Jump to content

Dezavantaje cabrio?


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Normal ca poti asculta muzica, dar ca si zgomot, e ca si cum ai merge cu un geam intre-deschis la E60.

 

Era un E46. Ii intra apa pe la geamurile laterale din spate, dar de la jetul alora de la spalatorie, la ploaie nu avea nimic.

 

Masina era din 2003 si asta se intampla acum 3 ani, deci tot cam ca si asta de zici tu din 2006.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut 3 ani cabrio e46, tocmai am vandut-o. intr-adevar intra apa la spalatorie de la jet puternic. mie-mi intra pe la geamul stanga fata un pic. In rest cand ploua nu ai nici o problema.

Cat despre zgomot pentru mine a fost inexistent (adica e minim, iar daca ai si niste muzica e insesizabil).

Link to comment
Share on other sites

Ca masina a 2-a, pare ok, iti satisface niste vanitati, insa ca masina de familist... Nu stii ce face pustoaica in spate, doamne fereste, desface centura, etc.

 

Pe partea de performanta, am inteles ca sunt mai grele; pe partea de siguranta, iar, banuesc ca este sub varianta acoperita.

 

Dar ce mai conteaza? :blink: E FUN!!!

Link to comment
Share on other sites

Masina este rigida, nu este buna pentru drumuri proaste, mers zi de zi cu ea.

Iarna trebuie obligatoriu hard-top, dar ramane spatiu mic in portbagaj.

 

As cumpara asa ceva numai ca a doua masina.

251656[/snapback]

 

Eu stiu ca e dimpotriva, mai putin rigida, ba chiar daunator pentru performantele in curbe.

 

Iarna de ce trebuie hard-top? E frig?

Link to comment
Share on other sites

Ca masina a 2-a, pare ok, iti satisface niste vanitati, insa ca masina de familist... Nu stii ce face pustoaica in spate, doamne fereste, desface centura, etc.

 

Pe partea de performanta, am inteles ca sunt mai grele; pe partea de siguranta, iar, banuesc ca este sub varianta acoperita.

 

Dar ce mai conteaza? :blink: E FUN!!!

251658[/snapback]

 

Nu discut pentru cine e masina, familist sau nu. Asta e clar.

 

E cu 230 kg mai grea ca si versiunea normala si cu 0,3 secunde mai inceata la sprint 0-100 km/h.

 

Dar ca siguranta, ati vazut undeva facute crash teste cu asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Aha, siguranta te intereseaza.

 

Din cate stiu eu, E46 standard oricum sta slabut la capitolul asta, deci probabil cabrio este un pic sub standard.

 

http://www.iihs.org/ratings/default.aspx

In stanga sus poti alege BMW seria 3 convertible.

 

Sau la euroncap:

http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?mak...c1-3a9055c534ca

 

googalitul imi intoarce muuulte siteuri in germana, deci...

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca e dimpotriva, mai putin rigida, ba chiar daunator pentru performantele in curbe.

 

Iarna de ce trebuie hard-top? E frig?

251768[/snapback]

 

Nu, e foarte rigida, pentru ca trebuie sa compenseze lipsa stalpilor.

 

Era ceva exemplu cu o cutie de conserve. Cand era intreaga, nu o puteai indoi. Dupa ce o decupai, se indoia foarte usor. Din cauza asta sasiul e facut mult mai greu si mult mai rigid.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca e dimpotriva, mai putin rigida, ba chiar daunator pentru performantele in curbe.

 

Iarna de ce trebuie hard-top? E frig?

251768[/snapback]

 

 

Orice masina cabrio este mai rigida decat una in 4 usi.Pana si bateria este una speciala la modelele mai vechi,la modelele mai noi se foloseste un suport special care este prins in amortizoare, pentru a atenua vibratiile primite de baterie.

Puntea spate are bari de rigidizare sub masina, modelul cu 4 usi nu le are.

 

Iarna trebuie hard top deoarece se distruge soft-topul de la apa, mizerie...

 

Nu cred ca a fost conceputa ca o masina pentru iarna, fiind cabrio se presupune ca mergi vara cu ea.

