Jump to content

Probleme BMW X5 sd 2008


Recommended Posts

Salutare,

Deschid acest topic in speranta ca cineva ma poate ajuta cu rezolvarea problemelor intampinate la masina:

 

1. Bec stop frana stg+dr caroserie: nu se aprind cele de pe carosierie. Am verificat sigurante, becuri si acestea sunt ok. Cred ca am o problema pe ambele parti la soculu de la becurile de frana cele de mai jos(cele albe), deoarece pana sa umblu la soclu, becul de frana pe partea stanga lumina cel de sus si acum lumineaza cel de jos.

 

2. Probleme becuri interior hayon(cele care lumineaza in interior portbagajul): becurile sunt ok.

 

3. Boxe usa sofer: nu functioneaza, in rest merg absolut toate butoanele pe usa.

 

4. Led maner exteror usa sofer: nu se aprinde

 

5. Cutie viteze: in D da un soc cand trece din tr 2 in 3 si se mai aude din cand in cand un zgomot in zona schimbatorului ca si cum ar decupla cutia. In rest masina pe DS/M nu are nici un simptom.

 

6. Termostat: In meniul ascuns imi sta in permanenta temperatura in jur de 60-63 de grade(mers in trafic). Daca prind putin liber si o alerg...temperatura scade.

 

7. Webasto: Cand incerc sa-l pornesc din telecomanda, masina primeste comanda(se aprinde clima) dar in 10 secunde se inchide. Anul trecut am trecut de la CCC la CIC, si am vazut ca mi s-au dezactivat AUX Heating si Individula Heating.

 

8. PDC: nu se mai afiseaza pe display.

 

9. Display: are momente cand se inchide si se aprinde singur, cu specificatia ca am in continuare sunet in acele momente.

 

10. Clapeta acceleratie: cand opresc motorul acesta scutura. Daca obturez cu mana clapeta, motorul se opreste frumos. Am cumparat alta clapeta si cu cea noua tot asa face.

 

11. Lupe xenon: se pot inlocui fara decpsare? Si daca da ce imi recomandati?

 

Multumesc anticipat.

Edited by gogota_69
Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine ne ziceai ce e functional pe masina...

La cate probleme are ma intreb cum te-ai procopsit cu ea.

 

Sent from Huawei P10 using Tapatalk

 

Si daca masina a luat'o de noua dar au aparut in timp si probleme?

 

Genul asta de comentariu nu ar trebui sa existe pe forum.

 

ONTOPIC:

 

-pentru socul la cutie, cati km are masina? Poate fii de la ulei, daca in d/s nu face este probabil pentru ca schimba mai sus si treci de zona cu probleme de turatie

-aux heating din cate stiu trebuie recodat in CIC. PDC la fel ( asta in cazul in care iti faceau asa de la bun inceput)

-led din maner probabil e ars. de obcei prin manere intra apa de la spalatorie prin chederele lor. Mie de exemplu mi'au ars senzorul de comfort access baietii.. In cazul meu, se rezolva doar cu maner nou la rezonabilul pret de ~1300 lei

Link to comment
Share on other sites

Si daca masina a luat'o de noua dar au aparut in timp si probleme?

 

Genul asta de comentariu nu ar trebui sa existe pe forum.

 

ONTOPIC:

 

-pentru socul la cutie, cati km are masina? Poate fii de la ulei, daca in d/s nu face este probabil pentru ca schimba mai sus si treci de zona cu probleme de turatie

-aux heating din cate stiu trebuie recodat in CIC. PDC la fel ( asta in cazul in care iti faceau asa de la bun inceput)

-led din maner probabil e ars. de obcei prin manere intra apa de la spalatorie prin chederele lor. Mie de exemplu mi'au ars senzorul de comfort access baietii.. In cazul meu, se rezolva doar cu maner nou la rezonabilul pret de ~1300 lei

 

Masina are 160k. Uleiul nu a fost schimbat nicidata. Azi fiind mai cald nu s a mai simtit acel soc.

Link to comment
Share on other sites

Si daca masina a luat'o de noua dar au aparut in timp si probleme?

 

Genul asta de comentariu nu ar trebui sa existe pe forum.

 

ONTOPIC:

 

-pentru socul la cutie, cati km are masina? Poate fii de la ulei, daca in d/s nu face este probabil pentru ca schimba mai sus si treci de zona cu probleme de turatie

-aux heating din cate stiu trebuie recodat in CIC. PDC la fel ( asta in cazul in care iti faceau asa de la bun inceput)

-led din maner probabil e ars. de obcei prin manere intra apa de la spalatorie prin chederele lor. Mie de exemplu mi'au ars senzorul de comfort access baietii.. In cazul meu, se rezolva doar cu maner nou la rezonabilul pret de ~1300 lei

Problemele le rezolvi imediat cum apar, nu astepti sĂŁ se ĂŽnmulteasca/agraveze. Asta daca vrei sĂŁ folosesti masina mult timp, nu sĂŁ ĂŽti bati joc de ea. Sau poate ĂŽnteleg eu gresit modul de ĂŽntretinere al unei masini. Daca nu ai un buget dedicat eventualelor probleme care pot interveni inseamna ca trebuie sa o vinzi si sa iti iei una pe care iti permiti sa o intretii.

