Jump to content

demaraj neuniform


Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mai multe detalii despre motor  cmc etc....si pt ce  a stat in service

26134[/snapback]

 

316i, e46, 1,9 benzina. a stat pentru inlocuit aripa si oala amortizor. s-a dat jos motorul si cutia. a stat cam mult la ei, 2 luni si 2 saptamani. la inceput am zis ca-i din cauza benzinei, deoarece a fost f. putina in rezervor cand am dus masina la ei si cred ca a si degradat dupa atata timp. dar am facut 2 plinuri de atunci, primul cu aditiv de curatat instalatia, al doilea cu 100+ de la OMV. am schimbat filtrul de benzina, iar luni urmeaza sa schimb bujiile, desi nu cred ca-i din cauza lor.

Link to comment
Share on other sites

Guest butcky
Asa a patit si masina mea si mecanicul mi-a spus ca am tubul de aer de la debitmetru taiat. L-am schimbat si acum merge ok! Tragea aer fals! :blink: Edited by butcky
Link to comment
Share on other sites

Asa a patit si masina mea si mecanicul mi-a spus ca am tubul de aer de la debitmetru taiat. L-am schimbat si acum merge ok! Tragea aer fals! :blink:

26144[/snapback]

 

al meu este intreg, l-am verificat. a ta cum facea mai exact?

Link to comment
Share on other sites

Guest butcky
al meu este intreg, l-am verificat. a ta cum facea mai exact?

26147[/snapback]

venea in "nas"!!! :blink: Cand mergeam incet cu I-a sau a II-a avea intreruperi!

Link to comment
Share on other sites

In loc sa schimbi la intamplare diverse componente, si sa ajungi astfel la costuri semnificative fara a fi insa si sigur ca rezolvi problema, cred ca cea mai buna solutie este sa determini ce anume a cauzat aceasta problema. In principiu, ai doua campuri probabile:

a. piese demontate in service, dar care insa nu au fost puse la loc cum trebuie;

b. defectiuni / dereglari aparute ca urmare a socului din accident.

 

Pentru "a", du-te inapoi la service, abordeaza discutia in mod amical si fa un review de 20-30 minute al operatiilor efectuate de (si impreuna cu) mecanicii care au lucrat la masina. E suficient sa fi uitat sa conecteze ceva, sau sa fi conectat gresit.

Pentru "b", pune masina pe tester si verifica daca diagramele de distributie si aprindere sunt in regula. Este posibil ca, la soc, vreun senzor sa se fi deplasat de la pozitia sa, sau chiar axa cu came sa nu mai fie la punct. Are Vanos?

De regula, un avans mai mare la distributie, sau o intarziere mai mare la aprindere muta diagrama de putere spre turatii mai reduse (motorul trage mai bine la turatii joase si mai slab la turatii inalte).

 

Sun de acord, filtrul de aer poate fi o cauza probabila. Dar, daca masina mergea OK inainte de accident, ramane valabila teoria numai daca filtrul s-a imbacsit pe unde a fost depozitat in service.

 

Cand afli rezolvarea, te rog sa o postezi aici pe forum. Sunt curios care este cauza.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

am fost la reprezentanta - dozatorul de aer e cauza. costa 390 de oiro. un lucru nu inteleg, cum putea sa se strice asta, cand masina a stat in parcare la ei timp de 2 luni si jumatate. pe langa dozator a picat si un senzor ABS :blink: la fel cu masina stand pe loc. nu stiu de ce am ramas cu impresia ca astea nu sunt curati, cred ca piesele mi-au fost inlocuite cu altele defecte, adica pur si simplu furate de catre sobolanii de acolo :)
Link to comment
Share on other sites

Cati km are masina ?

Si mie mi se pare dubios sa iti pice doua chestii in acelasi timp :blink:

26212[/snapback]

 

138.000 km. cand am dus masina la ei, mergea si motorul rotund nici senzorul nu avea nimic (vezi martor in bord). in ziua in care am luat-o motorul mergea inecat si avea aprins indicatorul ABS in bord.

Link to comment
Share on other sites

Pai du-te din nou la reprezentanta si intreaba-i !

Nu se completeaza un formular, in momentul in care masina intra in service ?

Acolo se specifica si eventualele defectiuni gen martor ABS aprins !

 

O intrebare:de ce ai lasat masina 2 luni si jumatate in service ?Mai bine o tineai in alta parte pana iti veneau piesele.

Link to comment
Share on other sites

Pai du-te din nou la reprezentanta si intreaba-i !

Nu se completeaza un formular, in momentul in care masina intra in service ?

Acolo se specifica si eventualele defectiuni gen martor ABS aprins !

 

O intrebare:de ce ai lasat masina 2 luni si jumatate in service ?Mai bine o tineai in alta parte pana iti veneau piesele.

26214[/snapback]

 

piesele au venit intr-o saptamana juma'. asa s-au miscat ei, sobolanii.

 

P.S. ma cam bate gandul sa frig o reclamatie la bavaria-mama. sa-i intreb si pe ei cat ar trebui sa dureze o inlocuire de oala si aripa. si daca e normal ca in acest timp sa pice un dozator de aer si un senzor de ABS.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

de acum incolo vreau sa evit pe cat se poate reprezentatza respectiva, dar uneori trebuie sa mergi la ei pentru ca n-ai incotro. ma gandeam sa cumpar acest dozator din alta sursa mai ieftina si sa-l inlocuiesc cu manuta mea. ce parere aveti?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.