Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

Salutare!

 

Vin si eu cu cateva nelamuriri... toti cei care ati postat aici ca ati fost sa faceti verificarea, v-au confirmat ca piesa trebuie schimbata si acum sunteti pe asteptare etc ...ce faceti cu masinile ? Mai mergeti cu ele ? Aveti pierderi de antigel, completati lichid de racire ? Banuiesc ca o piesa cu probleme pierde antigel nu ? Poate cineva dintre colegi sa posteze hartia care i-au dat-o cei din service in urma verificarii ? Scrie undeva ca masina trebuie imobilizata pina la efectuarea reparatiei ? Multumesc pentru raspunsuri!

 

Nu mi-au dat nicio hartie, nici macar fisa de intrare in service nu mi-au facut (la Bavaria Baneasa, sunt aproape de biroul meu); nu au zis sa nu mai circul cu masina sau sa o las la ei; masina nu are pierderi de antigel sau ulei, si nici erori in bord; cred ca problema de stoc pt piesa e aproape rezolvata,, mi-a zis reprezentanta de service ca erau destule lucrari de schimbare EGR programate pt sapt aceasta

Link to comment
Share on other sites

Depinde foarte mult probabil de ce au găsit în urma constatării. În funcție de gravitate probabil se riscă sau nu se riscă să îți dea voie să mai mergi cu mașina.

 

La Bavaria mi-a zis că au comenzi de 50+ pe lună și le vin câte 3-4

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La seria 4 am asteptat aproximatic 3 luni si doar dupa mailuri pe la bmw.ro am rezolvat problema. Probabil ca eram si printre primele masini prin octombrie- noiembrie.

 

Seria 7 e pe o firma care a mai achizitionat 3 masini noi de la ei, nu stiu daca acesta a fost motivul sau faptul ca problema era mai grava la el. In 11 martie s-a facut constatarea si in 28 s-a schimbat piesa. Cu seria 7 ne-au recomandat sa nu mai circulam, urmand sa ne puna la dispozitie masina de schimb pentru drumuri mai lungi daca nu ajungea piesa in 10 zile.

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sunt proaspĂŁtul vechi proprietar al unui bmw f10 2011, achiziționat anul trecut din Germania, care tocmai a luat foc. DacĂŁ pot sa zic din fericire nu a luat foc ĂŽn totalitate. Focul a fost ĂŽn spatele motorului, unde e și turbina și ce componente mai sunt. Ăn mers, mi a picat turbina, dupĂŁ care a ĂŽnceput sa iasa fum. Am reușit sa deschid capota, și am reușit sa sting focul cu 3 extinctoare și doua sticle de apa. Ăn cazul descris, ce ma sfĂŁtuiți sa fac?
Link to comment
Share on other sites

Vrei un sfat? Alta data nu mai folosi apa când e vorba de incendiu în compartimentul motor.

Da ... ca incendiul la motor e ca revizia, in fiecare an! Sunt sigur ca atunci cand iti ia masina foc mai intai pui timpul pe pauza si te gandesti cateva minute daca e ok sa afectezi componente electronice sau daca e mai bine sa o lasi sa arda toata ...

 

El probabil se referea daca are vre-o cale juridica de a isi recupera prjudiciul creeat in urma unei defectiuni ce si producatorul a recunoscut ca exista!

Edited by Tavicu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt destul de comune cazurile de foc la motor in ultima vreme nu doar la bmw. Chiar ma gandeam sa instalez un extictor din acela care se sparge la caldura pentru actiune imediata.

Poate a venit vremea sa discutam si despre extinctoare de foc.

Edited by Injectoru'6
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tavicu a ĂŽnțeles perfect la ce ma refeream. Sunt dezamĂŁgit ĂŽn totalitate de aceasta experienta. NiciodatĂŁ nu m-am gândit ca se poate ĂŽntâmpla asa ceva la o mașinĂŁ nemțeascĂŁ,, premium''. Bmw ar trebui sa ĂŽși asume ĂŽn totalitate aceast incident. Nu se poate pune problema de nevoia unei garanții ĂŽn astfel de cazuri, când ei sunt conștienți de problema ĂŽn cauza și fac recall uri. DacĂŁ oferi garanție 2 ani, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ dupĂŁ doi ani mașina sa ĂŽți ia foc și ei sa nu aibĂŁ o rĂŁspundere. O putem numi mașina de unica folosințĂŁ dacĂŁ la asta doresc sa se ajungĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

Din pacate este doar imoral, nu si ilegal ...

 

Poti incepe prin a trimite un email catre BMW Romania explicand ce s-a intamplat si atasand poze. Exista o mica sansa sa te ajute daca incendiul si pagubele nu au fost mari!