 

@initiator

Uleiul mai merge 160k. Toata lumea stie cĂŁ la BMW uleiul se schimbĂŁ cu tot cu cutie.

 

La o astfel de ĂŽntretinere ar trebui sĂŁ iti fie clar de unde vin problemele.

La cumpãrare trebuia obligatoriu sã schimbi uleiul din motor si filtrele, verificatã/schimbatã distributia, schimbat uleiul În cutie, plus rectificate alte probleme constatate. Toate aceste operatiuni sunt vitale când cumperi o masina second-hand.

MĂŁ ĂŽndoiesc cĂŁ ai avut masina de nouĂŁ, iar dacĂŁ mĂŁ ĂŽnsel ĂŽmi pare rĂŁu. De masina.

 

Ia legatura cu un mecanic competent care are cunostintele si sculele necesare pt a remedia toate problemele masinii. Daca postezi pe forum nu se repara masina singura.

 

Sent from Huawei P10 using Tapatalk

Edited by ener2k
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Problemele le rezolvi imediat cum apar, nu astepti sĂŁ se ĂŽnmulteasca/agraveze. Asta daca vrei sĂŁ folosesti masina mult timp, nu sĂŁ ĂŽti bati joc de ea. Sau poate ĂŽnteleg eu gresit modul de ĂŽntretinere al unei masini. Daca nu ai un buget dedicat eventualelor probleme care pot interveni inseamna ca trebuie sa o vinzi si sa iti iei una pe care iti permiti sa o intretii.

 

@initiator

Uleiul mai merge 160k. Toata lumea stie cĂŁ la BMW uleiul se schimbĂŁ cu tot cu cutie.

 

La o astfel de ĂŽntretinere ar trebui sĂŁ iti fie clar de unde vin problemele.

La cumpãrare trebuia obligatoriu sã schimbi uleiul din motor si filtrele, verificatã/schimbatã distributia, schimbat uleiul În cutie, plus rectificate alte probleme constatate. Toate aceste operatiuni sunt vitale când cumperi o masina second-hand.

MĂŁ ĂŽndoiesc cĂŁ ai avut masina de nouĂŁ, iar dacĂŁ mĂŁ ĂŽnsel ĂŽmi pare rĂŁu. De masina.

 

Ia legatura cu un mecanic competent care are cunostintele si sculele necesare pt a remedia toate problemele masinii. Daca postezi pe forum nu se repara masina singura.

 

Sent from Huawei P10 using Tapatalk

 

Iar arogant fara nicio baza, tu de unde ai mai aparut pe aici?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Au ajuns sa se creada mari experti aici pe forum toti pustanii de 27 de ani si sa dea ei lectii de viata tuturor

dupa ce conduc cate un cazan de golf 5 si dupa isi iau si ei un bmw si se cred mari experti in bmw si dau ei lectii tuturor

Si dupa ce ca habar nu are de nimic, mai e si arogant pe deasupra

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina are 160k. Uleiul nu a fost schimbat nicidata. Azi fiind mai cald nu s a mai simtit acel soc.

 

Daca se simte doar la rece socul la cutie iar el este "decent", nu exagerat, eu zic ca este de la ulei 99%. Oricum, km pe care ii ai sunt limita superioara pentru care inca se mai recomanda un schimb de ulei la cutie.. mai sus, de obicei, nu se mai umbla daca nu ai mai facut inainte.

Edited by Magnusy
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@razvan bine ca esti tu mare cunoscĂŁtor. Probabil tu esti parere ca problemele alea sunt normale si intretinerea masinii a fost facuta exemplar =))

@magnusy vezi ca unii utilizatori iau de bune aberatiile pe care le scrii tu pe forum. Cum adica dupa 160000 nu se mai schimba uleiul in cutia automata? Tu gandesti ce scrii aici?

Care ar fi motivul? Lumineaza-ne.

Adica daca tot nu a fost facuta intretinerea cutiei pana acum, deja nu mai are rost sa schimbi uleiul. Cu alte cuvinte initiatorul poate sa treaca cutia la pierderi si sa ia alta. Imi dai dreptate, asadar, dupa 160k uleiul se schimba cu tot cu cutie. =))

Edited by ener2k
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai si o explicatie pentru care sustii prostia asta?

 

Nu este absolut nicio prostie. Nu mai este recomandat sa ii faci schimbul de ulei integral dupa 150 de mii pentru ca garniturile nu mai sunt la prima tinerete sa suporte presiunea facuta in instalatie de aparatul ce pompeaza ulei. Asta nu inseamna ca nu ii poti face schimb partial prin metoda gravitationala. De asemenea, prin exemplu, probabilitatea de aparitie a problemelor dupa schimbul de ulei este sporita dupa 150 de mii. Destul de probabila la 200k+.

 

Zf recomanda primul schimb intre 80 si 120 de mii de km si dupa din 80k in 80k sau 8 ani.

