Jump to content

Anulare dpf sau curatare


Mrsonny

Recommended Posts

Salut. Ce parere aveti? Care ar fi varianta mai buna? Dupa ce se curata dpf ul nu risc sa mi se infunde iarasi? Am limp mode activat si doua erori pe motor de care nu pot scapa.

4a27-senzor baterie inteligent<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 251, 252);">41ba-sistem filtru de particule senzor contrapresiune esapament.

baiatul care a zis ca l anuleaza a zis ca da gaura in dpf nu l scoate de tot ca suna. ce inseamna asta?

va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cati km are masina? Poate ai alta problema pentru care s-a infundat filtrul de paticule!

Ce problema sa aiba?

Nu este evident ca zilele astea DACA AI DIESEL trebuie neaparat sa il conduci distante lungi, in afara orasului??

Nimeni aici nu vorbeste despre treaba asta care descrie foarte bine MOTIVUL PENTRU CARE MERITA DETINUT UN DIESEL CU DPF!

 

Cei mai multi dintre noi doar conducem masini si nu intelegem ce tip de masini merita sa avem si care nu, ceea ce e cam trist si dezamagitor pentru posesori..

 

Mrsonny, este un topic DEDICAT AICI cum ca daca se merita sau nu; citeste.si te lamuresti:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/183297-filtru-particule/page__st__240__p__2477221__fromsearch__1#entry2477221

 

Da una dintre erori are mare legatura cu FILTRU DPF, de aceea nu o poti sterge.

Cealalta are treaba cu bateria si incarcarea ei.

Pariez ca erorile sunt date de un tester universal nu de ISTA-D sau INPA!

 

Eu iti spun si mai sunt si destui altii, care sunt de acord ca nu se merita gaurit.

NU TREBUIE GAURIT FILTRU DPF; e aproape ILEGAL, si pentru ca inca nu se aplica legea.

 

Intretinerea si reparatia unui diesel e mai scumpa decat a unei benzine.

Edited by bimmer90f30
  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ce problema sa aiba?

 

Eu zic ca te aprinzi cam usor! Relaxeaza-te!

 

Nici nu stii cati KM are masina omului. cum si unde merge, cat merge, etc, si deja sari la gatul lui.

 

Poate are alte probleme mecanice ce au dus la infundarea acestuia.

Sunt DPF-uri care reizsta mult si bine daca sunt intretinute corect!

 

Mie de exemplu la fix 200.000km masina nu isi mai facea regenerarile! Filtrul era ok dar dadea eroare si nu mai vroia de nici o culoare!

S-a resetat din ISTA cum ca s-a schimbat filtru de particule si ghici ce, a inceput sa isi faca regenerarile normal. 25.000km mai tarziu filtru este ok cu valori foarte bune.

Concluzia o trage fiecare!

Edited by Tavicu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Pana la urma m am decis sa il curat. Sper ca dupa aceea nu se va infunda iarasi.

 

O zi frumoasa!

Voi fi poate În curând interesat si eu de o curãtare.

DacĂŁ ai timp, posteazĂŁ unde ai fĂŁcut, cu ce etc. FiindcĂŁ presupun cĂŁ sunt mai multe proceduri, sau mĂŁcar produse pt curĂŁtat.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un E90, la aproximativ 310 000 de Km nu mai tragea masina.

Am trimis filtrul la Gordius Impex la Odorheiul Secuiesc. M-a costat toata "distractia cu demontat, trimis, curatat, montat, inlocuit "nu mai stiu ce senzor" aproximativ 1200-1500 lei, nu mai retin exact.

Baietii foarte ok, si-au facut treaba, a mers ca noua aproape 2 luni dupa care am inceput sa simt iarasi ca nu trage. Am fost cu ea in service unde au diagnosticat ca masina incepe regenerarea si se opreste imediat, avand 2,3,4 probleme care duc la intreruperea regenerarii.

In concluzie, filtrul era bun si la peste 300K Km, insa problemele masinii duceau la infundarea acestuia.

Sfatul meu ca sa nu patesti ca mine, este sa te asiguri ca masina isi face regenerarea, daca din acest punct de vedere este ok, poti trimite filtrul la curatat daca este si el ok, nu vei regreta in aceste conditii. Daca masina este ok, iar filtrul nu, gasesti aftermarket la aprox 600 euro care te mai tin cativa ani.

Edited by Tinutzul
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un E90, la aproximativ 310 000 de Km nu mai tragea masina.

Am trimis filtrul la Gordius Impex la Odorheiul Secuiesc. M-a costat toata "distractia cu demontat, trimis, curatat, montat, inlocuit "nu mai stiu ce senzor" aproximativ 1200-1500 lei, nu mai retin exact.

Baietii foarte ok, si-au facut treaba, a mers ca noua aproape 2 luni dupa care am inceput sa simt iarasi ca nu trage. Am fost cu ea in service unde au diagnosticat ca masina incepe regenerarea si se opreste imediat, avand 2,3,4 probleme care duc la intreruperea regenerarii.

