Jump to content

BMW 435xd M-pack


bomb3009

Recommended Posts

Maine merg le reprezentanta, daca au parbriz il schimb pe cel de pe masina. Altfel merg l dealer-ul de Llumar.

 

@wizzardx trapa sta inchisa, inclusiv plafonul de material.

 

Acuma incearca sa isi schimbe si fratele meu parbrizul la un e class. Cei de la reprezentanta nu vor sa ii monteze parbriz termic, ci doar cel care vine dupa seria masinii. Sper sa nu fie la fel de obtuzi si cei de la bmw.

Link to comment
Share on other sites

As merge la pilkington, dar mi-e teama de garantie

 

dar masina ta are folie pe restul geamurilor ? LA E60 aveam folia cea mai inchisa posibil pe luneta si laterale spate , era f ok confortul termic , la F10 am o nuanta mai deschis in schimb am perdelute laterale si la luneta , am facut un test recent si am coborat perdelutele , efectiv venea un f mare val de caldura din spate cu clima setata la 21 grade .Simteam diferenta si ma zapacea , am ridicat perdelutele si apoi totul ok , conteaza f mult cat de inchisa e folia pe care o ai , sigur ca si alte caracteristici , dar pana la parbriz , daca nu ai folie spate ar trebui sa montezi cea mai inchisa nuanta si sa vezi dupa

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

La F10 aveam geamuri fumutoi din fabrica. La asta am jaluzele spate, dar si geamurile au o tenta usor fumurie. Am sa ridic jaluzelele, testez si varianta asta... dar cand sunt la drum, simt cum mana ce o am pe volan mi se prajeste la soare :)).

 

prea putin conteaza ca sunt fumurii , e doar o chestie de intimitate sa zicem , majoritatea foliilor solare au filtru UV si din experienta mea conteaza f mult si cat e de inchisa , ce resimti tu e circuit al aerului in masina , de fapt din spate iti vine caldura f puternica , ventilatia nu face fata, nu spun ca nu ajuta si folie pe parbriz , dar tot cred ca vei resimti discomfort in masina , eu as monta folie spate in prima faza , atat timp cat e omologata si legal nu vad de ce nu. Cel mai bun test il faci cu o persoana in spate , daca merge in soare acum si dupa va resimti fff clar diferenta de temperatura dupa montare folii, oricum testeaza si cu jaluzele trase , e o diferenta , cel putin la mine am sesizat clar ca era insuportabil fara si daca vrei un test concludent poti testa cu un termometru pe bancheta spate , e diferenta de cateva grade

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

In spate e foarte ok, am stat eu. Cu jaluzelel trase e si mai bine. In fata e problema. Parca am un calorifer in fata mea, transpor, iar din zona centrala primesc aer rece din plin. Rezultatul este ca transpir si in acrlasi timp primesc aer rece iar discomfortul e maxim.
Link to comment
Share on other sites

In spate e foarte ok, am stat eu. Cu jaluzelel trase e si mai bine. In fata e problema. Parca am un calorifer in fata mea, transpor, iar din zona centrala primesc aer rece din plin. Rezultatul este ca transpir si in acrlasi timp primesc aer rece iar discomfortul e maxim.

imi pare ciudat ce zici si nu ma pot gandi decta ca aeratoarele care bat spre parbriz fir sunt subdimensionate fie ceva nu fct corect acolo , ai aer rece care bate spre parbriz ? cam asta ar fi rolul lui sa raceasca zona

Link to comment
Share on other sites

Relaxeaza-te, sunt folii cu transparenta 70% adica in limita legala care resping pana la 95% din radiatile UV si o buna parte din caldura.

 

 

Nu exista folii omologate pentru parbriz si geamuri fata pentru simplu fapt ca astea au deja o opacitate si mai mult este interzis. Dar, nah, mai dai o spaga la ITP, mai suni un prieten spagar cand te opreste Politia, mai dai de vreun descult de stie doar Radar si aia e.

Apoi te intrebi ce are lumea cu bemveistii. :)

  • Like 1
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

La F10 aveam geamuri fumutoi din fabrica. La asta am jaluzele spate, dar si geamurile au o tenta usor fumurie. Am sa ridic jaluzelele, testez si varianta asta... dar cand sunt la drum, simt cum mana ce o am pe volan mi se prajeste la soare :)).

 

La F10 este optiunea S761 - individual sunshade glazing, inclusiv geamurile fata au protectie, se vede o tenta verzuie pe ele si ajuta enorm.

 

Am optiunea asta impreuna cu "climate comfort windscreen" si e chiar printre cele mai misto optiuni de bifat. Practic, chiar daca stai cu mana sus pe rama geamului, in soare puternic, la 30+ grade nu simti niciun disconfort si nici nu te bronzezi ca tractoristii.

