Jump to content

e60 535d


Benilika

Recommended Posts

desi nu e definitoriu si doar in anumite poti obtine acel consum, e totusi placut sa stii ca se poate :). Recordul meu a fost de 5.7% tinut pe CC la 100kmh pe o distanta de cca 50km, tot 3.0d cu stage 1.

 

La 3.0TFSi nu am vazut inca consum dintr-o cifra, dar si placerea e alta :).

 

Bine cand vine vorba de TFSI este deja alta liga :)

Dar ma gandesc ca te asteptai la un consum mai mare ... adica eu nu as lua un TFSI de 3.0 daily ... ma gandesc ca e masina de concedii si plimbari din cand in cand.

 

 

Frumoasa si dotata , sa o stapanesti sanatos !

 

Ca un sfat , verifica si distributia sa stai linistit e pe fata si se verifica usor.

 

In rest cand o sa vrei mai mult ,ai nevoie de pompa de inalte rc90 de pe 3.0d de 204 cp si alt intercooler, poate si un soft la cutie ar merita.

 

Spor

 

Da am rugat mecanicul sa se uite la fulia de la viblochen ca stiu ca alea se mai rup si zice ca arata bine ... acu mai detaliat nu stiu cum e distributia ... cert este ca nu se aude nici un zgomot de metal din compartimentul motor.

 

Fuge fuge. Imi place. Cum e cu fumul?

 

Iti dai seama ca scoate putin de fum dar nu scoate ca si la balamuc.

Adica daca te pui in spatele meu si dai blitz iti dai seama ca i-am dat kick down si in rest nu mai vad fum dupa :)

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma ai ramas pe A-Team vad, sunt curios cu fumul, ti-am zis,cam toate masinile facute de ei, la cunoscuti, toate dadeau cu fum destul de mult.

La kickdown iti scoate continuu sau doar un puf si gata? Oricum , racheta masina... Trebuia sa dai un semn daca ai fost prin Oradea, cand mai vii pe aici, da un semn :thumbsup:.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

FelicitĂŁri pt mașinĂŁ!e superbĂŁ și e și rea al naibii!

Sttict o pĂŁrere personalĂŁ:cred cĂŁ merita un soft cu zero fum. ParcĂŁ ĂŽși pierde din prestanta așa..

 

Multumesc frumos.

Stiu dar cand deja dai jos DPF , catalizatoare ... oarecum te astepti la putin fum.

Pe mine personal putin fum nu ma deranjeaza ... deranjant ar fii sa scoata incontinuu si sa vad nor dupa mine ... ceea ce nu este cazul.

 

 

Pana la urma ai ramas pe A-Team vad, sunt curios cu fumul, ti-am zis,cam toate masinile facute de ei, la cunoscuti, toate dadeau cu fum destul de mult.

La kickdown iti scoate continuu sau doar un puf si gata? Oricum , racheta masina... Trebuia sa dai un semn daca ai fost prin Oradea, cand mai vii pe aici, da un semn :thumbsup:.

 

Hehe data viitoare.

Eu cum am scris mai sus am avut 2 masini softate la ei si sincer nu mi-au facut probleme nici una.

Da Ginel era o varianta mai buna dar nu la 600 km de mine ... prea mult de mers.

Stii cum da fum ? cum dadeau sau inca dau Passaturile alea de 131 cai PD.

Exact asa vad eu in oglinda un puf si dupa nu mai vad nimic ...

Data viitoare bem un suc in oradea promit :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu scoate asa de mult fum, insa e imposibil sa nu scoata, nici dragos, nici ginel, nici nimeni nu poate garanta soft fara fum atata timp cat faci downpipe si straightpipe, eu cum am dat dpf-ul jos cu softul original al masinii, mi-a scos fum, cum am accelerat masina dupa ce am dat dpf-ul afara, a dat fum imediat. Dupa soft a scos putin mai mult fum.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

F frumoasa, colegul, si potenta. Sa o stapanesti sanatos.

 

Legat de android, cum au zis unii colegi, nu mi se pare o idee buna la e60. De fapt androidul ruleaza in paralel cu sistemul masinii, din ce am vazut singura integrare e in display (se poate schimba cu touch), iar cu CCC-ul exista unele incompatibilitati de rezolutie (desi am vazut ca unii au pus).

