cat ai sanse reale sa iei teapa, mai ales daca te uiti in top de jos in sus, adica la cele mai ieftine. Vezi ca

 

Legat de X1, eu m-as mai gandi, este rigid, destul de inghesuit si destul de plasticos.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar atat de simplu cu adusul de masini iar daca nu ai mai fost in De. si daca nu te pricepi cat de cat ai sanse reale sa iei teapa, mai ales daca te uiti in top de jos in sus, adica la cele mai ieftine. Vezi ca

 

Legat de X1, eu m-as mai gandi, este rigid, destul de inghesuit si destul de plasticos.

Ce sa aleg altceva? X3 este deja prea mare, seria 3 la fel. Imi place mult X1 deoarece il vad compact, se asaza bine, benzina/diesel am condus ambele; din punctul asta de vedere nu ar fi problema

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Povestea mea privind achizitia unui X1 xDrive diesel de la un dealer BMW din Mainz :

In septembrie am achizitionat din Germania masina mai sus mentionata (vazusem, discutasem si rezervasem un Hyundai ix35 la un neamt!!!-cand am ajuns in Frankfurt - era lovit si foarte, foarte jegos - am renuntat); m-am orientat rapid catre acest X1, care a avut o reducere de 2500 de euro ,de la 18798 la 16298, deoarece masina era in showroom de vreo 2 luni. am vazut masina , am cerut un drive test, am fost programat peste vreo 3 ore, am putut merge cu masina timp de vreo ora , fara limita de kilometri. Am negociat apoi cu ei - vreo 298 de euro (cat au fost numerele, asigurarea si impozitul) si ei urmau sa-mi faca schimbul de ulei si filtru ; eu am mai cerut schimbul filtrului de combustibil, aer si polen si m-am plans de anvelopele de pe masina care erau all seazon, si erau cam uzate. Am primit ok-ul pentru inlocuirea uleiului si a tuturor filtrelor gratis. Masina putea fi ridicata peste vreo 5 zile, timp in care eu am revenit in tara pentru efectuarea platii (plata trebuia efectuata doar prin banca- eu avandu-i cash); am platit, am trimis email, am primit email cand au intrat banii la ei in cont si am stabilit data in care voi ridica masina.

La data si ora stabilita eram in showroom sa ridic masina si am avut o mare SURPRIZA - pe langa filtrele si uleiul schimbat imi inlocuisera si anvelopele (au pus de vara - Pirelli), dar erau noi !!! Am primit un certificat de garantie pe 2 ani (BMW Premium Selection) si un cec ,,in alb " valabil 3 ani dar in limita a 40000 de kilometri, rezervorul cu solutie de parbriz era plin, am mai primit cheia de rezerva intr-un port chei din piele, cat si talonul si asigurarea tot intr-un port act din piele iar combustibil vreo 20 de litri.

Primul drum dus-intors,( 180 euro ) al doilea drum 75 euro dus iar intors cu masina vreo 140 de euro (combustibil si vignete pe Ungaria si Romania )plus o cazare 40 de euro.

In tara am platit 53 de lei numere rosii pentru 30 de zile , RAR-ul cam 460, traducerea vreo 90 de lei, copii xerox si fisa de inmatriculare vreo 50 de lei , RCA-ul, si la politie la inmatriculare inca vreo 107 de lei. Total cheltuieli 16 000 euro masina+ 300 euro numerele din Germania + 750 euro (am inclus si comisionul bancar).

Masina avea 116000 de kilometri, trecuti in contract, nelovita, an de fabricatie 2015, cutie automata, scaune sport material textil, navigatie, incalzire in scaune, etc... (nu are plafon panoramic).

Eu sunt foarte multumit de achizitie cat si de diferenta de pret (in august- septembrie diferenta fata de Romania a fost de vreo 5000 de euro la masina).

Daca ai intrebari, te rog nu ezita.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.