Jump to content

G30 540xi


Crysis21

Recommended Posts

Oameni buni, nu ar sens sa ne certam. Din punctul meu de vedere, cea mai mare diferenta o face suprafata asfaltului. Sunt anumite drumuri unde se aude de parca merg cu roti de lemn, altele in care nu auzi nimic in masina. Autostrazile in general sunt bine facute, nu ai cum sa te plangi de masina.

 

In alte ordine de idei, habar nu am ce anvelope o sa primesc si de nivelul de zgomot. Banuiesc ca tot GoodYear, despre care pot spune ca am fost multumit ca si zgomot. Aderenta lor a fost sub Michelin, dar parca erau mai bune la capitolul uzura.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Corect. Conteaza anvelopele si asfaltul.

 

Vazusem in germania la un moment dat ca se lucreaza pe un drum, desi din punctul meu de vedere nu avea nevoie de reparatii sau alt strat. Si am intrebat, de ce turnati alt strat ca e bun drumul vad ca?

Pai asta e mai silentios... deci acolo e nivelul germaniei, si categoric conteaza la confortul celor din masina, sau chiar al localnicilor daca e o zona populata.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In sfarsit, am reusit sa repar si eu masina. A primit

- 4 anvelope noi, GoodYear Asymetric Eagle 3 RFT

- Jante noi pe dreapta

- Torpedou mic nou

- Camera frontala 360

- Jaluzea spate dreapta noua

 

Abia ieri au ajuns anvelopele toate, motiv pentru care a intarziat atat reparatia. La prima vedere, anvelopele sunt mai silentioase decat cele vechi, desi erau acelasi model. Parca nu se simt asa de violent ca sunt RFT.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Și vin cu eterna întrebare, cum e zgomotul cu GY? Mă aștept să fie bine. Eu la anul sigur renunț la Wintersport 4D RFT pentru ceva mai liniștit. Mi se par mult prea gălăgioase indiferent de suprafața asfaltului, față de Conti TS850 pe care le aveam pe F30.

 

Cât despre frâne probabil aici intervine motorizarea (că tragi și mai puternic de mașină și probabil și o idee mai grea) - frânare mai des...etc. Eu sunt acum la 38500km cu plăcuțele originale încă :)

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte silentioase anvelopele. Dar ca aderenta in conditii de zapada sunt putin mai slabe decat Michelin PilotAlpin 5. Am comparat asta iarna trecuta cand veneam cu ambele masini, am prins o zapada zdravana in Austria.

 

Comfortul a crescut senzational, parca pluteste masina. Jante 18, balon mare si fara run-flat.

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

eu am pilot alpin 5 si mi se par mai silentioase decat primacy 3 pe care le am vara. probabil influenteaza si faptul ca pe spate la cele de iarna am 245 iar la cele de vara 275.

 

in ceea ce priveste confortul pe 18, daca mie mi se pare o diferenta semzationala cand trec de la rotile de vara pe 19(nu am nimic RF, si iarna si vara fiind XL), imi imaginez cum e la tine cand treci de la vara 20 cu RF, la iarna 18 cu XL.

 

ba mai mult, mi se pare ca atunci cand trec la 18, o parte din zgomotele nedorite din masina dispar

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Astazi am tras ceva mai tare de anvelopele GoodYear, si nu sunt multumit de ele. Presiunea era la 2.5 cum indica si masina. Am atacat mai tare niste viraje, iar masina incepe sa piarda aderenta extrem de repede, chiar in curbe de 110-120 de grade. Cand am ajuns acasa am vazut ca anvelopele fata sunt frecate pe talon, semn ca s-au deformat destul de tare in viraje. Viteza in viraje era undeva la 70-75KM/h. Drumul este unul privat, necirculat, dintr-un fost parc petrolier si il cunoasc foarte bine. Cu masina veche le puteam aborda mult mai agresiv.

post-70593-0-20063600-1575835670_thumb.jpg

post-70593-0-87340900-1575835678_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca astea de 18 nu sunt XL?

am cautat eu la rotile de vara de 19 sa trec de la xl la non xl(ma gandeam ca sunt mai moi) si nu se inscriau in indicile de greutate recomandat pt seria 5.

