Jump to content

E46 318i probleme pe emisii


Cubanezu

Recommended Posts

Salut, masina mea este un e46 02' 143hp vvt 2.0 benzina FL, de dimineata am pornit a mers in regula.. am ajuns la peco(Lukoil) si am bagat benzina de 98 recunosc curgea cam greu... mai avea in rezervor benzina de 95 pana la prima liniuta(pusese tatal meu benzina in ea), dau sa plec porneste bine toate frumoase ajung la un supermarket.. si apoi cand sa plec mare fericire... check engine aprins cu fluctuatii la motor de zici ca merge in 3 pistoane ca o dacie..de tras nu trage deloc zici ca nu are putere.

Fiind SF.Andrei nu am unde sa o duc sa o pun pe tester dar Luni o sa merg cu ea la service.. pana atunci macar sa imi fac o idee despre ce ar putea fi?

Incep sa ma gandesc la una dintre cele 4 sonde lambda sau valva pcv... din ce stiu se pot defecta injectoare/bujii/catalizator daca merg cu ea asa?

Cam la ce sa ma astept? Poate ati mai avut exact aceste simptome si ati rezolvat cumva.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

eu de cand ma stiu am limentat doar de doua ori de la Lukoil, o data cu motorina la un E39 si o data cu benzina la un E46.

In ambele cazuri mi-a murit pompa electrica din rezervor...a naibi coincidenta, la diferenta de vreo 2-3 ani intre ele! :shifty:

 

Singura diferenta e ca nu mi-a dat check engine - poate tu ai nimerit indoita cu apa. Incearca sa scoti ce ai in rezervor si sa pui niste benzina buna, poate isi revine.

 

E simplu de golit rezervorul...scoti bancheta din spate(acolo e rezervorul), scoti unul din capacele de la rezervor si tragi totul cu un furtun.

 

Sa ne spui si noua cum s-a rezolvat si care a fost buba!

 

Bafta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

eu de cand ma stiu am limentat doar de doua ori de la Lukoil, o data cu motorina la un E39 si o data cu benzina la un E46.

In ambele cazuri mi-a murit pompa electrica din rezervor...a naibi coincidenta, la diferenta de vreo 2-3 ani intre ele! :shifty:

 

Singura diferenta e ca nu mi-a dat check engine - poate tu ai nimerit indoita cu apa. Incearca sa scoti ce ai in rezervor si sa pui niste benzina buna, poate isi revine.

 

E simplu de golit rezervorul...scoti bancheta din spate(acolo e rezervorul), scoti unul din capacele de la rezervor si tragi totul cu un furtun.

 

Sa ne spui si noua cum s-a rezolvat si care a fost buba!

 

Bafta.

Multumesc am sa revin cu buba ei, maine merg cu ea am reusit sa ma bag mai in fata la service, initial ce imi spune mecanicul ar fi ca scoate benzina bagam una buna si ii dau talpa sa curat instalatia si sa schimb si filtrul de benzina... iar pe cei de la lukoil ma duc sa o torn pe cladire si o aprind.. macar asa poate sa arda si benzina aia.

Link to comment
Share on other sites

Am bagat la un 318i de la Lukoil tot asa am ajuns aproape pe rosu mai avea putin si se aprindea becul, am facut plinul si toate bune si frumoase pana am iesit la strada, a inceput sa mearga numai in suturi. Am scos toata benzina, am bagat de la Petrom si masina si-a revenit. De atunci ocolesc Lukoil. Bag doar Omv, Petrom, Rompetrol sau Mol.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am bagat la un 318i de la Lukoil tot asa am ajuns aproape pe rosu mai avea putin si se aprindea becul, am facut plinul si toate bune si frumoase pana am iesit la strada, a inceput sa mearga numai in suturi. Am scos toata benzina, am bagat de la Petrom si masina si-a revenit. De atunci ocolesc Lukoil. Bag doar Omv, Petrom, Rompetrol sau Mol.

 

Mol are aceiasi furnizor ca si Lukoil: Petrotel.

Rompetrol, Petrom, OMV ... tustrei de pe la Petrobrazi si Petromidia.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu actualitatea, pai masina nu avea nimic la pompa de benzina...nu venea presiune in injectoare din cauza ca acel releu care este undeva pe deasupra sau pe langa torpedou in bord citea o presiune proasta si abia picura benzina in injectoare, a schimbat acel releu apoi toate bujiile si toate bobinele.. bujiile erau originalele din 2002 ... si inca aratau ok dar am zis sa le schimb cu ngk-uri.. in rest doar curatat rezervorul si furtunul si schimbat filtrul de combustibil...

