Jump to content

Lipsa putere


Recommended Posts

fratilor am mare nevoie de un ajutor,

motorul nu merge rotund si parca a pierdut din calutiam schimbat calculatorul,debitmetru nimik nou merge la fel

consum mare si calutii parcas ponei

un sfat doua trei?

cu  respect    MS 15 ELY

252468[/snapback]

 

Sonda lambda ??....oricum pune si tu niste detalii referitoare la masina , poate ai mai mult succes cu opiniile celor de aici.

Link to comment
Share on other sites

da' ai dat si tu la detalii...o gramada...ca si cum dai telefon la doctor si spui: "au, ma doare foarte tare!!!" si inchizi in asteptarea unui raspuns...

ce masina ai? ce simptome CONCRETE are? de cand au inceput? ce ai facut pana acum? ce banuieli ai TU?

Link to comment
Share on other sites

o carutza de meseriasi

mam convins si cu voi,aveti bmw-uri sau ati vrea sa aveti dar sunteti pe spate

ce sens mai are rubrica asta dak nui nici unu de ajutor?

253923[/snapback]

 

 

nu sunt multi meseriasi pe aici

majoritatea avem BMW ..

de obicei cand avem probleme neelucidate apelam la service ..

genul tau de problema e relativ comuna ...si poate avea cam 20 de cauze ...

indicat e sa mergi la tester in service si apoi sa vii aici si sa cauti "meseriasi : fara BMW ..

 

SUCCES !

Link to comment
Share on other sites

deci uite,am dat motorul jos pt a vopsi masina,apoi lam montat inapoi,am schimbat uleiul si filtrul de ulei,totul ok,cei de la magazin miau dat un filtru pt masina dar pt modelul cu klima,nu miau zis ca ar fi o diferenta intre cele doua adik cu klim sau fara,asa ca atunci cand porneam motorul se auzea cateva secunde un sunet ca de diesel la pornire la rece,la cald nu se mai auzea,am vb cu un mecanic si iam zis ce sa intamplat si anume ca motorul a mers brici pana nu lam dat jos el ma intrebat dak am schimbat filtrul de ulei ,iam zis ca da,mia zis ca astai kuza,am desfacut filtrul vechi si am facut comparatie cu cel nou f klima,intradevar era diferenta de supapa,la primul supapa era mai in spate pe cand la acesta era mai in fata cu mult,asa k acum mi se aude la o turatie cam de 2000 in sus cam acelasi sunet, de diesel ca o bataie ceva, presiune are la ulei caci numi palpaie beculce poate sa fie?

sincer mie frica sa nu fie ceva grav,deci niste pareri?

nu am facut mai mult de vreo 500km de cand iam schimbat filtru si uleiul

Link to comment
Share on other sites

deci uite,am dat motorul jos pt a vopsi masina,apoi lam montat inapoi,am schimbat uleiul si filtrul de ulei,totul ok,cei de la magazin miau dat un filtru pt masina dar pt modelul cu klima,nu miau zis ca ar fi o diferenta intre cele doua adik cu klim sau fara,asa ca atunci cand porneam motorul se auzea cateva secunde un sunet ca de diesel la pornire la rece,la cald nu se mai auzea,am vb cu un mecanic si iam zis ce sa intamplat si anume ca motorul a mers brici pana nu lam dat jos el ma intrebat dak am schimbat filtrul de ulei ,iam zis ca da,mia zis ca astai kuza,am desfacut filtrul vechi si am facut comparatie cu cel nou f klima,intradevar era diferenta de supapa,la primul supapa era mai in spate pe cand la acesta era mai in fata cu mult,asa k acum mi se aude la o turatie cam de 2000 in sus cam acelasi sunet, de diesel ca o bataie ceva, presiune are la ulei caci numi palpaie beculce poate sa fie?

sincer mie frica sa nu fie ceva grav,deci niste pareri?

nu am facut mai mult de vreo 500km de cand iam schimbat filtru si uleiul

253941[/snapback]

 

 

pt inceput ....ai pus filtrul care trebuie .?

Link to comment
Share on other sites

am uitat sa va zic ca este motor de 1.8i din 1985 77kw inj. multi

metabond merita sa bag in motor sau nu!

252697[/snapback]

 

 

.....AS VREA SA STIU ...CUM AI PUTUT TU POSTA SUB SEMNATURA MEA ????:blink:

...MENTIONEZ CA NU EU AM POSTAT POSTUL DE MAI SUS...

Link to comment
Share on other sites

sunetul de diesel ti se auzea pentru ca mergea motorul fara ulei,nu ti se deschidea supapa de la filtru si nu aveai presiune de ulei-daca ai mers o bucata de timp asa de la mai multe porniri s-a uzat ceva in motor,cel mai ieftin iesi daca e de culbutori sau axu cu came,acolo ajunge uleiul mai greu-aici nu ai cum sa rezolvi problema si nici pe tester trebue sa mergi la un mecanic de motoare sa-ti asculte motorul.
Link to comment
Share on other sites

frate,nu te lua dupa vanzatorii de piese caci te prostesc ca sa_si vanda marfa.baga exact piesa recomandata de fabricant,ca la bmw nu tine cu MERGE SI ASTA!si metabond baga ca e f bun,dar conform instructiunilor de tip si cantitate,dar cum au spus si baietii numai dupa ce ai eliminat celelalte cauze fizice,el are rol PROTECTOR SI PREVENTIV,NU VINDICATIV.incearca si metabond gold si cel pt combustibil.succes
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.