Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Buna,

 

Am si eu un Bmw X1 din (Decembrie) 2014 si vineri dimineata pur si simplu nu a mai pornit. Joi seara am venit de la birou, am parcat si vineri dimineata cand sa plec, nu a mai pornit. Masina nu a scos niciun sunet, niciun zgomot neobisnuit, niciodata nu a dat vreun semn ca ceva nu e ok. Sistemul electric e perfect: faruri, audio, etc. In urma unor verificari (bimmer serv) s-a concluzionat ca distributia este rupta. Masina are 80.000 km si intotdeauna a fost ingrijita impecabil.

Am luat-o la inceputul anului din Germania de la dealer autorizat Bmw. Conform documentelor are 2 ani garantie. In schimb, toate sunt in germana, nu stiu unde anume sa ma uit sa gasesc detalii despre garantie, pe ce perioada si ce anume include garantia aceasta (motor, etc). Evit sa umblu la ea ca sa nu gaseasca motive sa anuleze garantia

Imi puteti spune, va rog, daca a mai patit cineva asa ceva si ce variante am? O sa reusesc sa o fac cu garantia si cum anume sa procedez? ... masina va fi necesar sa o trimit in Germania...?

Nu am nici cea mai mica idee de unde sa incep..... asa ca orice sfat este binevenit

 

 

Va multumesc!

 

Hello,

 

In primul rand imi pare rau sa "retraiesc" prin situatia povestita ceea ce am patit si eu . Garantia ar trebui sa acopere ,asa cum au indicat ceilalti colegi de "p-aci" . Daca nu reparatia ta poate varia intre 1500 si 2200-2300 Euro ,depinde acum ce s-a rupt prin motor, eu am avut aceeasi problema tot cu un N47 bmw seria 1 118D ,care am decis sa il dau la dezmembrari din pacate pentru ca nu se merita ,nu este si cazul tau .

 

Trebuie mers la constatare, scrie-mi in privat si iti dau un numar de telefon al unui particular care face doar motoare N47 ,din Bucuresti . Te costa vreo 500 lei constatarea reala ,adica :

 

Demontarea motorului , verificat piesa cu piesa ,_chiulasa_ ,ax cu came ,senzor ax cu came ,supape etc si iti va spune un pret final (care variaza cum ti-am specificat mai sus) .Daca nu esti de acord, baiatul iti monteaza totul inapoi exact cum era si aia e ... dar sunt sigur ca se gaseste o solutie .

 

Asta e ca o a 2-a varianta pt tine ,sper din suflet sa rezolvi cu garantia .

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Vesti bune!!! Masina este gata si in posesie la subsemnata! :cool:

Dupa ce au schimbat/reparat toate componentele despre care au constatat a fi problematice, situatia s-a rezolvat si micuta mea s-a gandit ca ar fi cazul sa porneasca! Funny este ca nu se stie exact care a fost cauza, dar atat timp cat s-a gasit solutia, nici nu vreau sa mai intru in detalii! Am inchis cu o nota undeva la 10.000 eur din momentul in care masina nu a mai pornit, din care eu am platit aprox 1000 eur (consumabilele). Teoretic, garantia a acoperit 100% din reparatie pt ca masina are sub 100k km.

Partea foarte proasta este ca inca nu s-a platit nimic, garantia nu a trimis niciun ban pentru reparatii, cu toate ca facturile au fost trimise treptat incepand de acum 2 luni, iar ultima acum 3 sapt. Eu le-am mai trimis mailuri, am sunat, am incercat sa ii presez, dar in afara de promisiuni si amanari nu s-a intamplat nimic. Norocul a fost ca mi-au dat masina si asta pentru ca am vorbit frumos, am incercat sa apelez la "cunostinte" si am promis ca ma ocup si eu de asta pana la incasare. Speram sa mearga mai repede. De fapt, speram sa mearga. :) O sa insist