Surpriza mai mare a fost .. ca atunci cand am scos-o afara din hala service-ului am reintrat inauntru sa platesc si cand ies afara a inceput sa baraie si s-a aprins becu la ulei .. din nefericirea mea nu mai am presiune la ulei.. adica pompa de ulei nu mai functioneaza .. ori s-a dus vre-un cuzinet ori s-a forfecat vre-o garnitura si tot asa.. mecanicul trebuie sa demonteze masina total si sa imi schimbe o amarata de pompa si daca tot ajunge sa schimbe si bendix-ul.. cam asta este actualizarea starii unui e46 318i ca intr-un an mi-a mancat peste 200 mil. nimic nu pot sa pun pe ea ca o tin in service.

Link to comment
Share on other sites

Numai probleme ai avut cu masina asta, eu i-am cumparat prietenei mele un e46 318i automat din 2003 anul trecut din Germania cu 2000 euro. Masina avea 146.000 km si nu i-am schimbat decat vanosurile si distributia imediat dupa achizitie. In prezent masina are 178.000 km si 0 erori. Eu cred ca ai cumparat o masina foarte alergata de ai bagat atatia bani in ea.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Numai probleme ai avut cu masina asta, eu i-am cumparat prietenei mele un e46 318i automat din 2003 anul trecut din Germania cu 2000 euro. Masina avea 146.000 km si nu i-am schimbat decat vanosurile si distributia imediat dupa achizitie. In prezent masina are 178.000 km si 0 erori. Eu cred ca ai cumparat o masina foarte alergata de ai bagat atatia bani in ea.

In cartea ei este doar 1 proprietar pe germania iar masina a fost cumparata de un "baietas" pe 1100 euro de la acel proprietar pe motivul ca el are alta masina.. din spusele lui masina statuse vro 3-4 anisori in garaj si doar pornita uneori..

Eu de la el am luat-o cu 2000.. practic nu sunt unic proprietar pe romania pentru ca el a avut-o 2 luni si apoi m-am gasit eu sa o cumpar...la vremea aceea ma gandeam ca poate o fi ceva bun..si nu m-am indurat sa dau din bugetul de 3.500 mai mult pentru a aduce modificari... si i-am facut modificari de m-am rupt.. numai in service o tin si nu va spun cat de enervant si greu este sa nu ai masina pe 5-7 luni sau de sarbatori cand mai mergi la prieteni te mai duci la un club undeva sau pur si simplu doar te plimbi de placere... aha.. am avut parte de tot felul de probleme pe care acum ca le-am avut la alte masini stiu ce sa verific.. am spus ca acum cand o scot din service o dau sa nu o mai vad... in ciuda faptului ca am avut oferte de 3.500+ pe ea cu navigatia si ce mai am eu pe ea nu am vrut sa o dau ... dupa ce am bagat peste 100 mil in vara sa o pot porni ca am venit cu ea tractata 100km.. si in viitor ma gandesc tot la un bmw ... dar ce model.. pana in 4.500E. Vad ca astia vor sa interzica diesel-u ceea ce cred ca e imposibil.. sau ne tot mint cu acea taxa pe cilindre.. care e wtf un logan 1.4 polueaza mai mult ca un e46 benzina care nu da fum deloc dar in fine.. Oscilez intre un e90 cu ceva cutie automata maxim 2.2 motorul sau un e60 520 tot ceva automat... si ramane acum diferenta de baza .. benzina sau diesel... Probabil o sa deschid un topic separat cu un nume ca atare in genul e90 sau e60 modele si comparatii pro/contra bine inteles dupa ce o sa caut si pe forum detalii despre aceste subiecte pentru ca nu cred ca sunt primul care se gandeste la aceste 2 modele. Eu as vrea 3000 D dar nu am bani de dat 2.200 lei impozitu si apoi asigurarea care si aia e destul de piperata.. la un 2000 strang din dinti si imi permit :)

Mult succes cu masina in continuare eu doresc la toti drumuri bune si nici o problema atat pe strada cat si mecanica... Voiam folie...voiam jante alpina...pachet m...evacuarea am cumparat-o da sta in garaj ca masina nu sta decat la service... Poate urmatoarea o sa fie mai ok.

Link to comment
Share on other sites

Mol are aceiasi furnizor ca si Lukoil: Petrotel.