In concluzie, filtrul era bun si la peste 300K Km, insa problemele masinii duceau la infundarea acestuia.

Sfatul meu ca sa nu patesti ca mine, este sa te asiguri ca masina isi face regenerarea, daca din acest punct de vedere este ok, poti trimite filtrul la curatat daca este si el ok, nu vei regreta in aceste conditii. Daca masina este ok, iar filtrul nu, gasesti aftermarket la aprox 600 euro care te mai tin cativa ani.

 

 

 

Pai problema e ca nu am cunostinte in domeniu. Pana acuma mecanicii cu care am vb toti au zis anulare sau curatare. Nici unul nu mi a zis ca trebuie testat si vazut daca regenereza :(

Link to comment
Share on other sites

Pai problema e ca nu am cunostinte in domeniu. Pana acuma mecanicii cu care am vb toti au zis anulare sau curatare. Nici unul nu mi a zis ca trebuie testat si vazut daca regenereza :(

In mare parte mecanicii au un mind-set potrivit mentalitatii clientului, si anume de a scapa de probleme, nu neaparat a le rezolva, si asta datorita costurilor.Completeaza si tu locatia la profil, vezi ca pe forum sunt multi colegi care in functie de zona in care te afli, te pot ajuta cu o diagnoza concludenta, pentru a afla daca trebuie sa inlocuiesti filtrul respectiv, sau sunt alte probleme (poate bujii, traseul tau zilnic, etc), care fac imposibila regenererea.

 

Nu trebuie sa te simti ofensat, dar dpf off, gaurit, etc....suntem totusi in 2019, pe un forum al pasionatilor bmw, ceea ce presupune ca intretinem si utilizam masinile cem putin conform specificatiilor si recomandarilor producatorului, daca nu si peste.

 

Particulele eliminate in atmosfera de catre motoarele diesel au potential cancerigen , si nu este o legenda. Si poate tu esti in masina, dar pe langa tine, sunt foarte multi dpf off, ce circula in preajma celor apropiati tie:

 

https://www.who.int/ipcs/publications/ehc/en/229_part_IV.pdf

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In mare parte mecanicii au un mind-set potrivit mentalitatii clientului, si anume de a scapa de probleme, nu neaparat a le rezolva, si asta datorita costurilor.Completeaza si tu locatia la profil, vezi ca pe forum sunt multi colegi care in functie de zona in care te afli, te pot ajuta cu o diagnoza concludenta, pentru a afla daca trebuie sa inlocuiesti filtrul respectiv, sau sunt alte probleme (poate bujii, traseul tau zilnic, etc), care fac imposibila regenererea.

 

Nu trebuie sa te simti ofensat, dar dpf off, gaurit, etc....suntem totusi in 2019, pe un forum al pasionatilor bmw, ceea ce presupune ca intretinem si utilizam masinile cem putin conform specificatiilor si recomandarilor producatorului, daca nu si peste.

 

Particulele eliminate in atmosfera de catre motoarele diesel au potential cancerigen , si nu este o legenda. Si poate tu esti in masina, dar pe langa tine, sunt foarte multi dpf off, ce circula in preajma celor apropiati tie:

 

https://www.who.int/...229_part_IV.pdf

 

Crede ma de aceea nu vreau sa l anulez nici eu... am investit deja vreo 2000 de lei si tot nu am reusit. Avea cateva probleme si pe rand le am rezolvat. Senzorul ibs care nu e deloc pe masina si senzorul de presiune care imi ajunge maine. Sunt din cluj :). Ma gandesc sa o duc la un service in someseni. Au zis baietii ca pana in 1000 de lei imi rezolva regenerarea. Da mi se pare enorm de mult avand in vedere ca nu schimba nici o piesa pe masina...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai problema e ca nu am cunostinte in domeniu. Pana acuma mecanicii cu care am vb toti au zis anulare sau curatare. Nici unul nu mi a zis ca trebuie testat si vazut daca regenereza :(

 

Da, nici mie nu mi-au zis, de aceea am dat aprox 300 euro pe regenerare degeaba :frantics:

Link to comment
Share on other sites

pasiva sau activa :) ,nu e de ras multi profita de nestiinta unora si ii ard tare la buzunar si nici NU le rezolva problema

zicea cineva mai sus ca ajunsese sa cheltuie 2000 de lei pana sa rezolve problema si tot nu l a anulat , eu mi-aduc aminte cheltuisem peste 4000 si tot asa m am ambitionat si tot n am anulat .[alta marca ce-i drept].NU regret.

variante sunt :curatare ,second hand la noroc ,aftermarket la pret mai bun [ stiu aftermarket care isi face treba ca originalul !]

NU voi anula niciodata nimic la vreo masina dar le dau si dreptate la unii ,cand te duci la magazin si iti zice 1800 -2000 euro pe un dpf faci oleaca, mai mult SOK ,basca ca iti mai cere si garantie pana il aduci pe cel vechi care va fi inspectat sa nu fie spart ,deteriorat etc etc si dupa aia iti dau garantia inapoi ,cel putin asa stiam .cand masina mai valoreaza doar 4-5000 euro un dpf e ,,ieftin,, tare de achizitionat de nou !!

era bun si un martor aprins in bord cand isi face regenerarea sa nu opresti masina sa intrerupi ,foarte important !

