Jump to content

Achizitie bmw e70


Cristy07

Recommended Posts

Salutare tuturor,sunt decis sa achizitionez un x5 e70 2008-2010,din cate am vazut sunt doua variante 3.0 235 cai si 3.0 286 si care este diferenta intre cele doua inafara de turbine, as dori niate pareri care ar fi alegerea cea mai.buna fiabilitate,intretinere si daca intampina ceva probleme ,orice recoamndare e bine venita.Multumesc Edited by Cristy07
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,sunt decis sa achizitionez un x5 e70 2008-2010,din cate am vazut sunt doua variante 3.0 235 cai si 3.0 286 si care este diferenta intre cele doua inafara de turbine, as dori niate pareri care ar fi alegerea cea mai.buna fiabilitate,intretinere si daca intampina ceva probleme ,orice recoamndare e bine venita.Multumesc

 

Salut. Eu am avut X5 3.0d , cumparat de nou in 2008 , si l-am vandut anul trecut la 500.000 km. Am facut cu el 500.000km fara probleme majore, singurul lucru lantul de la distributie(300 si ceva de mii de km), toata reparatia undeva la 4000 lei pe acolo, cu tot. Cea mai reusita masina care am avut-o, la 500.000 km turbo original pe ea, cutia fara probleme. Am mai schimbat daca bine tin minte, 2 injectoare,atat.

In rest consumabile si motorina, in 500.000 km. Acum am cel de 4.0d, sunt convins ca nu o sa mai fie asa fiabil, l-am luat la 150.000 anul trecut, acum am 200.000 cu el, deocamdata nici o problema. Eu zic sa mergi pe 3.0D simplu :thumbsup:

Edited by mdln
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De unde vrei sa il iei? De aici de la noi sau din Germania? Cauta o masina cu km cat mai putini, reali(daca se poate)..Eu zic sa cauti dincolo, sa vezi ce gasesti, chiar daca sunt mai scumpe. :download: La noi toate-s sub 200.000km si mai ieftine ca in Germania(oare de ce)..Depinde si la ce suma te uiti, poate gasesti Facelift-ul..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum, cand iti iei un 3.0, intretinerea nu e o problema. Am sa ti dau exemplu de cateva lucrari facute de mine recent: un schimb de ulei, filtre undeva la 12-13 mil.

Schimbu in cutie se invarte cam la 15 mil(pe asta urmeaza sa l fac, dar asta e pretul). 4 anvelope noi premium pe 18 in cazul meu, in jur de 25-30 mil.

Eu am 3.0d simplu, nu 3.0sd, dar mi se pare ca am facut alegerea buna. Am mers, sincer, pe varianta mai putin complicata si la care e probabil sa pice mai putine lucruri. Acum, poate gresesc, e strict parerea mea.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by montela1980
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu l-am cumpărat pe al meu acum un an de la proprietar din Germania la 260000km. Acum am 297000 la el și nu am avut absolut nicio problemă. În general un schimb (fără manoperă și cutie de viteze) este în jur de 400-500 de lei, cu filtre mahle, chiar acum câteva zile i-am schimbat uleiul (5W40 - intră ~7l) și consumabilele.

Ai grijă că, din ce știu, până în luna a 9-a din anul 2008 au fost variantele cu 4x4, din 10.2008 au început să fie cele cu xDrive. Acum nu știu dacă e doar o chestiune de marketing sau chiar o fi ceva îmbunătățiri.

 

P.S: Îl am la vânzare că vreau să trec la ceva mai mic, dacă te interesează vezi anunțul.

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

In germania as vrea sa caut ,cunosc piata romaneasca

 

Ca si intretinere ? Ulei filtre , cutia de viteza ? Pana la cat se ridica ?

 

Indiferent de unde ai lua-o, sansele sa gasesti o masina buna la un pret decent si care sa aiba sub 250.000 km sunt destul de mici. Intr-o masina cu vechime de aproape 10 ani si un rulaj semnificativ aproape sigur vei mai investi sume destul de consistente in afara de revizii si consumabile.

 

Schimbul de filtre si ulei este printre ultimele aspecte la care trebuie sa te gandesti, poti face asta cu aprox. 1.000 lei la orice service.

 

Ia in calcul si urmatoarele:

 

- un impozit de 2.300 lei pe an;

- un RCA de peste 1.500 lei pe an in cel mai bun caz;

- schimbul de ulei in cutie te poate duce in jur de 1.500 lei, dar o cutie cu defectiuni te poate lovi de 1-2.000 de euro;

- un rand de anvelope decente ar fi in jur de 3.000 de lei in cel mai bun caz;

- vei avea un consum mediu de 10 la suta.

 

Ideea ar fi sa iei o decizie cat mai documentata, pentru ca un pret de achizitie avantajos te poate pacali si se vor ivi costuri la care nici nu visai.

Edited by mishwall
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In germania as vrea sa caut ,cunosc piata romaneasca 😅

 

Ca si intretinere ? Ulei filtre , cutia de viteza ? Pana la cat se ridica ?

 

Schimb ulei + filtre undeva la 900-1000 lei.. Uleiul la cutia de viteze daca tin bine minte, a fost in jur de 1500 lei, parca a fost mai scump la e60 decat la e70. Cheltuielile cu intretinerea, sunt ca la orice motor de 3L, la fel aveam si la e60.

Bafta sa ai, sa gasesti o masina ok din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

M57 este un motor foarte reusit si fiabil. Singura diferenta dintre cele 2, ce poate aduce costuri suplimentare la intretinere este ce-a de-a doua turbina.

Parerea mea este sa gasesti un X5 din anii respectivi cu kilometrii reali, bine intretinut. 30d sau 35d nu ar trebui sa fie un criteriu de alegere la o masina de peste 10 ani vechime

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

masina este foarte buna, eu am una din 2014, dar am avut ceva probleme cu cutia. Asa ca imediat dupa ce o iei, fa o revizie la cutie.

Reviziile (ulei, si filtre) nu sunt asa de scumpe (gen 700-1000 de lei) daca ti le faci tu(vorba vine), decat daca te duci la reprezentanta (gen 2000 de lei)

 

Piesele pot fi destul de scumpe daca iti pica ceva important (cutie, turbo, pompa servodirectie, etc)

 

In rest masina e super, eu am 168 de mii de km la ea, si tevile de la evacuare sunt curate ca lacrima

 

Apropo, mergi pe 30d, este suficient de puternica, si mai scazi riscul unor probleme in plus

Edited by andreisaioc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.