Jump to content

BMW E60 - "Restaurat"


Bogdan Ardelean

Recommended Posts

Bun venit, si felicitari pentru munca depusa - trebuie ca iti place mult E60 daca ai investit atat de mult in el (bani si timp).

Poate era mai ok sa nu ii pui aripi/oglinzi de M5, si nici evacuarile de pe spate, daca voiai ca masina sa fie cat mai aproape de original. Parca e mai fain sa vezi o masina stock ingrijita si tehnic ok decat una care arata ca un M si totusi nu e. Sigur, gusturile nu se discuta, oricum, masina e faina. In opinia mea E60 arata bine doar cu pachet M.

Sa o conduci cu placere!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Arata WOW. Felicitari pentru munca depusa! Sa ne tii in continuare la curent cu modificarile viitoare. Jantele Alpina arata... foarte foarte bine si sunt de *acolo*.

Daca tot ai spus ca ai evacuarea modificata, poate pui un filmulet cu un cold start :> si sa *vedem* cum se aude.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!Sa o stapanesti sanatos, am citit tot si am unele intrebari si observatii pentru tine si pentru colegi:

 

-de unde oglinzile si la ce pret? sunt foarte curios, am cautat mult timp si stiu ca sunt foarte scumpe si doar in afara gaseam

-observatie! masina arata mult mai bine facuta exact ca un M5, facuta cu bun gust si anume fara embleme si etichete M peste tot, apreciez o masina total transformata intr-un M5 la exterior, fara tiganisme. E60 arata bine oricum, insa cu pachet M zici ca e din alt film.

-sunt curios de evacuare, un filmulet ceva?

-din ce ai spus, ai lucrat mult la partea estetica interior-exterior (se vede), dar partea mecanica-electrica? ai avut probleme cu ea?

-nu ai poze pe spate, bara de spate este cea de M5 din turnare dubla sau are difuzor de pachet M cu iesire dubla? Scuze , acum am vazut ca vrei sa pui bara de M5 cu finale.

-nu stiu daca gasesti aipi originale de M5 si daca gasesti sunt scumpe, aftermarket de M5 nu cred ca sunt de aluminiu si nu se merita, nu cred ca e asa greu sa faci gaura de aerisire si sa cumperi grile originale sau aftemarket de M5 pentru aripi de M5, parerea mea, te duce mai putin si ca bani si ca tot, nu stiu daca cele de M5 sunt identice la dimensiuni si forme

-jantele sunt geniale, intotdeauna mi-au placut.

 

Ti-am atasat niste poze sa te fac sa-ti pierzi din nerabdare.

post-77153-0-62200300-1544697870_thumb.jpg

post-77153-0-57696400-1544697873_thumb.jpg

post-77153-0-13022200-1544697878_thumb.jpg

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru aprecieri.

O sa va trimit un video curant cu sunetul la rece al esapamentului , nimic super spectaculos tinand cont ca este oricum un esapament BMW original fie el si de 535i.

 

In alta oridine de idei am sa raspund intrebarilor lui WIN60.

-de unde oglinzile si la ce pret? sunt foarte curios, am cautat mult timp si stiu ca sunt foarte scumpe si doar in afara gaseam

 

- Oglinzile sunt de pe OLX , sunt mereu in cutarea pieselor BMW e60 M5 asa ca acest filtru este mereu prezent iar intr-o zi un tip din timisoara le pusese de vanzare la 2500 de lei ,asa ca fara ezitare le-am achizitionat si sunt 100% originale. Pretul lor normal este de la 800 $ pana la 1500 $ asa ca pot spune ca am platit un chilipir , nu sunt rabatabile electric dar putin imi pasa sincer.

 

 

observatie! masina arata mult mai bine facuta exact ca un M5, facuta cu bun gust si anume fara embleme si etichete M peste tot, apreciez o masina total transformata intr-un M5 la exterior, fara tiganisme. E60 arata bine oricum, insa cu pachet M zici ca e din alt film

 

- Sunt de acord cu tine si cum bine vezi nici o eticheta emblema sau scris dintr-un capat in altu M POWER. Ideea este ca bodykitul acesta este original si cel de M5 original nu potriveste fara tragerele aferente , deci modificarea cand va fii facuta va fii facuta cum trebuie.

