Jump to content

Sfat eliminare clapete admisie


Exilong999999

Recommended Posts

Salut, urmeaza sa demontez admisia pentru a inlocui bujiile si releu si ma tot gandesc daca sa elimin clapetele sau nu.Este vorba de un E91 2006 163cp.E risc mare de a se rupe clapetele la acest model? Am citit tot aici pe forum un topic cu tema asta dar se vorbea mai mult de E46.Deci, sa le elimin sau nu? Ce dopuri sa folosesc sa potriveasca? Si inca o intrebare legata de etrieiri, mai exact vreau sa-i vopsesc si nu stiu ce spray sa folosesc si cat sa-i las la uscat.
Link to comment
Share on other sites

Daca faci mentenanta regulata la galerie, o data la 1-2 ani, si te asiguri de fiecare data ca, clapetele sunt in stare buna, curate si se misca liber, atunci le poti pastra. De cele mai multe ori se rup din cauza depunerilor care le blocheaza miscarea, foarte rar de capul lor.

Daca vrei sa dormi linistit, atunci... tu stii.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Salut, urmeaza sa demontez admisia pentru a inlocui bujiile si releu si ma tot gandesc daca sa elimin clapetele sau nu.Este vorba de un E91 2006 163cp.E risc mare de a se rupe clapetele la acest model? Am citit tot aici pe forum un topic cu tema asta dar se vorbea mai mult de E46.Deci, sa le elimin sau nu? Ce dopuri sa folosesc sa potriveasca? Si inca o intrebare legata de etrieiri, mai exact vreau sa-i vopsesc si nu stiu ce spray sa folosesc si cat sa-i las la uscat.

Legat de vopsire etrieri...eu am folosit kit-ul FOLIATEC, sunt f multumit de cum a iesit .

Link to comment
Share on other sites

Daca faci mentenanta regulata la galerie, o data la 1-2 ani, si te asiguri de fiecare data ca, clapetele sunt in stare buna, curate si se misca liber, atunci le poti pastra. De cele mai multe ori se rup din cauza depunerilor care le blocheaza miscarea, foarte rar de capul lor.

Daca vrei sa dormi linistit, atunci... tu stii.

Se rup pentru ca-s facute prost la E46.

Pur si simplu suruburile de pe tije se desfac iar placutele cad in cilindru.

La E90 le-au imbunatatit NITUIND capetele suruburlor, practic crescand diametru.

Link to comment
Share on other sites

Se rup pentru ca-s facute prost la E46.

Pur si simplu suruburile de pe tije se desfac iar placutele cad in cilindru.

La E90 le-au imbunatatit NITUIND capetele suruburlor, practic crescand diametru.

Si totusi exista multe cazuri de clapete rupte la E90 sau este o imbunatatire substantiala fata de E46?

 

Am gasit kit-ul respectiv de vopsire, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Si totusi exista multe cazuri de clapete rupte la E90 sau este o imbunatatire substantiala fata de E46?

 

Nu asta am explicat mai sus?

 

Daca desfaci si le gasesti stranse lasa-le in pace.

Nici macar nu le strange.

Daca sunt slabite, scoate-le.

Foarte probabil sunt in regula.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu asta am explicat mai sus?

 

Daca desfaci si le gasesti stranse lasa-le in pace.

Nici macar nu le strange.

Daca sunt slabite, scoate-le.

Foarte probabil sunt in regula.

Nu, mai sus ai spus doar ca le-au marit diametrul si teoretic sunt mai rezistente, pe mine ma intereseaza in realitate cum se comporta nu pe foaie.In fine, mersi de raspuns, o sa le las daca sunt in stare buna.

Link to comment
Share on other sites

Nu, mai sus ai spus doar ca le-au marit diametrul si teoretic sunt mai rezistente, pe mine ma intereseaza in realitate cum se comporta nu pe foaie.In fine, mersi de raspuns, o sa le las daca sunt in stare buna.

Nu e nimic pe hartie; am vazut cum sunt capetele suruburilor.

"La E90 le-au imbunatatit NITUIND capetele suruburlor, practic crescand diametru."

Stii ce inseamna procesul/ansamblarea prin nituire?

:console:

Cam asa a fost marit diametru; vezi poza 20.4 din linkul de maj jos:

 

http://www.scritub.com/tehnica-mecanica/ASAMBLAREA-PRIN-NITUIRE61698.php

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu e nimic pe hartie; am vazut cum sunt capetele suruburilor.

