Jump to content

G30 540xi


Crysis21

Recommended Posts

nu e vb de umflat nici un muschi anume , doar ca la 50 k + ai niste pretentii care la 10-12 k nu prea exista , acolo mai schimbi una alta fara sa marai . E o discutie nesfarsita cu km la care merita sa iei masina si valoarea pe care o are de fapt. Toate marcile au probleme , nu doar la BMW ar fi maximul, unii au probleme de noi cu ele si te freaca prin service fara sa-i dea de cap imediat, timpul pierdut nu e chiar returnabil .

Sh ramane sh, indiferent de suma și km, 😀😀 dacĂŁ ai pretenții ca ai dat 50-70-100k pe un SH, și te vezi mai presus ca unul ce a dat 20-30k tot pe un SH, atunci rĂŁmâi doar un sarac arogant cu besini ce nu și a permis aceeași masina de noua.

Pana la urma bmw seria 5 nu e chiar asa premium sa avem pretenții exagerate , sa vezi la Cayenne 2017 4.2 diesel probleme, probleme de a stat 3 luni dintr un an prin service, și nici la ora actuala nu e masina sa te bazezi pe ea

Edited by Gerard
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca e masina noua, dar rulajul a fost unul minim. Avea 5700 de km si 0 probleme cand am luat-o. Zgomotele de la plastice au inceput dupa 15.000 km, ceea ce inseamna ca si nou nouta daca era, tot la fel ajungea. Nu s-au plimbat nemtii prin mai multe drumuri proaste in 5700 km, cat m-am plimbat eu in urmatorii 15.000 in Romania.

 

Eu pur si simplu mi-am pastrat un mic jurnal de bord pe acest topic, la fel cum am facut si cu F10-le. E normal sa am frustrarile mele, deoarece constant compar masina asta, cu cea veche, pe care am luat-o la aproape 5 ani si 144.000 Km. Nu a dezvoltat probleme la interior nici pana la 267.000 km.

 

Problemele se repara pe garantie, dar nu imi este drag sa imi stric atatea zile de la munca pentru a merge la constatari, peste cateva zile sa duc masina la reparat, samd.

 

In alta ordine de idei, daca vizitati subforumul dedicat g30 de pe motor-talk, veti vedea cati nemti au probleme cu masinile, achizitionate de noi. Despre ei ce sa mai zicem?

Link to comment
Share on other sites

E un cacat de fier pana la urma, doar nu vreți sa traiti cu aceeași masina o viata întreaga..

 

 

Sh ramane sh, indiferent de suma și km, ���� dacă ai pretenții ca ai dat 50-70-100k pe un SH, și te vezi mai presus ca unul ce a dat 20-30k tot pe un SH, atunci rămâi doar un sarac arogant cu besini

 

Conceptia cu 'masina n-o tii o viata si oricum se strica' o au in general cateva categorii de oameni:

- cei care sunt obisnuiti sa isi repare masina in fata blocului si nu-i deranjeaza sa stea cu surubelnita in mana in fiecare weekend

- cei care intretin masinile la minima rezistenta, cat sa nu-i lase in drum. Piese sh, ulei ieftin si schimbat rar, ulei in cutia de viteze 'pe viata', articulatii care 'mai merg', etc. In general categoria asta incearca sa tepuiasca viitorul posesor al masinii la vanzare.

- cei care au bani suficienti si pe cineva care se duce cu masina lor in service ca sa nu piarda ei timp

 

Pentru toti ceilalti oameni, defectele sunt un inconvenient. Chiar daca e masina in garantie si nu te costa, dar pierzi timp si energie si astea sunt cele mai importante resurse.

 

In cazul asta, Crysis21 si-a luat dupa parerea mea masina in cele mai bune conditii: aproape noua si la jumate de pret fata de una noua. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa aiba pretentii de la ea pentru ca e sh. Din contra, trebuie sa aiba pretentii pentru ca e o masina de > 100k euro care e aproape noua. Cu cat majoritatea cumparatorilor accepta ca e ok ca masina sa se strice des, cu atat isi permit producatorii sa le faca mai proaste.

