Jump to content

Sfat de achiziție BMW Seria 5 F10


Cozma Razvan

Recommended Posts

Oricare din aceste modele e superior motorului de 2l. ideea e sa aiba dotari si km. sub 150k.Daca tot faci achizitia cauta un facelift.2014+

Nu vreau un motor de 2.0 litri, deoarece mașina e destul de grea, e mare, are nevoie de putere, am condus un 525d, dar nu m-a uimit. Chiar recent mĂŁ uitam ĂŽn Germnaia pe site-ul de la BMW, cĂŁutam un model de 535i, dar nu am prea gĂŁsit ceva sĂŁ-mi placĂŁ, de aceea eram curios despre celelalte douĂŁ motorizĂŁri diesel dacĂŁ meritĂŁ sau nu.

 

Eu am 530D iar cumnatu-miu un 535xD. Singurele lucruri schimbate la ambele motoare, sunt bujiile + releu, curatirea admisiei, garniturile de corpurile racitoare de ulei si la 535 un o-ring la galeria de admisia, scapa aer.

Ănțeleg. E diferențĂŁ mare ĂŽntre cele douĂŁ? MĂŁ refer la cum trage, la consum.

Link to comment
Share on other sites

Acelasi motor de 3l cu puteri diferite. 530, are 1 turbina si 258cp... 535 are 2 turbine si 316cp.

Probleme la cutie sau ceva de genul?

 

Consum cam 1.5L mai mult pentru 535, atat in oras cat si extern. Ca performante se simt la fel, pentru 530 e dus la 292CP si e mai usor.

Sã mã Îndrept spre model xDrive sau nu? Din câte am auzit, ar fi ceva probleme la planetare, e adevãrat?

Link to comment
Share on other sites

Credeam ca stai la munte sau speram sa spui asta :)

 

Pentru 2 luni pe an (puse cap la cap) de conditii de iarna, pentru o eficienta mai buna (poate), nu merita efortul investitiei de xDrive.

Pe langa costuri mai mari de achizitie, ar mai fi ulterior si costuri mai mari de intretinere / service, masina e mai grea, etc.

Plus, eu as opta pentru benzina, daca mergi asa mult in oras (DPF, motorina de proasta calitate, etc.). Inca un motiv: diesel-ul devine tot mai restrictionat in EU si sa apara si la noi niste directive sau taxe mai mari, nu ar fi o surpriza.

Edited by Risti
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Credeam ca stai la munte sau speram sa spui asta :)

 

Pentru 2 luni pe an (puse cap la cap) de conditii de iarna, pentru o eficienta mai buna (poate), nu merita efortul investitiei de xDrive.

Pe langa costuri mai mari de achizitie, ar mai fi ulterior si costuri mai mari de intretinere / service, masina e mai grea, etc.

Plus, eu as opta pentru benzina, daca mergi asa mult in oras (DPF, motorina de proasta calitate, etc.). Inca un motiv: diesel-ul devine tot mai restrictionat in EU si sa apara si la noi niste directive sau taxe mai mari, nu ar fi o surpriza.

Nu stau. :D Și alea 2 luni, cu doar câteva zile de zĂŁpadĂŁ mai intensĂŁ, ĂŽn rest nimic. Asta-i faza, cĂŁ eu normal mi-aș dori un motor pe benzinĂŁ, dar vĂŁzând cĂŁ nu am prea gĂŁsit un 535i benzinar care era xDrive, am spus sĂŁ mĂŁ axez pe un diesel, dar nu are rost, mai bine benzinĂŁ, mai bine un 3.0 litri și tracțiune doar spate, pentru câteva zile din luniile astea de iarnĂŁ, nu meritĂŁ, cum spuneai și tu.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost foarte fericit fara xDrive. Iarna de iarna am mers in concedii la munte, pentru ca sunt pasionat de snowboard si nu am fost nevoit sa pun decat o singura data lanturile, la Ranca, deoarece nu m-au lasat politistii sa urc fara ele. :purple:

 

La drum lungi prin Europa, consumul este undeva la 7.2-7.4, testat de foarte multe ori, iar regimul de mers este unul vioi. Recent am mers cam 200KM pe drum national in Austria, cu limite de maxm 100, consumul era undeva la 5.9. La drum lung in Romania, as zice undeva la 8, depinde foarte mult de tine, cate runde de depasiri vrei sa faci. Poti sa sari lejer si de 9. In oras,Timisoara, consumul este undeva la 14-15 deoarece am drumuri scurte, de 3-4 km. Daca ma plimb mai mult cu masina, si motorul nu apuca sa se raceasca, acesta scade undeva la 12-13.

