Jump to content

cutie de viteza automata ZF 6HP - how to use it


hailie

Recommended Posts

Stie cineva in ce pozitie trebuie sa fie cutia de viteza la un semafor mai lung sau la o coada la care sa sta bine..Parking, N sau DRIVE? Deoarece am auzit de la un mecanica ca trebuie lasata in drive ca nu se intampla nimic..eu sunt de alta parere.. mi se pare ca la semafor cand o las pe drive se simte o tensiune la cutie..

 

Niste sfaturi bune ar fi utile!!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca am autohold la ZF 6HP.. Mi se pare ca sta in tensiune si cand o dau pe N nu se mai aude asa accelerat!!

 

Normal ca sta in tensiune, calcarea franei nu decupleaza cutia; aceasta ramane in D si evident ca tendinta masinii va fi sa se deplaseze la ridicarea piciorului de pe frana. Dar sunt concepute sa lucreze asa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca am autohold la ZF 6HP.. Mi se pare ca sta in tensiune si cand o dau pe N nu se mai aude asa accelerat!!

Daca ai frana electronica fa asa: oprit la semafor in D apasa frana de picior si cupleaza frana de mana. Ridica piciorul de pe frana, si apasa incet pe acceleratie. Ar trebuie sa plece masina, decupland automat frana de mana. Autohold inseamna ca atunci cand te opresti la semafor, frana se pune automat.

 

Eu am un Aisin pe seria 2, dar o las mereu in D, desi uneori sunt tentat sa o pun in N, cand stiu ca o sa incetinesc si apoi sa ma opresc ( ex. semafor). Exista cel putin 2 probleme cu asta: 1. Din D in N intra usor, dar ca sa o pui in D tre sa apesi frana, daca nu esti in mers, si asta creeaza confuzie, si 2. cand franezi in N, folosesti exclusiv franele ( cele pe fata mai mult ) si nu beneficiezi de frana de motor.

 

P.S- cand e in D si apoi cuplez frana de mana oprit, simt totusi o miscare lejera a masini care imi da impresia ca a taiat transmisia ca sa nu mai puna presiune pe ea. E doar o parere, nu am nici o dovada stiintifica.

Edited by Gabriel_Florin
Link to comment
Share on other sites

Am tot auzit pe la mecanici ca nu e bine sa dai cutia in N la semafor ca se distruge in timp..

Am inteles ca atunci cand opresti la semafor sau la o coada de masini , ambreiajele din cutie nu se ating intre ele la viteza mica sau la oprire.. totul se face prin presiunea de la ulei.. si cand treci din treapta N in D tot timpul risti sa omori cutia.. DARRR.. la mine se simte in tensiune cand am Clima pornita, se simte un miccc tremurat la motor..cand nu am clima pornita nu se simte nimic... pot sa o tin in drive fara probleme..

 

Nu am postat de nebun faza cu N sau D la semafor..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.