Edited by mgi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Misto masina frate, sa o conduci sanatos!

 

Scria cineva pe aici de fiabilitate si calitate, eu inca cred, ca din toata gama BMW nu exista masina mai bine facuta ca E46 sau E39, nu mai vorbesc de M47N, stiu un E39 520d 136cp care acum 10 ani avea 500.000 km reali (masina luata de noua din repr ro), masina inca o mai vad mergan zilnic prin port..

M-am urcat intr-un X4, buzunarele de pe usi din partea de jos din plastic penal ca pe logan sau focus...da-o draq, cum erau fetele de usi pe E46 sau E60?

 

Ideea de baza e ca da, intr-adevar modele noi sunt mai frumoase mai tehnologizate dar nu mai e BMW-ul cum era odata, parerea mea.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Misto masina frate, sa o conduci sanatos!

 

Scria cineva pe aici de fiabilitate si calitate, eu inca cred, ca din toata gama BMW nu exista masina mai bine facuta ca E46 sau E39, nu mai vorbesc de M47N, stiu un E39 520d 136cp care acum 10 ani avea 500.000 km reali (masina luata de noua din repr ro), masina inca o mai vad mergan zilnic prin port..

M-am urcat intr-un X4, buzunarele de pe usi din partea de jos din plastic penal ca pe logan sau focus...da-o draq, cum erau fetele de usi pe E46 sau E60?

 

Ideea de baza e ca da, intr-adevar modele noi sunt mai frumoase mai tehnologizate dar nu mai e BMW-ul cum era odata, parerea mea.

 

nice E60 si F10 nu sunt rele . Eu nu pot sa ma plang de probleme acolo . amble cu ceva km , stare f buna gerenala , chiar F10 nimic de reprosat

Link to comment
Share on other sites

Ămi cer scuze proprietarului pt discuțiile proaste de pe aici, dar asta este parerea mea..babaetzi😂😂 stați calmi ca viata e prea scurta pt a plânge dupĂŁ vremuri de mult apuse. DupĂŁ cum bine stiti, bmw nu produce plastice , uleiuri sau diverse cacaturi , deci nu l costa aproape nimic diferitele intervenții pe garantie. Piesele cu defecte ,,se ĂŽntorc “la firma producatoare și tot tacâmul..

Datul cu parerea ,, in general “ la persoana mea , iar bine știm ca e sport național, romanul fiind destept ,, in general”😂😂

Promit ca e ultimul post aici😂😂te salut și da i in gura la cazan, ca de asta ți ai luat motorul ala, nu pentru plastice

  • Like 4
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

mi se par cam multe 'scapari' din partea Bmw pt o masina noua..

Lucrez in automotive SW de mai multi ani pentru clienti precum: Nissan, Renault, Fiat, VW, Daimler, BMW, ultimii 4 ani doar pe proiecte BMW. Pot sa va spun ca cel mai critic si focused client sunt cei de la BMW. Datorita complexitatii SW din fiecare ECU se descopera deseori bug-uri doar la clientii finali. Aceasta in conditiile in care si furnizorul si cei de la BMW testeaza intensiv.

 

Trendul este sa avem masini cat mai economice, complexe si autonome. Toate acestea intr-un ciclu redus de la 7-8 ani in trecut la 5-6 ani in prezent, nu se poate fara side effects.

Edited by Gizmo.
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Cum e mai exact treaba cu garantia extinsa? Eu am fost saptamana trecuta ptr un test drive si l-am intrebat pe seful de acolo cum fac cu garantia daca aduc o masina din germania, raspunsul a fost ca daca primul proprietar nu a ales garantia extinsa peste cei 2 ani standard in primele 3 luni dupa ce a primit masina nu mai pot face mai nimic..decat o extra garantie care defapt nu acopera decat motorul si cutia..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se poate alege un pachet gen Bavaria Care ulterior, cu maxim 6 luni ĂŽnainte sĂŁ iasĂŁ mașina din garanție. Este mult mai limitat, dar ĂŽți acoperi sistemele importante la o adicĂŁ.

 

Garanția extinsĂŁ trebuie ĂŽntr-adevĂŁr luatĂŁ imediat ce e mașina nouĂŁ.