Edited by Crysis21
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si eu tot pe benzina as merge,mai cu seama ca in 10 ani maxim motarele diesel vor fi interzise complet.Partea trista este ca motoarele bmw diesel sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune la capitolul consum si fiabilitate,intretinute corespunzator poti ajunge cu ele si la 1mil km..In schimb la motoarele pe benzina au dat-o in bara in sensul ca au consum de strigi hotii,sunt praf si pulbere.Dar banuiesc ca daca iti permiti un motor 535i cu 2 turbine si o herghelie sub capota,nu mai are relevanta consumul daca esti relaxat din pct. de vedere financiar.

sfatul meu este:indiferent ce masina iti iei ca e diesel sau aspirat neaparat sa fie Xdrive pt ca o sa ti para rau mai tarziu.Nu te lua dupa ce spun altii ca se duc la munte cu tractiune spate si ca nu au probleme.Se duc acolo si mai mult incurca circulatia si mai raman si inzapeziti de rade tot internetul de ei.La munte de abia isi "trage sufletul si un xdrive".Fata de sistemul quattro torsen de la audi sunt slabi rau astia de la bmw cu tot cu xdriveu lor.

Edited by Gordon93
  • Like 2
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

si eu tot pe benzina as merge,mai cu seama ca in 10 ani maxim motarele diesel vor fi interzise complet.Partea trista este ca motoarele bmw diesel sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune la capitolul consum si fiabilitate,intretinute corespunzator poti ajunge cu ele si la 1mil km..In schimb la motoarele pe benzina au dat-o in bara in sensul ca au consum de strigi hotii,sunt praf si pulbere.Dar banuiesc ca daca iti permiti un motor 535i cu 2 turbine si o herghelie sub capota,nu mai are relevanta consumul daca esti relaxat din pct. de vedere financiar.

sfatul meu este:indiferent ce masina iti iei ca e diesel sau aspirat neaparat sa fie Xdrive pt ca o sa ti para rau mai tarziu.Nu te lua dupa ce spun altii ca se duc la munte cu tractiune spate si ca nu au probleme.Se duc acolo si mai mult incurca circulatia si mai raman si inzapeziti de rade tot internetul de ei.La munte de abia isi "trage sufletul si un xdrive".Fata de sistemul quattro torsen de la audi sunt slabi rau astia de la bmw cu tot cu xdriveu lor.

 

Motoare diesel inca se fabrica si probabil se vor mai fabrica, deci ma indoiesc ca vor fi interzise "complet" in 10 ani, poate in unele tari taxate suplimentar cum deja se si intampla.

Plus deasta cine Dumnezeu isi cumpara masina pentru 10 ani ?

 

Am fost si la munte in viata asta fara X Drive si nu am ramas inzapezit si nici internetul nu am sesizat sa fi ras de mine, acum nu stiu el o fi ras dar nu am bagat eu de seama :popcorn:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

si eu tot pe benzina as merge,mai cu seama ca in 10 ani maxim motarele diesel vor fi interzise complet.Partea trista este ca motoarele bmw diesel sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune la capitolul consum si fiabilitate,intretinute corespunzator poti ajunge cu ele si la 1mil km..In schimb la motoarele pe benzina au dat-o in bara in sensul ca au consum de strigi hotii,sunt praf si pulbere.Dar banuiesc ca daca iti permiti un motor 535i cu 2 turbine si o herghelie sub capota,nu mai are relevanta consumul daca esti relaxat din pct. de vedere financiar.

sfatul meu este:indiferent ce masina iti iei ca e diesel sau aspirat neaparat sa fie Xdrive pt ca o sa ti para rau mai tarziu.Nu te lua dupa ce spun altii ca se duc la munte cu tractiune spate si ca nu au probleme.Se duc acolo si mai mult incurca circulatia si mai raman si inzapeziti de rade tot internetul de ei.La munte de abia isi "trage sufletul si un xdrive".Fata de sistemul quattro torsen de la audi sunt slabi rau astia de la bmw cu tot cu xdriveu lor.

 

:rolleyes: poti sa ai si 6x6 daca esti bolovan. xDrive nu te face sofer.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

si eu tot pe benzina as merge,mai cu seama ca in 10 ani maxim motarele diesel vor fi interzise complet.Partea trista este ca motoarele bmw diesel sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune la capitolul consum si fiabilitate,intretinute corespunzator poti ajunge cu ele si la 1mil km..In schimb la motoarele pe benzina au dat-o in bara in sensul ca au consum de strigi hotii,sunt praf si pulbere.Dar banuiesc ca daca iti permiti un motor 535i cu 2 turbine si o herghelie sub capota,nu mai are relevanta consumul daca esti relaxat din pct. de vedere financiar.

sfatul meu este:indiferent ce masina iti iei ca e diesel sau aspirat neaparat sa fie Xdrive pt ca o sa ti para rau mai tarziu.Nu te lua dupa ce spun altii ca se duc la munte cu tractiune spate si ca nu au probleme.Se duc acolo si mai mult incurca circulatia si mai raman si inzapeziti de rade tot internetul de ei.La munte de abia isi "trage sufletul si un xdrive".Fata de sistemul quattro torsen de la audi sunt slabi rau astia de la bmw cu tot cu xdriveu lor.