 

-sunt curios de evacuare, un filmulet ceva?

- Dupa cum spuneam am sa postez , momentan masina este in garaj la caldura si eu sunt plecat putin din tara dar indata ce revin am sa postez.

 

-din ce ai spus, ai lucrat mult la partea estetica interior-exterior (se vede), dar partea mecanica-electrica? ai avut probleme cu ea?

 

- Aici deschidem cutia pandorei...

Partea mechanica in timp si spatiu mia dat multe batai de cap. De la solenoizi noi la vanos a 500 de lei bucata la vanos nou echivalent cu 1800 de lei la sonde lambda 1200 lei toate , corp termostat , furtune ,curele si toate bratele bucsi, arcuri , telescoape samd. Peransamblu niste costuri asumate si normale unuei masini de 14 ani , acum motorul merge bine dar este subdimensionat masinii de aceea va venii un 3L de altfel omologat RAR.

- Partea electrica mai e mult de munca. NBT-ul a fost introdus in sistemul masinii si functioneaza la paramentri normali , afiseaza si NM si CP la turatii , merge Video in mers , camera pe maslier , hard de 120 gb , idrve normal ( urmeaza cel cu touch) , usb in bord , bluethoot si muult alte chestii care nu-mi trec prin minte.

- Pe de alta parte inca nu am terminat facelift-ul urmeaza triplele spate iar atunci modulul de lumini LM3 va fii instalat si cabluri noi vor fii isntalate pentru a evita orice neplaceri.

- Probleme am cu Restrainn system failure ,se pare ca e modulul din usa pasager , scaunul sofer se blocheaza regaljul electric cateodata , deci trebuie intervenit serios si schimbat ce este necesar. Toate acestea cand fac modificarile pt ultima faza LCI.

 

-nu ai poze pe spate, bara de spate este cea de M5 din turnare dubla sau are difuzor de pachet M cu iesire dubla? Scuze , acum am vazut ca vrei sa pui bara de M5 cu finale.

bara spate este m-pachet normal nu M5.

 

 

https://imgur.com/a/F6gOXhG

 

-nu stiu daca gasesti originale de M5 si daca gasesti sunt scumpe, aftermarket de M5 nu cred ca sunt de aluminiu si nu se merita, nu cred ca e asa greu sa faci gaura de aerisire si sa cumperi grile originale sau aftemarket de M5 pentru aripi de M5, parerea mea, te duce mai putin si ca bani si ca tot, nu stiu daca cele de M5 sunt identice la dimensiuni si forme

 

- Referitor la bara voi achizitiona o bara d eM5 originala pretul este udneva intre 1500 second si 6500 noua , dar gasesti second , plus trager iar referitor la aripi aici sa stii sunt diferite.

Aripile de e60 au semnalizarile mult mai sus decat aripile de M5 de aceea cei ce isi pun aerisirile si taie aripile normale arata urat si chicios , de aceea optez pentru aripi noi originale , pretul lor este de 1800 de lei / bucata dar gasesti si second. ATENTIE sunt din aluminiu deci mare atentie la achizitia de second hand.

 

-jantele sunt geniale, intotdeauna mi-au placut.

 

Jantele vor fii si ele refacute in electrostatic in iarna aceasta , mentin culoarea doar le reimprospatez.

Intre timp doresc sa fac un upgrade la cele de 20" de pe Hurracane RRS dar inca nu le gasesc.....

 

Bun venit, si felicitari pentru munca depusa - trebuie ca iti place mult E60 daca ai investit atat de mult in el (bani si timp).

Poate era mai ok sa nu ii pui aripi/oglinzi de M5, si nici evacuarile de pe spate, daca voiai ca masina sa fie cat mai aproape de original. Parca e mai fain sa vezi o masina stock ingrijita si tehnic ok decat una care arata ca un M si totusi nu e. Sigur, gusturile nu se discuta, oricum, masina e faina. In opinia mea E60 arata bine doar cu pachet M.