 

Ori alegi sa asculti de BMW si sa nu il schimbi niciodata, ori de ZF si il schimbi in medie la ~100k( primul schimb). De ce ai face jumate din fiecare?

Link to comment
Share on other sites

Nu este absolut nicio prostie. Nu mai este recomandat sa ii faci schimbul de ulei integral dupa 150 de mii pentru ca garniturile nu mai sunt la prima tinerete sa suporte presiunea facuta in instalatie de aparatul ce pompeaza ulei. Asta nu inseamna ca nu ii poti face schimb partial prin metoda gravitationala. De asemenea, prin exemplu, probabilitatea de aparitie a problemelor dupa schimbul de ulei este sporita dupa 150 de mii. Destul de probabila la 200k+.

 

Zf recomanda primul schimb intre 80 si 120 de mii de km si dupa din 80k in 80k sau 8 ani.

 

Ori alegi sa asculti de BMW si sa nu il schimbi niciodata, ori de ZF si il schimbi in medie la ~100k( primul schimb). De ce ai face jumate din fiecare?

 

Normal ca BMW nu recomanda schimbarea uleiului din cutie. Nu vad rostul. Oricum o cutie noua vine cu ulei nou. Cam asta este logica BMW.

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

Nu este absolut nicio prostie. Nu mai este recomandat sa ii faci schimbul de ulei integral dupa 150 de mii pentru ca garniturile nu mai sunt la prima tinerete sa suporte presiunea facuta in instalatie de aparatul ce pompeaza ulei. Asta nu inseamna ca nu ii poti face schimb partial prin metoda gravitationala. De asemenea, prin exemplu, probabilitatea de aparitie a problemelor dupa schimbul de ulei este sporita dupa 150 de mii. Destul de probabila la 200k+.

 

Zf recomanda primul schimb intre 80 si 120 de mii de km si dupa din 80k in 80k sau 8 ani.

 

Ori alegi sa asculti de BMW si sa nu il schimbi niciodata, ori de ZF si il schimbi in medie la ~100k( primul schimb). De ce ai face jumate din fiecare?

 

Probabil am inteles gresit, dar nu am vazut sa fi facut pe undeva referire la schimbul integral sau partial, ci doar ca "nu se mai umbla".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am zis sa vin si cu rezolvarile :) la ce s-a rezolvat :p

 

1. Bec stop frana stg+dr caroserie: nu se aprind cele de pe carosierie. Am verificat sigurante, becuri si acestea sunt ok. Cred ca am o problema pe ambele parti la soculu de la becurile de frana cele de mai jos(cele albe), deoarece pana sa umblu la soclu, becul de frana pe partea stanga lumina cel de sus si acum lumineaza cel de jos.

 

1. Am curatat si lamelele de la soclu unde intra becu

 

2. Probleme becuri interior hayon(cele care lumineaza in interior portbagajul): becurile sunt ok.

 

2. In progress. Se pare ce este problema cu broasca din haion ca nu imi vede starea portbagajului deschis/inchis

 

3. Boxe usa sofer: nu functioneaza, in rest merg absolut toate butoanele pe usa.

 

3.Era un fir intrerupt

 

4. Led maner exteror usa sofer: nu se aprinde

 

4. Nu s-a rezolvat. Si la cat costa, nu se merita sa-l schimb

 

5. Cutie viteze: in D da un soc cand trece din tr 2 in 3 si se mai aude din cand in cand un zgomot in zona schimbatorului ca si cum ar decupla cutia. In rest masina pe DS/M nu are nici un simptom.

 

5. Am competat cu ulei si acum este ok

 

6. Termostat: In meniul ascuns imi sta in permanenta temperatura in jur de 60-63 de grade(mers in trafic). Daca prind putin liber si o alerg...temperatura scade.

 

6. Schimbat ambele termostate pe BHER

 

7. Webasto: Cand incerc sa-l pornesc din telecomanda, masina primeste comanda(se aprinde clima) dar in 10 secunde se inchide. Anul trecut am trecut de la CCC la CIC, si am vazut ca mi s-au dezactivat AUX Heating si Individula Heating.

 

7. Am fost la un coleg de pe forum si l-am deblocat din diagnoza

 

8. PDC: nu se mai afiseaza pe display.

 

8. Momentan nu i-am dat de cap. Tr sa iau legatura cu cel care mi-a montat CIC-ul.

 

9. Display: are momente cand se inchide si se aprinde singur, cu specificatia ca am in continuare sunet in acele momente.

 

9. Momentan nu i-am dat de cap. Tr sa iau legatura cu cel care mi-a montat CIC-ul.

 

10. Clapeta acceleratie: cand opresc motorul acesta scutura. Daca obturez cu mana clapeta, motorul se opreste frumos. Am cumparat alta clapeta si cu cea noua tot asa face.

 

10. Nu avea masa.

 

11. Lupe xenon: se pot inlocui fara decpsare? Si daca da ce imi recomandati?

 

11. Am schimbat becurile si se vede o imbunatatire, dar vreau sa-mi configurez o unealta prin care sa pot sterge lupa.

 

Multumesc celor care au incercat sa-mi dea un sfat/rezolvare

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.