Jump to content

Ajutor conectare interfata ISTA/Cablu K+D-CAN


Recommended Posts

Salutare. Sper sa ma puteti ajuta. Am achizitionat din china cablu K+DCAN, mi-a venit acum 2 saptamani si tot de atunci ma chinui sa-l fac sa mearga. Nu reusesc sub nicio forma sa-l fac sa comunice cu masina. Am instalat tot ce era nevoie de pe discul cu care a venit...cand mergea INPA, cand nu mergea, la fel si Ediabas dar nu se conecta la masina. Am sters tot si am instalat de aici Rheingold (ISTA-D) atat 4.06 cat si 4.11 dar la fel nu comunica cu masina, programul nu da nicio eroare decat cand vreau sa identific masina(cannot identify vehicle). Eu zic ca am configurat bine Ediabas si porturile dar tot simt ca imi scapa ceva, nu stiu. Am luat toate porturile COM la rand de la 1 la 9, setat latenta, setat din ediabas.ini si tot nimic. Pe site de unde am luat cablul scria ca merge si cu E87 si atat pe disc cat si in Rheingold am o aplicatie in care pot schimba intre CAN si D-CAN dar aceeasi problema...cand merge, cand nu, dar cu masina nu merge deloc. Masina e 116i din 2008 si laptopul este un Lenovo I5 octa-core 8GB DDR4 si SSD 250GB cu Windows 10 64-bits. Tind sa cred ca imi scapa mie ceva si sper ca asta sa fie si nu altceva. Din ce am tot rasfoit pe internet multi ziceau ca nu e bine configurat Ediabas, dar nu stiu ce sa mai configurez la el. Atasez si poze cu cablul. Multumesc! Sper sa ma poata ajuta cineva!

post-90384-0-56447100-1548523874_thumb.jpg

post-90384-0-02646100-1548523875_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Acum jumatate de ora am reusit sa-i dau de cap aceleiasi probleme, avand acelasi cablu, dar o masina diferita: E46.

 

Incearca sa pui driverul asta: ftdi driver si vezi daca o ia.

 

Daca nu o ia, nu e bai, dar e putin mai complicat. Trebuie verificat un cod al interfetei(aparent multe interfete d-astea folosesc un cip contrafacut, si ultimele drivere originale, reseteaza un cod al cipului, ca sa-l faca sa nu mai functioneze). trebuie pus codul ala la loc, dezinstalat complet driverul nou, pus driver vechi.

Daca folosesti masina virtuala, cel mai sigur o iei de la capat.

Edited by Horus
Link to comment
Share on other sites

Ii legasem si pinii aia 2. Era buna ideea cu comutatorul, dar nu mai aveam rabdare sa caut si sa bibilesc.

 

Am nevoie sa ma ajute cineva legat despre cum poti sa-ti faci singur verificari cu softurile astea.

As vrea sa aflu starea cat mai multor elemente de pe masina(mai ales motor si cutie de viteze[automata]), nu doar sa vad erorile.

Link to comment
Share on other sites

aici e mai complicat...nimeni nu te invata sau nu sta sa iti dea mura-n gura.

ai o gramada de surse de inspiratie si pe topicurile din state...poti incepe de acolo.

unii qu invatat pe forum si acum fac bani din asta, in consecinta, e greu cu invatatul pe forum

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Acum jumatate de ora am reusit sa-i dau de cap aceleiasi probleme, avand acelasi cablu, dar o masina diferita: E46.

 

Incearca sa pui driverul asta: ftdi driver si vezi daca o ia.

 

Daca nu o ia, nu e bai, dar e putin mai complicat. Trebuie verificat un cod al interfetei(aparent multe interfete d-astea folosesc un cip contrafacut, si ultimele drivere originale, reseteaza un cod al cipului, ca sa-l faca sa nu mai functioneze). trebuie pus codul ala la loc, dezinstalat complet driverul nou, pus driver vechi.

Daca folosesti masina virtuala, cel mai sigur o iei de la capat.

 

Imi poti da detalii te rog cum pot sa pun codul la loc?

 

Am aceeasi problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Cablu inpa d can transparenta cu placa verde cu cip ftdi232RL+ switch pe pinul 7-8, nu se coneteaza pe e90 anul2009+.

In schimb cu cablul enet am reusit sa obtin codul FSC si am facut update 2020 la navigatie.

 

Cu k-linul albastru cand aveam e46 mergea brici, codam,vedeam valori, foloseam ncs,inpa si dis, deci un pic de habar am, dar acum ma da peste cap, am win10 x64, UAC inchis, firewall inchis,antivirus inchis, run administrator, setarile facute bine(desi pe e46 cu interfata k-line erau toate active, firewall,antivirus), nu stiu ce sa-i mai fac, un sfat bun sau cineva dragut sa ma ajute cu teamviewer?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Imi poti da detalii te rog cum pot sa pun codul la loc?