Sa o conduci cu placere!

 

Multumesc pentru aprecieri.

 

Ma gandeam initial sa o tin stock standard dar mereu mi-am dorit sa o aduc la stadiu de M5 chiar daca nu este.Fiind o masina care va ramane in coletia mea personala am zis ca daca tot investesc merg pana la capat.

Este frumos si stock doar cu m-packet dar am avuto asa 5 ani de zile si m-am cam saturat..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Genial, nu stiam cateva lucruri.

Ma bucur ca doar reimprospatezi culoarea, desi e alba masina si la tine chiar se potriveste contrastul alb-negru mi se pare ca negrul la jante invecheste. Acelea pe 20...n-am cuvinte, sunt superbe!

Eu am dat 1500 lei pe bara de M5 aftermarket noua.

Cu motor de 3L cu un soft o sa fie ce trebuie, un K N si aia e, blow off valve ceva profi si o sa fie superb sunetul peste tot.

Link to comment
Share on other sites

Nu are protectie termica pentru ca acolo e60 are un scut de plastic, pe toata partea dreapta spate, iar el l-a dat jos ca sa puna evacuarea :))

 

Ca mica paranteza , la modificarea corecta pentru esapamentul dublu de M5 , bateria vine anulata din pozitia initiala si plasata in locul rotii de rezerva care vine la randul ei anulata.

Eu asa doresc sa fac pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti recomand...pierzi spatiu, e buna roata, e sfanta roata de rezerva. din dorinta de a face totul ca din fabrica o sa pierzi un avantaj daca anulezi compartimentul de la baterie sa-l pui in locul rotii de rezerva...nu o sa ai nevoie de spatiu decat daca vrei sa pui finala mare si lata, nu cum am pus eu.

 

Bmw_fast, stiu ...nu am mai avut timp si nervi sa tai si sa sudez din nou acolo ca sa o fac egala cu cealalta.

 

Eugen, tamponul este deasupra finalei prins de caroseria masinii, are multi suporti si multe tampoane, se da foarte greu jos esapamentul, trebuie fortat foarte mult ca sa iasa de pe tampoane, eu nu as avea forta necesara sa-l dau jos, nu vibreaza, nu se misca deloc la relanti sau in mers, are miscarea ai care o dau tamapoanele insa normala ca si toba originala.

 

Protectia termica nu a fost data jos, nu a fost acolo, a fost un scut care l-am dat jos, un scurt foarte mic de altfel, nu pe toata partea dreapta., am zis ca o sa cumpar una noua sa o adaptez tot in caroserie sau de la SH, insa dupa ce m-am vazut cu evacuarea facuta nu am mai avut chef si mi-am pierdut interesul in a face "ca la carte", stiu ca e rezervorul acolo, insa niciodata nu o sa se incalzeasca atat de rau incat sa dauneze rezervorului sau altei piese.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

felicitari , felicitari pt curajul de a face asta, de a avea nervii tari si pt ca a iesit exact cum trebuie !

 

Multumesc ;) cum spui este nevoie de mult curaj dar cand e vorba de o pasiune mereu gasesti solutii si putere pentru ca in final sa ai parte de o satisfactie nemarginita.

 

 

@WIN60

 

Nu-ti recomand...pierzi spatiu, e buna roata, e sfanta roata de rezerva. din dorinta de a face totul ca din fabrica o sa pierzi un avantaj daca anulezi compartimentul de la baterie sa-l pui in locul rotii de rezerva...nu o sa ai nevoie de spatiu decat daca vrei sa pui finala mare si lata, nu cum am pus eu.

 

 

 

Realistic vorbind roata de rezerva este cum spui tu sfanta dar mai ia in considerare ca sunt atatea alte alternative care pot sa o inlocuiasca de genu " anvelope run flat , compressor cu spuma sau vulcanizari care de cele mai multe ori sunt la indemana oricui" .

De exemplu la masina de oras ( Un bmw Seria 1) nu am roata de rezerva din fabrica asa ca am compressor cu spuma pe care l-am folosit o data si si-a facut treaba cu brio.

