Jump to content

730Xd, 2016 - intretinere


Sfetea

Recommended Posts

Salutare, baieti!

 

Am revenit pe forumul BMW in cautare de informatii dupa incercarea nereusita de a achizitiona un Seria 7 (exista un topic la contentul meu pentru cine e interesat), am luat un A5 Quattro 2013 pe care i l-am dat prietenei mele .....asa ca vreau un seria 7.

Ce am gasit?

Printr-o cunostinta am ajuns la cineva care vinde un 730Xd, 2016, aprox 70k km (masina nu e pe vreun site de vanzare deci nu am link sa va dau). Uni proprietar, cumaparata cu 0km de la MHS, a iesit din Leasing in Februarie acum, o vinde. Am verificat istoricul la Bavaria: are 3 serviceuri facute si:

- Garantie pana in iunie 2021 (sau 200 k km)

- Service inclus pana in iunie 2021 (sau 100k km).

Masina a fost revopsista complet pe casco anul trecut (mi-a arata si poze cu ea inainte de vopsire, era zgariata cu cheia peste tot).

Are set jante 18 iarna cu cauciucuri si pe 20 (parca) cu cauciuri vara.

Ca dotari .... pot spune ce nu are (in comparatie cu alte masini dotate foarte bine pe care le-am vazut): ventilatie in scaune, Harman Kardon, Soft Close, trapa, tableta in spate, odorizantul, cotierele incalzite, perdelute).... in rest are parking plus, safety, camera 360, HUD, senzor deschidere portbagaj la picior, xD, fararui adaptive, lane assist, side assist, adaptive susp. (perne)).

Am mers cu ea destul de mult prin Bucuresti, imi place, pare ce trebuie.

In schimb, am intrebat la Bavaria daca nu trebuie sa fac revizia la cutie, cel de la service mi-a spus ca ei nu recomanda schimbarea uleiului din cutie, daca aleg sa il schimb o fac pe semnatura mea. Am incercat o discutie cu el legata de problema asta dar a negat vehement schimbarea uleiului (cica doar cand sunt probleme sau erori la cutie), si ca ei nu imi vor schimba uleiul.

Pana la urma ... sa-l schimb (asta insemnand prb pierderea garantiei)? sau ii ascult ca oricum ar fi 2 ani jumatate de garantie.

Al doilea lucru pe care l-am observat (si nu am apucat sa ma lamuresc): pe sport, drum intins, 140 km/h calcat kick down, in momentul in care schimba vitezele simteam ca schimba si imediat aveam senzatia ca iar schimba. Cum sa explic .. parca schimba intr-o jumatate de secunda de 2 ori, doar la viteze mari in kick down (am zis sa o mai testez o data pe autostrada saptamana viitoare cand o cumpar) ... in rest prin oras .... nu simteam cand schimba.

Sper sa ma lumuriti voi ....

Multam fain!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai spus cati km are masina. Posibil sa nu trebuiasca uleiul schimbat.

Apoi, daca te hotarasti sa schimbi uleiul pentru linistea ta, il poti face cu pompa flush la un service ok cu ulei ZF sau ATF3+ si nu spui nimic.

La cat sunt de "profi" in reprezentanta si daca desfac ei cutia nu prea au ce sa vada.La fel pentru motor. Sunt destui care schimba uleiul odata pana la revizia oficiala. Rau nu are cum sa ii faca.

Daca tot ti se pare ca schimba de 2ori intr-o secunda, ai eliminat partea cu uleiul si inaintezi cu diagnoza.

Edited by Injectoru'6
Link to comment
Share on other sites

Atunci astept pana la 100k si vad cum si in ce fel (poate-l schimb intr-un service bun si nu-si dau aia seama).

Legat de schimbatul de doua ori ..... o sa vad mai bine cand ies pe autostrada, in bucuresti n-am avut unde sa merg atat cat sa ma elucidez.

Nu ma pricep la modele, parca e cu G ceva ..... ultimul model din cate stiu.

 

Ca pret: 41k eur.

Ma incanta destul de tare garantie de 2 ani jumatate ... mai ales ca o sa tin masina vreo 3 ani probabil ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca masina este g11 modelul nou.

Este normal sa retrogradeze doua trepte daca o calci maxim, asa face si la mine. Ea te ajuta in functie de cum ai nevoie, o treapta sau doua.

Cat despre schimbul de ulei, nu iti bate capul inca, nu ai ce umbla la el.. primul schimb se recomanda la peste 120k.

Pe comfort+ vs normal ea va avea un lag mai mare la accelerare, daca si asta ti se pare ciudat

In trecut am avut si eu un audi a5 si diferentele sunt de la cer la pamant.

Daca este ceea ce cauti bafta la cumparare si revino cu prezentarea :thumbsup:

Edited by Stormzor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este normal sa retrogradeze doua trepte daca o calci maxim, asa face si la mine. Ea te ajuta in functie de cum ai nevoie, o treapta sau doua.

