Jump to content

E90|E92 325i|330i.


IonutMnT

Recommended Posts

Da, asa este dar ma gandesc si la faptul ca la motoarele la care ma uit eu iese din discutie turbina si de aceea m-am si orientat catre niste motoare potente, cat mai simple, pentru o fiabilitate mai buna, deoarece la momentul de fata nici nu merita sa ma uit la un 320d de exemplu cel mai comun, am vazut atat de multe alergate de le dadea pe nas, plus cum spuneam mai sus nu as vrea sa ma incurc cu loteria asta,mai ales pe diesel. Asa la benzina si la motoarele astea, in opinia mea, cresc semnificativ sansele unor km reali.
Link to comment
Share on other sites

Si mai un comentariu din partea mea vizavi de potentialul consum de ulei la N52B25; inainte de a-i schimba uleiul la reprezentanta in decembrie, mi se parea ca incepuse sa consume cam mult ulei motorul; dar cred ca asta se datora mai degraba pierderii proprietatii uleiului, desi nu avea inca 10.000km. Acum surpriza...dupa schimb si 1200 de km, fara nicio interventie suplimentara,mi-a consumat doar aprox. 200ml.thumbsup.png

Oricum, de la reprezentanta am primit cu ceva timp in urma un buletin oficial BMW cum ca la motorizarile pe benzina, un consum de pana la 0,7l /1000km e normal. Asta ca sa stii ca la un L6 benzina te poti astepta la un consum mai maricel de ulei...de aceea ar fi bine sa ai un bidon de ulei in portbagaj pentru orice situatie.

Eu am facut rabat la dotari in schimbul unei stari tehnice bune si km putini si da...a meritat

Asadar, go for it ! L6 merita...

Link to comment
Share on other sites

Exact ce voiam sa spun, foarte bine punctata treaba cu dotarile, putin ma intereseaza anumite lucruri care pot fi adaugate ulterior si intotdeauna as renunta la dotati pentru un L6 "in toate mintile". Acum sper sa si gasesc ceva la bugetul asta pe care momentan, nu pot sa-l ridic, fiind inca sustinut de parinti. Poate unii vor avea de comentat in privinta asta, dar mi se pare chiar irelevant. Edited by IonutMnT
Link to comment
Share on other sites

Asta e si filozofia mea... placerea de a conduce primeaza aceleia de a apasa pe butoane...poate sa aiba toate dotarile din lumea asta...daca motorul nu e sanatos...e degeaba...e doar parerea mea, nu vreau sa generalizez. Si tot ca o parere personala, totusi unele dotari minime, ce tin de siguranta mai ales, nu ar fi rau sa le ai in vedere. De ex. pe e46 am avut xenon, pe E90-uri nu si recunosc ca exista diferente importante...si asta regret...a fost odata cand m-am aflat intr-o situatie cam periculoasa pt. ca nu am vazut noaptea bine; daca erau xenoane, era altceva. As mai zice ca senzorii de parcare sunt foarte utili(astia i-am avut pe toate masinile). Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca unele dotari nu sunt simple dotari.

Exemple: Faruri xenon. Tin de siguranta ta pana la urma.

Volan sport. Tin la sanatatea ta mintala :frantics: cel standard e mai urat ca la MCV.

 

Masina nu se cumpara la "loterie".

Ai atatea site-uri acum, ai atatea informatii, poti cauta pe cineva local sa verifice si sa vada masina (asa am facut eu). Astfel poti sa iei in calcul alte motorizari( ex 335d daca tot vrei senzatie :) ) da, stiu ce reactii voi primi pentru ca am cutezat a pomeni "asa ceva". Are un consum bun si aproape 300cp. Cu soft o duci la 350-370 chiar si 400 cu stage 2.

 

Mult succes sa gasesti o masina frumoasa pentru inima ta. Toti avem aceeasi pasiune :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am sunet standard pe E91 si sincer chiar nu ma plang. Se aude ok pentru gusturile mele :). Aici depinde de preferinte si buzunar.

Scaunele sport intr-adevar, mai ales semi-piele si incalzite daca gasesti sunt foarte bune. Nici prea calde vara, nici prea reci iarna, nici prea tari, foarte comfortabile, iar incalzire daca mai are deja cam schimba foarte mult situatia. Au si pernute laterale care se umfla/dezumfla. Sunt foarte ok.

 

Da, astea se pot adauga si dupa ce cumperi masina, nu sunt chiar atat de costisitoare, totusi, care ar fi diferenta de performanta/fiabilitate intre 330i si 335d?

 

Mare. 335d il poti compara, dupa mine, cu 335i. Ambele au 2 turbine si sunt varfu de gama(inafara de m). Ambele sunt foarte bune. 330i este net superior la fiabilitate.

Daca compari in schimb 335i cu 335d deja e altceva. Eu as merge pentru Romania spre 335d. Greu vei gasi pe cineva priceput si cu preturi decente sa lucreze la 335i.

