Jump to content

Probleme lumini faruri dupa upgrade stopuri LCI


Onnix

Recommended Posts

Azi am facut upgrade la stopuri LCI, schimbat modulul LM1 cu modul LM2 LWR. La faruri nu am facut modificari, masina avand din fabrica faruri Xenon. Modulul a fost codat corect, VIN-ul modificat, cele doua fire trase de la LM2 la stopuri. Buunnn...

Pe partea de stopuri nu am nicio problema, totul functioneaza perfect.

Pe partea de faruri, aici sunt ceva belele si nu le dau de cap.

1. Cu comutatorul de lumini pe 0 (daytime running lights), dupa ce pornesc masina, angel eyes-urile de pe partea soferului se sting dupa 20-30 sec. Cel de pe partea pasagerului ramane aprins.

2. Cu comutatorul de lumini pe AUTO, pornesc xenoanele dar se sting angel eyes-urile la ambele faruri... nu raman aprinse impreuna cum era la LM1.

3. Chiar daca am codat sprancenele sa se aprinda impreuna cu angel eyes-urile cand sunt pe DRL, acestea nu se aprind. Se aprind doar pe Auto, dar atunci se sting angel eyes-urile.

Cu siguranta problema e din cauza ca farurile au ramas de nFL iar triplele si modulul de lumini e LM2. Totusi, ma gandesc ca sunt ceva rezolvari din codari... poate s-a mai lovit cineva de problemele de mai sus.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ai modificat si data din VO pt facelift?

La facelift sunt alti pini dr alimentare pt angel eyes.

Da, este modificata data.

Trebuie sa modific pinii chiar daca farurile nu le-am schimbat? Farurile au ramas cele vechi de NFL, merg bine doar ca se stinge un angel eyes dupa cateva zeci de secunde.

 

rezolvarea este foarte simpla dar nu ai citit documentul oficial de retrofit:

 

For all cars.

 

Dismantle plug X12 from the light module and reconnect

the cables as follows:

 

– pin 25, GR/GN, to pin 63

– pin 40, GR/BL, to pin 11

 

Stiam ca pinii se modifica doar daca schimbam si farurile cu unele LCI. Farurile mele au ramas cele NFL.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

rezolvarea este foarte simpla dar nu ai citit documentul oficial de retrofit:

 

For all cars.

 

Dismantle plug X12 from the light module and reconnect

the cables as follows:

 

– pin 25, GR/GN, to pin 63

– pin 40, GR/BL, to pin 11

 

Ok, mut pinul 25 in locul 63? Si pinul 40 in locul 11? Cu cele ramase, adica 63 si 11 ce fac?

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut upgrade la stopuri LCI, schimbat modulul LM1 cu modul LM2 LWR. La faruri nu am facut modificari, masina avand din fabrica faruri Xenon. Modulul a fost codat corect,

iti pare vreo imbunatatire notabila la aspect? Am cochetat si eu cu ideea dar parca nu vad o diferenta majora intre cele doua variante

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Pe partea de codari in NCS Expert m-a ajutat cineva care a mai facut asta, stiu ca a schimbat VIN-ul si alte cateva chestii. E din 2005 masina. Eu cred ca a codat totul bine, deoarece stopurile functioneaza perfect.

Maine modific pinii si va zic dupa daca s-a rezolvat.

Da, din punctul meu de vedere e o diferenta majora de look si functionalitate.

Link to comment
Share on other sites

Am modificat pinii asa cum mi-a spus SKW mai sus si totul functioneaza ok acum.

Merci frumos!

Totusi, am o singura eroare pe care nu o pot sterge in LM si anume 009CC5. In Ista la descriere apare LM:No message, LIN (RLS) iar in Carly :RLS: No response.

Link to comment
Share on other sites

cu placere! eroarea aia e pentru ca nu a codat corect modulul LM2. exista o rezolvare usoara insa ideal ar fi sa codezi corect modulul LM2. asta e motivul pentru care te am intrebat ce exact s a modificat in VO cand s a codat si ce prod. date are masina

 

PS: cand zic prod date inseamna prod date ala care iti apare cand verifici VIN-ul. ce mi ai raspuns tu ca masina e din 2005 e relativ...

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

cu placere! eroarea aia e pentru ca nu a codat corect modulul LM2. exista o rezolvare usoara insa ideal ar fi sa codezi corect modulul LM2. asta e motivul pentru care te am intrebat ce exact s a modificat in VO cand s a codat si ce prod. date are masina

 

PS: cand zic prod date inseamna prod date ala care iti apare cand verifici VIN-ul. ce mi ai raspuns tu ca masina e din 2005 e relativ...

Nu am fost f. atent sincer sa fiu cand a codat si ce a codat... dar sunt 99% sigur ca a codat totul ok, facut update la modul cu ultima vers de soft etc.

Din cate imi aduc aminte, eroare 9CC5 mi-a aparut si in trecut dar puteam sa o sterg. Totul a inceput dupa ce am schimbat parbrizul. Vreau sa incerc o recalibrare a senzorului de ploaie/lumini cu Ista si sa vad daca se rezolva.

Link to comment
Share on other sites

recalibrarea senzorului nu te ajuta cu nimic in cazul de fata! ori ai o problema cu senzorul RLS (ceea ce ma indoiesc pentru ca nu ti ar mai fi mers farurile pe auto) ori a fost codat gresit LM2 ul pentru retrofit LCI. eu merg pe varianta a 2 a

E posibil sa fie codat gresit cum spui dar ce sa zic, totul functioneaza ok, ca inainte. Daca era codat gresit, trebuia sa nu mearga ceva, nu?

Link to comment
Share on other sites

faptul ca tu nu vezi nimic in neregula nu inseamna ca e totul codat bine. eroarea respectiva e din cauza codingului gresit. totul iti functioneaza in momentul de fata dar daca iti sta eroarea aia in cap si vrei sa fie totul 100% corect, trebuie sa faci cum ti am zis

 

 

PS: inainte sa muti cele 2 fire cred ca aveai eroare de bec ars (daytime driving light sau sidelight, nu mi mai amintesc exact) dar probabil le a anulat el din soft sa nu ti mai apara in bord.....e doar o teorie :pirate:

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

faptul ca tu nu vezi nimic in neregula nu inseamna ca e totul codat bine. eroarea respectiva e din cauza codingului gresit. totul iti functioneaza in momentul de fata dar daca iti sta eroarea aia in cap si vrei sa fie totul 100% corect, trebuie sa faci cum ti am zis

 

 

PS: inainte sa muti cele 2 fire cred ca aveai eroare de bec ars (daytime driving light sau sidelight, nu mi mai amintesc exact) dar probabil le a anulat el din soft sa nu ti mai apara in bord.....e doar o teorie :pirate:

Da, aveam eroare pe daytime driving lights ieri cand am facut retrofitul dar azi dupa ce am inversat pinii, le-am sters si au disparut. Codarea mi-a facut-o prin team viewer si nu s-a anulat nimic.

Am fost acum la masina si am incercat recalibrarea senzorului cu Ista, urmand procedura de acolo; degeaba, eroarea nu se sterge.

Prod date in Ista apare 01/03/2009 iar pt modulul de lumini ai detalii in foto de mai jos.

94419315f7ace02b944048ed7a68dc67.jpg

6d868769db303c4ae9a70df9e0f9465f.jpg

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Multumita colegului SKW, am rezolvat mai devreme problemele de codare si implicit si eroarea de mai sus.

In maxim 10 min. a rezolvat/refacut codarea prin anydesk (team viewer).

Mare om, mare caracter!

Faith in bmwclub, restored! :))

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.