Jump to content

BMW E90 330xd


All-X

Recommended Posts

Poze si alte detalii pot fi vazute aici:

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7Gvqq0.html

 

 

- Cutie Manuala cu schimbator BMW Performance ( aluminiu/alcantara )

 

- Folie autorizata cu protectie UV aplicata pe luneta, toate geamurile laterale si parbriz

 

- Faruri bi-xenon automate

 

- Volan multifunctional piele perforata

 

- Plafon + stalpi A/B/C negru ALCANTARA

 

- Trapa electrica cu doua pozitii cu culisaj negru ALCANTARA

 

- Tapiterie din piele integrala

 

- Incalzire in scaune

 

- Buton Start/Stop

 

- Senzori parcare/ploaie/lumini/pneuri

 

- Senzori de parcare cu afisaj

 

- Dublu climatronic

 

- Computer de bord

 

- Sistem de navigatie mare profesional Full harti EU + RO 2017

 

- Asistenta la coborare in panta / la urcare in rampa

 

- Sistem Audio Pro logic 7

 

- Radio CD/MP3/DVD/AUX/BLUETOOTH

 

- Magazie 6 Cd uri

 

- Detector de Radar integrat ( cu senzori 360)

 

- Pilot automat / Tempomat

 

- Lumini ambientale exterior/interior

 

- Geamuri electrice fata/spate

 

- Oglinzi electrice/incalzite/heliomate/retractabile electric

 

- Duze incalzite

 

- Spalatoare faruri

 

- Cotiera fata/spate

 

- Torpedou + Cotiera refrigerate

 

- Jante aliaj originale BMW pe 17 vopsite electrostatic GunMetal Grey cu anvelope de iarna Run-Flat Nokian ( rulaj 1000km )

 

- Proiectoare ceata LED

 

- Inchidere centralizata

 

- ABS/ESP/DSC/DTC

 

- 10 Airbag-uri

 

- ISOFIx scaune copii

 

- tava portbagaj

 

- Ski Sac

 

- 2 Chei

 

- 4x4 permanenet

 

- Km reali

 

ARATA SI FUNCTIONEAZA IMPECABIL,

Zero erori. Masina are full casco si a fost intretinuta impecabil. Tratament Nano-coating facut la Evolution Detailing in Decembrie 2018.

 

Pret: 9.900 EUR Negociabil

Contact: 0761.782.786

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am vândut e90 330d acum 2-3 luni, mult mai dotat, un singur proprietar, multe opțiuni rare, aceeași km, pachet M, etc. Anvelope noi și iarnĂŁ și varĂŁ la 7500€. Poate am fost eu prost, dar nu știu de ce am impresia cĂŁ o sĂŁ stai mult la vânzare cu ea la prețul ĂŁsta.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am vândut e90 330d acum 2-3 luni, mult mai dotat, un singur proprietar, multe opțiuni rare, aceeași km, pachet M, etc. Anvelope noi și iarnĂŁ și varĂŁ la 7500€. Poate am fost eu prost, dar nu știu de ce am impresia cĂŁ o sĂŁ stai mult la vânzare cu ea la prețul ĂŁsta.

 

Multumesc de feedback. Nu e chiar comparatie mere cu mere 330d ( probabil automata, pachet M, multe optiuni rare ) cu 330xd ( cutie manuala, alcantara, samd ). Nu zic ca nu ai dreptate, dar stiu cum am intretinut masina si in ce stare este. 95% din e90urile din piata sunt masini pe care le cumperi si trebuie sa bagi bani in ele. Acesta nu e unul dintre ele.

Daca cineva isi doreste o masina intretinuta impecabil, 4x4, de peste 250 de cai si NM pe masura, care sa mearga cu 6% la drum intins banuiesc ca nu se asteapta sa dea 5-6 mii de euro pe ea.

