Jump to content

Spuma in antigel E46 316I


Recommended Posts

Nu cumva in loc de antigel ai pus sapun lichid? Ca are aceeasi culoare!

Desfa dopul de jos de la radiator si scoate toata porcaria aia si din motor.Daca nu ai posibilitatea unui furtun cu apa sub presiune, umple doar cu apa distilata radiatorul porneste motorul, si apoi arunca apa din radiator, vezi ca pe paryea laterala motorul are un surub pentru a scoate apa din el

Daca nu ai posibilitatea financiara de a cumpara un antigel de calitate, iti recomand sa pui doar apa distilata, nicidecum apa de la robinet.Acum cateva zile in urma ministrul sanatatii a precizat ca sa nu folosim apa de la robinet ca nu e buna. Deci ai grija la masina.

Edited by cristianro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cumva in loc de antigel ai pus sapun lichid? Ca are aceeasi culoare!

Desfa dopul de jos de la radiator si scoate toata porcaria aia si din motor.Daca nu ai posibilitatea unui furtun cu apa sub presiune, umple doar cu apa distilata radiatorul porneste motorul, si apoi arunca apa din radiator, vezi ca pe paryea laterala motorul are un surub pentru a scoate apa din el

Daca nu ai posibilitatea financiara de a cumpara un antigel de calitate, iti recomand sa pui doar apa distilata, nicidecum apa de la robinet.Acum cateva zile in urma ministrul sanatatii a precizat ca sa nu folosim apa de la robinet ca nu e buna. Deci ai grija la masina.

 

salut,multumesc pentru timpul acordat....acum nu prea stiu cum sa-ti raspund,pentru ca orice om care detine mai mult de 2 neuroni nu mai intreaba de ce face spuma daca a pus sapun in vas :). Idee era ca dupa ce mi a aratat in bord ca nu mai este antigelul la nivel am completat cu apa demineralizata si am vazut ca face spuma. Din pacate nu stiu pe unde pierde ca sa pot inlocui antigelul (pentru ca nu mai este bun datorita cantitatii de apa cu care am completat) din motor si sa rezolv si problema. Voiam sa stiu daca a mai patit cineva asta si nu a fost vasul cum e la 99% din cazuri.

Link to comment
Share on other sites

Acum ca vine primavara pui doar apa distilata, nu ai nevoie de antigel.

Uitate pe langa radiator pe sub masina si vezi pe unde iti curge.

La mine curge pe linga buson pentru ca nu-mi etanseaza bine. Cu motorul turat , te uiti peste tot. Mai demult

mie imi scapa apa exact pe langa axul pompei de apa, si e locul unde nu se vede.Daca ai completat mai demult cu alt tip de antigel decat cel pe care l-a avut in motor , iar iti face spuma.De aceea iti spuneam mai sus ca sa speli bine motorul si sa pui doar un tip de antigel.Pana nu rezolvi problema iti recomand sa pui doar apa demineralizata.

Edited by cristianro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum ca vine primavara pui doar apa distilata, nu ai nevoie de antigel.

 

 

Asta e sub forma de gluma ma gandesc..

On. Eu iti recomand sa mergi la un service sa faci un leak test si o sa vezi pe unde pierzi,apoi curatata toata instalatia de apa dupa care 50;50 antigel:apa distilata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asta e sub forma de gluma ma gandesc..

On. Eu iti recomand sa mergi la un service sa faci un leak test si o sa vezi pe unde pierzi,apoi curatata toata instalatia de apa dupa care 50;50 antigel:apa distilata.

Am mai auzit de la un prieten ca daca nu pui antigel (50-50), rugineste motorul in interior.O fi adevarat? Eu nu cred.Sa raceasca mai bine motorul? Nici asta nu e adevarat.Sa nu inghete apa in motor primavara? Nici asta nu cred. Atunci de ce mai trebuie pus 50-50 antigel-apa distilata? Sunt curios daca cineva stie cu adevarat de ce aproape toti soferii isi completeaza nivelul cu antigel tocmai in pragul iernii?

Sunt doar curios.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Sunt anumite componente in sistemul de racire care au nevoie si de ungere sa nu corodeze si asta se regaseste in antigel. In plus punctul de fierbere e mai crescut in combinatia antigelului cu apa,unele termostate avand deschiderea la 105 grade si nu la 90..si sunt mai multe teorii aplicate care le-au dedus inginerii si proiectantii de autovehicole pt ca un sistem de racire a unui motor are nevoie de aceasta combinatie si nu doar de apa goala. Si treaba care o zici tu cu introducerea de antigel inainte de iarna e in capul unora care sunt mai destepti ,cred ei decat producatorul care recomanda odata la 2 ani inlocuirea lichidului de racire si asta bineinteles antigel+apa distilata. Fiecare e liber sa faca cum vrea si cum crede cu propria masina dar de aici apar problemele despre care vorbim noi pe aici,pt ca nu se respecta anumite conditii.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt anumite componente in sistemul de racire care au nevoie si de ungere sa nu corodeze si asta se regaseste in antigel. In plus punctul de fierbere e mai crescut in combinatia antigelului cu apa,unele termostate avand deschiderea la 105 grade si nu la 90..si sunt mai multe teorii aplicate care le-au dedus inginerii si proiectantii de autovehicole pt ca un sistem de racire a unui motor are nevoie de aceasta combinatie si nu doar de apa goala. Si treaba care o zici tu cu introducerea de antigel inainte de iarna e in capul unora care sunt mai destepti ,cred ei decat producatorul care recomanda odata la 2 ani inlocuirea lichidului de racire si asta bineinteles antigel+apa distilata. Fiecare e liber sa faca cum vrea si cum crede cu propria masina dar de aici apar problemele despre care vorbim noi pe aici,pt ca nu se respecta anumite conditii.

Multumesc pentru raspuns, exact asta s-a si intamplat la initiatorul topicului, nu a schimbat antigelul si apa de cand a fost fabricata masina.

Multi doar completeaza cu antigel , si sincer sa-ti spun nu am auzit pe nimeni aici pe forum ca a spalat motorul si a inlocuit antigelul+ apa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.