Alt aspect funny, dar si deranjant in acelasi timp este faptul ca m-am intors cu masina in service la cateva zile dupa ce am luat-o pentru ca mirosea a ars in momentul in care porneam incalzirea. Mirosul se simtea si de afara, de sub capota. Alta problema este ca am impresia ca masina nu mai trage, ca nu mai are zvacul acela pe care il avea inainte, mai ales in depasiri simt ca trage greu si ca ramane in urma. Prin urmare, m-am intors la service, au tinut-o 4 ore, i-au facut tot felul de teste, au iesit cu ea pe traseu... concluzia: totul este ok. Se pare ca este foarte posibil sa fi curs vreo picatura de antigel sau ulei undeva la motor si de acolo sa vina mirosul de ars. Parca s-a mai ameliorat treaba asta si miroase mai putin, dar nici nu am avut nevoie de caldura sapt asta. In ceea ce priveste puterea masinii, au spus ca trage normal pentru tipul asta de vehicul si ca daca ar fi ceva in neregula, ar fi afisat computerul (aici mi s-a explicat ceva legat de turbina, nu am inteles nimic :))) Ma supara tare treaba asta, ne luam numai dupa computere si chestii automatizate, nu se mai complica nimeni cu observatii si "feelinguri" personale si profesionale. Adica... nici acum 2 luni jumate masina nu a dat niciun semn, statea acolo in parcare fara suflu, dar ea nu avea nimic aprins la bord. Ideea este ca nu ma simt confortabil sa astept sa se intample ceva din senin ca sa fie rezolvat cand e prea tarziu. Evident ca in acest moment sunt paranoica si stau cu sufletul la gura de fiecare data cand ma urc in ea, am impresia ca nimic nu functioneaza cum trebuie si ma gandesc "oare ce nu e in regula de data asta?". Sper sa ne revenim amandoua cat de curand, nu a trecut nicio saptamana de cand am luat-o, asa ca deocamdata doar sper sa ma relaxez...

Edited by AlexandraL
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa nu ti se para ca nu trage..din pacate.Treaba cu mirosul da...e posibil sa fi curs antigel/ulei pe undeva si sa mai miroasa a ars.

 

Ma bucur ca ai luat masina si s-a rezolvat desi tot ai platit 1000 euro (1300 costa distributia la reprezentanta ca si idee). Nici nu trebuia sa apelezi la niciun fel de "pila" parerea mea, trebuia sa-ti de-a masina ta sau masina de inlocuire atata timp cat reparatia este in garantie, nu sa ti-o tina cum vroiau ei pana primeau banii...nebuni cu capul!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa nu ti se para ca nu trage..din pacate.Treaba cu mirosul da...e posibil sa fi curs antigel/ulei pe undeva si sa mai miroasa a ars.

 

Ma bucur ca ai luat masina si s-a rezolvat desi tot ai platit 1000 euro (1300 costa distributia la reprezentanta ca si idee). Nici nu trebuia sa apelezi la niciun fel de "pila" parerea mea, trebuia sa-ti de-a masina ta sau masina de inlocuire atata timp cat reparatia este in garantie, nu sa ti-o tina cum vroiau ei pana primeau banii...nebuni cu capul!

 

Mi-au spus ca nu lasa masinile sa iasa din service pana ce reparatia nu este achitata 100%. In cazul meu, era neachitata 90% - inca este. Intr-un fel am inteles si mi s-a parut logic, dar m-am bucurat ca am reusit sa rezolv si asta. 70 zile fara masina.... saptezeci!!!

Paaaai.... e normal sa nu traga? Si de ce sa faca asa? Inca sper sa fie doar in capul meu impresia asta... si sa ma linistesc.

Link to comment
Share on other sites

Fotografii, altfel nu credem :)

 

Poate este doar o impresie faptul ca masina nu accelereaza ca inainte, datorata faptului ca nu ai mai condus masina de multa vreme. Cat despre cat se tine masina/masina de schimb, plecat cu masina atata timp cat facturile nu sunt achitate, e o discutie lunga, nu cred ca detine cineva adevarul suprem, fiecare are partea lui de dreptate. Totusi, e un pic de golanie din partea service-ului nota aceea de 10.000 euro, imi este greu sa cred ca preturile la manopera/ora sunt comparabile cu cele din germania de exemplu, dar daca au prins pestisorul de aur, s-au gandit sa faca si ei o mica afacere cu firma de asigurari.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Promit o poza de ansamblu cat mai curand

Si un filmulet cu motorul pornit. Ala e cel mai important :))

Ieri a fost soare... inclusiv pe strada mea!!! 😎

 

Ps. Atat timp cat costurile au fost aprobate, ma astept sa plateasca. Nu sa ma rog de ei in fiecare saptamana si sa nu primesc niciun raspuns. Romani, straini... oamenii tot oameni sunt si fug de responsabilitati! 😡

post-92435-0-42811800-1549980111_thumb.jpeg

  • Like 9
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa ii resetezi stilul de accelerare, stiam ca la mai toate BMWurile se poate reseta. Cheia in contact, piciorul pe acceleratie pana la fund (sa apesi kickdown), pui contactul (inainte sa porneasca motorul, doar apesi pe butonul de start/stop sa se aprinda toate becurile in bord), astepti cateva secunde (un minut sa fie sigura treaba), iei contactul (apesi iar pe butonul de start/stop), iei piciorul de pe acceleratie, scoti cheia si astepti cateva secunde si ar trebui sa se auda un mic sunet metalic din spatele bordului de pe undeva. Nu stiu exact cum e la X1, poate difera un pic metoda.

