Jump to content

Anulare dpf sau curatare


Mrsonny

Recommended Posts

Apa trece de 75 ca am schimbat ambele termostate si cablu de ibs nu e. Masina a venit fara din fabrica. Acea mufa albastra prinsa de cabluri nu este deloc. Toata lumea mi a spus ca daca masina are orice erori pe motor nu si face regenerarea. Inca ceva. O sa si faca regenerarea daca filtrul este infundat complet? Masina este deja in limp mode si am citit undeva ca am facut 900 km de la ultima regenerare.

 

Nu as mai merge o tura pe autostrada sa stresez trbina degeaba. Mi a zis cineva ca se face contrapresiune si se poate strica de tot.

 

La mine regenerarea nu mai era facuta de 8000 de km si cu toate astea pe autostrada cu testerul langa dand intruna regenerare fortata si stergand erori a pornit pana la urma. Si de 7 luni nu au mai fost probleme pana acum. Asa ca depinde, e posibil sa iti mearga, posibil sa nu. Pana nu incerci nu ai de unde sa stii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Buna ziua,

 

Am si eu o problema "asemanatoare". S-a intamplat de 2-3 ori ca masina "sa dea in nas" cum se spune, am pus masina pe tester. Baiatul mi-a spus ca am o eroare 480a pe filtru de particule. A mai spus ca, filtrul nu-si mai face regenerearea singur, se poate face regenerare fortata. Pe bujii nu a dat nici o erroare nimic, nu am martor aprins in bord. Masina isi mai face regenerarea in conditiile astea sau sa o fac fortat cum mi-a recomandat el?

Daca fac regenerarea fortat, dupa isi face singur regenerarea daca nu a dat alte errori pe tester?

 

Masina este un BMW e90 lci 316D.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

Am si eu o problema "asemanatoare". S-a intamplat de 2-3 ori ca masina "sa dea in nas" cum se spune, am pus masina pe tester. Baiatul mi-a spus ca am o eroare 480a pe filtru de particule. A mai spus ca, filtrul nu-si mai face regenerearea singur, se poate face regenerare fortata. Pe bujii nu a dat nici o erroare nimic, nu am martor aprins in bord. Masina isi mai face regenerarea in conditiile astea sau sa o fac fortat cum mi-a recomandat el?

Daca fac regenerarea fortat, dupa isi face singur regenerarea daca nu a dat alte errori pe tester?

 

Masina este un BMW e90 lci 316D.

 

Stergi erorile si apoi, daca nu e filtrul full, isi face regenerarea .

"Regenerarea fortata" este de fapt "Cerere de regenerare" , ii spui masinii sa isi faca regenerarea . Eu sincer , nu am inteles functia asta .

Masina oricum isi face singura regenerarile , daca gradul de cenusa acumulat o impune si daca sunt intruniti si alti factori : temperatura antigel peste 60°, masina sa ruleze (nu conteaza viteza, doar sa ruleze, indiferent ca merge cu 40 km/h sau 150 km/h ) , sa nu fie erori pe releu bujii(ars complet) , sa functioneze minim 2 bujii .

In cazut tau ,eroarea spune ca e blocat filtrul (posibil full) sau un senzor nu citeste corect valorile .

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Stergi erorile si apoi, daca nu e filtrul full, isi face regenerarea .

"Regenerarea fortata" este de fapt "Cerere de regenerare" , ii spui masinii sa isi faca regenerarea . Eu sincer , nu am inteles functia asta .

Masina oricum isi face singura regenerarile , daca gradul de cenusa acumulat o impune si daca sunt intruniti si alti factori : temperatura antigel peste 60°, masina sa ruleze (nu conteaza viteza, doar sa ruleze, indiferent ca merge cu 40 km/h sau 150 km/h ) , sa nu fie erori pe releu bujii(ars complet) , sa functioneze minim 2 bujii .

In cazut tau ,eroarea spune ca e blocat filtrul (posibil full) sau un senzor nu citeste corect valorile .

 

Baiatul cu testerul mi-a spus ca, in cazul asta se mai poate cere aceasta regenerare. Daca aparea erroare 481a atunci nu se mai poate face regenerarea "fortata" sau chiar daca se face, in scurt timp ajungi sa se infunde la loc.

Ma gandesc ca, daca aveam probleme la bujii aparea pe tester, mi-a verificat si injectoarele, sunt bine si ele. Sa fac aceasta regenerare fortata sau sa mai astept. In weekend ies la un drum pe autostrada, 120 km.

O sa o tin peste 2600 rpm poate isi face singura regenerarea.

Am uitat sa specific, masina are acum 238 mii km.

Edited by NiCAz
Link to comment
Share on other sites

Eu as verifica intai gradul de incarcare si senzorul de presiune .

Repet ,nu trebuie o anumita turatie sau viteza ,poti sa mergi normal si cu 40 km/h .

Eu o minitorizez live si tot ceea ce conteaza,in privinta vitezei,este ca masina sa ruleze si pedala de acceleratie sa fie calcata.

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Eu as verifica intai gradul de incarcare si senzorul de presiune .

Repet ,nu trebuie o anumita turatie sau viteza ,poti sa mergi normal si cu 40 km/h .

Eu o minitorizez live si tot ceea ce conteaza,in privinta vitezei,este ca masina sa ruleze si pedala de acceleratie sa fie calcata.

Gradul de incarcare si senzorul de presiune cum sa-l verific? Nu apare pe tester? ( nu prea ma pricep ).

Ma gandesc totusi, daca era foarte incarcat filtrul imi aparea martorul in bord, de atentionare..

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update,

In weekend am fost plecat cu masina, Buc-Rm.valcea.

Toate bune, am ajuns seara la destinatie fara nici o problema. Duminica am facut un drum de 40 km si in timpul mersului s-a aprins "Engine fault". M-am gandit sigur la filtrul de particule care nu se regenereaza.

Am ajuns in parcare am lasat o in pace pana azi dimineata cand am venit acasa, acelasi drum Valcea-Buc. Martorul nu s-a mai aprins pana acum, drum de aprox 200 km.

Ce sa inteleg? Intre timp si-a facut regenerarea sau sa fie alta cauza acel martor aprins? Am si fisierul de la diagnoza daca ma poate ajuta cineva.

 

Va multumesc !

Edited by NiCAz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.