NBT e ce trebuie.

 

 

ei fac si benzina banuiesc, mi-a placut cum arata acolo si imi caut si eu un loc unde sa o fac anul viitor.

 

Te bate gandul sa mergem? Vin si eu cu batrana, riscam putin sa simta si ea ca traieste :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

F frumoasa, colegul, si potenta. Sa o stapanesti sanatos.

 

Legat de android, cum au zis unii colegi, nu mi se pare o idee buna la e60. De fapt androidul ruleaza in paralel cu sistemul masinii, din ce am vazut singura integrare e in display (se poate schimba cu touch), iar cu CCC-ul exista unele incompatibilitati de rezolutie (desi am vazut ca unii au pus).

NBT e ce trebuie.

 

 

 

As schimba-o dar nu am gasit pe net pe nimeni care sa o vanda si sa imi si faca retrofitul tot el ( bineinteles platind extra manopera )

Ar mai fii bani de investit pana la navigatie :) dar daca are careva de vanzare si mai si stie sa o monteze ne putem intelege:) eu si cu CIC sunt multumit :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La motorizarea noastra nu se aude distributia , la mine era totu bine si cand am verificat-o mai aveam 1-2mm sa atinga lantul in capac, mare noroc am avut deci grija mare.

 

Legat de fum la mine la temperaturile de afara de acum nu vad fum in oglinda decat in treapta 2 la kickdown in rest nu vad nimic in oglinda

 

 

Evacuarea la mine suna asa:

 

Downpipe + teava inox pe 76 si intermediare tot pe 76

Edited by Exo_Luci
Link to comment
Share on other sites

La mine am pus pe altcineva sa conduca si am mers in spatele masinii mele , da un puf daca accelereaza in fund dupa nu mai scoate aproape deloc pana la 4000 rpm unde incepe sa scoata putin ...ca idee cum e in filmul de mai sus doar ca pufaie dupa 4000rpm acum(nu se vede deloc in oglinda)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

Am fost cam absent în ultima perioada din cauza unor probleme de sanatate dar legat de masina nu am pus punct " proiectului "

In urma cu ceva timp i-am dat un polish la faruri + folie aplicata după polish ( see pic Below )

 

2a162f1ccb84814e264ccb2b19b63a9d.jpg

 

 

Nu puteam suporta acele becuri galbene de la angel eyes si le-am înlocuit cu niste leduri Cree de 65w cu, can bus care arata cam asa :

 

Stânga led dreapta h8

4c2db33ea5f61ff2de98e2fb92dc254f.jpg

 

Seara cam asa :

328d956dafcf4661dfc235b376ad2af3.jpg

 

Înainte de sărbători un prieten a parcat mult prea aproape de mine si când a iesit din parcare mi-a frecat putin spoilerul spate. Drept urmare vopsit bara spate si din cauza unor pietricele de pe autostrada si bara fata a intrat la vopsit :

 

4a0f3f1373e93ad22322d1d5f2b083df.jpg

bc46865aec73189ee5f0b8a16fe9777f.jpg

 

După vopsit logic urma Č™i un polish :)

 

be08440e6553d829b9cda78d1c610c66.jpg

 

62dead805e69a7cc996642f11794479a.jpg

 

Acum masina este într-un punct aproape de final :)

Am uitat sa , zic că odată cu vopsitul barilor s-au vopsit galben si etrierii si barele transversale din grila frontala.

P.S am schimbat si grila din fata cu una negru lucios dubla :

 

3267fef9befc17a0e3b7f7156ca9b82e.jpg

 

Si per total arata cam asa :

 

c30df50d6b618bd279b85fffa157d131.jpg

 

 

 

 

Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk

Edited by Benilika
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Da e o masinĂŁ care chit cĂŁ a imbatranit putin ĂŽncĂŁ mai are ceva de spus :)

Dar toate modelele au cate o hiba ... Ieri am fost sa ĂŽmi fac unghiul de fuga si se pare cĂŁ BMW a pus niste bucse de aluminiu pe masina care cu, trecerea timpului se , sudeazĂŁ ( cu alte cuvinte sunt de unicĂŁ folosinta )