 

Am aceeasi problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Cablu inpa d can transparenta cu placa verde cu cip ftdi232RL+ switch pe pinul 7-8, nu se coneteaza pe e90 anul2009+.

In schimb cu cablul enet am reusit sa obtin codul FSC si am facut update 2020 la navigatie.

 

Cu k-linul albastru cand aveam e46 mergea brici, codam,vedeam valori, foloseam ncs,inpa si dis, deci un pic de habar am, dar acum ma da peste cap, am win10 x64, UAC inchis, firewall inchis,antivirus inchis, run administrator, setarile facute bine(desi pe e46 cu interfata k-line erau toate active, firewall,antivirus), nu stiu ce sa-i mai fac, un sfat bun sau cineva dragut sa ma ajute cu teamviewer?

 

Trebuia sa-mi dai mesaj privat atunci. Nu am mai urmarit topicul, si acum am uitat ce softuri am folosit. Am lasat-o balta cu INPA si Rheingold, scarbit de cate probleme apar. Rheingold mi-a mers 1 data, apoi n-a mai vrut sa mai mearga deloc.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, la mine merge interfata dcan cu switchul pe k-line (adica pin7-8 uniti) testat pe e83 2009 si e90 2005, pe a mea nu merge e din 2010 un e93, cu switch ul pe k line da o erroare, cu switchul pe dcan alta erroare ifh009, programelele dcan.exe nu merg sa trec cablul pe dcan nici pe kline(time error).

Ori cablul citeste doar k-line (desi e cablul alb cu placa verde cip ftdi232rl lipiturile si swich ul perfect) ori trebuie sa cumpar un alt cablu ori e vreo protectie pe undeva.

 

Mersi de atentie, ma gandeam ca o fi cineva sa dea un sfat bun, dar slabe sanse.

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat cablu de calitate, nu vrea la a mea, am sa mai incerc pe alte modele mai noi de e90/91/92/93.

Daca nu ma risc sa cumpar din nou altul.

Spor la codat✌��

 

Ce cablu ai cumparat 'de calitate' ? Eu am d-asta de pe OLX are cablul si mufa transparenta. Pare ieftineala si ma intereseaza unul mai de calitate.

 

Am incercat cu google images sa ma uit de altu mai de calitate dar nu am vazut nimic interesant.

Link to comment
Share on other sites

bai nici eu nu st multumit de cablul ala transparent cu switch, mi se conecteaza greu fac probe dupa probe intai daca il vede in inpa conectat si nici asa decat dupa multiple conectari in obd usb si reincercat... mai rau e ca nu gaseste dde 3.0 in inpa am instalat si dezinstalat modificat sgbd nu vrea dde 3.0 o vechitura de dde.... am modificat chiar si interfata la inpa am pus e46 pe f2 in locul la e87 ... ma oftic ca nu mai imi merg vechile softuri dis si inpa
Link to comment
Share on other sites

Eu cand l-am luat de pe OLX, il bagam in calculator si nu-l vedea. De curiozitate am zis hai sa-l desfac si vad ce e prin el si firul ala transparent care are izolatia aia argintie, facea scurt cu niste pini de pe placa aia din mufa. L-am izolat cu niste scoci, l-am bagat iara in calculator, si uite ca merge. Vanzatorul mi-a confirmat ca el mergea inainte sa il trimita si ca a fost testat... iar eu l-am crezut pe cuvant :rolleyes:

 

Am incercat sa caut cu ajutorul la google images in speranta ca poate vreun nebun s-a gandit si faca un cablu d-asta mai de calitate dar nu am gasit nimic, doar clone in alte culori la acest cablu care il avem toti.

Link to comment
Share on other sites

Cam toate clonele sunt la fel de slabe la fire si mai trebuie dat cate un scoci peste cate o data. Am avut si cablul cu placa alba am dat cu scoci pe la fire, se incalzea placa rau tare pt ca erau lipiturile slabe, dupa facea figuri cand se conecta cand nu, asa ca am aruncat placa si am transformat cablul in obd-enet ca sa mi fac update la navigatie cu succes.

Eu am desfacut interfata si am masurat sa nu am fire intrerupte, calitatea e cea mai buna parerea mea pt o clona, lipiturile facute f bine. E83 si e 90 diagnosticat si codat cu el(inpa, ncs si ista), e93 nu vrea.

HTB1_ElPXQP2gK0jSZPxq6ycQpXaw.jpg_q50.jpg

Edited by mario318ci
Link to comment
Share on other sites

Nu gasesc dde 3.0 m47 in inpa am incercat in fel si chip

Are cineva un inpa functional cu dde3.0?

Ai ĂŽncercat sĂŁ duci in directorul INPA -> CFGDAT -> si cauti e46.ENG,ĂŽl deschizi cu notepad si cauti linia ";ENTRY= DDE30,DDE 3.0 for M47" , ștergi primul caracter din acea linie , adicĂŁ punct și virgula , salvezi apoi pornești INPA....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.