Edited by Vik71
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dute la cineva care stie sa interpreteze o diagnoza, trebuie sa si vrea, verifica temperatura apei motorului, dc nu are 75 de grade nu regenereaza, schimba senzorul de contrapresiune si verifica sa citeasca contrapresiunea la relanti si sa aiba contrapresiune 0 cu motorul oprit, senzorul ibs nu are treaba cu regenerarea, vezi la baterie cablul de minus dc are aceea mufa mica albastra, dc nu veZi la cablaj dc exista mufa mica posibil sa fi schimbat cablul de masa si sa fi pus fara senzor ibs dar cineva care stie ce cauta ar trebui la prima vedere sa vada dc a fost sau exista

In contextul in care ai spus ca nu are alte erori ar trebui sa schimbi senzorul de contrapresiune si ma repet dc ap sta la 75 de grade in momentul in care temperatura pe esapament trece de 240 de grade ar trebui sa intre in in regenerare, dc nu vrea il soliciti din diagnoza, nu conteaza ce tip de diagnoza folosesti eu am si ista si autocom ce sa pe unul da si pe celalalt doar ca ista fiind dedicat e mai complet in informatii, dc stii lucra cu autocomul in mare faci acelasi lucru ca si cu ista doar ca mai usor , ista fiind putin mai complicat

Link to comment
Share on other sites

Dute la cineva care stie sa interpreteze o diagnoza, trebuie sa si vrea, verifica temperatura apei motorului, dc nu are 75 de grade nu regenereaza, schimba senzorul de contrapresiune si verifica sa citeasca contrapresiunea la relanti si sa aiba contrapresiune 0 cu motorul oprit, senzorul ibs nu are treaba cu regenerarea, vezi la baterie cablul de minus dc are aceea mufa mica albastra, dc nu veZi la cablaj dc exista mufa mica posibil sa fi schimbat cablul de masa si sa fi pus fara senzor ibs dar cineva care stie ce cauta ar trebui la prima vedere sa vada dc a fost sau exista

In contextul in care ai spus ca nu are alte erori ar trebui sa schimbi senzorul de contrapresiune si ma repet dc ap sta la 75 de grade in momentul in care temperatura pe esapament trece de 240 de grade ar trebui sa intre in in regenerare, dc nu vrea il soliciti din diagnoza, nu conteaza ce tip de diagnoza folosesti eu am si ista si autocom ce sa pe unul da si pe celalalt doar ca ista fiind dedicat e mai complet in informatii, dc stii lucra cu autocomul in mare faci acelasi lucru ca si cu ista doar ca mai usor , ista fiind putin mai complicat

 

 

 

Apa trece de 75 ca am schimbat ambele termostate si cablu de ibs nu e. Masina a venit fara din fabrica. Acea mufa albastra prinsa de cabluri nu este deloc. Toata lumea mi a spus ca daca masina are orice erori pe motor nu si face regenerarea. Inca ceva. O sa si faca regenerarea daca filtrul este infundat complet? Masina este deja in limp mode si am citit undeva ca am facut 900 km de la ultima regenerare.

 

Nu as mai merge o tura pe autostrada sa stresez trbina degeaba. Mi a zis cineva ca se face contrapresiune si se poate strica de tot.

Link to comment
Share on other sites

Daca e infundat/blocat si te duci cu ea pe autostrada pentru regenerare fortata nu vei face altceva decat sa-i topesti ceramica din el. Gazele fiind foarte fierbinti, fagurele fiind infundat...intelegi efectul. Iar turbina nu va mai avea nici ea viata lunga.

Nu de ceramica arsa trebuie el sa se teama.

MASINA POATE SA IA FOC daca o scoate pe autostrada cu filtru infundat si in limp mode..

El ii da in goarna.. ca vrea el (si stie ca masina trebuie sa iai faca regenerarea, cand comanda data eate de limp mode - ca filtru e PREA infundat pentru ORICE regenerare!)

 

Regenerarea nefiind nici activata manual (din ISTA..) iar tot ceea ce se intampla e supraincalzirea tobei pana la topire iar urmatorul pas este foc in aer liber.

Asta-i marea diferenta intre un filtru normal infundat si incercat o regenerare FORTATA (cu ISTA) cand inca filtru e pe masina si cand e plin si in limp mode si, si mai mici SANSE de regenerare fortata si o regenerare cand e inca loc de regenerare in filtru

 

Frate nu te juca cu asa ceva..

 

Du masina la cineva care se pricepe!

 

Faptul ca unii stiu si pot SI AU CU, CE sa ceara anumiti bani fie si numai pentru o curatare profesionala a unui filtru DPF, asta nu insemna decat ca ei au echipamentul iar tu nu il ai. Iar acesta nu costa putin; echipamentul de curatare.

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.