Jump to content

Probleme cu 520D m47


Recommended Posts

Salutari la toata lumea !

 

 

Recent am achizitionat din Germania un BMW 520D M47 din 2006 , luna a-8-a (197.000 km) , manual 6 trepte , power reduction de 150Hp si am o mica mare problema :

 

- masina la relanti se tureaza pana la 4000 rpm dar in sarcina ( indiferent ca rulez pe drum drept sau mai ales pe urcare ) nu vrea sa traga deloc , imi " taie pedela " pe la vreo 2700 rpm si gata e , tre sa o I-au cu " binisorul " ca sa poata urca din nou peste 2500 rpm

Tin sa precizez ca :

- nu scoate fum deloc , de nici o culoare la prima cheie , relanti , in mers

- in bord nu imi apare nici o eroare , nu am nici un martor aprins de genul DPF , check engine , etc .

- la diagnoza imi arata doar eroarea ca ar fi DPF- ul infundat ( dar din cate stiu eu ar fi trebuit sa imi apara in bord senzor ceva )

- am mers cu masina in treapta a-3-a 80 km ( pe un drum euroepan ) la 3000 rpm pe pilot , pentru a-I face o regenerare fortata DPF-ului dar nu s-a intamplat nimic , masina e in acelasi stadiu .

- la plecarea de pe loc , uneori , in primele 2 trepte de viteza , turatia creste pana aproape de 4000 sau chiar trece , dar cand schimb a-3-a si trec de 2500 rpm imi taie pedala .

 

 

As vrea sa stiu daca a mai avut cineva aceeasi problema sau poate stie cineva o rezolvare .

 

Multumesc si o zi buna la toata lumea !

Link to comment
Share on other sites

Du'te la service pentru ceva mai amanuntit, ce iti oferim aici sunt sfaturi si pareri.

 

Ca si sidenote, se poate coda destul de usor sa nu iti mai apara eroare de dpf in idrive.

 

Offtopic: Cred ca iar isi face anormal de cap cu minusurile pe aici

Edited by Magnusy
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fa un test cu ista in privinta erorilor, fa poze, pune pe forum.

Fa un test cu ista in privinta pdf-ului, a injectoarelor, a turbinei, fa poze, pune pe forum. Deasemenea verifica egr-ul, clapetele vezi cum merg. Deasemeanea mergi in meniul ascuns si verifica temperatura lichidului de racire.

 

Cu mai multe date, cu siguranta vor veni raspunsuri mai exacte. Daca este pdf-ul, nu sta pe ganduri, fa repede, eventual nu circula cu ea pana ce rezolvi problema. Asta o zic pentru ca daca este infundat prea tare o sa te coste destul de mult.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutari la toata lumea si un An Nou cat mai bun !!!

 

Dupa ceva timp am reusit sa rezolv problema ce o aveam la masina prin :

 

1. Curatarea filtrului DPF si schimbarea senzorului de contra presiune ( regula obligatorie dupa curatarea DPF - ului impusa de cei ce au curatat filtrul )

2. Schimbul celor 4 bujii si releului de bujii

3. Curatat EGR si galeria de admisie + anulat clapetele de pe galerie

4. Schimbat ulei ( in grup , motor , cutie de viteze ) si filtre

 

 

Costul total al operatiunii aproximativ 3400 lei , dar acum sunt multumit de cum merge masina .

 

 

Inca odata multumesc celor ce m-au ajutat cu informatii si sfaturi !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.