Jump to content

Ajutati-ma, achizitie BMW E60!


Fofarlica

Recommended Posts

Salut. Ma numesc Iulian si de aproximativ 8 luni am un bmw e39 525d. Intriga e urmatoarea: dintotdeauna mi-am dorit BMW E60. Ăn oraș la mine, am gasit un model 520d Automatic din 09.2006 cu 248.000 km interior seria 7 beige (km reali cicĂŁ garantat, e de la un dealer mic local din regiune). Masina este importatĂŁ din Belgia. Pretul: 7.000Euro (negociabil). Intrebarile mele sunt: merita un asa model banii ĂŁștia? Ce trebuie si cum trebuie sĂŁ verific si care sunt eventualele probleme ce pot apĂŁrea? (Am vĂŁzut ceva cu DPF ca se poate curĂŁța, uleiul cutiei clar trebuie schimbat). Va rog frumos, fĂŁrĂŁ ironii si batjocurĂŁ, sint si eu la ĂŽnceput... Va multumesc din suflet.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

daca masina e in stare buna, are istoric complet si a fost bine intretinuta, merita banii astia (7000 euro).

ar fi de preferat sa aiba versiunea de motor M47, e mai fiabil si mai usor de intretinut decat N47; cred ca abia din 2007 au montat N47 pe E60.

filtrul de particule se poate curata/inlocui/elimina; fiecare decide pentru el care e cea mai buna alegere.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pt timpul acordat si sfaturi. Da, este versiunea m47, am verificat. Vreau sa imi spuneti va rog ce trebuie sa fac exact cand ma duc sa o vad: ce trebuie verificat (cutia daca schimba bine am mai auzit), dar mai precis daca puteti. Pot lua si un raport complet de pe site -uri oficiale care se ocupĂŁ cu așa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Dute cu cineva care are o astfel de masina si se pricepe cat de cat.

Tu daca esti pe langa, nu vei observa daca are vici ascunse.

-verifica daca a avut daune/revopsit piese.

-fai o diagnoza

-asculta cum suna motorul ala.

-cutia sa nu smuceasca cand schimba, in special pe treptele 1 2 3

-verificare la un service pe sub ea, articulati/suspensie/scurgeri de ulei sau altele care doar de jos le poti vedea.

Link to comment
Share on other sites

Este plin forumul de sfaturi achizitii, trebuie sa ai doar rabdare sa cauti (foloseste functia search). O masina la varsta aceea/rulajul acela este departe de a fi perfecta,si mai devreme sau mai tarziu va necesita oarecare interventii/reparatii.

 

Ca sa fii cu inima impacata, cere vanzatorului seria de sasiu si verifica istoricul, contra unui cost mic, pe auto-records.com, macar asa iti faci o idee despre rulajul aproximativ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut. Tot eu va bat la cap :))... Am gĂŁsit aici la mine in oras un BMW E60 525d cu motorul 2993cc (197HP). Ce pĂŁrere aveți despre acest motoras? Exceptând impozitul, il scot eu la capĂŁt... este la un pret bunicel pentru mine. Cat de fiabil / bun este acest motor si cam la ce trebuie sa am grija sau cam cati bani (Mai bine spus) sa am rezerva in caz de neplĂŁceri... nu de alta, dar decât sĂŁ iau masina si sa o tin in fata blocului pentru ca m-a luat prin surprindere un necaz iar nu e bine...
Link to comment
Share on other sites

Salut. Tot eu va bat la cap :))... Am gĂŁsit aici la mine in oras un BMW E60 525d cu motorul 2993cc (197HP). Ce pĂŁrere aveĂâşi despre acest motoras? Exceptând impozitul, il scot eu la capĂŁt... este la un pret bunicel pentru mine. Cat de fiabil / bun este acest motor si cam la ce trebuie sa am grija sau cam cati bani (Mai bine spus) sa am rezerva in caz de neplĂŁceri... nu de alta, dar decât sĂŁ iau masina si sa o tin in fata blocului pentru ca m-a luat prin surprindere un necaz iar nu e bine...

 

Ca si motor iesit pe usa fabricii, este un motor fiabil. Motorul pe care tu vrei sa-l achizitionezi, nu prea avem de unde sa stim cum a fost intretinut, servisat, schimbat diverse. Mergi cu cineva care se pricepe si fa-i o diagnoza in detaliu si o verificare vizuala.

