Jump to content

G30 540xi


Crysis21

Recommended Posts

De curand am condus un i3 care avea faruri cu led dar fara spalator. Cand am reutrnat-o am intrebat de ce nu are si mi s-a raspuns ca toate masinile cu far cu led nu au nevoie de spalator. Mi-a aratat nou X5, X6, toate noi si nu aveau spalator sub far.

Acum nu inteleg de ce dealerul a replicat ca masinile cu far cu led nu vin deloc cu spalator si observ ca totusi sunt modele care au aceasta dotare.

Cam asa este se pare. Am gasit pe un forum extern cea mai credibila explicatia pentru lipsa spalatorului la farurile cu LED la unele masini.

"

The point of headlight washers is to keep the headlights clean in order to reduce glare/diffraction of light in unwanted directions. It has nothing to do with snow, but with dirt.

LED headlights are not required to have washers as the total light output of these LED's is below a certain value (2000 lumen). Xenon bulbs go above that. (and tungsten obviously also below that).

That rule still stands and hasn't changed. (So if a car should have LED lights with an output above 2000 lumen, it would require the washers)

This is btw an european rule; afaik in the US, the washers aren't required at all."

Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu, dar e foarte util. Pe F15 cu Night Vision spĂŁlĂŁtorul stânga curĂŁțĂŁ inclusiv camera de termoviziune. E destul de trist dacĂŁ o marca premium renunțĂŁ la dotĂŁri de acest gen doar pentru ca nu sunt cerute de legislație.

Dealtfel ar fi putut face ceva și ĂŽn privința camerelor de asistenta la parcare, toate sunt expuse... Concurența a rezolvat problema asta pe unele modele.

Link to comment
Share on other sites

stiu ce zici , eu am senzatia ca F10 sta f prost pe frane , nu-mi place deloc , fata de E60 imi pare regres si am incercat tot ce se putea , aerisire , schimb lichid , am mers si cu alta masina si la fel face , atat poate f10 si pe afara se plang de asta , abia de la 535 sau M550 d are alt sistem mai bine dimensionat , momentan singurul upgrade pot fi frane de 535 dar nu ma mai complic.

Din pacate si mie mi se par la fel de nesigure franele de pe F10. Habar nu am de ce, insa, in ECO PRO cel putin, parca ma trec fiorii uneori vazand ca nu se intampla ceea ce astept eu! Mi se pare bizara treaba treaba asta! Etrierele de pe puntea fata cel putin sunt imense iar placutele, discurile si lichidul de frana sunt recent schimbate pe ambele punti! Uneori am senzatia ca nu o sa opreasca! E90-ul avea o franare muuuuult mai eficienta decat F10-le. M-a dezamagit serios si pe mine treaba asta! Masina despre care vorbesc este un 525d xDrive 2013.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Din pacate si mie mi se par la fel de nesigure franele de pe F10. Habar nu am de ce, insa, in ECO PRO cel putin, parca ma trec fiorii uneori vazand ca nu se intampla ceea ce astept eu! Mi se pare bizara treaba treaba asta! Etrierele de pe puntea fata cel putin sunt imense iar placutele, discurile si lichidul de frana sunt recent schimbate pe ambele punti! Uneori am senzatia ca nu o sa opreasca! E90-ul avea o franare muuuuult mai eficienta decat F10-le. M-a dezamagit serios si pe mine treaba asta! Masina despre care vorbesc este un 525d xDrive 2013.

 

eu ies prin parbriz daca pun o frana la maxim.. astronomic superioara fata de 320d'ul vechi.

Link to comment
Share on other sites

Foarte faina masina. Te face sa vrei sa schimbi F cu G. Sunt curios cum se vede culoarea in soare.Sa ne faci o poza te rugam.

Ce mi-a sarit in ochi sunt scaunele. Parca este loc de mai bine.

Overall este o masina superba. Sa te poarte in siguranta si cu placere!

 

Da asa este in legatura cu scaunele. Nu sunt rele dar clar e loc de mai bine. Suportul lateral lasa mult de dorit.

Sa o stapanesti sanatos!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, in mod clar sezutul este mult mai bun la F10 pre-LCI. Incepand cu LCI F10 au schimbat si modul in care urca si se inclina baza scaunului, iar aripioarele laterale sunt foarte moi, nu prea le simti.

 

Sunt placut impresionat de masaj. Zona pelvica este masata la fel de slab ca la F10, in schimb pe spate se simte foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Da, in mod clar sezutul este mult mai bun la F10 pre-LCI. Incepand cu LCI F10 au schimbat si modul in care urca si se inclina baza scaunului, iar aripioarele laterale sunt foarte moi, nu prea le simti.

 

Sunt placut impresionat de masaj. Zona pelvica este masata la fel de slab ca la F10, in schimb pe spate se simte foarte bine.

mai exact cum fct masajul , din ce am vazut pe net , ridica si coboara sezutul pt a modifica pozitia coloanei , practic e ceva miscare pe sezut

Link to comment
Share on other sites

ai nevoie de scaune scoica la 2.0D? dry.gif

 

mie imi plac cele confort pentru spatarul impartit si pentru ca se ridica o idee mai sus pt cand sunt mega obosit.

intr-adevar le lipseste suportul lateral, dar renunt la el pentru spatar.

 

on: sunt uimit cat de multi treceti la benzinare. Felicitari pentru masina, sunt invidios pe sistemul audio. Mie imi vine sa renunt la masina de servici si sa merg cu a mea doar pentru muzica frantics.gif

tot uimit sunt si cat de multi treceti la xDrive

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da, am nevoie de scaune cat mai profilate chiar si la 2.0D

 

pt ca, in acceptiunea inteligentei mediocre din care fac si eu parte, capacitatea cilindrica si puterea motorului, nu au legatura cu viteza cu care o masina trece printr-o curba si implicit cum simte soferul asta, ci au legatura cu viteza cu care o masina accelereaza cat si cu viteza maxima a masinii respective.