Sa te bucuri de masina!

Edited by Cabro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa ii resetezi stilul de accelerare, stiam ca la mai toate BMWurile se poate reseta. Cheia in contact, piciorul pe acceleratie pana la fund (sa apesi kickdown), pui contactul (inainte sa porneasca motorul, doar apesi pe butonul de start/stop sa se aprinda toate becurile in bord), astepti cateva secunde (un minut sa fie sigura treaba), iei contactul (apesi iar pe butonul de start/stop), iei piciorul de pe acceleratie, scoti cheia si astepti cateva secunde si ar trebui sa se auda un mic sunet metalic din spatele bordului de pe undeva. Nu stiu exact cum e la X1, poate difera un pic metoda.

Sa te bucuri de masina!

Este safe metoda asta? Poate pica iar ceva prin ea... :))) As putea incerca...

Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa ii resetezi stilul de accelerare, stiam ca la mai toate BMWurile se poate reseta. Cheia in contact, piciorul pe acceleratie pana la fund (sa apesi kickdown), pui contactul (inainte sa porneasca motorul, doar apesi pe butonul de start/stop sa se aprinda toate becurile in bord), astepti cateva secunde (un minut sa fie sigura treaba), iei contactul (apesi iar pe butonul de start/stop), iei piciorul de pe acceleratie, scoti cheia si astepti cateva secunde si ar trebui sa se auda un mic sunet metalic din spatele bordului de pe undeva. Nu stiu exact cum e la X1, poate difera un pic metoda.

Sa te bucuri de masina!

 

E prima oara cand aud despre asa ceva...nici eu nu cred ca are vreun efect, dar nu vreau sa te contrazic.

 

 

Nu Alexandra, nu este normal sa nu traga masina, de aia am spus "din pacate", s-ar putea sa ai dreptate si chiar sa fie o problema. Ar trebui sa rogi pe cineva care se pricepe cat de cat si ai incredere sa faca o tura sa-si de-a cu parerea pentru ca la reprezentanta daca nu apare nimic pe tester, inseamna ca totul este in regula.

 

Inclusiv colegi de pe forum care fac diagnoza si se pricep ar putea sa-ti faca o verificare la turbina/injectie sa se vada toti parametrii intr-un log.

 

Iti doresc multa bafta !

 

 

P.S mihaicarunta +1

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si daca sta masina 7 luni in service tot stiu cum trage si imi dau seama daca ceva nu e la fel. Daca simti ca nu mai e ca inainte atunci probabil ca asa si e . Cel mai bine e sa faci o constatare a muncii lor in alt service , o inspectie vizuala ca totul sa fie pus la loc , o testare pt ca ei nu vor recunoaste ever ca masina "nu trage " . Am avut o situatie similara cu un service a carui explicatie a fost ca nu stia cum trebuie sa traga masina samd , explicatii penibile , evident ca masina avea o problema , de care stiau , se faceau ca ploua ..hal de mecanici . Edited by Myx
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

resoftare si asa masina va merge mai aproape de cum ti-ai dori

bai ce de minusuri :( hai sa reformulez daca vrei ca masina sa mearga mai bine decat a mers de fabrica fa resoftare.Altfel in cazul tau de vazut daca ai erori DME, sigur ar fi varianta cea mai urata distributia pusa aiurea dar imi e greu sa cred ca nu ar fi dat erori.

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma indoiesc ca au dat rateu cu distributia, doar au facut si altele inainte.. numai ca aici lucrarea a fost mai complexa (si la injectoare, pistoane, chiulasa, etc) si habar nu am cum au decurs lucrurile. Poate nu e o greseala de service, poate doar mi se pare sau poate mai dureaza pana se rodeaza piesele alea si isi va reveni..

Am incercat si chestia cu pus contact, acceleratie, luat contact.. nu am auzit niciun zgomot si nici nu sunt foarte convinsa cum functioneaza contactul la asta pt ca ori pornesti motorul, ori nu.. parca nu stie ea de contact. Si merge fix la fel. Dar nici Bucurestiul nu e foarte permisiv in a face teste

Offfffff....

Link to comment
Share on other sites

Cred ca in cazul tau ar fi ideal o adoua parere la un service ok. Diagnoza si sa se uite ca mufele sa fie bine bagate. Dar sa stii unde mergi ca diagnoza nu inseamna ca citește/șterge erorile. Trebuie sa vada si sa stie cam care sunt parametrii ideali de functionare.