Intreaba fostul proprietar ce a schimbat la el pana acum; daca zice ca n-a prea schimbat, ghici cineva va schimba.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa ofensez pe nimeni zicând astea, dar chiar atat de negru sa fie dracu? Din ce am mai citit si pe la alți useri in alte topic-uri, ĂŽn mintea mea s-a format o idee ca, aproape ĂŽn fiecare lunĂŁ, ar trebui pusi deoparte macar 2000 lei (ĂŽntr-un an inseamna 5.000€) pentru mentenanțĂŁ.. apoi la 15.000km pe care ĂŽi fac eu maxim ĂŽntr-un an, nu prea mai renteazĂŁ, oricat de mare ar fi si pasiunea asta...
Link to comment
Share on other sites

nu e chiar atat de negru, dar toata treaba cu masinile astea premium e ca desi ele se invechesc si le scada valoarea de piata, intretinerea tot la nivel premium este. desigur exista posibilitatea sa intretii o masina cu piese produse de cei mai dubiosi producatori, dar nu va mai fi un BMW, va fi o caruta.

piesele de calitate sunt scumpe, fie ele si pe producator.

 

eu am de schimbat niste bucse obosite la grup si garniturile: 3 bucse si un set de garnituri + ulei. la un service autorizat BMW. piesele ma costa in jur de 1700 ron, pe original (oricum nu as risca sa pun altceva, mai ales ca e o operatiune pe care nu vreau sa o mai repet vreodata).

daca la 3 buse si un set de garnituri ajungi lejer cu tot cu manopera la o factura peste 2000 ron, la chestii mai grave ajungi sa bagi lejer mia de euro. am un coleg care a bagat 3k euro dintr-o lovitura ( amortizoare, volant, ambreiaj, tot felul de garnituri pe la motor, si alte cateva maruntisuri), lucrari efectuate in reprezentanta si apoi in alt service specializat BMW.

eu zic sa te gandesti bine daca venitul tau iti permite sa intretii o masina de genul cum trebuie. nu ai sa bagi lunar bani in ea, dar din cand in cand vine cate un soc. in Romania te omoara mecanicii nepriceputi, evita cat poti masinilie ieftine. orice ai face nu lua o masina in ideea ca o mai repari tu dupa aia pe parcurs.

 

eu personal nu as lua masina rulata in Romania, decat daca ar avea un istoric verificabil sau sa fie de la vreo cunostiinta.

 

ca idee, cauta ceva de genul: http://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2097100/BMW%20530d%20Limousine%20blue?manufacturers=221&series=3&variants=64&culture=en-US&index=1&priceMax=8000

e varianta facelift, e vanduta de un dealer BMW, ai sansa sa ceri un istoric, sunt sanse sa primesti si 1 an garantie ( depinde mult de dealer). mai pui vreo 800 euro pt numere si adus.

 

Edited by toffefe
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

nu e chiar atat de negru, dar toata treaba cu masinile astea premium e ca desi ele se invechesc si le scade valoarea de piata, intretinerea tot la nivel premium este. desigur exista posibilitatea sa intretii o masina cu piese produse de cei mai dubiosi producatori, dar nu va mai fi un BMW, va fi o caruta.

piesele de calitate sunt scumpe, fie ele si pe producator.

 

eu am de schimbat niste bucse obosite la grup si garniturile: 3 bucse si un set de garnituri + ulei. la un service autorizat BMW. piesele ma costa in jur de 1700 ron, pe original (oricum nu as risca sa pun altceva, mai ales ca e o operatiune pe care nu vreau sa o mai repet vreodata).

daca la 3 buse si un set de garnituri ajungi lejer cu tot cu manopera la o factura peste 2000 ron, la chestii mai grave ajungi sa bagi lejer mia de euro. am un coleg care a bagat 3k euro dintr-o lovitura ( amortizoare, volant, ambreiaj, tot felul de garnituri pe la motor, si alte cateva maruntisuri), lucrari efectuate in reprezentanta si apoi in alt service specializat BMW.

eu zic sa te gandesti bine daca venitul tau iti permite sa intretii o masina de genul cum trebuie. nu ai sa bagi lunar bani in ea, dar din cand in cand vine cate un soc. in Romania te omoara mecanicii nepriceputi, evita cat poti masinilie ieftine. orice ai face nu lua o masina in ideea ca o mai repari tu dupa aia pe parcurs.

 

eu personal nu as lua masina rulata in Romania, decat daca ar avea un istoric verificabil sau sa fie de la vreo cunostiinta.

 

ca idee, cauta ceva de genul: http://gebrauchtwage...1&priceMax=8000

e varianta facelift, e vanduta de un dealer BMW, ai sansa sa ceri un istoric, sunt sanse sa primesti si 1 an garantie ( depinde mult de dealer). mai pui vreo 800 euro pt numere si adus.

 

Link to comment
Share on other sites

Masina asta pe care am gãsit-o nu a fost rulatã deloc in Romanika. Este adusã din Germanica... nici mie nu imi prea surade masina de la noi, dar problema este ca nici nu prea dispun de timp sau resurse... problema e ca mai bine as lua ceva mai ieftin si sa ma apuc de schimbat Încet Încet decât ceva mai scump si tot de schimbat. :)))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.