 

E greu de vandut e90 de 12 ani cu 9000 oriunde, nu doar in Romania. :))

 

Pretul corect se va impune intr-un final cand va aparea cumparatorul, deocamdata nu ma grabesc.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de graba, dar targetul de client e restrans tare. Cine are bani de impozit la 3000, nu face parte din categoria care da 7-8 mii pe e90 ci isi ia masini mai scumpe si mai noi. E un coleg pe forum care vinde de 2 ani un x6 :))) Ma rog, nici el nu se grabeste.
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Greu de vandut e90 de 12 ani cu 9000 de euro in Romania, multi care au banii astia cauta F30 sau de ce nu, chiar F10

 

Ai dreptate. Acei multi care cauta F30 sau F10 la pretul asta nu sunt in targetul meu de potentiali clienti ( nu isi doresc motorizare de 3000cc din cauza impozitului, nu se uita dupa anume dotari la masina samd ). Are 612 NM pe o cutie manuala cu 4x4 si pe o caroserie de seria 3. Prin comparatie M-ul din aceeasi generatie are 406 NM. Nu este o masina pe care sa o poata lua oricine, sunt consitent de asta.

Pretul final se va decide cu cumparatorul final. Mai tine si de om...

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Și la mine a fost mașina ĂŽntreținutĂŁ, a avut un singur proprietar de nouĂŁ, cumpĂŁratĂŁ din românia. IntrĂŁri numai ĂŽn reprezentanțĂŁ.

Eu am fost al doilea proprietar, am ținut-o doar un an și vreo 30.000km. DacĂŁ ĂŽți spun cĂŁ am cumpĂŁrat-o acum un an jumĂŁtate cu 6800€ nu mĂŁ crezi. Se vând greu. Mai este un anunț pe olx de acum un an jumĂŁtate cu una din 2007, fix aceleași opțiuni, dar cu facelift fĂŁcutĂŁ de el, ĂŽncĂŁ sperĂŁ la 11.000€, și acum un an jumĂŁtate când cĂŁutam eu o avea la 16.000€.

 

Mult noroc la vânzare, o sã ai nevoie.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de graba, dar targetul de client e restrans tare. Cine are bani de impozit la 3000, nu face parte din categoria care da 7-8 mii pe e90 ci isi ia masini mai scumpe si mai noi. E un coleg pe forum care vinde de 2 ani un x6 :))) Ma rog, nici el nu se grabeste.

 

Nu-l cunosc pe colegul cu X6, dar ii urez bafta la vanzare.

 

Masinile mai scumpe si mai noi, cu puteri si dotari similare sunt cam de la 18-20k in sus. Cei care au buget de 8-10k unde se incadreaza?

Adica eu sunt singurul nebun care dupa ce a hotarat ca vrea 4x4 cu peste 250 de cai a facut un calcul pentru investitia anuala si a ajuns la concluzia ca e mai rentabil un motor de 3000 fiabil decat unul de 2000 impins si cu diferite potentiale probleme?

 

Și la mine a fost mașina ĂŽntreținutĂŁ, a avut un singur proprietar de nouĂŁ, cumpĂŁratĂŁ din românia. IntrĂŁri numai ĂŽn reprezentanțĂŁ.

Eu am fost al doilea proprietar, am ținut-o doar un an și vreo 30.000km. DacĂŁ ĂŽți spun cĂŁ am cumpĂŁrat-o acum un an jumĂŁtate cu 6800€ nu mĂŁ crezi. Se vând greu. Mai este un anunț pe olx de acum un an jumĂŁtate cu una din 2007, fix aceleași opțiuni, dar cu facelift fĂŁcutĂŁ de el, ĂŽncĂŁ sperĂŁ la 11.000€, și acum un an jumĂŁtate când cĂŁutam eu o avea la 16.000€.

 

Mult noroc la vânzare, o sã ai nevoie.

 

Multumesc. Pretul este negociabil si stiu ca nu vand un produs de larg consum, nu e 320d cu tapiterie de textil si fara navi. A nu se intelege gresit, nu am nimic impotriva acelor masini si cumparatori. Fiecare e rege in propriul buzunar si se intreapta spre ce doreste.

Din cate am vazut in piata sunt preturi de la 7.000€ la 13.000€ ( in functie de an, caroserie si dotari ).

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca accepti un sfat , te-ar ajuta un set de jante mai frumoase . Cele de acum fac masina neatragatoare . Bafta la vanzare

 

Multumesc pentru sfat. Cele din poze sunt cele de iarna, pe 17 cu anvelope noi.

