Jump to content

Sfat achizitie e93


Masti

Recommended Posts

Salut colegi,

 

De ceva timp sunt in cautare de bmw e92 motor pe benzina, de preferat 2.0 pentru ca impozit. In urma cautarilor am gasit un e93(culmea) care arata promitator. Masina are ceva dotari si arata binisor in poze insa nu am avut niciodata legatura cu acest tip de masina. Motorul este de 2.0L benzina si am inteles ca pe aceasta caroserie ar fi destul de lent.

Am mai citit ca in mers se aude scartait de la balamale si ca acest sistem nu ar fi fiabil in timp.

 

Este pe aici cineva cu e93, motorizare similara pentru un sfat?

 

Daca am voie sa postez link-uri externe, anuntul este acesta https://www.olx.ro/oferta/bmw-320i-e93-individual-soft-close-bang-olufsen-nbt-m-variante-a7-IDaXsK9.html

Link to comment
Share on other sites

Am eu un E93 din 2008 si: da, motorul este oarecum la limita de jos pentru caroseria asta, tine in vedere ca are cu 200 kg in plus fata de un E90, si se simte diferenta asta. Balamale care scartaie? Stii zicala aia, "sunt acri strugurii", asa si aici. De cand am luat-o pe a mea, nu am avut greieri la balamale. Nu stiu cum sa iei gropi (cratere) cu viteza, ca suntem in Romanistan, si acolo o sa auzi cateva sunete, dar repet, doar daca sunt adevarate cratere si le iei cu viteza. Dar in cazul ala, ce masina nu scoate sunete? Daca scartaie, le dai cu un lubrifiant, si ai rezolvat. Aia sa fie problema. Inca un minus ar fi portbagajul, care este mai mic (trebuie sa faca loc la sistemul de decapotare). Modelul ala are navigatia schimbata fata de cum a iesit din fabrica, si din ce vad arata foarte bine. Plus ca are si multe optionale. Vine si vara acum, te bate un gand? :) Edited by Cabro
Link to comment
Share on other sites

Ma cam bate, am luat legatura si cu proprietarul si mi-a spus la prima "strigare" urmatoarele: majoritatea optiunilor au fost adaugate in timp, incalzirea in volan nu functioneaza iar soft-close usa sofer este defect(impinge usa afara), de cand are masina la vanzare s-a intamplat un mic accident in parcare si pe partea stanga este o infundatura de vreo 50 cm lungime.

 

Ce inseamna la limita? Masina se simte moarta, nu are vlaga? In consum cum se transmite treaba asta? Ca si costuri de intretinere ce imi poti spune?

 

Vara, primavara si toamna am auzit ca este vis un cabrio. Nu imi doresc sa fac curse cu masina sau sa merg la expozitii, doar sa fie cat de cat sprintena si sa nu apara probleme.

 

Referitor la sunet in mers, mi s-a spus ca sunetul ar veni de la motorasele de decapotare. Portbagajul nu ar fi o problema ca in momentul de fata car un subwoofer mereu.

Am 25 ani, nu imi trebuie o masina de familia, nu ma gandesc sa castig la revanzare ci sa ma bucur cat mai mult de ea.

 

P.S. ar fi primul meu bmw

Link to comment
Share on other sites

In niciun caz nu e moarta sau ca nu are vlaga. Simti diferenta asta de greutate in depasiri, unde motorul trebuie turat la 6000 ture ca sa dea puterea maxima si sa depasesti in timp cat mai scurt. Dar asta e... subiectiv, daca iti place cum suna motorul turat.

 

Motorasele de decapotare functioneaza doar cand o capotezi/decapotezi. Nu pricep cum sa ai zgomot in mers de la motorase. E o aberatie si imposibil. Standard vine din fabrica cu posibiltate la decapotare doar la stationare. In tara asta nu recomand sa modifici asta si sa decapotezi cand merge, pentru ca suntem in Romania si gropi la tot pasul. Sistemul de decapotare nu e bullet-proof, trebuie sa ai grija de el. Sunt niste motorase, cabluri, bureti etc, si nu e bine sa aiba vibratii in timp ce se manevreaza plafonul, o fi el din aluminiu, dar tot cantareste ceva. Iar la... senzatia de mers cu ea decapotata, ridici geamurile cand mergi pana pe la 60-70 km/h si nici nu zici ca nu mai ai plafon deasupra, dpdv al sunetului. Poti sa mergi cu 140 km/h decapotata fara nicio problema. Sau... depinde cat de inalt esti, masina asta e foarte joasa.

