Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Fâșâit E90 LCI 318D


raphaelo70

Recommended Posts

Sa se infunde DPF-ul asa repede? Inainte de drumul Galati-Bucuresti masina a fost adusa 1000 de km pe roti din Germania, Galati-Bucuresti am facut acum 4 luni maxim si drumul pe centura, acum maxim 1 luna. Stiam ca trebuie sa apara ceva martor in bord pentru regenerare. Cum iti dai seama exact cand e nevoie de regenerare? La o perioada de "n" saptamani/lunar daca circul predominant in oras? Macar sa stiu pe viitor. Edited by raphaelo70
Link to comment
Share on other sites

Nu-ti apare nimic in bord cand isi face regenerare sau cand are nevoie de regenerare. Baga un search pe forum daca vrei sa afli mai multe despre Dpf si conditiile in care isi face regenerare, temperatura optima, ce impact are mersul preponderent urban asupra lui.

Vorba multa, saracia omului...

Fa testul diseara si vino cu feedback dupa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Sa se infunde DPF-ul asa repede? Inainte de drumul Galati-Bucuresti masina a fost adusa 1000 de km pe roti din Germania, Galati-Bucuresti am facut acum 4 luni maxim si drumul pe centura, acum maxim 1 luna. Stiam ca trebuie sa apara ceva martor in bord pentru regenerare. Cum iti dai seama exact cand e nevoie de regenerare? La o perioada de "n" saptamani/lunar daca circul predominant in oras? Macar sa stiu pe viitor.

 

Treaba e ca a mea in ~30000 km facuti in Ro, nu am observat niciodata vre-un martor de regenerare DPF in bord.

Se stie ca aceste masini nu-s facute pentru drumuri scurte si anevoioase prin traficul din Buc :(

Pentru o intretinere a DPF-ului iti recomand drumuri cat mai dese in-afara orasului, cat despre distributie nu stiu ce sa-ti zic, a mea are ~200k si nu da semne ca este pe duca.

Link to comment
Share on other sites

Momentan e mai delicat cu traficul. Urmeaza sa schimb programul de lucru si o sa intru la 8 dimineata si o sa ies la 10 seara din nou, ceea ce inseamna ca o sa merg cu ea intre 2500-3000 de ture zilnic pe o distanta de 12-15 km in functie de traseu, sper sa ajute acest lucru pe viitor. La nevoie ma duc la curatare manuala, sa dea jos DPF-ul, sa il incinga si sa-l puna la loc; am inteles ca e si asta o solutie.
Link to comment
Share on other sites

Momentan e mai delicat cu traficul. Urmeaza sa schimb programul de lucru si o sa intru la 8 dimineata si o sa ies la 10 seara din nou, ceea ce inseamna ca o sa merg cu ea intre 2500-3000 de ture zilnic pe o distanta de 12-15 km in functie de traseu, sper sa ajute acest lucru pe viitor. La nevoie ma duc la curatare manuala, sa dea jos DPF-ul, sa il incinga si sa-l puna la loc; am inteles ca e si asta o solutie.

Mai omule, vrei sa-mi spui ca nu poti sa iesi 40 min pe autostrada dupa ce termini job-ul? Ce e atat de delicat?!?! 12-15 km in 3000 de ture e fix pix. Ti-am zis sa cauti pe forum in ce conditii se face regenerarea. Trebuie ca apa sa fie la 90 de grade, sa ai minimum 10 litri de motorina in rezervor si sa circuli cu viteza de peste 70km/h timp de minim 20 de minute. Vorbesti ca te duci la curatare manuala de DPF dar nu ai timp sa te plimbi juma de ora pe autostrada?!?!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ala e zgomot de lant si punct. Nu mai arunca pe alte componente ca n-are rost.

Nu-ti bate lantul ca e dpf-ul infundat. Fi serios.

Pune ista pe masina si vezi contra presiunile la dpf, lasa metoda taraneasca de a alerga masina inutil pe autostrada.

Eu nu vorbeam de zgomotul de lant care se aude ci de acel fasait ritmic! Aceeasi problema a avut-o un prieten, am pus Ista si incerca sa-si faca regenerari dar nu intrunea conditiile necesare in oras. Daca citesti cu atentie, dupa drumuri de exterior, acel fasait disparea.