In schimb, 330i vs 330d, pai 330i-ul nu are turbina, 330d are. Sunt plusuri si minusuri, consum clar catre motorina. Ca forta de munca si pricepere vei gasi mai multi care stiu sa repare diesel-uri. Dar 330d este o masina buna, deasemenea si 330i.

Foarte mult, inafara de specificatiile pe hartie a masinilor, conteaza starea masinii. De asta eu nu am luat si nu vreau sa iau o masina care nu este verificata de cineva care se pricepe. Pana si omul/dealerul conteaza foarte mult. Nu poti sa verifici tot la o masina, din cauza asta calitatea vanzatorului, transparenta, tipul etc conteaza foarte mult.

 

Eu daca nu as fi investit in masina mea si nu m-ar deranja asa de tare impozitul( statul), atunci as fi mers 335d cu padele, scaune sport+incalzire, xenon, volan sport, neagra. In rest, ca optiune... ce e in plus, e in plus.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce vrei. La fiabilitate este mai bun 330i. 335d-ul are 2 turbine si filtrul de particule. Cam aici sta grosul banilor daca se intampla ceva rau.

Insa, daca o verifici si masina e ok( nu perfecta) atunci poti merge cu gandul usurat catre 335d. Cu mentenanta la timp si de calitate, cu un drum din cand in cand mai lung pentru sanatatea DPF-ului, sau alte operatiuni daca nu te deranjeaza, atunci vei fi foarte incantat.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta ma interesa mai mult, 330i vs 335d, impozitul nu ar fi o problema, ambele sunt 3.0, consumul este foarte diferit dar ma gandeam daca merita riscurile diesel ului in favoarea consumului.

 

E92 - 335d daca merita ???

... nu exista termen de comparatie.

este fenomenala !!!

motorul M57N2 este "bulletproof".

iar senzatia cuplului de 560 Nm oferit de cele 2 turbine este fara cuvinte.

bmw-ul asta "impinge" oricand, oricum si liniar.

despre consum nu discutam, si 335d consuma daca ai talpa grea.

 

dar, pentru ca intotdeauna exista un dar... cu o singura conditie:

istoric verificabil si maxim 125.000 km

Edited by petreop
Link to comment
Share on other sites

Evident poti lua si cu km mai multi, conteaza starea ei care se vede printr-o proba amanuntita, care este necesara la orice achizitionare.

Acum cu toata nebunia asta cu motorina, a scazut mult pretul la diesel-uri, gasesti ceva cu cativa km(@200k km), cu ceva optiuni la preturi ok. Mai pui cam 1,5-2k euro si o ai inmatriculata, schimbat ce mai e de schimbat la ea si gata.

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca 335i-ul e mai putin fiabil decat 335d si nu numai asta, dar nu vei gasi acelasi numar, aceleasi cunostinte/calitate la service-uri/mecanici.

 

Sa stii ca asa este. Am vazut cand mergi in service cu F si mecanicul te intreaba de ce nu ai luat E ? Incepe apoi o poveste despre cat de complicate sunt masinile sa te pregatesca si sa prevesteasca esecul ce va urma.

Cand vad ca mergem in directia aia, dau buna ziua si plec asa usor in alta parte sa evit complicatiile si durerea de cap.

Cu cat este mai rara sau mai noua masina cu atat devine mai complicat. Mai intalnesti cate un mecanic in pas cu tehnologia si cand l-ai gasit e bine sa ti de el.

Link to comment
Share on other sites

Din cauza asta sunt pline service-urile de masini diesel pentru ca sunt mai fiabile ca benzinarele.

 

Sunt pline din cauza lipsei tale de obiectivitate, esti culmea. Daca nu intelegi de ce sunt mai multe diesel-uri in service-uri decat benzinare e clar...

Tocmai de asta gasesti mai multi ce stiu sa iti repare masina daca e diesel, dar mna, e greu cu obiectivitatea asta. In loc sa zici un lucru concret si clar, o bagi cu legende si basme. Tu sti ca ma refeream la 335i si 335d, adica chiar postul acela l-ai comentat. Ai vazut macar vreodata un E9x 335i?

Adica tu compari 3000 diesel cu 2 turbine cu 3000 benzina fara turbina sau ce faci nu inteleg logica ta, sau vorbim generalitati sa ne bagam si noi in seama.

Link to comment
Share on other sites

Amandoua, atat 335i cat si 335d sunt masini bune cu motoare fiabile.

 

Eu am avut ghinion de a trebuit sa schimb turbinele si pompa de apa. Dar am un prieten care la fel, el detine 335d M57, masina e foarte frumoasa si intretinuta, dar a avut ghinion ca dupa 5.000 km sa ajunga cu ea in service din cauza a n probleme. Conteaza foarte mult cum a fost intretinuta masina inainte (forja, schimbul de consumabile, etc).

 

Totusi, te sfatuiesc 330i sa-ti iei. Nu o sa duci lipsa de putere, iar fiabilitatea este mult superioara 335i.

Edited by Di Angelis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.