In ziua cu pana ( un cui in cauciuc ) ploua cu galeata si era frig, daca trebuia sa schimb roata imi lua minim 15/20 minute si ma udam tot . Cu compresorul cu spuma a fost un easy job de 5 minute si dus am fost la vulcanizare , deci depinde de cum privesti lucrurile parerea mea , si intorcandu-ma la subiect evacuarea cu finale si cu catalizator arata foarte bine.

Edited by Bogdan Ardelean
Link to comment
Share on other sites

o mica corectie: modulul de lumini de LCI se numeste LM2 si nu LM3 (care nu exista) iar hdd de la NBT nu are 120gb pe care sa i folosesti tu ci are doar o partitie de 20Gb pe care ti poti salva tu muzica. Sunt curios cum functioneaza farurile alea LCI adaptive pe masina daca nu ai LM2AHL, presupun ca nu ti merg adaptivele si nici angel eyes urile.

 

poti pune seria de sasiu a masinii sa vedem de unde ai plecat?

 

 

felicitari !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o mica corectie: modulul de lumini de LCI se numeste LM2 si nu LM3 (care nu exista) iar hdd de la NBT nu are 120gb pe care sa i folosesti tu ci are doar o partitie de 20Gb pe care ti poti salva tu muzica. Sunt curios cum functioneaza farurile alea LCI adaptive pe masina daca nu ai LM2AHL, presupun ca nu ti merg adaptivele si nici angel eyes urile.

 

poti pune seria de sasiu a masinii sa vedem de unde ai plecat?

 

 

felicitari !

 

 

Salut ,

Ai dreptate ,asa este ,modulul este LM2 am gresit iar despre nbt hardul eu asa stiu ca este de 120gb iar partitia de muzica nu m-am uitat nicidoata care este capacitatea ei sa fiu sincer s-ar putea sa ai dreptate :good:

Referitor la angel eyes in poza asta cred ca se poate confirma functionalitatea lor : https://imgur.com/a/o6d8x8j

Farurile functioneaza bine , angel eyes functionaly doar adaptive nu merge dar acesta va fii functional in momentul in care retrofit-ul va fii finalizat.

 

Uite ultimele 7 cifre a ceea ce a fost o data acest e60 - B013746.

Edited by Bogdan Ardelean
Link to comment
Share on other sites

Felicitari !

 

Parca imi este dor de fostul meu E60 cand vad pasiunea unor membri de pe forum in legatura cu modelul prezentat in topic. Tin sa te felicit pentru toate reparatiile, upgradeurile si viitoarele upgradeuri. Esti unul la 100.000 care il tine sa faca asa ceva.

 

Tine-o tot asa, pot spune ca m-am ,,abonat" la topicul tau :) Abia astept sa aud evacuarea.

Edited by Di Angelis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari !

 

Parca imi este dor de fostul meu E60 cand vad pasiunea unor membri de pe forum in legatura cu modelul prezentat in topic. Tin sa te felicit pentru toate reparatiile, upgradeurile si viitoarele upgradeuri. Esti unul la 100.000 care il tine sa faca asa ceva.

 

Tine-o tot asa, pot spune ca m-am ,,abonat" la topicul tau :) Abia astept sa aud evacuarea.

 

Multumesc mult de aprecieri ;) ,

 

Stiu si eu e60-ul tau din poze de pe instagram si mi-a placut mult, de apreciat si timpul tau si banii investiti in el dar acum bafta cu e92-ul :D.

Am sa postez de indata ce ma intorc acasa video cu esapamentu , cum spuneam sunt putin iesit din tara si masina e pusa la pastrare :frantics:

Edited by Bogdan Ardelean
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

conform seriei de sasiu, masina a fost neagra:

 

SCHWARZ 2 (668)

 

vad ca nu a avut xenon. ai montat si senzorii de leveling? daca nu, atunci ar trebui sa i montezi pentru a iti functiona corect farurile. de asemenea instalatia de la faruri trebuie modificata pentru a functiona adaptive ul. angel eyes ul nu cred ca are becul original de 35W ca altfel s ar stinge

 

oglinzile laterale sunt cu electrochrome?

 

spor la treaba !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.