Lantul NU fasaie! Bate, dar nu fasaie!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Mai omule, vrei sa-mi spui ca nu poti sa iesi 40 min pe autostrada dupa ce termini job-ul? Ce e atat de delicat?!?! 12-15 km in 3000 de ture e fix pix. Ti-am zis sa cauti pe forum in ce conditii se face regenerarea. Trebuie ca apa sa fie la 90 de grade, sa ai minimum 10 litri de motorina in rezervor si sa circuli cu viteza de peste 70km/h timp de minim 20 de minute. Vorbesti ca te duci la curatare manuala de DPF dar nu ai timp sa te plimbi juma de ora pe autostrada?!?!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Stai ca nu ziceam de acum, azi. O sa fac si ce ai zis tu, de aceea am scris "pe viitor", sa nu se adune asa multa mizerie. Si la varianta manuala...daca tot o duc la verificare and stuff, se poate face si DPF-ul.

Nu va certati pe problema, ramane de vazut de la ce e exact in momentul in care ma duc la o verificare. Se pare ca sunt mai multe pareri legate de sursa problemei asadar o verificare ar trebuii sa stabileasca de la ce porneste totul.

Link to comment
Share on other sites

Deloc, chiar. Un lucru e cert, distributia ta face urat si trebuie schimbata sau...mergi la risc, tu stii mai bine ce ai de facut pe mai departe.

In decembrie la inceputul lunii o sa bag o zi libera si merg la verificare. Macar sa stiu daca scot de la praf masina veche si tin E90 pe bara o scurta perioada, pana am un fond suficient de mare incat sa acopar distributia, eventual schimb de ulei si filtre ca sa fie pana la capat si ceva banuti de rezerva in caz ca observa baietii ca trebuie schimbat ceva in plus.

 

Cei de la Team reseteaza si bordul, nu? Plus ca am inteles ceva de istoric in reteaua Bavaria. Hai sa zicem ca istoricul in retea nu e asa important(poate sa fie sau nu) dar macar sa reseteze bordul si sa imi treaca si in carte reparatia cu o stampila acolo.

Edited by raphaelo70
Link to comment
Share on other sites

Ala e zgomot de lant si punct. Nu mai arunca pe alte componente ca n-are rost.

Nu-ti bate lantul ca e dpf-ul infundat. Fi serios.

Pune ista pe masina si vezi contra presiunile la dpf, lasa metoda taraneasca de a alerga masina inutil pe autostrada.

Bmw_fast, vreau sa stiu si eu, pe ce te bazezi, ce ai auzit in clipul lui incat esti atat de sigur ca e lantul?

 

Zic sa rezolvam problema topicului, fasaitul..

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti, nu va certati acum. "Fâșâitul" l-am atribuit si eu lantului, poate am folosit un termen prost. In prima faza am zis ca nu are cum sa fie lantul ca na, doar credeam ca distributia e schimbata(pentru ca abtipild cu FAI Timing Chain). De ticait nu pot sa zic ca ticaie dar se aude cumva ciudat asa ca i-am zis "fâșâit" nestiind ce alt termen sa folosesc. Se aude de parca nu e intins bine(sau asa imi aduce mie ca si sunet), cautam doar o explicatie/o opinie legata de acel sunet al motorului, mai departe ca s-a impartit in 2 segmente DPF si Distributie este partea a 2-a. Imi pare rau pentru inconvenient si exprimare, vad ca au dus la mici discutii.

 

Intre timp, am vorbit cu cei de la Team si mi-au facut oferta, acum nu stiu cat de buna e sau cat de corecta, poate imi spuneti daca e ok sau nu, eu fiind la prima intalnire cu un service BMW. Orice ar fi, diagnoza si verificarea mecanica trebuie sa le fac ca sa aflu ce se intampla acum.

 

Asta e ce am notat in timpul discutiei telefonice.

Distributia 3520 lei

Revizia motorului(ulei si filtre) 900 lei(odata cu distributia) sau 1050 lei separat

Diagnoza + verificare mecanica 100 lei

Edited by raphaelo70
Link to comment
Share on other sites

Bmw_fast, vreau sa stiu si eu, pe ce te bazezi, ce ai auzit in clipul lui incat esti atat de sigur ca e lantul?

 

Zic sa rezolvam problema topicului, fasaitul..

Am avut 2 bmw uri cu n47 la care am shimbat distributia. Stiu ce ar trebui sa se auda si nu, nu le-am schimbat preventiv ci pentru ca se auzea lantul.

Daca asculti inregistrarea la casti si stii ce sa “auzi” din clipul acela iti vei da seama. Este destul de evident sunetul.