Si pentru unghi la costa 7 milioane bucsele cu niste suruburi conice s.a.m.d

Deocamdatã mãnâncã bani continuu masina :)

 

Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

f93071e485d58a614ca493da4888a46f.jpg

 

9 milioane o mana de bucse :)

Daca asta este nevoie sa faci unghiul facem ce mai pot zice :)

 

Lasand asta la o parte va mai pun niste poze făcute zilele trecute

 

d603239cf0c8f1bd151faa1d66643f20.jpg

11cf1799544ab788baaa505ad8f18007.jpg

bb7d38e87e335d254efd8556064e64ee.jpg

e2a54634dc64589f24f6daac790a0bac.jpg

 

Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk

Edited by Benilika
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

Nu am mai postat de ceva vreme pe aici dar nici nu s-au mai intamplat multe lucruri.

Acu 2 - 3 saptamani am rezolvat o problema de la clima care o puteti găsi aici :

 

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmwclub%2Ero%2Fforums%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F187381-Compresor-Clima-E60&share_tid=187381&share_fid=41573&share_type=t

 

Saptamana trecută am făcut un drum până în Germania zona Rust ( 1500 km dus 1500 întors ) si bătrânul meu e60 sa comportat exemplar :)

 

 

00029ab0ac7bf13881383e0558441a1a.jpg

 

3 adulti + copil si portbagajul plin , plin , plin consum pe bord 6.8 - 6.9 si la pompa 6.5 mers 130 - 140 pe, pilot + ceva reprize :)

Overall extraordinara masina sunt f multumit de ea

 

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Edited by Benilika
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Draga jurnalule :)

 

298 000 km facut schimb ulei + filtru aer , filtre polen , filtru ulei si motorina tot mann si mahle + ulei in diferential.

Pentru cei care nu stiu pe, program apar 1.6 L ulei in diferential dar in realitate au intrat 900g.

Ulei BMW si in motor si in diferential.

 

Povestea continua :)

Link to comment
Share on other sites

Draga jurnalule :)

 

298 000 km facut schimb ulei + filtru aer , filtre polen , filtru ulei si motorina tot mann si mahle + ulei in diferential.

Pentru cei care nu stiu pe, program apar 1.6 L ulei in diferential dar in realitate au intrat 900g.

Ulei BMW si in motor si in diferential.

 

Povestea continua :)

 

doar sa ne asiguram, ulei bmw pentru DIFERENTIAL in diferential , nu? frantics.giffrantics.gif

Link to comment
Share on other sites

doar sa ne asiguram, ulei bmw pentru DIFERENTIAL in diferential , nu? frantics.giffrantics.gif

 

Da da :)

Aveam de ales ulei BMW original pt diferential 146 ron sau tot ulei pentru diferential facut de Castrol parca la 46 ron ... am ales original chit ca eu nu sunt foarte multumit de uleiul BMW original ce se baga in motor dar na.

Pe scurt uleiuri diferite in motor si in diferential :)

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

Ce ar fi neinregula cu schimbarea uleiului in diferential cu un altul decat original? Si eu trebuie sa fac schimbul la un E91 si ma gandeam sa pun Ravenol.De unde ai comandat uleiul?

 

Nu stiu... eu pe toti prietenii/mecanicii pe care i-am intrebat au zis ca neaparat original.

Eu legat de uleiul la motor cel de BMW nu sunt foarte multumit ... in ideea in care la 9 000 km complectez cu 400-500ml si incet incet nu mai suna la fel de frumos motorul ca si cum suna cand e nou.

Daca la fel este si cu cel din diferential ... nu stiu ce sa zic vad eu pe, parcurs.

Link to comment
Share on other sites

cel din diferential e un banal 75w90 cred, nimic deosebit, Motul face ceva foarte bun pentru diferentiale, nu trebuie sa pui original.

 

Da si eu sunt fan Motul si am vrut sa il schimb si in motor doar ca problema este ca motul face uleiuri cu specificatie doar pentru VW si Mercedes.

Adica 5w 30 sunt 20 modele la motul si nu stiam de care sa aleg ( pentru motor )

Nu am stiut ca motul face si pentru diferentiale...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.