Eu de exemplu am avut o experienta ca masina nu tragea dupa curatarea admisiei. S-a descoperit ca o mufa de la senzorul care citea presiunea de aer nu era bagata bine. Dupa asta masina tragea ca inainte.

Link to comment
Share on other sites

CĂŁ se va rezolva pe garantie sau nu vom mai vedea.oricum NU vei mai avea incredere in masinĂŁ dupĂŁ,exact cazul meu.am dat alaltĂŁieri 500 euro numai pe kit ul original distribuție oe bmw ,mĂŁ uitam ca prostu ,3 hiare,3 lanțuri,lĂŁnțișoare,nu mi a inspirat nici o incredere ca va duce cel puțin suta de mii.kit-ul nu are un cod special OE ! Vine pe bucĂŁți in pungi capsate cu capsator cu eticheta cu cod bmw.Dumnezeu știe cu mila pe unde or fi ambalate si ce calitate e prin pungile alea,mi a venit greațĂŁ efectiv,n am mai stat sĂŁ le dau naibii retur cĂŁ incurcam mecanicul cu timpul,mașinĂŁ cu care am facut 63.000km in 11,5 luni,de cand o cumpĂŁrasem ! Am bĂŁtut juma de EuropĂŁ cu ea,se pare cĂŁ totul e ok in ce priveste motorul second care s a pus pe mașinĂŁ dar eu NU mai am incredere sĂŁ plec cu ea la mai mult de 200km de casĂŁ! E prea mare riscul ! Piesele sunt de tot rahatul ,meseriasi buni și seriosi se mai gĂŁsesc.in kit-ul ,,original,, de bmw sunt 100% kakaturi facute in China la prețuri derizorii.am dat 500 euro dar mĂŁ mutilez dacĂŁ un producĂŁtor investeste mai mult de 150 lei ca proces de fabricație la kit complet.

 

E prima data cand cumperi piese?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu ,de vreo 22 de ani ,dar kit-ul ala mi a lasat impresia de kitsch ordinar adunate una cate una de la N distribuitori etc etc 3 piese de pe extern ,2 de la augsburg,3 de la autotal ,6 de la unix si 4 de la taraba de la moldoveni ,NU vine un kit standard care sa aiba un cod OE dedicat ,sa zic asa ,care pe unde s-au gasit .da ,ca proces de fabricatie per toate NU cred ca depaseste maxim,maxim 200 lei maxim ,maxim.

wooaw ,10.000 euro de reparat motor !! .sa te bucuri de el si sa pleci la drumuri linistita ,asta iti doresc .

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu ,de vreo 22 de ani ,dar kit-ul ala mi a lasat impresia de kitsch ordinar adunate una cate una de la N distribuitori etc etc 3 piese de pe extern ,2 de la augsburg,3 de la autotal ,6 de la unix si 4 de la taraba de la moldoveni ,NU vine un kit standard care sa aiba un cod OE dedicat ,sa zic asa ,care pe unde s-au gasit .da ,ca proces de fabricatie per toate NU cred ca depaseste maxim,maxim 200 lei maxim ,maxim.

wooaw ,10.000 euro de reparat motor !! .sa te bucuri de el si sa pleci la drumuri linistita ,asta iti doresc .

 

Bmw nu face kituri de ditributie ca ar fi o cheltuiala in plus pentru ei

Adcica , nu tot ce tine de o distributie provine de la acelasi producator , ar trebui sa le starnga si sa le ambaleze intr-un kit , lucru inutil de altfel.

Link to comment
Share on other sites

Este safe metoda asta? Poate pica iar ceva prin ea... :))) As putea incerca...

 

Am incercat iar treaba cu cheia, contactul, acceleratia... in dimineata asta... si mi s-a aprins becul de "eroare la motor" :angry2:

Tot fara niciun rezultat (pozitiv)

Dar.... dupa ce am pornit, s-a stins. Sa ma ingrijoreze treaba asta?? Clar a 3a oara nu mai incerc

Link to comment
Share on other sites

Am incercat iar treaba cu cheia, contactul, acceleratia... in dimineata asta... si mi s-a aprins becul de "eroare la motor" :angry2:

Tot fara niciun rezultat (pozitiv)

Dar.... dupa ce am pornit, s-a stins. Sa ma ingrijoreze treaba asta?? Clar a 3a oara nu mai incerc

 

Rectific ce scrisesem initial - vei pierde 2-3 minute din viata, fara a observa vreun efect pozitiv.

Edited by mishwall
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.