 

@Crysis21 - nu știu de ce aveam senzația cĂŁ G30-ul tĂŁu e alb. MĂŁ bucur cĂŁ mai am un Individual pe aici :)

Speram sĂŁ fiu printre puținii cu culoarea asta inițial, dar exact când mĂŁ duceam la dealer sĂŁ ridic mașina am vĂŁzut ĂŽncĂŁ 2 pe drum, jur! :) - superbĂŁ oricum.

 

Cum ți se pare dupĂŁ atâta drum zgomotul la rulare? Eu o am de 2 sĂŁptĂŁmâni doar și mĂŁ uimește pe deoparte cĂŁ e liniște totalĂŁ vs F30, dar parcĂŁ aud cauciucurile prea tare acum (poate ĂŽnainte nu le auzeam de zgomotul de vânt la F30 :))) )

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da, si mie zgomotul anvelopelor mi se pare ca intra prea tare in habitaclu. Am primacy 3 de 19 si mi se pare ca cele de iarna, Alpin 5 de 18, sunt mai silentioase.

 

oricum, realist vorbind, BMW-urile sunt masinile cele mai prost antifonate, probabil de acolo si greutatea mai mica. Daca conduci un Audi A6 de aceeasi generatie, situatia se schimba radical.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ma edit, de ce nu ti-ai luat Audi? Daca e adevarat ce afirmi, mi se pare aproape un deal breaker, eu nu pot sa concep la banii astia o masina sa fie prost antifonata. Antifonarea cred ca e in top 3 la caracteristici cand vine vorba de premium sau luxury. Cum de altfel, intr-un Maybach nu auzi nimic nici la 200 kmh.

 

La e39 (pe vremea cand inca se mai faceau masini cu raspundere), uneori aproape ca ma surprinde silentiozitatea din interior.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:) nu aparuse noul model de Audi A6 la momentul respectiv iar alegerea era logica. si chiar daca aparea, audi nu dau discounturi pt moile modele decat de 3%-5%, iar eu am primit 20% cu 2 luni inainte ca masina sa apara pt prima data in showroom.

In banii platiti, ma inscriam doar la A4...abia la masinile din stoc primisem 17%, iar la comanda un pic peste 10%, audi A4 avand in acel moment un an jumate de la lansare.

 

plus ca intre timp am descoperit ca A6 cu motorul de 2 litri si 204cp se misca mai prost ca 520d si asta pt A6 are 150kg in plus.

 

Alegerea mea a fost logica si cu niciun regret, insa tot adevarat este ca BMW-urile sunt cele mai prost antifonate masini premium din germania.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Legat de zgomotul de rulare, nu mi se pare deranjant, depinde si de asfalt. La drum lung nu e deranjant. Consider ca este la nivelul F10. Zgomotul este mai mare peste denivelari datorita rotilor de 20. Pe 18 este mult mai confortabile (acelea nu le am RFT).

 

Dezamagiarea mare este sticla, foarte proasta comparata cu F10. Nu blocheaza radiatiile solare, iar zgomotul din dreptul oglinzilor este sesizabil fata de F10, dar nu devine deranjant.

 

Culoarea nu mai este individual daca nu ma insel, a fost pana anul acesta. Si mie imi place extrem de mult. Sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Ok, asta chiar e ciudat. Ramane sa vad si eu in timp cum se comporta. Are abia 24000 km. Momentan nu mai cirvul vu ea, avia sapt viitoare coca mi-ar veni anvelopele. Au venit doar 2 si jantele. Iar acum incercau sa ma mai amane cei de la Bavaria. Cam neseriosi, 1 luna de zile pentru niste anvelope...
Link to comment
Share on other sites

da, si mie zgomotul anvelopelor mi se pare ca intra prea tare in habitaclu. Am primacy 3 de 19 si mi se pare ca cele de iarna, Alpin 5 de 18, sunt mai silentioase.

 

oricum, realist vorbind, BMW-urile sunt masinile cele mai prost antifonate, probabil de acolo si greutatea mai mica. Daca conduci un Audi A6 de aceeasi generatie, situatia se schimba radical.

