Jump to content

grafic intretinere seria 5 F10


cristi cm

Recommended Posts

La 150k se recomanda, pentru reimprospatarea masinii, sa se schimbe bucsele, verificat injectoare, turbo, egr, catalizator/dpf,role, curele, schimb ulei diferentiale. etc.

 

EDIT: Am uitat sa mentionez. am schimbat bucsele inferioare mai mult din pasarici personale de curand. Desi masina nu avea niciun zgomot si EDC'ul isi facea treaba minunat, dupa schimb masina este alta. Pur si simplu a disparut 30% din zgomotul care nu prea era nici inainte. Total meritat

Edited by Magnusy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 bucse pe roata ? E clar, n-ai vazut niciodata o articulatie de bmw.

 

Se schimba, de obicei, bucsele de la bratul inferior si cel superior, eventual cu totul daca ai probleme la pivot.

 

Si sa iti raspund si la afirmatie, te rog sa'mi numeri si mie cate bucse are un e90 de exemplu pe roata? 3 cu tot cu bucsa de la bara stabilizatoare despre care nici nu era vorba.

Link to comment
Share on other sites

Pai pe spate are vreo 8 pe roata, fara cele de la punte si bara stabilizatoare. Sunt 3 brate mici si unul mare, fiecare cate 2 bucse. :)

Poate tu vorbesti de clasicele bucsi de pe fata de la e-uri (cea mare face probleme din fata). F10 (pentru ca despre asta se discuta aici) mai are un brat (superior) in plus pe fata, spre deosebire de E-uri, deci sunt 4 bucse pe roata, fara bielete si bara stabilizatoare.

Edited by Florin B M W
Link to comment
Share on other sites

Pai pe spate are vreo 8 pe roata, fara cele de la punte si bara stabilizatoare. Sunt 3 brate mici si unul mare, fiecare cate 2 bucse. :)

Poate tu vorbesti de clasicele bucsi de pe fata de la e-uri (cea mare face probleme din fata). F10 (pentru ca despre asta se discuta aici) mai are un brat (superior) in plus pe fata, spre deosebire de E-uri, deci sunt 4 bucse pe roata, fara bielete si bara stabilizatoare.

 

Corect, eu doar ti'am argumentat ca exista masini si cu 2 bucse pe parte.

 

La f10 se schimba, de obicei, pentru a readuce masina la confortul din fabrica, bucsa 2 si bucsa de la bratul 6. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5B31-EUR-06-2014-F10N-BMW-535iX&diagId=31_0863

 

Bineinteles ca daca sunt probleme efectiv se schimba piesa defecta, eu vorbeam strict ca, in timp, fara sa observam, masina pierde din senzatia de "plutire" pe asfalt, fara sa bata sau sa faca sunete efectiv.

Link to comment
Share on other sites

Corect, eu doar ti'am argumentat ca exista masini si cu 2 bucse pe parte.

 

La f10 se schimba, de obicei, pentru a readuce masina la confortul din fabrica, bucsa 2 si bucsa de la bratul 6. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5B31-EUR-06-2014-F10N-BMW-535iX&diagId=31_0863

 

Bineinteles ca daca sunt probleme efectiv se schimba piesa defecta, eu vorbeam strict ca, in timp, fara sa observam, masina pierde din senzatia de "plutire" pe asfalt, fara sa bata sau sa faca sunete efectiv.

se schimba bascula cu totul , nu prea se schimba bucse , in procedura BMW nu se da inlocuire bucsa , masina e f grea , exista riscul decalibrarii basculei cand scoate si reintroduce bucsa , cel putin la mine in service au refuzat sa faca asta , au schimbat bascula deci 2 bucse si pivotul pe ambele parti , imbunatatirea a fost maxima , erau bucsele crapate masina avea balans la franare si ceva batai doar la anumite denivelari .

Link to comment
Share on other sites

se schimba bascula cu totul , nu prea se schimba bucse , in procedura BMW nu se da inlocuire bucsa , masina e f grea , exista riscul decalibrarii basculei cand scoate si reintroduce bucsa , cel putin la mine in service au refuzat sa faca asta , au schimbat bascula deci 2 bucse si pivotul pe ambele parti , imbunatatirea a fost maxima , erau bucsele crapate masina avea balans la franare si ceva batai doar la anumite denivelari .

 

Si eu am schimbat bratele cu totul, o mie de lei bucata. Depinde de bugetul fiecaruia pana la urma.

 

EDIT: Te referi la piesa 13 tu, nu?

Edited by Magnusy
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat bratele cu totul, o mie de lei bucata. Depinde de bugetul fiecaruia pana la urma.

 

EDIT: Te referi la piesa 13 tu, nu?

tot bratele am schimbat si eu deci bucsele praf desi pivotii in stare f buna , oricum la mana sau vizual nu poti aprecia , in sarcina e altceva , clar e bine sa le schimbi dupa un nr de km , la fel poti spune si despre amortizoare etc , dar cati fac asta , in principiu pana ceva nu maraie nu prea iti atrage atentia .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am vazut pe undeva - nu stiu daca aici pe forum sau altundeva ca ar exista o lista standard pentru intretinerea unui model anume.

Ceva de genul la 150.000 km trebuie schimbate/verificate piesele x samd.

 

Mersi!

 

Ceva gen cf. TIS: exemplu?

 

Sau:

 

Service Maintenance Checklist

 

 

Inspection II

 

 

chiar si:

Vehicle Inspection Checklist

 

360° Vehicle Check

Edited by unvicont
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tot bratele am schimbat si eu deci bucsele praf desi pivotii in stare f buna , oricum la mana sau vizual nu poti aprecia , in sarcina e altceva , clar e bine sa le schimbi dupa un nr de km , la fel poti spune si despre amortizoare etc , dar cati fac asta , in principiu pana ceva nu maraie nu prea iti atrage atentia .

 

Scuza'ma ca insist, ce brat ai schimbat mai exact pe fata? Ambele? la bucsele de sus nu ai umblat? Conteaza si ce jante ai pe masina, eu de ex am pe 19 in doua marimi (ca si tine de altfel cred) si automat se creeaza o uzura mai mare in suspensie.

Link to comment
Share on other sites

Scuza'ma ca insist, ce brat ai schimbat mai exact pe fata? Ambele? la bucsele de sus nu ai umblat? Conteaza si ce jante ai pe masina, eu de ex am pe 19 in doua marimi (ca si tine de altfel cred) si automat se creeaza o uzura mai mare in suspensie.

 

cred ca bratul superior , am pus in topic , cele de sus au fost schimbate de fostul proprietar cand a schimbat si planetarele fata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.