 

Eu am mers cu a mea cu 200 lejer, nu se simtea ca ar fi obosit, se auzea chiar foarte fain motorul. Nu recomand depasirea vitezei legale! :)

Link to comment
Share on other sites

SKW nu cred ca este aceeasi masina.

 

@Cabro imi poti spune ce costuri de intretinere ai avut? Ce se strica cel mai des?

De mers decaptoat la 140km/h nu cred, sau cine stie, nu am mers nicidoata si poate imi va placea.

 

Ce parere ai de pretul acestei masini comparativ cu dotari si stare? Distanta dintre mine si masina este de 700KM, nu am vazut-o inca.

Edited by Masti
Link to comment
Share on other sites

Schimbul de ulei il fac singur, nu e mare inginerie. In primavara as vrea sa ii schimb discurile si placutele, ca au o uzura destul de mare (a mea e si automata). Eventual niste bielete si bucsi, ca suntem in Romanistan. A trebuit sa ii schimb becurile xenon, am facut marea greseala sa iau ceva ieftin si chinezesc si am aruncat banii pe apa Sambetei ca la o luna a trebuit sa le schimb din nou, si am sarit de la un pol la celalat, am trecut pe Philips Whitevision, si au fost gen 100 euro bucata :) In rest, benzina, ii cam place sa pape in oras. Sub 13 nu scot, asta in Bucuresti. In regim de autostrada la 110 km/h am consum de 6,5, la 140 este de 7,5. Un drum de Cluj - Brasov - Slobozia am scos un consum de genul 8, avand in vedere ca am trecut si peste munti nu zic ca e chiar asa rau. Din nou, la mine e cu cutie automata, fata de manuala cum e cea din anuntul tau. Imi imaginez ca o sa fie un pic mai bun consumul acolo.

Pretul mi se pare corect si onest, masina se prezinta foarte bine. Mai putin lovitura, aia nu e ieftin de rezolvat.

Edited by Cabro
Link to comment
Share on other sites

Pentru Bucuresti ma intereseaza, nu am vazut niciuna live, dar sa mai merg cu ea. Este o achizitie destul de blind sa zic asa si as vrea sa stiu cat mai multe pana sa merg sa o vad.

 

Momentan ma gandesc ca trebuie investiti 500 euro din prima in defectele prezentate de vanzator, la telefon. Din ce citesc pe internet, aceste masini papa destul de multi bani in timp ca sa le ti la punct, fara probleme. Mai pica una, mai se strica alta.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 2 E93-uri 325i manual si 320d automat

Per total mi-a placut mai mult motorul de 2 litri, diesel, benzina aspirata nu se misca extraordinar, trebuia turata destul de mult ca sa faca ceva, iar consumul era undeva pe la 14 mixt. Sunetul evacuarii insa era unul frumos, masina silentioasa si fara vibratii.

2.0 benzina va fi si mai inceata iar cutia manuala, nu stiu cum sunt altii, dar mie nu prea mi-a placut niciodata.

Pentru impozit te ajuta 2.0, insa pentru altceva nu.

 

Sistemul de decapotare este foarte fiabil si este acelasi sistem si la F33, mai scoate zgomote pentru ca la o masina de 10 ani te poti astepta sa numai fie totul ca nou, dar daca e intretinut si uns anual nu o sa ai probleme cu decapotarea efectiva.

 

Masina din anunt are multe optiuni si retrofituri, pe de o parte e bine pe de alta parte pot aparea probleme cum e cea cu soft close, optiune care nici nu a existat de fabrica pe e90/91/92/93.

Mie unul nu mi place cum arata pielea si nici caroseria cu destule defecte, iar pozele sunt cam irelevante, multe dar mici nu prea iti dai seama de multe chestii, cel mai bine ar fi sa te duci sa o vezi.

 

In locul tau mi-as cauta ceva in Germania, cu km mai putini, poate mai putine dotari dar masina mai intretinuta si cu mai putine modificari.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 2 E93-uri 325i manual si 320d automat

Per total mi-a placut mai mult motorul de 2 litri, diesel, benzina aspirata nu se misca extraordinar, trebuia turata destul de mult ca sa faca ceva, iar consumul era undeva pe la 14 mixt. Sunetul evacuarii insa era unul frumos, masina silentioasa si fara vibratii.

2.0 benzina va fi si mai inceata iar cutia manuala, nu stiu cum sunt altii, dar mie nu prea mi-a placut niciodata.

Pentru impozit te ajuta 2.0, insa pentru altceva nu.