 

Am gasit asta: Auto-Decibel

 

Cifrele de acolo, in masura in care pot fi crezute, nu valideaza partea cu "...situatia se schimba radical". Sunt diferente de 1 - 1.5 db in favoarea Audi, la unele modele. La 2.0 diesel Audi este cam cu 1-2 decibeli mai silentios, in timp ce pe 3.0 diesel BMW sta la fel sau putin mai bine uneori. Merc in schimb e constant cu 2-3-4 decibeli mai jos decat oricare din cele doua.

 

Insa, din nou, "radical" mi se pare un cuvant putin cam....radical :sweat: . La 1-2 decibeli intre Audi si BMW, vorbim de 'fine margins'.

Edited by ViBogdan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene!

 

intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu.

 

este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte.

 

3 decibeli inseamna un zgomot dublu.

 

o sa ma uit si pe tabelul tau...

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

eu undeva intre 70-71 le consider acceptabile ca zgomot , am de vara Michelin Pilot 4 S cu 71 si imi par mai silentioase ca Pirelli sotozero , alea erau in 73 , ca urmare am luat si pt iarna niste gume cu 71 desi la ce profil au ma indoiesc , ramane de vazut . Cele de iarna sunt Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL. Undeva la 73 percepi zgomotul deranjant in cabina . Cel putin la bmw. Cele ami silentioasa care le0-am avut eu fost niste fulda candva cu 68 , deci liniste la drum lung , f misto Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene!

 

intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu.

 

este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte.

 

3 decibeli inseamna un zgomot dublu.

 

o sa ma uit si pe tabelul tau...

 

"Prietene", in primul rand cred ca m-am exprimat destul de amical in postarea mea, ca sa ma iei de sus. Ce ar fi sa pastrezi acelasi ton si sa nu recurgi la texte care, inca din prima propozitie, denota superioritate din partea ta? Nu ti-am atacat sub nici o forma postarea, ci pur si simplu am spus ca mi se pare putin exagerat sa spui ca diferenta este radicala intre cele 2 marci. Le-am avut pe amandoua si nu consider diferenta a fi una asa de drastica. Dar asta este parerea mea, in fond.

 

In al doilea rand, ceea ce spui, legat de decibeli, se refera la energia transferata prin sunet. 3 db inseamna dublarea energiei sunetului. Insa cand vine vorba de sunetul perceput, 1 db incremental inseamna undeva in zona a 7% incremental in sunet perceput. Cand vine vorba de sunet perceput, 2-3 decibeli nu reprezinta nimic semnificativ. Citeam un studiu, mai demult, care spunea ca o ureche normala, neantrenata in arta sunetului, abia percepe o diferenta de pana la 5 db intr-un mediu normal. Urechea este sensibila la sunetul perceput, nu la puterea sunetului. Plus, decibelii cresc pe o scara logaritmica. Asadar, ca sa ai o dublare in sunet perceput, iti trebuie +10 decibeli, nu +3.

 

Nu sunt expert in arta sunetului, ba dimpotriva sunt chiar putin neantrenat in aria asta, dar cifrele de mai sus le tin minte de la cateva articole citite acum ceva timp cand ma interesam de o mica problema pe care o aveam cu o ureche. Deci merita verificate spusele mele, dar nu cred ca sunt departe de adevar.

 

eu undeva intre 70-71 le consider acceptabile ca zgomot , am de vara Michelin Pilot 4 S cu 71 si imi par mai silentioase ca Pirelli sotozero , alea erau in 73 , ca urmare am luat si pt iarna niste gume cu 71 desi la ce profil au ma indoiesc , ramane de vazut . Cele de iarna sunt Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL. Undeva la 73 percepi zgomotul deranjant in cabina . Cel putin la bmw. Cele ami silentioasa care le0-am avut eu fost niste fulda candva cu 68 , deci liniste la drum lung , f misto

 

Mergand pe cotarea de zgomot mi-am ales si eu cauciucurile la F10. Am mers pe 'mana' unor Dunlop Sport Maxx RT2, care sunt cotate la 68-69 db. Intradevar, sunt foarte misto la drum lung.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.