Link to comment
Share on other sites

In pozele puse de colegul la inceput pe etichete ne arata doar cand este facuta revizia, nu vad nimic despre distributie scris acolo.

Doar o revizie facuta de care s a legat vanzatorul spunand ca are si distributia schimbata.

 

Acum 3 saptamani am fost sa vad un e60 lci, mi a zis ca distributia este schimbata si sa stau linistit ( el nu avea nici un istoric la masina, nici macar cu facturile de schimb ulei, filtre etc) cum era sa mai cred eu ca are si distributia facuta :)

 

LE: am vzt si poza cu distributia acum, insa mai bine sa verifici si sa stai linistit.

Edited by Flaviu1
Link to comment
Share on other sites

Se aude de parca nu e intins bine(sau asa imi aduce mie ca si sunet), cautam doar o explicatie/o opinie legata de acel sunet al motorului, mai departe ca s-a impartit in 2 segmente DPF si Distributie este partea a 2-a. Imi pare rau pentru inconvenient si exprimare, vad ca au dus la mici discutii.

Nu-i nici o cearta.

Eu am intrebat sa ma asigur ca bmw_fast se bazeaza pe ceva..

 

In alta ordine de idei, eu sa fiu tu nu as hotara ca e lantul (cu toate ca foarte bine poate fi lantul, sau distributia uzata..) dupa un clip de numai cateva secunde de acelerare brusca si acela acoperit de latrat de caine.

 

Fa un clip de 1-2-3 minute cu motor la relanti cateva zeci de secunde apoi crescand acceleratia IN TREPTE, sa ascultam lantul.. daca vrei pana in 3000-4000 rpm daca asta crezi ca e evident.. .

Iar clipul trebuie facut numai afara din masina nu in masina, cu telefonul sau camera orientata/pozitionata undeva intre cutia viteze si motor, dedesupt si atunci vorbim de un zgomot specific din zona care trebuie.

 

(Sincer, am banuit de la inceput ca poate fi un soi de mecanic care incurajeaza schimbul distributiei, pentru ca e la moda.. daca ma intelegi ;) )

 

Eu nu sunt mecanic dar ma preocupa diagnosticarea cat mai precisa.

 

Zgomotul clasic de lant slabit, alungit... e acela de "slaping" (pe engleza) daca vrei bataie ca din palme.. pe doua ritmuri, daca vrei../ sau de lant in galeata goala.. (care e slab detectabil in ture..).

Se recunoaste doar un motor ultra zgomotos..

 

Undeva in topicul de mai jos o sa gasesti in ultimele pagini un clip elocvent cu uzura/zgomotul lantului ininte si dupa schimbul distributiei.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__2469871__st__6240#entry2469871

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu-i nici o cearta.

Eu am intrebat sa ma asigur ca bmw_fast se bazeaza pe ceva..

 

In alta ordine de idei, eu sa fiu tu nu as hotara ca e lantul (cu toate ca foarte bine poate fi lantul, sau distributia uzata..) dupa un clip de numai cateva secunde de acelerare brusca si acela acoperit de latrat de caine.

 

Fa un clip de 1-2-3 minute cu motor la relanti cateva zeci de secunde apoi crescand acceleratia IN TREPTE, sa ascultam lantul.. daca vrei pana in 3000-4000 rpm daca asta crezi ca e evident.. .

Iar clipul trebuie facut numai afara din masina nu in masina, cu telefonul sau camera orientata/pozitionata undeva intre cutia viteze si motor, dedesupt si atunci vorbim de un zgomot specific din zona care trebuie.

 

(Sincer, am banuit de la inceput ca poate fi un soi de mecanic care incurajeaza schimbul distributiei, pentru ca e la moda.. daca ma intelegi ;) )

 

Eu nu sunt mecanic dar ma preocupa diagnosticarea cat mai precisa.

 

Zgomotul clasic de lant slabit, alungit... e acela de "slaping" (pe engleza) daca vrei bataie ca din palme.. pe doua ritmuri, daca vrei../ sau de lant in galeata goala.. (care e slab detectabil in ture..).

Se recunoaste doar un motor ultra zgomotos..

 

Undeva in topicul de mai jos o sa gasesti in ultimele pagini un clip elocvent cu uzura/zgomotul lantului ininte si dupa schimbul distributiei.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__2469871__st__6240#entry2469871

 

 

Am pus de dimineata filmarea asta(mi-am dat seama ca prima e de rahat), e liniste afara, era vreo 6.30-ish dimineata si motorul era cald. Mi se pare ca se aude ca in clipul pe care m-ai indrumat sa-l vad.

