Jump to content

Sfat de achiziție BMW Seria 5 F10


Cozma Razvan

Recommended Posts

Initiatorul topicului are la dispozitie foarte multe topicuri "sfat achizitie", usor accesibile cu functia search, cat si impresii ale utilizatorilor modelului respectiv, in sectiunea masina mea.

 

In ton cu perioada calendaristica, discutiile sunt polarizate pe comportamentul in conditii de zapada, ma intreb, daca topicul era deschis primavara, se discuta despre performantele diverselor marci si sisteme de tractiune pe carosabil ud si timp de ploaie, bineinteles la viteze mari, iar vara dezbaterea avea ca tema demarajul, comportamentul sportiv, tinuta de drum in curbe si aderenta suprema.

 

Pana la urma, discutam de niste masini, niste obiecte,fiecare cu oarecare calitati si defecte, nu cine stie ce valori perene, iar atitudinile acestea « vitejesti » contribuie si ele, intr-o masura, la faptul ca suntem campioni la mortalitate din cauza accidentelor rutiere.

 

Ceea ce transcede din multe discutii din diverse topicuri, ca si acesta, este gradul foarte ridicat de polarizare a societatii, de lipsa crasa de a accepta ca exista si pareri diferite, nu neaparat mai bune si mai proaste, precum si o oarecare agresivitate, poate explicabila din diverse frustrari personale sau lipsa unei educatii corespunzatoare. Astfel, multi conducatori auto devin fraieri, restul sunt nestiutori, si in general personajele isi atribuie niste talente deosebite atat in exercitarea a diverse actiuni (conduc mult mai bine), cumpara masini mai performate si la pret mai bun ca restul ;in plus isi atribuie un statut in societate prin evidentierea unor presupuse defecte ale celorlalti, in detrimentul unei atitudini consultative, fata agresivitate. Si de fapt, extrapoland, cam asta e societatea romaneasca, unde individul, cu reusite de multe ori relative, este prezentat ca model de urmat (i-a facut pe restul, se descurca), in total dezacord cu modelul consultativ, asociativ (ce me intereseaza ce spun altii, eu stiu mai bine, lasa ca pana la urma le arat eu, eu sa o duc bine, ce daca sunt reguli, daca eu ma descurc), un model bazat pe o solidaritate intre semeni, ce ar permite intregii societati sa avanseze.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

de asta urasc eu tara asta sincer,daca iti expui o parere pana la urma si negativa pe un forum la o marca consacrata incep toti "sa arunce in tine" ca ei sunt mari soferi si ei urca si pe perete cu bmw-ul lor.Eu desi am aceasta marca sunt realist de neajunsurile care le are si nu inseamna ca daca le evidentiez, gata arunc cu noroi in aceasta marca.De aia nici nu o sa avansam niciodata in societatea asta de rahat.Ne meritam cu varf si indesat soarta pe care o avem.Si am observat "aceasta agresivitate si atotcunoastere si autosuficienta" doar in randul soferilor de bmw.De aceea aceasta marca este cea mai luata in ras, imi pare rau s-o spun.Urasc faptul ca sunt conducator de bmw.Desi conduc aceasta marca nu ma consider unul dintre ei.Punct

 

florine daca tot iti pierzi timpul cu mine ma poti ignora foarte bine.Cat despre mine stai linistit ca nu am pierdut nimic "ca nu te-am cunoscut" si ca nu am polemizat prea mult cu tine.Sentimentul e reciproc.

Eu am dat doar un sfat acestui om spunandu-i sa-si ia masina cu tr. 4x4 pt. ca este mult mai buna pe zapada decat orice rwd atata tot.

 

In incheiere o sa afirm clar si raspicat ca masinile RWD sunt cele mai periculoase masini pe zapada si gheata,si trebuie atentie sporita cu ele.O seara buna la toti.