 

Daca nu gasesti intalegere cred ca urmatoarea miscare este sa ii dai in judecata. Dar probabil sansa de castig este mica! Nu mai vorbim de timp, nervi si bani ...

 

Din ce ai povestit pagubele nu sunt asa mari! In nici un caz reparatia nu se va ridica la costul unei noi masini! Trebuie evaluat ce a fost afectat si a avea un deviz.

 

Dar incearca intai cu un mail catre bmw romania! Poate ai noroc :p

 

Oricum ... char si dupa rezolvarea problemei, nu stiu ce incredere vei mai avea in masina din pacate!

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Ai atins coarda sensibila la care m-am gândit din prima clipa dupĂŁ ce mi s a limpezit mintea, ca nu pot avea iar ĂŽncredere ĂŽn mașina asta. Se poate repara ĂŽntr-adevĂŁr, iar devizul abia marți ĂŽl aflu. Din pĂŁcate nu pot atașa o fotografie, sau nu știu.
Link to comment
Share on other sites

Ămi pare foarte rĂŁu pt problema ta,și din pĂŁcate cred cĂŁ șansele de a gĂŁsi ĂŽnțelegere la BMW sunt destul de mici, deși ar fi de bun simț/normal sĂŁ te ajute având ĂŽn vedere recall ul existent pentru problema ta.

Stau și mĂŁ gândesc cĂŁ la achiziția unui N47, din start trebuie sĂŁ ĂŽți asumi niște cheltuieli consistente,generate doar de categoria "preventive", ĂŽn condițiile ĂŽn care e o mașinĂŁ bunĂŁ/sĂŁnĂŁtoasĂŁ:

- distribuție 3500 lei ( "sĂŁ stai liniștit" )

- egr+rĂŁcitor 3000-4000 lei ( "sĂŁ nu iei foc" )

- schimb ulei cutie automatĂŁ 2000 lei

- dacĂŁ mai e și biturbo e "normal" sĂŁ știi cĂŁ turbina micĂŁ obișnuiește sĂŁ pice,alți 4000 lei.

- un amic a avut ghinionul sĂŁ ĂŽi pice subit caseta de direcție la f10 ( electricĂŁ ),9000 lei OE.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ămi pare foarte rĂŁu pt problema ta,și din pĂŁcate cred cĂŁ șansele de a gĂŁsi ĂŽnțelegere la BMW sunt destul de mici, deși ar fi de bun simț/normal sĂŁ te ajute având ĂŽn vedere recall ul existent pentru problema ta.

Stau și mĂŁ gândesc cĂŁ la achiziția unui N47, din start trebuie sĂŁ ĂŽți asumi niște cheltuieli consistente,generate doar de categoria "preventive", ĂŽn condițiile ĂŽn care e o mașinĂŁ bunĂŁ/sĂŁnĂŁtoasĂŁ:

- distribuție 3500 lei ( "sĂŁ stai liniștit" )

- egr+rĂŁcitor 3000-4000 lei ( "sĂŁ nu iei foc" )

- schimb ulei cutie automatĂŁ 2000 lei

- dacĂŁ mai e și biturbo e "normal" sĂŁ știi cĂŁ turbina micĂŁ obișnuiește sĂŁ pice,alți 4000 lei.

- un amic a avut ghinionul sĂŁ ĂŽi pice subit caseta de direcție la f10 ( electricĂŁ ),9000 lei OE.

Ai uitat sa mentionezi si problema cu spanul/pilitura din instalatia de alimentare combustibil.In momentul de fata in atelierul unde lucrez sunt 2 masini in lucru cu aceasta problema si in ultimul an am avut mai mult de 10 cazuri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Azi mi-au schimbat racitorul egr la Cobalcescu.S-a schimbat doar racitorul nu tot corpul...din ce mi-au spus la codul 994 de piesa asa este.Nu s-a facut resoftare si au facut test pt admisie,a iesit ok.Masina trage mai bine dar nu vad legatura...pt cine a schimbat racitorul ati simtit masina mai vioaie?
Link to comment
Share on other sites

Azi mi-au schimbat racitorul egr la Cobalcescu.S-a schimbat doar racitorul nu tot corpul...din ce mi-au spus la codul 994 de piesa asa este.Nu s-a facut resoftare si au facut test pt admisie,a iesit ok.Masina trage mai bine dar nu vad legatura...pt cine a schimbat racitorul ati simtit masina mai vioaie?

 

 

Azi am lasat masina in service pentru verificare/inlocuire egr. Maine va fi gata, revin cu feedback.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.