Anyway, nu e cazul sa va luati la rost unul pe celalalt, fiecare vine cu parerea lui si ma bucur sa vad ca oamenii chiar incearca sa ma ajute. :)

E greu de spus dintr-o filmare fara vre-un soi de verificare mecanica. E pe "bajbaite". Eu am paranoia(inca de cand am luat masina) ca o sa-mi crape distributia asadar tot in partea aia ma inclin orice ar fi ca na, aia e frica mea. Au fost mai multi oameni cu povesti ca a avut un prieten si i s-a intamplat si cat a investit, etc...cum e la noi la romani, fiecare are o cunostinta care a patit.

Edited by raphaelo70
Link to comment
Share on other sites

Cat de cald e motorul la relanti dimineata, nu stiu ce sa zic. Zgomotul de distributie nu dispare dupa un drum mai alung, asa cum ai sustinut mai sus. Eu vorbeam doar de acel fasait, care, aproape as pune pariu ca e de la DPF. Oricum, la ce citesc aici, mai degraba preferi sa schimbi distributia si dupa aceea sa ii dai o talpa pt regenerare decat invers.

Poate nu e uleiul potrivit, poate nu a fost montata distributia bine, poate se aud role, accesorii... noi aici doar ne dam cu parerea. Mergi la service pt diagnoza corecta! Din filmulete in miscare, nu isi poate da seama nimeni cu exactitate!

Eu nu pun diagnoze pe forum de 3.500 lei gen ââŹĹe distributia sigur ca stiu ioââŹÂ.

Eu doar ti-am sugerat sa faci un drum de juma de ora pe autostrada pt regenerare.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ideea. O sa merg la service sa fie investigata. Pare o problema ca vreau sa fiu pregatit pentru orice ar avea in acest moment? Nu am zis nimic de DPF, pur si simplu, dupa cum am scris anterior, trag spre distributie. Nu zic ca nu e ca tine dar oricare ar fi problema, o sa o gaseasca baietii de la service.

Mie pur si simplu mi se pare ca e sunet de lanț. Am notat ce mi-au scris toti oamenii care incearca sa ma ajute.

 

Anyway, topicul poate fi inchis pentru a evita neintelegerile/diferentele de opinie intre useri. Pana nu merg la service sa am un diagnostic concret, toate parerile sunt valide. Multumesc tuturor pentru implicare si ajutor.

 

 

-Adrian

"Alea jacta est."

Link to comment
Share on other sites

Nu se cearta nimeni, doar ne dam cu parerea :)

Oricum, ai gresit ca nu ai schimbat TU uleiul si toate filtrele atunci cand ai luat-o. Nu am incredere deloc in abtibilde lipite la motor de diversi vanzatori! Daca te uiti atent la anunturi cu masini de vanzare, 99% din ele au ulei, filtre, brate si mai stiu eu ce schimbate recent, dpf curatat si lista poate continua...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update: Am fost la service.

Am facut o diagnoza si o verificare mecanica iar rezultatele sunt: bielete, placute spate, 4 erori pe bord(odometru, supapa egr, eroare pe proiectoare si o eroare legata de gaze) care dupa stergere nu au mai aparut cat despre distributie, au ascultat-o baietii si sfatul a fost ca atunci cand am bani sa merg sa o schimb iar pana atunci sa nu trag de masina aiurea. Asadar toata reparatia: schimb filtre si ulei + distributie + bielete + placute spate.

Mecanicul a zis ca masina arata foarte bine, nu are probleme de ordin mecanic, nu are scurgeri si totul este in regula(mai putin distributia unde nici ei nu stiu ce se aude pana nu dau motorul jos dar nu este urgent).

Intre timp am facut rost si de istoricul masinii iar timp de 4 ani (2014 65.000km -2018 120.000km) nu are intrari in service; ultima intrare a fost facuta in 04.2018 pentru o schimbare de parbriz conform raportului primit. Probabil a fost facuta ca sa para ca masina are service full deoarece atat dealerul cat si Team au vazut doar data ultimei intrari dar nu si reparatiile facute. Eu am luat lista din alta parte printr-un site 3rd party de la rusnaci folosind VIN-ul si comparand cu cartea service.

 

 

Am postat acum si concluziile vizitei la service in caz ca mai are cineva aceleasi nelamuriri/probleme ca mine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.