Teoretic poti merge cu ea si iarna, daca se strica soft-topul cumperi altul.

 

PS

 

Mai bine tii si 5-ul si iei si un cabrio, nu pot sa cred ca treci de la 5 la cabrio mai ales din punct de vedere al sigurantei, la care tii foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Orice masina cabrio este mai rigida decat una in 4 usi.

[...]

251883[/snapback]

 

Nimic mai gresit. Un cabriolet este mult mai putin rigid decat un coupe. Sigur, sasiul este rigidizat fata de un coupe, dar asta pentru a compensa oarecum lipsa de rigidizare oferita de caroseria completa. Dar in nici un caz aceasta rigidizare suplimentara NU va compensa in totalitate lipsa "acoperisului" si a montantilor B din structura unui coupe sau sedan.

 

Condu una si mai discutam. Si nu vorbesc de un model proiectat direct cabrio, ci unul care a fost dezvoltat pe baza unui coupe/sedan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
apa la spalatorie intra pe la chederele care sunt in locu montantului B , si intra cativa picuri care se vad pe volan .. crede-ma - foarte putini . O speli cu spuma si pe softtop ca n-are nimic . Dc poti sa iei si hardtop , nu ezita . Iarna e foarte bun . N-am mers fara el iarna , dar cred ca isi merita banii . Eu cu suspensie M si jante pe 18 vreau sa spun ca se simte mai rigida ca un coupe , parerea mea . Scutura de dracu o ia pe drumuri proaste , poate fi de vina si greutatea marita . In rest , bucura-te de vara :blink:
Link to comment
Share on other sites

Condu una si mai discutam.

255228[/snapback]

 

Sa inteleg ca ai condus una si asta a fost concluzia care ai tras-o?

 

Deci toata teoria ta se bazeaza pe feelingul care il ai tu conducand un cabrio? :blink:

 

Nu cred ca trebuie sa citesti tratate despre masini ca sa stii ca un cabrio e mai rigid.

Link to comment
Share on other sites

Am si condus, am si citit. Mi-am chiar facut temele, ca de obicei inainte sa casc gura.

 

Mai repet doar odata. Caroseria unui cabrio e flexibila si pentru a suplini lipsa de rigiditate, sasiul se rigidizeaza suplimentar. Dar asta nu va putea sa aduca rigiditatea la valorile unui coupe.

 

In plus, greutatea suplimentara, face suspensia sa se simta diferit. Mai mult, singurele masini la care am vazut in oglinda ca scaunele din spate se misca separat de scaunele din fata si oglinda. E interesanta senzatia. Dar in NICI UN CAZ MAI RIGIDA.

 

Si cu siguranta asta se simte si pe seria 3 cabrio si pe seria 6 cabrio.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu intelegi ce inseamna o masina rigida.

 

Ai un coupe sa zicem, si ii montezi o simpla bara de torsiune intre oalele de la telescoape. Bara e din aliaj, greutatea e nesemnificativa, deci masina practic e la fel.

 

Care va fi rezultatul?

Link to comment
Share on other sites

Uite si cateva citate dintr-o cautare rapida si sumara...

 

http://www.duemotori.com/news/auto_news/13...ring_Brakes.php

 

Today’s premium convertible customers are prepared to make few, if any, concessions to the absence of a fixed roof. Inherent losses in body rigidity must, therefore, be largely recovered by careful design, particularly around suspension mounting points, to prevent  the chassis’s handling and ride composure being compromised.

 

http://www.popularmechanics.com/automotive...rs/4214468.html

 

It also has the same kind of rock-solid chassis rigidity as the Coupe.

 

http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/g...W-serie3-CC.htm

 

The absence of a "real" roof is detrimental to chassis rigidity and, consequently, to the car's on-the-road performance, at least to the minds of the most demanding experts. Nevertheless, BMW has further improved the rigidity of this generation to reach the best level ever obtained by a convertible. Despite weighing 210 kg more than the coupĂŠ, the axle load distribution remains 50:50, while benefiting from a very low centre of gravity.

 

Dar sunt convins ca te poti documenta si singur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.