Jump to content

BMW F11 - Resoftare (anulare) Power reduction


Atomic

Recommended Posts

Salutare,

Saptamana aceasta am fost la un service partener BMW pentru problema cu inchiderea centralizata. In urma discutiilor cu ei am aflat ca am o rechemare in service pentru schimbarea EGR-ului si ca pot sa imi puna softul original pentru a-mi scoate optiunea "power reduction" si de a trece de la 163 cp la 184 cp.

Ce parere aveti despre acest lucru, se va simti la putere si la consum sau nu? Pretul mi se pare de bun simt, este 500 lei

Link to comment
Share on other sites

21cp in plus la o masina de 163 cp se simt cu varf si indesat. nu se simt deloc la una de 400cp, insa sigur va fi la tine o diferenta consistenta.

 

iar consumul, in general, este dat de capacitatea cilindrica si mai putin de o diferenta de software.

probabil ceva pr la max 0.5 litri la suta este de asteptat sau poate nici atat.

sigur sunt useri pe aici care au facut miscarea asta

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

21cp in plus la o masina de 163 cp se simt cu varf si indesat. nu se simt deloc la una de 400cp, insa sigur va fi la tine o diferenta consistenta.

 

iar consumul, in general, este dat de capacitatea cilindrica si mai putin de o diferenta de software.

probabil ceva pr la max 0.5 litri la suta este de asteptat sau poate nici atat.

sigur sunt useri pe aici care au facut miscarea asta

 

De fapt nu prea o sa se simta. Iti si explic de ce, pentru ca la varianta cu power reduction cuplul motor este identic. Caii aia in plus se vor simti la peste 3800 4000 de ture, ceea ce in utilizarea uzuala nu se intampla prea des la un diesel.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

total gresit, cavaliere.

 

curba cailor putere in raport cu turatia motorului este diferita la 163 fata de 184 cp.

 

de exemplu, cu motorul de 184cp, probabil la 2000 de ture ai 130cp iar cu cel de 163 cp ai probabil 120 cp la 2000 de ture.

 

astfel, indiferent de turatia in care este motorul, cel de 184 cp va dezvolta mai multi cp fata de celalalt.

 

potrivit teoriei tale, motorul meu de 190 cp si 400nm va trebui sa dezvolte performante mai mici fata de noul motor pe benzina de pe 330i care are 258cp si 400nm, abia in zona de turatii f mari, ceea ce evident nu este adevarat.

 

cand eu la 3000 de ture am 150cp probabil, motorul ala la 3000 de ture are spre 200cp.

Edited by edit
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

total gresit, cavaliere.

 

curba cailor putere in raport cu turatia motorului este diferita la 163 fata de 184 cp.

 

de exemplu, cu motorul de 184cp, probabil la 2000 de ture ai 130cp iar cu cel de 163 cp ai probabil 120 cp la 2000 de ture.

 

astfel, indiferent de turatia in care este motorul, cel de 184 cp va dezvolta mai multi cp fata de celalalt.

 

potrivit teoriei tale, motorul meu de 190 cp si 400nm va trebui sa dezvolte performante mai mici fata de noul motor pe benzina de pe 330i care are 258cp si 400nm, abia in zona de turatii f mari, ceea ce evident nu este adevarat.

 

cand eu la 3000 de ture am 150cp probabil, motorul ala la 3000 de ture are spre 200cp.

 

Nu te supara, dar confunzi puternic comparand un motor pe benzina cu unul diesel, iar aceasta nu are absolut nicio relevanta in topic.

In cazul de fata, topicul se refera la un motor diesel cu acel power reduction, care este similar cu ce inseamna modelele ede= eff dynamics edition, care au acelasi cuplu ca cele de 184 de cai.

Practic intre 3000 si 4000 ture modelul cu power reduction e limitat la 163 de cai, in timp ce celalalt creste de la 160 la 185 intre 3000 si 4000 dupa care scade.

Uite si graficele

https://www.automobile-catalog.com/curve/2014/1900565/bmw_520d.html

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2015/1589180/bmw_320d_efficientdynamics.html

Edited by cavaliere
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

da, ai dreptate.

 

ma gandem ca motorul de 163 cp ajunge liniar la puterea asta pana la 4000 ture, de fapt, el ajungand la 163 cp la 3000 ture si apoi fiind limitat electronic.

cel de 184 cp are tot 163 cp pana la 3000 ture si apoi urca la 4000 la 184cp.

 

teoria mea se baza pe o curba diferita a puterii intre cele diua motoare.

 

 

practic, omul nostru va simti diferenta doar daca ii place sa tureze peste 3000.

 

chiar si asa, pt 500 lei, se merita.

Link to comment
Share on other sites

Pe certificatul de conformitate si pe cartea de Belgia masina avea trecuti 120 kw. Cand am facut cartea la RAR mi-au trecut 135kw, nu stiu de ce.

Ti-au trecut 135kw fara sa le dai spaga si fara sa le ceri tu explicit sa faca treaba asta? Ca la mine au trecut 120. Adevarul e ca le-am dat actele si masina si aia a fost.

 

Oricum, te rog sa revii aici dupa ce scoti power reduction-ul sa ne spui daca e vreo diferenta - tind sa cred ca ar fi mai multi interesati iar pe net nu am gasit nimic concret.

Link to comment
Share on other sites

Ti-au trecut 135kw fara sa le dai spaga si fara sa le ceri tu explicit sa faca treaba asta? Ca la mine au trecut 120. Adevarul e ca le-am dat actele si masina si aia a fost.

 

Oricum, te rog sa revii aici dupa ce scoti power reduction-ul sa ne spui daca e vreo diferenta - tind sa cred ca ar fi mai multi interesati iar pe net nu am gasit nimic concret.

 

Imi este amic cel de la RAR dar nu i-am spus nimic, a fost una calda una rece, in sensul ca mi-a trecut 135kw si nu mi-a trecut decat jante pe 17 deoarece a zis ca cele pe 18 si 19 influenteaza noxele, nu-i o problema pentru mine. Dar repet nu i-am zis si nu i-am dat.

Link to comment
Share on other sites

Imi este amic cel de la RAR dar nu i-am spus nimic, a fost una calda una rece, in sensul ca mi-a trecut 135kw si nu mi-a trecut decat jante pe 17 deoarece a zis ca cele pe 18 si 19 influenteaza noxele, nu-i o problema pentru mine. Dar repet nu i-am zis si nu i-am dat.

 

Daca ai specificat chestia asta cu noxele, esti sigur ca masina ta nu e Ede? Pentru ca este o diferenta intre power reduction si ede. Poti sa pui ultimele 7 caractere din vin sa ne lamurim?

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca ar fi nevoie, mai ales ca masina e si XDrive si motorul de 2.0d se cam chinuie. Un soft facut cum trebuie iti va micsora consumul fara nici-o problema cu filtrul de particule sau altceva.

 

Daca ai indoieli atunci scoate optiunea de Power Reduction si fa un update la ultimul soft pentru toata masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.