Jump to content

Dezavantaje cabrio?


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sasiul unui cabrio e mai rigid ca sasiul unui coupe. Nu inteleg de ce nu intelegi.

258129[/snapback]

 

 

 

N-am nevoie sa vin cu linkuri de pe google pentru ceva care e foarte logic.

 

Ia un coupe si fa-l cabrio. Nu ti se pare LOGIC ca va trebui sa ii pui un sasiu mai rigid? Deci nu rezulta ca sasiul de cabrio e mai rigid ca si sasiul de coupe?

Link to comment
Share on other sites

Nu tati. Sasiul unui coupe e rigidizat implicit de acoperis (10). Cand acesta lipseste, sasiul este flexibil (4). Ca urmare sasiul se rigidizeaza suplimentar pentru a compensa lipsa rigidizarii oferite de acoperis (7).

 

Valorile din paranteza sunt cifre ipotetice de rigiditate ale sasiului.

 

Deci sasiul unui cabrio este mai flexibil decat al unui coupe. Rigiditatea oferita de acoperis este mai mare decat compromisul rigidizarii sasiului pe dedesubt.

 

Acum pricepi? Daca nici acum nu pricepi, mai am doar o rugaminte. Citeste. Oriunde, doar citeste. Nu discuta cu baietii la coltul blocului.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu multe despre cabrio, imi voi spune doar o parere din proprie experienta. Acum cateva zile am mers intr-o masina decapotabila pentru prima data in viata. Nu era BMW, era un SLK hardtop. Zgomotele de afara se aud ca intr-o masina oarecare cu geamul usor deschis, iar masina este atat de rigida incat pe drum prost (Brasov-Harman) sare ca o cutie de conserve goala.

 

PS: Nu stiu de unde se trage riditatea aia exact, din sasiu sau din suspensii.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

O dai in diverse. Sa fii sanatos.

258140[/snapback]

 

Evident c-o dau in diverse, odata ce-ai devenit ridicol. Ti-am cerut argumentatie, pe ce iti bazezi logica in afara de vasta experienta WLF/Bavaria? Ai vreun text undeva care sa-ti sustina ineptiile?

Link to comment
Share on other sites

Sasiul unui cabrio e mai rigid ca sasiul unui coupe. Nu inteleg de ce nu intelegi.

258129[/snapback]

 

 

 

Daca iei un coupe si-l faci cabrio, va fi flexibil. Daca-l rigidizezi, compensezi dar nu suficient, decat daca-l faci din nou coupe.

258133[/snapback]

 

Tu nici nu iti dai seama ce vorbesti. Mai reciteste ce am scris mai sus.

 

Deci iei un coupe si il faci si cabrio, si atunci devine flexibil. Rigidizezi sasiul ca sa compensezi.

 

Deci nu rezulta ca sasiul devine mai rigid, deci implicit un sasiu de cabrio e mai rigid ca un sasiu de coupe?

Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Chassis

 

 

In the case of vehicles, the term chassis means the frame plus the "running gear" like engine, transmission, driveshaft, differential, and suspension. A body (sometimes referred to as "coachwork"), which is usually not necessary for integrity of the structure, is built on the chassis to complete the vehicle.

Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Chassis

In the case of vehicles, the term chassis means the frame plus the "running gear" like engine, transmission, driveshaft, differential, and suspension. A body (sometimes referred to as "coachwork"), which is usually not necessary for integrity of the structure, is built on the chassis to complete the vehicle.

258151[/snapback]

 

Hahahahahaha. Adica daca pui bare de ridigizare, faci sasiul mai rigid, dar daca pui caroserie, nu. Sasiul ramane sasiu si flexibil... Glumesti. In plus, textul de mai sus e valabil in cazul caroseriilor autoportante. Si nu e cazul la nici un BMW.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi trebuie nici un paragraf.

Am afirmat ca un sasiu de cabrio e mai rigid ca un sasiu de coupe. Nu stii sa citesti romaneste? Iti scriu in engleza.

258154[/snapback]

 

Daca-l desprinzi de caroserie da. Dar evident ca asta nu se intampla. Coupe-ul presupune SI CAROSERIA, care implicit RIGIDIZEAZA sasiul.

Link to comment
Share on other sites

Si ca sa-ti fie si mai clar... Sasiurile sunt LA FEL de rigide, ca sunt identice. La coupe, caroseria aduce o rigidizare mai mare, decat e posibil de adaugat prin traverse la cabrio...

 

Deci sasiul unui cabrio e mai putin rigid decat la un coupe. Si asta stie si simte toata lumea...

Link to comment
Share on other sites

Am scris eu cuvantul caroserie undeva? Am scris doar fraza urmatoare : sasiul de carbrio e mai rigid decat sasiul de coupe. Unde vezi tu cuvantul caroserie?

258159[/snapback]

 

Sasiurile sunt identice. Daca iei un sasiu de coupe, ala nu e coupe. Coupe e cand pui si caroseria.

 

Unul are caroseria sa-l rigidizeze, celalalt niste traverse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.