 

Pentru vara masina vine cu jante BBS vopsite electrostatic 18" cu anvelope DOT 2018. Poza atasata.

post-28507-0-19636100-1550660822_thumb.jpg

Edited by All-X
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate. Acei multi care cauta F30 sau F10 la pretul asta nu sunt in targetul meu de potentiali clienti ( nu isi doresc motorizare de 3000cc din cauza impozitului, nu se uita dupa anume dotari la masina samd ). Are 612 NM pe o cutie manuala cu 4x4 si pe o caroserie de seria 3. Prin comparatie M-ul din aceeasi generatie are 406 NM. Nu este o masina pe care sa o poata lua oricine, sunt consitent de asta.

Pretul final se va decide cu cumparatorul final. Mai tine si de om...

 

Eu am 750Nm+, tot un 3.0d dar biturbo si tot nuam curajul sa fac comparatii cu M.

 

Legat de pret,majoritatea romanilor cauta cea mai ieftina masina de pe piata, cat mai full si au pretentii de masina cu 0km. Din pacate la banii respectivi slabe sanse.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am 750Nm+, tot un 3.0d dar biturbo si tot nuam curajul sa fac comparatii cu M.

 

Legat de pret,majoritatea romanilor cauta cea mai ieftina masina de pe piata, cat mai full si au pretentii de masina cu 0km. Din pacate la banii respectivi slabe sanse.

 

Poate iti dau eu putin curaj si faci. Uite mai jos specificatiile, ca e tot motor de 3.0 biturbo...dar benzina.

LITERS/TYPE. 3.0-liter M TwinPower Turbo inline 6-cylinder.

DISPLACEMENT (cc) 2979.

HORSEPOWER (hp @ rpm) 425 @ 5500–7300.

TORQUE (lb-ft @ rpm) 406 @ 1850–5500.

Daca nu compari pe cai sau pe combustibil, poate pe cuplu si timpi 0-100?

 

Multumesc pentru clarificare in legatura cu ce cauta romanii. Am expus mai sus punctul meu de vedere si sunt complet de acord cu tine.

 

Putem sa ne intoarcem la intrebari si raspunsuri depre obiectul vanzarii acum?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg relevanta compararii Nm-lor cu M-ul. Nu Newtonmetrii fac o masina sa fie sport, asa cum numarul lor mai mic nu o fac sa nu fie sport. Corolar :))

 

Cu ce consideri ca ar fi trebuit sa fie facuta comparatia pentru o imagine mai clara in ochii cititorului?

- cu e90 M3 care are 406NM

sau

- cu e90 320d care are 380NM

 

Nu am specificat ca masina este sport. Nu are suspensie sport sau alte elemente specifice automobilelor sport.

Am specificat NM si comparatia respectiva pentru a se intelege ca este o masina destul de rapida. Poate putin mai rapida decat 330xd-urile "originale din fabrica"...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

super discutie !!!

ma si gandeam ce FRAIERI sunt proprietarii de M-uri, cum au dat ei

o gramada de bani pe ele si au aproape acelasi cuplu cu ISTETII de

proprietari care au 320d si au cheltuit sub jumatate din pretul M-urilor.

in romania exista o sectiune speciala a proprietarilor de bmw 320d si passat TDI cu D si I rosu

parca-i aud si vad in pauza la o cafea si o tigara in fata intrarii in multinationale.

"320-ul meu consuma super putin si fuge de rupe"

 

e interesanta discutia, mai raman pe aici sa vad cum decurge !!!

 

 

succes vanzatorului in atingerea telului !

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

doar cine nu a condus/a avut sau nici macar nu a fost pasager intr-un M sau cel putin o masina cu un motor potent pe benzina poate sustine bazandu-se doar pe cifre ca un diesel e la fel ca un M. Cifrele spun multe, e drept, si pe ele ne bazam mai toata viata, dar exact ceea nu spun ele e ceea ce poti doar experimenta prin prisma simturilor iar asta nicio cifra nu o poate descrie si asta ne face sa fim oameni si ne diferentiaza de roboti, cand ne vom fi pierdut aceste simturi chiar vom fi inlocuiti complet de AI.

 

Poti spune ca un 335i e foarte apropiat de M din toate punctele de vedere si poate fi chiar peste un M stock daca cel dintai e resoftat si nu esti deloc departe de adevar. Dar sa spui ca 330d sau 335d e ca un M esti departe de adevar, nici macar m550d nu are multa treaba cu M in afara de cifre.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.