Rompetrol, Petrom, OMV ... tustrei de pe la Petrobrazi si Petromidia.

 

Nu e problema cu cine furnizeaza combustibilul, ci cu cine il vinde la consumatorul final...acolo se produc multe "modificari" ;)

 

Eu am pus benzina numai de la Lukoil si de 95 si de 98 si nu am avut nicio problema. Benzina de 98 e net superioara fata de cea de 95 , va ajuta mai ales la turatii mari. Nu e adevarat ca v-i s-a oprit pompa electrica din rezervor doar ca ati alimentat cu 98.

 

Poate tu stii mai bine...dar a naibi coincidenta la mine, sa imi pice pompa din rezervor, pe doua modele diferite, combustibili diferiti cu alimentare de la acelasi furnizor la diferenta de cativa ani !!! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e problema cu cine furnizeaza combustibilul, ci cu cine il vinde la consumatorul final...acolo se produc multe "modificari" ;)

 

 

 

Poate tu stii mai bine...dar a naibi coincidenta la mine, sa imi pice pompa din rezervor, pe doua modele diferite, combustibili diferiti cu alimentare de la acelasi furnizor la diferenta de cativa ani !!! :)

 

Bine zis... Poate altu o combina cu mai multa apa decat celalalt... se fac niste magarii imense:)) cred ca am adunat toata mazga de pe fundul rezervorului celor de la Lukoil alimentand cu benzina de 98... si eu am tot pus de 95/98 fara probleme ani la rand, ani si ani doar lukoil si a fost prima oara cand am patit-o acum.. de acum bag de la omv ca oricum preturile sunt aceleasi dar sper ca acea calitate sa fie umpic mai ok.

Si nu poti zice ca s-a stricat asa ca e masina proasta s-au nu a vrut piesa sa mai mearga... pur si simplu a primit benzina naspa a pocnit releuu sau pompa de benzina si gata :))) asa ca la mine cu pompa de ulei acuma... mergea doar ce am scoso din service nu am miscat-o 3metri ca a inceput si aia e:)) acuma astept telefon de la mecanic sa imi zica cand se apuca sa o desfaca... tui mama ei de pompa de ulei.

Link to comment
Share on other sites

O masina care sta mult timp, se uzeaza mult mai mult decat o masina care merge zilnic 70km. Cand o repornesti incep sa-i pice relee, pompe, etc pe rand....

Am observat asta... o sa scap de ea si cand o sa am banii in mana o sa ma gandesc intre e60 520d/525d <-> 520i/525i sau e90 320d/325d <-> 320i/325i orice ar fi sa fie automata. O sa fac eu un topic la momentul respectiv cu pro/contra si ceva argumente daca nu ma multumeste ceea ce gasesc deja.

Link to comment
Share on other sites

Nu e problema cu cine furnizeaza combustibilul, ci cu cine il vinde la consumatorul final...acolo se produc multe "modificari" ;)

 

 

 

Poate tu stii mai bine...dar a naibi coincidenta la mine, sa imi pice pompa din rezervor, pe doua modele diferite, combustibili diferiti cu alimentare de la acelasi furnizor la diferenta de cativa ani !!! :)

Chiar daca e sa pui doar apa,pompa trage apa , nu are cum sa nu mai functionez, poate a fost o coincidenta nefericita.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Revin din nou cu actualizarea starii acestei minunatii :)))

A fost desfacuta complet la partea de motor iar arborele e forfecat... pompa de ulei e gripata iar pana de la pompa de ulei e forfecata... un arbore nou e 4.000 lei... si am hotarat sa cumpar alt motor la 1.200 lei fara bobine distributie etc pentru ca am cumparat bobine bujii distributia are 2.000 km si macar sa scap cu o cheltuiala de 3.000 lei sper.

Dupa ce o scot din service intra la vanzare, 3.500E ca pret si 4.000 la variante... masina asta are tot istoricul cu ce am schimbat pe forumul asta :))) Motivul pentru care o dau e ca macar 2-3 ani sa iau ceva sa nu bag bani iar apoi revin la un e60 cu pack m5... am evacuarile cu 4 iesiri in garaj si asteapta sa le montez pe e46... macar vreo saptamana sa ma bucur de auzul lor :)) A da si pompa de ulei o cumpar noua 700 lei nu ramane cea de pe motorul cumparat.. doar arborele ramane.

Link to comment
Share on other sites

3500 eur tu glumesti ? Am avut si eu vise din astea cand aveam e46 si l-am dat cu ~3000 , avand un pomelnic mai mare de piese schimbate , asta la inceputul lui 2017...