 

 

apropos, Crysis, tu ai directie si pe puntea spate?

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

- Scaunele confort de pe F10 mi-au placut foarte mult, de aceea am cautat tot de astea.

- nu mi-am dorit xDrive, dar nu prea gaseam masini cu AdaptiveDrive si sa fie RWD.

- da, directie si puntea spate. era una din optiunile ce le cautam. Cumnatu-miu are un F 535 si am vazut ce inseamna lipsa virajului. Aveam locuri de parcare vecine, iar cu masina lui trebuie sa fac mai multe manevre pentru a reusi sa ies din parcare.

Link to comment
Share on other sites

Sincer cat masina este in garantie, nu vreau sa intervin asupra ei intr-un mod neautorizat. Se misca fenomenal asa cum au gandit-o nemtii, chiar daca nu este nevoie de xDrive in 99% din cazuri.

 

Inca nu sunt invatat cu motorul pe benzina, dupa atatia ani de diesel. Estimez gresit puterea ce o dezvolta intre 2000-3000 de ture si mai intru in depasiri. Dupa 4000 se dezlantuie si sper sa nu ma lase fara carnet pana la vara.

Edited by Crysis21
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu dupa 3 ani de diesel :). Cand am revenit la benzina, initial, puterea sub 3000rpm a fost usor dezamagitoare invatat fiind cu vreo 600NM de la 3.0d si ma gandeam pe drum inapoi din DE daca am facut alegerea buna, dar dupa cateva sute de km bune pe autobahn si de joaca cu ea mi-am readus aminte ce frumos e un motor pe benzina si de ce imi place atat de mult. Acum sunt ferm convins ca a fost alegerea cea mai buna si nu m-as mai intoarce la diesel, nici acum 3 ani nu vroiam diesel dar nu am avut de ales, insa totusi pentru cine face 40-50k km an merita si numai prin prisma range-ului mai mare la regimuri sustinute pe autostrada caz in care la benzina se goleste mai repede rezervorul :). Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa fiu sincer, am fugit spre benzina fiind probabil ultimul tren inainte de masini electrice/hibride cu motor de rajnita. Diesel-ul mi-a placut mult, sunt inca indragostit de motorul de pe F10, dar usor usor il descopar si pe asta, suna excelent in ture :frantics: Sa fiu sincer ma sperie si interzicerea tot mai agresiva a motorului diesel prin Europa, iar eu circul destul de mult cu masina in afara tarii. Nemtii imi spuneau ca ai lor nu mai cumpara diesel-uri, dar se vand in draci la romani, bulgari si polonezi.
Link to comment
Share on other sites

tot din acest motiv am renuntat si eu la diesel, chiar daca era Euro5, dar la cum arata in momentul acesta lucrurile, sansele sa se duca pretul lor in cap sunt mari si nu am vrut sa mai iau chiar nimic pe ea. Cererea in scadere de diesel in V Europei va impacta si RO mai tarziu, nu in primul val cand lumea se va bucura si le vor lua multi cu bratele deschise, dar apoi va urma dusul cu apa rece.

 

Oricat mi-a placut diesel-ul, ceea ce un motor pe benzina iti transmite e net peste diesel, niciun diesel oricate turbine si sute/mii de NM are nu poate da emotia unui benzinar la 6-7k rpm, flexibilitatea, finetea, etc...

Edited by mik15
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

- Scaunele confort de pe F10 mi-au placut foarte mult, de aceea am cautat tot de astea.

- nu mi-am dorit xDrive, dar nu prea gaseam masini cu AdaptiveDrive si sa fie RWD.

- da, directie si puntea spate. era una din optiunile ce le cautam. Cumnatu-miu are un F 535 si am vazut ce inseamna lipsa virajului. Aveam locuri de parcare vecine, iar cu masina lui trebuie sa fac mai multe manevre pentru a reusi sa ies din parcare.

 

Felicitari pentru masina, foarte frumoasa!

Totusi nu cred ca ai si AdaptiveDrive si Integral Active Steering cele doua optiuni nu pot fi comandate impreuna.

Asta este si motivul pentru care ai spus ca ai senzatia la masina asta ca trebuie sa invarti mai mult de volan.

Link to comment
Share on other sites

La F10 am AdaptiveDrive si IAS (in ce listeaza bimmer.work). Din configuratorul BMW se putea adauga IAS + DDC sau Adaptive Drive. Am avut impresia ca Adaptive Drive le contine pe cele din urma. Se pare ca ai dreptate, nu are viraj pe spate, de acolo si diferenta de rotatie la volan :console:
Link to comment
Share on other sites

La F10 stiu ca nu puteai pune xDrive daca puneai IAS, probabil asta e si motivul la G30-ul tau, xdrive-ul.

 

Apropo de xDrive, mai nou parca iti este bagat pe gat, cred ca consilierii de vanzari sunt incurajati sa insiste ca, clientii sa bifeze si xDrive-ul, o mare prostie as zice. Bine, lor le convine.

 

Ma tot uit si eu de ceva vreme dupa G30 540i RWD si daca bifez optiuniile pe care le doresc nu gasesc nicio masina la vanzare pe mobile, oricum sunt foarte putine disponibile RWD. Cum zicea si Crysis Adaptive Drive-ul e optiune super utila, care merita bifata din start.

 

Sincer, nu mi se pare ca are o utilitate mare xDrive-ul si ca dinamica o masina RWD se comporta mai bine.

 

Sper sa nu o ia nimeni personal, e doar parerea mea.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.