 

Chiar nu sunt optiunile astea pe G30 ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu exista folii omologate pentru parbriz si geamuri fata pentru simplu fapt ca astea au deja o opacitate si mai mult este interzis. Dar, nah, mai dai o spaga la ITP, mai suni un prieten spagar cand te opreste Politia, mai dai de vreun descult de stie doar Radar si aia e.

Apoi te intrebi ce are lumea cu bemveistii. :)

Inseamna ca tu iti pui folii din piata, mai treci si pe la atelierele autorizate RAR.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as fi vrut sa intretin discutia legata de folii, insa tocmai ce au postat cei de la RAR pe pagina de farcebook despre acest subiect:

 

post-60251-0-75496700-1561386145_thumb.png

 

 

Pe scurt (evident discutam despre folii omologate, montate intr-un atelier autorizat si insotite de certificatele de conformitate si garantie)

- luneta + geamuri laterale spate - fara limita de transparenta

- geamuri laterale fata - minim 70% transparenta

- parbriz: interzisa montarea oricarui tip de folie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bine punctat MGS...cateva pagini in urma am fost luat la 11 metri cand am spus ca folia montata pe fata + transparenta de 75-85% a geamurilor, din fabrica vor depasii pragul de transparenta permis de lege. Cu toate omologarile, daca vor pune aparatul de masurat transparenta in 99% din cazuri se ridica certificatul de inmatriculare.

 

"ATENȚIE!

Multe dintre mașini sunt dotate de producĂŁtor cu geamuri laterale tratate, care au o transparențĂŁ de 75-85%. Luați ĂŽn calcul acest aspect atunci când optați pentru montarea foliilor pe geamurile laterale din fațĂŁ."

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am folii doar pe geamurile fata, transparenta masurata geam+folie 70%.

 

Acum cateva pagini am pus linkul catre regulamentul de unde e preluat materialul pe farcebook. Va rog deschideti un topic separat daca doriti sa reluati dezbaterile.

Link to comment
Share on other sites

Pai viteza aia e una f bunĂŁ pt un condus normal in Ro pe dn-uri. E un consum extraordinar având ĂŽn vedere cĂŁ și 2.0d scoate un 5 când mergi decent,și aici avem 300 cp x drive✌️

 

Viteza medie este aproape irelevanta. Una e sa ai medie de 65 cu un mers relaxat si legal pe un drum liber si alta e 65 pe un drum superaglomerat unde ai multe accelerari si franari.

Link to comment
Share on other sites

Ruta Cluj-Dej, mers intins fara sa ma grabesc, 130 kmh maxim, fara ecopro.

 

Poza era doar informativa, se poate scoate si cu 3 l consum bun. La cum merg in general consuma in jur de 7 extern.

Edited by bomb3009
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ruta Cluj-Dej, mers intins fara sa ma grabesc, 130 kmh maxim, fara ecopro.

 

Poza era doar informativa, se poate scoate si cu 3 l consum bun. La cum merg in general consuma in jur de 7 extern.

 

Da, e formidabil motorul. Consumul asta il aveam si eu la drum intins, in gama lui 7. acum la benzina nu scade sub 12

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ieri am fost la o verificare cu masina pentru ca urmeaza sa plec in concediu cu ea. Singura problema depistata a fost o bucsa din care curge putin ulei la bratul stang. Incerc sa schimb ambele brate inainte sa plec desi mecanicul m-a asigurat ca pot sa merg linistit si asa. Masina a ajuns la 115.000 km.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita.

 

Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh.

 

Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?

VBObQSc.jpg

q1kBPeg.jpg

Edited by bomb3009
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri i-am facut revizia la motor si am schimbat uleiul in cutia de viteze si de transfer. Uleiul in cutia de viteze arata destul de bine si dupa spusele mecanicului pe magnetii din baia de ulei nu era multa pilitura. Pentru cutia de viteze am ales ulei si baie zf. Uleiul din cutia de transfer arata si el destul de bine. Il schimbasem acum 20k km pentru ca aveam ceva simptome la cutia de transfer dupa ce am montat anvelope care nu se potriveau cu dimensiunea jantelor. De la ultimul schimb nu am mai avut probleme dar am preferat sa mai fac un schimb sa fie totul curat.

 

Nu am simtit imbunatatiri la cutie de viteze dupa schimb, probabil pentru ca si inainte cutia se comporta foarte bine. Dupa ce ies la un drum mai lung poate imi dau seama.

 

Am scapat si de bataia din volan dupa 2 ture de echilibrat rotile. Asa se intampla cand te grabesti si nu mergi la cine trebuie. Multi nu sunt in stare sa puna niste plumb.

 

Trebuie sa relipesc eleronul pentru ca a inceput sa se ridice pe margini. Urmeaza sa gaseasca alta solutie vopsitorul.

 

Am activat remote services pe connected drive pentru o luna. Daca functioneaza cum trebuie probabil ca imi voi face abonament.

 

Masina a ajuns la 120k km si inca sunt foarte incantat de ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.