Nustiu cum ai gasit tu asa... si acum 2 luni am fost sunat si intrebat daca 3800 e un pret ok(o aveam la 4250 pe olx) si in gandul meu nu voiam sa o vand deoarece aveam aproape 700km de cand facusem motorul si aveam incredere ca nu o sa imi cedeze prea repede.. dar cred ca eu am schimbat destule la ea..daca nu i-am schimbat uleiu intr-un an de 6 ori si urmeaza acum cu motorul nou al 7-lea schimb. Nici nu ma grabesc sa o dau... adevarat ca la inceputul anului 2017 erau destul de ieftine unele si foarte piperate altele iar mintea romanului de atunci era nu dau mult ca daca se strica o belesc si lua o rabla ca mine si incepea sa bage bani.

Link to comment
Share on other sites

daca era pe bune oferta trebuia sĂŁ o dai. daca ai pus-o pe olx inseamnĂŁ cĂŁ vrei sĂŁ o dai, nu doar sĂŁ obtii oferte. asta cu increderea ĂŽntr-o masinĂŁ sh nu vine dupĂŁ 700 de km , vine dupĂŁ ce ai trecut peste sezonul rece, a pornit in orice conditii, a luat șpan pe autostradĂŁ , a stat și in trafic bara la barĂŁ. așa cĂŁ faci un drum de 700 km nu inseamnĂŁ absolut nimic, mai ales dupĂŁ incidentele și ”istoricul avut”
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca era pe bune oferta trebuia sĂŁ o dai. daca ai pus-o pe olx inseamnĂŁ cĂŁ vrei sĂŁ o dai, nu doar sĂŁ obtii oferte. asta cu increderea ĂŽntr-o masinĂŁ sh nu vine dupĂŁ 700 de km , vine dupĂŁ ce ai trecut peste sezonul rece, a pornit in orice conditii, a luat șpan pe autostradĂŁ , a stat și in trafic bara la barĂŁ. așa cĂŁ faci un drum de 700 km nu inseamnĂŁ absolut nimic, mai ales dupĂŁ incidentele și ”istoricul avut”

De acord cu tine.. ea porneste si merge dar daca sorbul de la pompa de ulei s-a rupt si a fost tras la mama naibi nu e vina mea..

Ramasese cu acel om sa ma sune in maxim o zi.. dupa nu a mai sunat si apoi am reprimit o alta oferta de pret care nu mi-a convenit mie pentru ca a scazut mai mult decat lasam eu. Porneste la -12 grade no problem... cand am luat-o scotea fum albastru... bam bam am dus-o au schimbat ce au schimbat am dat 1.500 lei si nu a mai scos decat fumul normal.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost si am luat masina.. toata afacerea asta cu benzina de 98 de la Lukoil care mi-a fu*** efectiv masina m-a costat 3.350 lei cu toate reducerile posibile ca altfel treceam lejer de 4.000 :D Dar totusi acum masina merge mai bine si am si un nou valvetronic functional pe ea.. ca fostul meu motoras de vvt era peduca abia abia mai mergea.. asta nou lucreaza perfect.. Da-o dracu de masina, de-acuma sa rada baietasii ca imi torn benzina prin palnie cu 3 site.. ca na tot patitu e priceput, salut numa bine tuturor si sarbatori fericite !
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost si am luat masina.. toata afacerea asta cu benzina de 98 de la Lukoil care mi-a fu*** efectiv masina m-a costat 3.350 lei cu toate reducerile posibile ca altfel treceam lejer de 4.000 :D Dar totusi acum masina merge mai bine si am si un nou valvetronic functional pe ea.. ca fostul meu motoras de vvt era peduca abia abia mai mergea.. asta nou lucreaza perfect.. Da-o dracu de masina, de-acuma sa rada baietasii ca imi torn benzina prin palnie cu 3 site.. ca na tot patitu e priceput, salut numa bine tuturor si sarbatori fericite !

Ai dreptate, valvetronicul ca si motorasul se pot defecta foarte repede de la benzina de proasta calitate, mai ales cea de 98.Incearca pe cat posibil sa pui doar de 95.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, valvetronicul ca si motorasul se pot defecta foarte repede de la benzina de proasta calitate, mai ales cea de 98.Incearca pe cat posibil sa pui doar de 95.

 

Asta mi s-a recomandat si de catre mecanic, multumesc cristian de acum palnie cu 2 site si omv maxmotion 95.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.