 

later edit: Eugen B indiferent daca era deschis topicul primavara,vara sau toamna acelasi sfat ii dadeam initiatorului pt. ca o masina 4x4 se comporta net superior mai bine chiar si vara fata de un rwd pe un carosabil umed de ex.Mie e60-ul care-l am mi-a dat destule "emotii" vara pe carosabil umed fata de orice fwd,dar m-am invatat cu el si pot sa spun ca o cunosc si "o respect" si ii stiu limitele.Din pct. meu de vedere trebuie sa "respecti" o masina si sa-i cunosti limitele pt. ca altfel e foarte usor sa o scapi de sub control.Seria 5 este o masina destul de puternica mai ales f10 si este f usor sa gafezi cu ea.

Edited by Gordon93
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Eugen B - bine punctat, ar trebui ca ultimul paragraf sa apara ca disclaimer pe prima pagina a forumului. Romania la modul cel mai pur. Consumam nemteste, ne comportam romaneste.

 

@Gordon93 - nici prin "disaspora" nu se leapada conationalii nostri de vechile apucaturi. La fel "stie" ei mereu, tari in gura, nas pe sus. Interesant ce spui si eu am observat ca soferii altor marci sunt in general ceva mai rezervati ca atitudine.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun sistem la BMW este cel de atragere a sexului frumos. Dintre toate marcile il are cel mai perfectionat. Pe langa sistemul asta toate celelalte sisteme sunt neimportante. Bucura-te de masina si de sistemul asta avansat. La urma urmei daca vrei musai la munte se poate ajunge prin nenumare cai chiar si fara masina

Cei care stiu ca masina plina de femei are mai buna aderenta sunt oameni trecuti prin viata si ar fi bine sa pleci urechea la un sfat binevoitor. Cu ce te ajuta xdrive cand esti singur in masina?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun sistem la BMW este cel de atragere a sexului frumos. Dintre toate marcile il are cel mai perfectionat. Pe langa sistemul asta toate celelalte sisteme sunt neimportante. Bucura-te de masina si de sistemul asta avansat. La urma urmei daca vrei musai la munte se poate ajunge prin nenumare cai chiar si fara masina

Cei care stiu ca masina plina de femei are mai buna aderenta sunt oameni trecuti prin viata si ar fi bine sa pleci urechea la un sfat binevoitor. Cu ce te ajuta xdrive cand esti singur in masina?

nu toti suntem Don Juan ca tine sa ne permitem o masina plina de femei,trebuie sa traim cu totii pe pamantu asta ce sa-i faci?.Stai linistit ca traiesc si aia singuri cu xdrive,aia macar "traiesc" pe aproape orice drum,nu sunt asa de expusi ca cei cu rwd plin de femei in el.Fiecare cu norocul sau si cum poate....
Link to comment
Share on other sites

ce sange e si pe aici :)

 

la munte, in pante mari, cand o buna parte din greutate se lasa pe spate, in teorie RWD are avantaj.

 

totusi, daca e un drum prost, cu santuri, canale, sleauri, rigole in zapada si trebuie sa tot intorci stanga dreapta de volan in timp ce inaintezi pt a alege zona cea mai buna, atunci dpmdv e mai bine sa si fwd, pt ca rotile fata vor trage masina dupa ele spre directia in care vrei sa mergi.

 

mult, mult mai usor iesi cu fwd dintr-un canal de zapada inghetata, adanc de 10cm facut de rotile altora in care ai alunecat. rotile fata vor agata din marginea canalului si vor incerca sa iasa, cele spate vor impinge ca proastele inainte si poti sa intorci volanul tu in toate felurile.

 

da, prefer FWD iarna in fata RWD si suplimentar pt ca FWD este mai previzibil

 

 

Apropo de Donjuan

 

cel mai mare succes la femei l-am avut cand aveam un opel vectra C care uneori nici nu pornea. le puneam sa impinga masina:)

seria 5 a venit in momentul in care numarul lor nu mai conta, astfel incat nu m-am simtit nicio secunda mai barbat ca oe vremuri

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ia xdrive cu dotarile pe care le vrei si, daca ai rabdare sau placere, primavara faci un bypass xdrive si ai rwd si iarna invers.

era o discutie aici pe forum in legatura cu bypass, transferi tractiunea pe spate din soft.. da-i un search.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.