 

erau doar de 94, ceea ce e pt seria 3.

 

cred ca asa e si cazul tau, indice de 94.

nici nu cred ca e safe

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca astea de 18 nu sunt XL?

am cautat eu la rotile de vara de 19 sa trec de la xl la non xl(ma gandeam ca sunt mai moi) si nu se inscriau in indicile de greutate recomandat pt seria 5.

 

erau doar de 94, ceea ce e pt seria 3.

 

cred ca asa e si cazul tau, indice de 94.

nici nu cred ca e safe

 

disclaimer, eu am verificat acum 2 ani jumatate, doar pe anvelope de vara si doar la Michelin.

exista posibilitatea sa spun prostii si la alte branduri de anvelope, vara sau iarna, sa fie indice de greutate mai mare de 94 fara sa fie anvelopa XL.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am tras ceva mai tare de anvelopele GoodYear, si nu sunt multumit de ele. Presiunea era la 2.5 cum indica si masina. Am atacat mai tare niste viraje, iar masina incepe sa piarda aderenta extrem de repede, chiar in curbe de 110-120 de grade. Cand am ajuns acasa am vazut ca anvelopele fata sunt frecate pe talon, semn ca s-au deformat destul de tare in viraje. Viteza in viraje era undeva la 70-75KM/h. Drumul este unul privat, necirculat, dintr-un fost parc petrolier si il cunoasc foarte bine. Cu masina veche le puteam aborda mult mai agresiv.

 

In afara de acele urme, mie imi par foarte "crapate" la baza benzii de rulare, par imbatranite. Mi se pare ciudat pentru o anvelopa noua sa arate asa.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Orice ai spune tu, alea sunt direct crapaturi. Anvelopele probabil s-a intins foarte tare si s-au creat acele micro fisuri in material.

Incearca sa tragi de masina cand ai anvelopele potrivite, de preferat vara, nu cu "plastelina" din anvelopele de iarna, daca mai e si cald afara...

Edited by Alexandru'
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt expert in anvelope, dar din experienta imi mentin parerea ca sunt micro-fisuri si ca nu ar trebui sa arate asa. Daca vrei, pentru comparatie, pot face o poza anvelopelor mele, care sunt rulate relativ putin iarna trecuta (~6.000km) si au DOT asemanator (xx18).
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

chiar zilele trecute am vazut un test al gumelor in conditii diferite de T incepand de la 0C si pana pe la 16C, concluzia era ca cele de iarna nu exceleaza in conditii de asfalt uscat si T pozitive, in astfel de climat cele allseason stau mult mai bine. Deci, pe de-o parte rezultatul testului tau nu era de neasteptat, dimpotriva, guma de iarna trebuie sa performeze bine pe zapada mai ales, pentru ca iarasi, conform testului, in conditii de umezeala tot cea allseason sta mai bine.

 

Nu cred ca trebuie sa ai pretentii prea mari de aderenta la limita masinii de la o guma de iarna pe carosabil uscat si cu T pozitive, mai ales ca, daca erau 2C dar soare, asfaltul absoarbe caldura deci o T posibil mai ridicata a acestuia fata de cea a aerului.

Edited by mik15
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Daca nu sunt XL de acolo problema . Masina grea in manevre agresive peretele lateral e prea moale , rezultat se lasa prea mult si pierzi aderenta . Eu am montat XL nu am sesizat probleme . Macar stii limitele acum si nu mai tragi de ea . Eu in schimb ma gandesc la RFT pe viitor indiferent de masina . Am avut recent o anvelopa taiata in flanc lateral in un crater . Practic ramai imobilizat daca nu ai roata rezerva . Neplacerea de a fi frig afara , urat , ploaie e incomparabila cu comfortul unui rft cu care macar mergi chiar daca e anvelopa distrusa . Cred ca cel putin iarna merita RFT . Superioritatea la pana imi pare de neegalat , iar o anvelopa noua rft are un comportament f bun , similar cu cel nonrft .
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.