 

Sistemul de decapotare este foarte fiabil si este acelasi sistem si la F33, mai scoate zgomote pentru ca la o masina de 10 ani te poti astepta sa numai fie totul ca nou, dar daca e intretinut si uns anual nu o sa ai probleme cu decapotarea efectiva.

 

Masina din anunt are multe optiuni si retrofituri, pe de o parte e bine pe de alta parte pot aparea probleme cum e cea cu soft close, optiune care nici nu a existat de fabrica pe e90/91/92/93.

Mie unul nu mi place cum arata pielea si nici caroseria cu destule defecte, iar pozele sunt cam irelevante, multe dar mici nu prea iti dai seama de multe chestii, cel mai bine ar fi sa te duci sa o vezi.

 

In locul tau mi-as cauta ceva in Germania, cu km mai putini, poate mai putine dotari dar masina mai intretinuta si cu mai putine modificari.

 

De ce Germania? Majoritatea de aici nu sunt de acolo? In totdeauna am zis ca este mai peste mana sa mergi in alta tara sa cumperi o masina.

 

La ce defecte de caroserie te referi? De infundatura de care am amintit eu?

Link to comment
Share on other sites

pai tu la scaune te uiti? alea sunt cel mai usor de schimbat...... uita te la toate retrofit urile facute si ai sa ti dai seama ca nu mai e alt e93 ca ala....... :rolleyes:

 

apropo, ochiul ala din bara merge? iti spun eu: NU

 

Ochiul din bara ar trebui sa fie ACC-ul daca nu ma insel.

Eu cand imi aleg o masina, ma uit sa fie cat mai ok din toate punctele de vedere, nu la ce e de schimbat prima data.

Retrofiturile sunt un mare plus, am scris asta.

 

 

De ce Germania? Majoritatea de aici nu sunt de acolo? In totdeauna am zis ca este mai peste mana sa mergi in alta tara sa cumperi o masina.

 

La ce defecte de caroserie te referi? De infundatura de care am amintit eu?

 

Tu poti alege ce vrei, evident, eu ti am zis doar o parere

Cel mai bine analizezi masina la fata locului.

Edited by raduron10
Link to comment
Share on other sites

da, e fosta masina a sotiei dar cred ca a schimbat ceva proprietari intre timp, eu am vandut-o acum 3 ani unui tip din Bucuresti (lucra la o banca pe Mosilor) care nu a schimbat numerele, chiar ne-am intersectat in oras dupa vreo 6 luni si am schimbat 2 vorbe si era incantat de masina, mi-a povestit ca schimbase nu stiu ce furtun pe la radiator.

Nu pot sa iti zic mare lucru acum despre masina, in 3 ani se puteau intampla multe dar nu cred ca km sunt aia din anunt.

 

De la mine a plecat in februarie 2016 la aprox. 130.000 km, ultima intrare de service la mine a avut-o la 126.300 km in 15.11.2015 la MHS Motors.

 

Atasat ai istoricul de service de la inceput pana am vandut-o eu, la mine a fost masina de la 7.000km, am cumparat-o personal de la BMW Germania si am venit cu ea pe roti acasa.

 

Screen-Shot-2019-02-04-at-23-05-28.png

 

Screen-Shot-2019-02-04-at-23-05-34.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspuns. Bine ca am deschis topic aici ca eram super entuziasmat si era sa fac o achizitie baza pe emotii. In 3 ani se pot intampla multe, in poze masina este impecabila, acum imi e frica sa nu fie si alte defecte inafara de cele initiale spuse la telefon.
Link to comment
Share on other sites

defectele spuse de vanzator nu par cine stie ce, yala de softclose nu e o avere de ex. cel mai bine faci o verificare la BMW si atunci stii sigur, referitor la km poti avea o discutie sincera cu actualul proprietar, daca el a cumparat masina de la cel caruia i-am vandut-o eu garantat la el s-au dat km inapoi.

Cel care a luat masina de la mine asa cum ti-am spus era functionar de banca si nu cred ca a umblat la km, adica nu era genul, in nici un caz nu era un samsar.

Daca in acte actualul proprietar este nr.3, km s-au modificat la el.

 

Masina cat a fost la mine, adica aproape 7 ani a facut 130.000 km, o medie de aprox. 18.000km / an in conditiile in care era a doua masina, condusa 80% din timp de sotie si nu a mers in nici o iarna, statea in garaj si nici nu a avut cauciucuri de iarna vreodata.

 

Asa poti sa iti faci o idee de km reali, parerea mea e ca acum are spre 200.000km.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.