Jump to content

Relanti instabil


cristiano115

Recommended Posts

Salut !

 

Ma confrunt cu o noua problema... De ceva vreme am probleme cu masina in sensul ca turatiile oscileaza putin cand este scoasa din viteza si stau pe loc... Am observat ca de obicei chestia asta se intampla cand motorul e cald.. insa nu pot sa imi dau seama din ce cauza.. Am suspectat valva egr insa am curatat.o si nu s-a rezolvat nimic, parca si consumul e o idee mai mare... Pe diagnoza a iesit ca eroare o bujie si atat..

 

 

Masina este BMW E90 320D 163CP 2005 cod motor M47

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Aceeasi problema am avut-o si eu la N47 asta vara, cand motorul era cald (oscila intre 750 si 800)

 

Am fost la Serv. Team si au verificat putin, au scos o mufa de pe la injectie, si se oprise ralantiul oscilant... s-a rezolvat prin schimbarea supapei reglaj cantitate combustibil (la N47 codul e 13517797875), nu stiu daca la M47 e acelasi cod...

 

Sper sa fie la tine aceeasi situatie

 

am vazut ca ai zis de consum, dupa ce am schimbat-o a scazut putin si consumul (nu am cuantificat cu cat)

 

pare ca ai aceeasi problema

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu un N47D20C 318d de 143 de cai si de ceva vreme am o problema cu relatiul cand e cald motorul. In bord pe turometru nu se vede se miste acul, nici la rece nici la cald. Doar ca atunci cand e motorul cald il simt cand stau la stop ca nu merge rotund, se simte ceva. O vibratie.

Intr-o zi ridic capota, motorul cald, sa vad ce o fi. Vad ca la clapeta de acceleratie se misca misca arcul in ton cu vobratia ce o simt eu cand stau in masina la realti. Arcul e si plin de ulei. Sa se fi dus clapeta, rotitele din ea? Ultima data cand am fost cu masima la diagnoza nu a vea pe motor nici o eroare. Nu am Check Engine aprins, nimic. Masina consuma normal. Clapeta a fost data jos si curatata impreuna cu admisia de cateva luni bune. Oricum mmotorul facea la fel, vibra la fel la cald si inainte de curatare. Erau foarte murdare si clapeta si admisia si era cazul sa fie curatate.

 

Si o alta cheste care ma gandesc ca e legata tot de clapeta de acceleratie. In mers in a 3-a la 50-60 prin oras o simt ca smuceste cateodata cand incerc sa merg constant. Si asta tot cand e motorul cald. De exemplu pe autostrada la 130-140 nu simt sa smuceasca deloc. Doar a 3-a si a 4-a prin la mers incet 50-70 kmh.

 

Idei? Sa iau o clapeta Pierburg aftermarket ca e in jur de 600 si de lei. Doar o pun sus sau trebuie codata?

 

PS OFF topic: Nu de alta dar sunt patit. La un Audi A4 B7 BRD 2.0 TDI sa nu vad nimic pe VAG-COM pe engine, nici un cod, motorul vibra foarte urat si caraia de zici ca se rupea tot. Si ca sa vezi dintii de pe partea de comanda la EGR erau rupti. EGR nou, nu mai vibreaza nimic, toarce de vis!

Edited by volnick1986
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.