Jump to content

unde este BMW Premium?


florea2

Recommended Posts

F f penibile sunt reprezentatele din buc. Daca vrei, poti sa faci o sesizare la bmw group. Daca crezi ca te ajuta cu ceva (pt lovitura de pe capota, eu le faceam un scandal de nu se vedeau, daca observam la fata locului - ca de multe ori se intampla sa nu observi).

 

La ce se preteaza ei, pt 35 ron, in conditiile in care au emis o factura de 6500.

Link to comment
Share on other sites

F f penibile sunt reprezentatele din buc. Daca vrei, poti sa faci o sesizare la bmw group. Daca crezi ca te ajuta cu ceva (pt lovitura de pe capota, eu le faceam un scandal de nu se vedeau, daca observam la fata locului - ca de multe ori se intampla sa nu observi).

 

La ce se preteaza ei, pt 35 ron, in conditiile in care au emis o factura de 6500.

da, trebuie sa fac o sesizare.

Link to comment
Share on other sites

Foarte neplacuta experienta; neaparat sa faci sesizare, altfel nu se va imbunatati nimic din atitudinea lor, de acolo pleaca totul - efectiv simti ca ii deranjezi daca pui intrebari, si se uita chiar urat la tine daca ii iei la intrebari cu privire la ce pun pe deviz.

 

Eu evit sa fac reparatii la reprezentanta, tot un urma unei reparatii ratate (un racord flexibil schimbat desi nu trebuia schimbat, si culmea - pe care a trebuit sa il schimb iarasi dupa 6 luni pt ca l-au sudat prost).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@florea2 Daca ai nevoie de o adresa de mail imi zici. Eu am facut o sesizare luna trecuta, impotriva Bavaria Sibiu, la Bmw group.

 

Era intr-o dimineata la ora 11.

La 17 m-au sunat sa ma anunte ca a ajuns piesa (in conditiile in care eu asteptam piesa de luni de zile).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca sunt aceiasi clasa si ca posesor de Freelander 2 si BMW X5 pot sa va spun ca Freelanderul are 350 000 km, cocotat pe coclauri si muntii patriei. L-am luat de nou si in acesti km am schimbat 4 bujii incandescente, o clapeta acceleratie,(in rest nu stiu ce e sub capacul motorului) un brat, doua bielete, 4 rulmenti, 4 amortizoare . Ca si confort cred ca e peste x3. Nu mai spun de capabilitati off road. Poate asta inseamna premium.

A... si era sa uit, intre timp cred ca am mai platit jumate de BMW X 5 cu reparatiile.

Edited by irinel_g
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Saracii...nu stiu ce i asteapta :laugh: . Oricum Freelander 2 a fost de departe cel mai fiabil model al lor dupa ratarea cu Freelander1 (care apropo avea motor BMW) si probabil au vrut sa spele rusinea. Toata tehnologia de pe BMW vine cu beneficii prea putine (atunci cand functioneaza) pentru cate probleme face. De exemplu active steering si acele amortizoare destepte- daca va uitati pe forumurile de afara o sa vedeti cati platesc module de anulare (care costa bani buni) si le inlocuiesc cu amortizoare normale. Edited by irinel_g
Link to comment
Share on other sites

Oricum land rover face numai 4x4 din prima zi, nu ca altii hai sa facem si noi un suv ca da bine acum, luam un motor de 3.0 si o cutie de 5 si o punte de 7 si a iesit suvu , deci anii de experienta adunati probabil ca vor face diferenta, nu imi plac masinile englezesti mai ales ca se demonteaza greu din ce am vazut si piesele vin dupa ce ai albit peste tot......totusi nu sunt de lepadat, si nici nu arata rau daca ne uitam la ultimele modele
Link to comment
Share on other sites

Acuma, amortizoarele controlate electronic devin o problema, indiferent de marca, o data ce ajung la end of life cycle. Iar cei ce le anuleaza, le anuleaza pur si simplu ca sunt mult prea scumpe de inlocuit. Cine are sa dea cateva mii de euro pentru o suspensie noua, sta linistit 200k+ km.

 

Ca sa-ti dau un exemplu, pe opel generatile 2004-2010 s-a pus un sistem de amortizoare din asta + un ESP destept (care frana pe 3 roti la nevoie, nu pe maxim una cum era pe atunci). Ii zicea IDS+, si toata lumea se plangea de el, pt ca masinile aduse SH in romania erau deja cu suspensiile uzate.

Drept urmare, exploatarea duce la defectiune. Si oricum, de cele mai multe ori, simpler is better (se poate trai si cu suspensie normala).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Acuma, amortizoarele controlate electronic devin o problema, indiferent de marca, o data ce ajung la end of life cycle. Iar cei ce le anuleaza, le anuleaza pur si simplu ca sunt mult prea scumpe de inlocuit. Cine are sa dea cateva mii de euro pentru o suspensie noua, sta linistit 200k+ km.

 

Ca sa-ti dau un exemplu, pe opel generatile 2004-2010 s-a pus un sistem de amortizoare din asta + un ESP destept (care frana pe 3 roti la nevoie, nu pe maxim una cum era pe atunci). Ii zicea IDS+, si toata lumea se plangea de el, pt ca masinile aduse SH in romania erau deja cu suspensiile uzate.

Drept urmare, exploatarea duce la defectiune. Si oricum, de cele mai multe ori, simpler is better (se poate trai si cu suspensie normala).

 

Am avut si eu ids+ si era foarte destept, nu am avut probleme cu el, dar sa stii ca e diferenta mare de pret intre piesele la opel si cele pentru bmw, plus ca cine are ids+ e cam sport suspensia si cand nu e activat ids.ul, si modul sport ids modifica si raspunsul la acceleratie gen -sport mode- de la f.uri, si directia raspunde altfel btw

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Totusi, preturile sunt proportionale cu pretul masinii de noua. Daca nu erau probleme cu ele, nu aflam de pe forumuri despre ids+. Pretul unui amortizor la opel cred ca e 450-500 euro. Deci unul singur.

 

Vroiam sa evidentiez ca indiferent de marca premium, sau non-premium, problemele vin.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.