Jump to content

Dezavantaje cabrio?


Romulus

Recommended Posts

Te-am mai intrebat pe parcurs daca vorbim despre un anumit model, sau la modul general si am spus ca nu s-a inventat cabrioletul in 2006.

 

Sasiul in sinea lui e un ansamblu care nu contine caroseria, chiar si prin definitie.

258538[/snapback]

 

Vorbim de modelele din '60 incoace, care au caroseria autoportanta si care intra in componenta sasiului (sau invers, cum vrei tu). Suntem in europa anilor 2000 nu in hot rod america anilor 1960...

 

Sasiu in intelesul definitiei date de tine, mai exista pe Aro 10 si pe Jeep.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa se schimbe limba romana atunci, sasiul sa cuprinda si caroseria daca vrei tu. Oricum e imposibil sa intelegi altceva decat vrei tu.

 

 

Sasiul nu contine caroseria, in orice si oricati termeni auto si literari vrei, mai mult de atat nu am ce sa iti demonstrez, daca nici cu explicatii de dictionar nu e bine.

Link to comment
Share on other sites

Deci sasiul asta al tau e din cel putin doua bucati separate... Una in fata si una in spate... Ca intre ele nu e decat caroseria... Inteleg bine, nu?

 

:blink:

258572[/snapback]

 

Da ma, esti si smecher tu, ce sa mai spun, cand nu vrea muschiu tau sa inteleaga o dai in mistouri. Eu ti-am mai zis ca faci pe prostu degeaba.

 

Am pus definitia dintr-un dictionar auto:

 

http://www.20auto.ro/dictionar_auto.php?letter=S

 

Termen general care se refera la toate partile mecanice ale unei masini care sunt legate de scheletul masinii. La masinile cu o structura unica, sasiul cuprinde toata masina, mai putin corpul acesteia. Sasiul este scheletul care contine motorul, suspensiile, rotile, franele si directia, fara habitaclu.

 

Structura unica, adica monococa, autoportanta, cum vrei tu sa ii spui.

 

Sasiul nu e o piesa unica, e un ansamblu.

 

Mai simplu, ca pentru copiii prosti, ansamblul format din cadru, motor, transmisie si suspensie se numeste sasiu. In el nu intra caroseria.

 

Suna-i pe aia si intreaba-i de ce e asa si nu ca tine.

Link to comment
Share on other sites

Super buna gluma. Si cum rigidizezi ansamblul asta sa poata chiar fi folosit? :blink:

 

Eu iti mai recomand odata sa te apuci de documentat. S-au schimbat vremurile din '60...

258638[/snapback]

 

Nu ma mai intereseaza. Ai negru pe alb scris, chiar si despre autoportanta ta.

 

Suna la aia care au facut dictionarele auto si cearta-te cu ei de ce au exclus categoric caroseria din definitia sasiului, ca sa fie ca tine.

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca au. Am spus eu ca n-au? Doar ca din acest sasiu, caroseria e elementul de legatura si rigidizare. E greu sa pricepi ca s-au schimbat lucrurile de la definitia ta expirata?

258662[/snapback]

 

Foarte tare. Definitia e expirata, ca nu e cum vrei tu sa fie. Daca era ca tine, nu mai era expirata. Pai ti-am zis ma, suna la ei, si explica-le tu cum crezi ca e de fapt realitatea, si roaga-i sa schimbe definitia, ca e ca tine.

 

Apropo, la mine inca 1+1=2. La tine a expirat intre timp ?

Link to comment
Share on other sites

pot sa zic ca mi-a placut faza cu cutia de iaurt ..

iti sugerez sa mergi la o facultate tehnica , sa iei un prof de rezistenta materialelor , sa-ti explice unpic cum sta treaba . ca dc masinile ar fi niste bucati de carton , frate am avea la orice colt de strada producator de masina , ca doar dc ii mai pui o bara sus o sa fie mai buna . las'o !

 

si cum mai zicea careva pe aici , si bine zicea , ori vb la general , ori vb de un anume tip/model de masina . masina a fost gandita/proiect initial - cabrio/roadster , sau a fost adaptata dintr-un alt model de caroserie .. si atunci stai si te intrebi .. z4 - coupe - roadster(cabrio) - care e mai rigida

? :blink:

 

cred ca fiecare simte o masina in felulu sau , iar rigiditatea asta e foarte diferita de la unul la altul . o janta mai mare, un cauciuc diferit , masina se simte altfel .

 

 

propun o adunare cu un cabrio si un coupe , aceleasi caracteristici daca se poate ( jante , gume , suspensii blabla ) , un om cu piatra la rinichi si un drum .. made in romania . si apoi .. vom anunta castigatorul

Link to comment
Share on other sites

pot sa zic ca mi-a placut faza cu cutia de iaurt ..

iti sugerez sa mergi la o facultate tehnica , sa iei un prof de rezistenta materialelor , sa-ti explice unpic cum sta treaba . ca dc masinile ar fi niste bucati de carton , frate am avea la orice colt de strada producator de masina , ca doar dc ii mai pui o bara sus o sa fie mai buna . las'o !

....

258690[/snapback]

 

faza cu cutia de carton, nu a scos-o din burta, e data ca exemplu si de unii profesori ai facultatilor de profil..... ce sa-i faci, legile fizicii actioneaza la fel si asupra cutiilor de carton.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

faza cu cutia de carton, nu a scos-o din burta, e data ca exemplu si de unii profesori ai facultatilor de profil.....  ce sa-i faci, legile fizicii actioneaza la fel si asupra cutiilor de carton....  :blink:

258708[/snapback]

 

 

bun , dar crede-ma ca nu degeaba exista o gramada de ingineri care lucreaza la chestia asta , o masina nu e o simpla cutie cu niste bucati de tabla . sunt calcule imense .

Link to comment
Share on other sites

iti spun si exp mea din z4. la viteza nu ma deranjeaza deloc zgomotu. cand e frig pun soft topul si nu am nici cea mai mica problema..iar la spalatorie poti sa dai cu tun d apa ca nu intra in cabina. portbagaj de ajuns pt 2 persoane si ramane si loc
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 9 months later...

Eu am un E46 cabrio

 

Dezavantaje:

Consider ca spatiul mai mic, locuri decat 4, portbagaj destul de mic, oricum e mic la E46, spatiu pe scaunele in spate e destul de mic la picioare la partea de rigida probabil e mai rigida simti mai mult gropile nu pot sa zic sigur pentru ca am jante pe 18 si cauciucuri 225/40/R18 deci cu un profil foarte mic.

E mai galagioasa, iarna trebuie hardtop ca faci praf soft-topul si apoi plangi cand afli ca e dublu fata de hardtop

 

Avantaje :

Senzatia este neimaginabila, imi place la nebunie sa merg cu ea decapotata, nu simt nevoia sa ii dau talpa ba chiar imi place sa merg cu 60 Km/h prin oras cu masina decapotata e super

Am mers si cu 130 Km/h Bucuresti - Pitesti pe A1, dar folosesc un paravant care mai e si de la 300$ in sus si se pune pe locurile din spate asa ca pot sa mearga doar doua persoane la viteza mare cu masina decapotata

In general sunt masini cu Km putini, cu destul de multe dotari, asta daca iti iei SH.

 

Senzatia este cel mai mare avantaj, mergi cu una si apoi crede-ma te lamuresti daca vrei sau nu. Abia astept sa fac vara viitoare o excursie pe malul marii mediterane.

 

In concluzie daca vrei distractie, senzatie de libertate si ceva diferit si spatiul nu este o problema o decapotabila e perfecta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.