Cat despre schimbul de ulei, nu iti bate capul inca, nu ai ce umbla la el.. primul schimb se recomanda la peste 120k.

 

 

Se simte dupa ce accelerezi si retrogradeaza .... revin pe problema asta saptamana viitoare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca are ceva optiuni bune, dar printre cele enumerate de tine nu are faruri laser ci led, fara asistenta la parcare, driving assistant plus (sa conduca singura)

Suspensie pneumatica au toate, adaptive drive era optional si nu are.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Daca te simti bine in masina, ia-o.

In unele cazuri poate cantari mai mult un kilometraj mai mic plus ceva garantie decat un sir lung de dotari extra. Acum fiecare stie pe ce pune pret mai mult.

 

Poti gasi probabil in banii aia ceva seria 7 cu pachet M, ventilatie in scaune, H/K, faruri laser dar cu minim(probabil) 150.000 de km si fara garantie.

 

Oricum, pentru istoricul verificabil, kilometrii putini si garantie merita masina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, mi se pare ok masina...insa am negociat un pret pe baza dotarilor spuse de vanzator. Desi a zis ulterior ca nu stie exact ce are masina si sa verfic cu seria.

Mai incerc o negociere, daca nu are parking plus si drive ass plus...nici faruri laser... poate o lasa la 39k...

:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana la urma am cumparat masina la 39k, sunt multumit. O sa fac niste poze de prezentare candva. Am pus cauciucurile cu jentile de vara, cauciucurile de pe fata sunt foarte tocite si trebuie schimbate (masina vibreaza la 90 kmh, cu cele de iarna mergea perfect. Pe ce variante sa merg? (245. 40. 20)

 

Multam, bine am intrat in randul vostru!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare. Acum vreo luna am fost cu masina la Bavaria pentru senzatia de schimbare de doua ori a treptei de viteze.

Prima data au pus testerul si mi-au zis ca trebuie schimbata galeria de admisie si un senzor de temperatura de ardere al gazelor sau ceva. Cred ca piesele au ajuns in 5 zile, o zi manopera. Au schimbat si plafoniera spate, era matuita pe interior. Totul pe garantie, nu se mai simte ca schimba de doua ori.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hello!

 

Intentionez sa cumpar cauciucuri pentru jentile originale pe 20 (momentan le am montate pe cele de 18).

Ideea e ca am 2 cauciucuri ok pe spate (2016, goodyear, runflat cu steluta) iar pe fata am un vredestein si un pirelli (asa am primit jentile) din cate am inteles ar trebui sa cumpar cauciucuri la fel pe fata (exact la fel) altfel risc probleme la cutia de transfer.

Am urmatoarele variante si nu stiu care e ok:

Cumpar 4 cauciucuri noi Goodyear (245x40x20 cu 275x35x20) la 4200 lei?

Cumpar 2 cauciucuri noi Goodyear pentru fata si le pastrez pe celelalte pe spate.

Cumpar 2 cauciucuri SH pentru fata Goodyear, 2016 (sa fie la fel cat de cat?

Prima varianta as evita-o momentan...atat timp cat cele de pe spate sunt ok cat de cat...

 

Multam fain!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, ti-ai cumparat un seria 7 la 40k euro si intrebi daca sa iei 2 cauciucuri sh pentru fata?

Respecta statutul pe care ti-l ofera o astfel de masina si cumpara un set de cauciucuri noi, orice alta varianta este penibila.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Incercati sa nu mai interpretati aiurea, tipic romanesc.

Daca voi cumpara noi pe fata va fi diferenta destul de mare fata de cele de pe spate. In acest context ma gandeam ca e mai ok sa fie tocite nu noi.

Legat de schimbatul celor 4 am spus ca mi se pare aiurea sa schimb 2 cauciucuri cu care s-a circulat relativ putin daca ar exista si alta varianta buna.

 

Haideti sa nu mai tragem concluzii pe repede inainte ca nu e cazul.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incercati sa nu mai interpretati aiurea, tipic romanesc.

Daca voi cumpara noi pe fata va fi diferenta destul de mare fata de cele de pe spate. In acest context ma gandeam ca e mai ok sa fie tocite nu noi.

Legat de schimbatul celor 4 am spus ca mi se pare aiurea sa schimb 2 cauciucuri cu care s-a circulat relativ putin daca ar exista si alta varianta buna.

 

Haideti sa nu mai tragem concluzii pe repede inainte ca nu e cazul.

 

faci ce vrei tu , masina ta , in general te poti baza pe anvelope noi , la sh e mereu cu risc , iar cele de pe spate chiar daca tu crezi ca au un rulaj mic s-ar putea sa nu fie asa , conditii de stres si temperatura pot sa-i afecteze performanta , daca erau doua anvelope noi dot 2016 era altceva .Daca vrei neaparat sa le pastrezi pe alea si sa faci o incercare la comportamentul masinii , poti lua doar 2 anvelope noi aceeasi marca si daca nu esti multumit le schimbi si pe cele Sh . Imi pare cea mai ok varianta ,

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.