Jump to content

Fum alb la pornire si dupa incalzirea motorului


Recommended Posts

Salutare,

Dupa cum am scris in titlu.dupa ce pornesc masina imi scoate fum alb si la pornire si pe durata de mers cand motorul este cald

Am verificat antigelul,este la locul lui,nu scade deloc

Joja de la ulei nu am cum sa verific,pentru ca este afisaj electronic in bord

Detin un BMW 3er Limuzina 2005-2011 318i (129 PS)

Orice ajutor mi-ar fi de folos!

Link to comment
Share on other sites

s-a ars garnitura de chiulasa

desfa busonul de umplere ulei si vezi daca nu cumva ai maioneza (antigel amestecat cu uleiul din motor)

uita-te si in vasul de expansiune si vezi daca nu iti face presiune, daca apar bule de aer in antigelul din vas

uita-te si in vas dupa ce desfaci capacul daca nu ai pete de ulei in vas

 

caldura in habitaclu merge?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

s-a ars garnitura de chiulasa

desfa busonul de umplere ulei si vezi daca nu cumva ai maioneza (antigel amestecat cu uleiul din motor)

uita-te si in vasul de expansiune si vezi daca nu iti face presiune, daca apar bule de aer in antigelul din vas

uita-te si in vas dupa ce desfaci capacul daca nu ai pete de ulei in vas

 

caldura in habitaclu merge?

 

Am verificat toate astea,nu face nici bule nu este nici ulei..... :(

Si uleiul este aproape de minim,dar scrie OK

Am cumparat de curand masina de la un neamt,singurul propietar,toate reparatiile facute la reprezentanta,masina are doar 150000km

Chiar nu stiu ce sa aiba,mai ales ca in zona care sunt eu...majoritatea mecanicilor sunt numai Turci,si am zis sa ma interesez un pic,pana sa o duc la un service

Link to comment
Share on other sites

La fumul alb ,nu are cum sa fie simeringuri supape

La fumul alb,este ceea ce au mentionat baietii mai sus,dar nu inteleg ca nici una dintre acele probleme nu apar....totul este in regula

Ulei in regula,lichid in regula.....:(

P.S,are si un miros intepator,insuportabil,si numai cand accelerez scoate acel fum alb,la relanti nu este nici o problema

Edited by sCaPaRyCy
Link to comment
Share on other sites

e garnitura ciupita, abia s-a ars garnitura de chiulasa.Esti la inceput

daca mai mergi cu masina o sa intre si apa in ulei sau ulei in instalatia de racire (dupa caz)

 

ce banui eu este ca tie iti scapa o cantitate mica de apa in 1 sau 2 cilindrii, de aceea ai fumul alb pe evacuare sau poate fi cilindru fisurat in blocu motor. Se vede la demontarea chiulasei de catre mecanic

Edited by mihalascu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e garnitura ciupita, abia s-a ars garnitura de chiulasa.Esti la inceput

daca mai mergi cu masina o sa intre si apa in ulei sau ulei in instalatia de racire (dupa caz)

 

ce banui eu este ca tie iti scapa o cantitate mica de apa in 1 sau 2 cilindrii, de aceea ai fumul alb pe evacuare sau poate fi cilindru fisurat in blocu motor. Se vede la demontarea chiulasei de catre mecanic

Am inteles,o sa merg cu ea la un service

Multumesc frumos pentru raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

se poate testa si chiulasa daca e fisurata sau nu folosind tester de presiune la chiulasa demontata in service

 

exemplu chiar aici fac asa ceva si sunt multi altii

 

http://rectificari-chiulase.ro/

 

" Teste de presiune pentru chiulasă în vederea depistării fisurilor; testele se efectuează la o persiune de 10-12 bar, presiune de 5-6 ori mai mare decât cea la care funcţionează ansamblul, rezultatul acestui test fiind 100% cert;

"

Edited by mihalascu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fumul alb

La pornirea Âşi funcĂžionarea motorului rece, prezenĂža fumului alb nu este alarmantĂŁ. DacĂŁ aceasta persistĂŁ Âşi cu motorul cald, trebuie sĂŁ ne ĂŽngrijorĂŁm. Vom verifica prima datĂŁ nivelul lichidului de rĂŁcire ĂŽn vasul de expansiune Âşi aspectul (culoarea sa, care poate deveni maronie sau cĂŁrĂŁmizie), deoarece, ĂŽn aceste cazuri, este vorba de deteriorarea calitĂŁĂžii acestuia prin garnitura de chiulasĂŁ care Âşi-apierdut etanÂşeitatea.

 

Dacã aspectul lichidului de rãcire nu s-a schimbat ºi cantitatea care lipseºte din vasul de expansiune este mai micã de 0,5 litri, putem sã-l completãm cu lichid de rãcire de rezervã, cu aceeaºi densitate ºi sã ne continuãm deplasarea pânã la primul atelier service. Dacã aspectul s-a modificat, devenind cãrãmiziu ºi spumant, Înseamnã cã garnitura de chiulasã a cedat.

 

Nu mai avem voie sã plecãm decât tractaÞi pânã la atelierul service, cãci riscãm sã gripãm motorul. Fumul alb mai poate apãrea brusc, pe timpul deplasãrii, direct de sub capotã. Este un semn cã au loc scurgeri de lichid de rãcire direct pe motorul Încins, datorate neetanºãrii unei conducte de legãturã.

 

O conductã fisuratã pe o porÞiune micã poate fi remediatã pe loc, cu ajutorul unei benzi adezive  aplicate ºi strânse bine cu un colier peste locul fisurii. Apoi trebuie sã completãm nivelul lichidului de rãcire, pentru a ajunge la un atelier de reparaÞii ºi a executa corect remedierea.

 

Copy/Paste de pe autoexpert.ro

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.