Nu mai fuma legale si speria oamenii ca dispare diesel, mai lasa teoria conspiratiei.

Link to comment
Share on other sites

Motoare diesel inca se fabrica si probabil se vor mai fabrica, deci ma indoiesc ca vor fi interzise "complet" in 10 ani, poate in unele tari taxate suplimentar cum deja se si intampla.

 

In Paris nu ai voie sa intri DELOC cu diesel poti sa platesti cat vrei...Aia nu mai vor sa auda de diesel si punct.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In Paris nu ai voie sa intri DELOC cu diesel poti sa platesti cat vrei...Aia nu mai vor sa auda de diesel si punct.

 

Eu am gasit asta:

 

From 4 July 2019

 

Monday to Friday 08:00 - 20:00:

 

All vehicles need at least Crit'Air sticker 3!

 

Diesel cars must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 3

Petrol cars must be first registered after 31 December 1996 (usually Euro 2 and 3) - Crit'Air sticker 3

Diesel light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 3

Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 1996 (usually Euro 2 and 3) - Crit'Air sticker 3

Motorcycles must be first registered after 31 June 2004 (usually Euro 2) - Crit'Air sticker 3

Heavy duty vehicles are affected daily 08:00 - 20:00:

 

Diesel heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2009 (usually Euro 5) - Crit'Air sticker 3

Petrol heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2001 (usually Euro 3 & 4) - Crit'Air sticker 3

From 2022

 

Monday to Friday 08:00 - 20:00:

 

All vehicles need at least Crit'Air sticker 2!

 

Diesel cars must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 2

Petrol cars must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 2

Diesel light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 2

Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2005 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 2

Motorcycles must be first registered after 31 May 2007 (usually Euro 3) - Crit'Air sticker 2

Heavy duty vehicles are affected daily 08:00 - 20:00:

 

Diesel heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2014 (usually Euro 6) - Crit'Air sticker 2

Petrol heavy duty vehicles must be registered after 30 September 2009 (usually Euro 5) - Crit'Air sticker 2

From 2024

 

Monday to Friday 08:00 - 20:00:

 

All vehicles need at least Crit'Air sticker 1! - no more diesel vehicles are allowed to circulate!

 

Petrol cars must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 1

Petrol light duty vans running on diesel must be first registered after 31 December 2010 (usually Euro 5 & 6) - Crit'Air sticker 1

Motorcycles must be first registered after 31 December 2016 (usually Euro 4) - Crit'Air sticker 1

From 2030

 

Monday to Friday 08:00 - 20:00:

 

All vehicles need green Crit'Air sticker! - no more petrol vehicles are allowed to circulate!

 

Only electric and hydrogen fuel cell vehicles are allowed to circulate

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu prea gasesti fara xdrive daca vrei o masina cu optiuni decente , destul de rare , cine si-a permis sa puna pe ea de noua optionale scumpe a trantit si faimosul xdrive , cel mai probabil recomandarea dealerului . Pot sa spun ca E60 era mai fun to drive iar F10 e f sigur ,iti da un sentiment de siguranta maxima , nu ca ar fi deranjant dar cred ca doar rwd era la fel de ok pt nevoile mele
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am fost foarte fericit fara xDrive. Iarna de iarna am mers in concedii la munte, pentru ca sunt pasionat de snowboard si nu am fost nevoit sa pun decat o singura data lanturile, la Ranca, deoarece nu m-au lasat politistii sa urc fara ele. :purple:

 

La drum lungi prin Europa, consumul este undeva la 7.2-7.4, testat de foarte multe ori, iar regimul de mers este unul vioi. Recent am mers cam 200KM pe drum national in Austria, cu limite de maxm 100, consumul era undeva la 5.9. La drum lung in Romania, as zice undeva la 8, depinde foarte mult de tine, cate runde de depasiri vrei sa faci. Poti sa sari lejer si de 9. In oras,Timisoara, consumul este undeva la 14-15 deoarece am drumuri scurte, de 3-4 km. Daca ma plimb mai mult cu masina, si motorul nu apuca sa se raceasca, acesta scade undeva la 12-13.

E foarte bine așa. E un consum bun, oricum, cum spuneai și tu, depinde de mine cum conduc și cât. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

aici ai dreptate. eu am ajuns sa iau acum xdrive pentru ca foarte putine masini aveau adaptive drive fara xDrive. Eu ma uitam dupa adaptive drive, integral active steering, dynamic damper control si scaune comfort.

e cam minimul de optiuni pt genul asta de masina si toate au xdrive , nu scapi , parca e bagat pe gat cu forta :)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.