Jump to content

G30 540xi


Crysis21

Recommended Posts

Intrebare pentru cei cu G30, voi la cat ati schimbat placutele de frana?

La 31k de km au inceput sa scartie deodata, franarea mi se pare din ce in ce mai proasta si nici discurile nu mi se pare ca arata prea bine

 

Plus deasta nu am gasit nicaieri prin IDrive ceva despre ele, nu mai exista senzori pentru placute?

 

Maine ma duc sa se uite la ea.

Link to comment
Share on other sites

la g30 este diferit fata de bmw-urile din seria F.

 

nu exista o estimare live a autonomiei, ci doar atunci cand uzura ajunge la senzor si atunci mai raman 5000km.

 

mi s-a parut ciudat ca prima data s-au uzat cele spate si le-am schimat la 37.700. cele fata la 42.400.

 

nu am observat ca atunci cand s-au uzat sa fi scazut eficienta franii.

 

ba mai mult, dupa ce le-am schimbat si pe cele fata, nu mai am absolut deloc increderea pe care o avem sa franez de la viteze ff mari, asa cum aveam inainte. suplimentar, cele fata scartie la franarea usoara cand dau cu spatele.

ciudat mi s-a parut, de asemenea, ca placutele fata au fost cu peste 100 lei mai ieftine decat cele spare...cred ca mi-au pus ultimile jeguri pe fata

 

 

btw, nu apare nimic in Idrive decat cand uzura ajunge la senzor si atunci apare la Vehicle status.

 

nici eu nu gasesc ca discurile sa arate bine, acum la 46.000km si nu mi se pare asta de recent.

oricum, le schimb la urmatoarea serie de placute, adica in jur de 80k km.

totusi, mi se pare cam devreme pt niste discuri.

 

@raduron, tu de ce nu faci un topic cu masina ta?

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la g30 este diferit fata de bmw-urile din seria F.

 

nu exista o estimare live a autonomiei, ci doar atunci cand uzura ajunge la senzor si atunci mai raman 5000km.

 

mi s-a parut ciudat ca prima data s-au uzat cele spate si le-am schimat la 37.700. cele fata la 42.400.

 

nu am observat ca atunci cand s-au uzat sa fi scazut eficienta franii.

 

ba mai mult, dupa ce le-am schimbat si pe cele fata, nu mai am absolut deloc increderea pe care o avem sa franez de la viteze ff mari, asa cum aveam inainte. suplimentar, cele fata scartie la franarea usoara cand dau cu spatele.

ciudat mi s-a parut, de asemenea, ca placutele fata au fost cu peste 100 lei mai ieftine decat cele spare...cred ca mi-au pus ultimile jeguri pe fata

 

 

btw, nu apare nimic in Idrive decat cand uzura ajunge la senzor si atunci apare la Vehicle status.

 

nici eu nu gasesc ca discurile sa arate bine, acum la 46.000km si nu mi se pare asta de recent.

oricum, le schimb la urmatoarea serie de placute, adica in jur de 80k km.

totusi, mi se pare cam devreme pt niste discuri.

 

@raduron, tu de ce nu faci un topic cu masina ta?

 

Edit tu de fiecare data dai niste raspunsuri foarte foarte bune :thumbsup:

Spre rusinea mea nu prea am poze cu masina decat vreo 2-3 si nu m-am sinchisit sa fac topic cu pozele alea :pardon:

 

O sa merg maine la BMW sa se uite cineva sa imi zica ce e de facut, dar mie nu imi place cum franeaza masina, scartie la viteze foarte mici, gen cand esti pe punctul de a opri, in plus la viteze de peste 60-70 de km/ora frana imi pare moale si intarziata parca e un delay din momentul apasarii pedalei pana la oprirea efectiva. Nu am vreun M5 sa inghete pe sosea, dar totusi...

 

Din cunostilele mele limitate despre discuri, stiu ca ele isi arata uzura cand formeaza acea buza pe margine, care la mine exista deja, acum nu stiu daca ele sunt problema sau placutele.

 

La Bmw-urile precedente am avut mereu placute/discuri schimbate la reprezentanta si mereu am sesizat o imbunatatire evidenta dupa schimbarea lor

Link to comment
Share on other sites

pai am masina de doi ani si am facut si 46k cu ea :)

 

iti spun sincer ca avand placutele originale praf dpdv uzura, simteam mult mai bine volanul in mana la franele violente, iar acum cu placute noi este chiar pe dos iar mare parte imi este transmis prin volan. nu vibreaza insa nu stiu cum sa exprim senzatia..parca nu mai e atat de ferm si trebuie sa tin mai bine de el.

 

nu e problema ca nu e M...masina asta ingheata cand franezi de la 200kmh

 

mi se pare ca nu doar buza aia pe margine o am. peste tot parca e o uzura pronuntata pe discuri

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

ba mai mult, dupa ce le-am schimbat si pe cele fata, nu mai am absolut deloc increderea pe care o avem sa franez de la viteze ff mari, asa cum aveam inainte. suplimentar, cele fata scartie la franarea usoara cand dau cu spatele.

ciudat mi s-a parut, de asemenea, ca placutele fata au fost cu peste 100 lei mai ieftine decat cele spare...cred ca mi-au pus ultimile jeguri pe fata

 

 

 

Cam asa sunt si eu cu F10. Parca nu m-as increde asa tare in frane. Nu as putea explica sentimentul dar sa zicem ca ma astept la mai mult la fiecare franare si asta prin oras unde frana tine putin mai jos.

As fi vrut sa tina mai sus si sa fie mai ferma. Eu am schimbat placute (BMW) si lichid de frana in speranta ca se vor imbunatatii. Unul din motivele pentru care as fi vrut sa trec la G sunt franele si mtorul B57. Dar daca si franele sunt cum sunt si la G cred ca mai astept schimbarea.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit astazi cu cei de la BMW Group Romania si le-am povestit despre motor. Au ramas surprinsi ca cei de la Automobile Bavaria nu mi-au dat o nota de constatare si un termen de solutionare al problemei si m-au rugat sa le trimit mail, pentru a inregistra o plangere scrisa spre rezolvarea problemei.

 

Am sunat din nou la Bavaria sa ii intreb daca pot urgenta lucrurile, contactand BMW Group Romania. M-au programat Marti in service pentru noi verificari, fara sa le cer eu, semn ca nu prea le-ar placea sa ii contactez pe cei de la BMW. Mai astept o saptamana si daca ma trimit acasa cu mana goala, trimit mail la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit astazi cu cei de la BMW Group Romania si le-am povestit despre motor. Au ramas surprinsi ca cei de la Automobile Bavaria nu mi-au dat o nota de constatare si un termen de solutionare al problemei si m-au rugat sa le trimit mail, pentru a inregistra o plangere scrisa spre rezolvarea problemei.

 

Am sunat din nou la Bavaria sa ii intreb daca pot urgenta lucrurile, contactand BMW Group Romania. M-au programat Marti in service pentru noi verificari, fara sa le cer eu, semn ca nu prea le-ar placea sa ii contactez pe cei de la BMW. Mai astept o saptamana si daca ma trimit acasa cu mana goala, trimit mail la BMW.

eu zic sa trimiti deja mail , nu mai astepta minuni si intelegere de la niste angajati .

Link to comment
Share on other sites

Sticla la exterior nu are nimic. Daca bate lumina in ecran, se vede perfect. Masina a fost al reprezentanta pentru diagnoza acum 2 zile si schimbat de roti. Am cautat semne, sa vad daca a fost lovita. Nu are nimic. Dupa cum se vede sunt multe linii ce pleaca din partea de sus. In mod sigur s-a spart singura.
Link to comment
Share on other sites

Sticla la exterior nu are nimic. Daca bate lumina in ecran, se vede perfect. Masina a fost al reprezentanta pentru diagnoza acum 2 zile si schimbat de roti. Am cautat semne, sa vad daca a fost lovita. Nu are nimic. Dupa cum se vede sunt multe linii ce pleaca din partea de sus. In mod sigur s-a spart singura.

 

Nu-l poti schimba pe garantie?!?! Nu-ti acopera si panoul?!?! Am asa o vaga idee ca trendul asta cu reducerea fiabilitatii continua. Am simtit lucrul asta cand am trecut de la E90 la F10, desi totusi sunt in clase diferite, dar se observa lucrul asta din orice unghi ai analiza masinile. Ma gandesc ca G-urile sunt ca si fiablitate sub F-uri. Tie cum ti se pare, mai ales ca inteleg ca inca ai si F10-le...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

probabil a fost montata gresit, au strans suruburile mai tare sau este cumva flambata; foarte neplacuta situatia, vorbim de o masina cu pret de catalog aproape de 100k euro - mi se pare inacceptabil nivelul de calitate din ce in mai scazut.
Link to comment
Share on other sites

probabil a fost montata gresit, au strans suruburile mai tare

 

Nu exista asa ceva. Pe linilie de asamblare se folosesc surubelnite electrice la care cuplul de strangere este prestabilit pt orice surubel. Nu se strange nimic manual, folosindu-se doar mana operatorului. Cel putin in automotive nu exista asa ceva si mai ales pe o linie de asamblare de la bmw. Ar fi o blasfemie sa se intample un astfel de lucru. Eu cred ca mai degraba a fost o tensiune in material, in sticla display-ului care a cedat acum. Se mai pot intampla si astfel de lucruri din pacate. Cel putin sticla trebuie detensionata in procesul de fabricatie, altfel va crapa.

Link to comment
Share on other sites

cu siguranta e acoperita de garantie, e pacat insa ca iti zdruncina increderea in produs si ca vei pierde ceva timp cu schimbatul, insa se mai intampla, nu e o problema grava. Unui prieten cand si-a luat un F10 nou care avea M-pack cu elemente de Competition din carbon, i-a crapat la interior carbonul de pe bord partea pasager, l-au schimbat pe garantie, dar nu a fost prea usoara procedura si a trebuit sa astepte destul de mult.

 

Nu lasa asta sa-ti umbreasca bucuria, scoate-o la o tura de forta pe autostrada si-ti va pune iar zambetul pe fata :).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.