"La E90 le-au imbunatatit NITUIND capetele suruburlor, practic crescand diametru."

Stii ce inseamna procesul/ansamblarea prin nituire?

:console:

Cam asa a fost marit diametru; vezi poza 20.4 din linkul de maj jos:

 

http://www.scritub.com/tehnica-mecanica/ASAMBLAREA-PRIN-NITUIRE61698.php

Nu ma refeream la faptul ca nu ai vazut cum arata sau ca nu stii, ai inteles gresit.Da, stiu ce inseamna nituire si totusi s-au rupt si asa.Eu voiam sa aflu care sunt sansele sa mi se rupa si mie pe baza numarului de masinilor carora li s-a intamplat aceasta problema.Era mai simplu sa spui in mod direct ca sunt ok.In fine, deraiem de la subiect si am aflat ce ma interesa.

Edited by Exilong999999
Link to comment
Share on other sites

Da, stiu ce inseamna nituire si totusi s-au rupt si asa.

 

(...)

 

In fine, deraiem de la subiect si am aflat ce ma interesa.

As vrea sa imi arati un caz concret daca "totusi s-a rupt si asa".

Altfel, nu imprastia zvonuri fara sursa. Desfa acolo uita-te cu atentie la capul surubului si O SA OBSERVI ca nici macar nu il poti desuruba (usor, la mana.. /nu e strans acolo sa se desfaca singur!), si apoi o sa vezi ca surubul e batut in cap, CA POATE ASA INTELEGI! Cu termeni mai de la tara..

 

(...)

 

Umbli dupa copite de cai morti.. Nu deraiem. Te incapatanezi pe o idee pentru care ai primit raspuns limpede mai sus; demonteaza, pune mana, convinge-te si daca totul e in regula, lasa masina in pace.

 

Sa iti mai dau un pont, daca nu vrei sa cureti la galerie din doi in doi ani foloseste si ulei 2T 250ml/50 litri motorina si o sa ai EGR si ADMISIE vesnic curata, si clapete. De la unul care are o masina cu 400k km in bord, nu ma laud ci sunt doar Foarte Multumit, si aleg sa le spun si la altii.

 

Tu faci ce vrei de aici. Si sper sa te tina, orice ai face, cat ma tine pe mine acum ce am. :drinks:

 

 

Ceva dovezi la o cautare scurta:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=618695#post10907425

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu ma refeream la faptul ca nu ai vazut cum arata sau ca nu stii, ai inteles gresit.Da, stiu ce inseamna nituire si totusi s-au rupt si asa.Eu voiam sa aflu care sunt sansele sa mi se rupa si mie pe baza numarului de masinilor carora li s-a intamplat aceasta problema.Era mai simplu sa spui in mod direct ca sunt ok.In fine, deraiem de la subiect si am aflat ce ma interesa.

 

concret pe forum nu cred ca a fost vreun caz , pot doar sa-ti spun ca la E60 M47 deci motorizare identica cu a ta am decis sa le scot dupa ce in urma unei inspectii a galeriei una din ele era slabita serios , asa nituita cum era ...deci o sansa de a se rupe exista , este strict decizia ta si e cel mai bine sa o iei in cunostinta de cauza , adica starea lor fizica . Evident va trebui din cand in cand sa reverifici , Strict personal le-as scoate .

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa imi arati un caz concret daca "totusi s-a rupt si asa".

Altfel, nu imprastia zvonuri fara sursa. Desfa acolo uita-te cu atentie la capul surubului si O SA OBSERVI ca nici macar nu il poti desuruba (usor, la mana.. /nu e strans acolo sa se desfaca singur!), si apoi o sa vezi ca surubul e batut in cap, CA POATE ASA INTELEGI! Cu termeni mai de la tara..

 

(...)

 

Umbli dupa copite de cai morti.. Nu deraiem. Te incapatanezi pe o idee pentru care ai primit raspuns limpede mai sus; demonteaza, pune mana, convinge-te si daca totul e in regula, lasa masina in pace.

 

Sa iti mai dau un pont, daca nu vrei sa cureti la galerie din doi in doi ani foloseste si ulei 2T 250ml/50 litri motorina si o sa ai EGR si ADMISIE vesnic curata, si clapete. De la unul care are o masina cu 400k km in bord, nu ma laud ci sunt doar Foarte Multumit, si aleg sa le spun si la altii.

 

Tu faci ce vrei de aici. Si sper sa te tina, orice ai face, cat ma tine pe mine acum ce am. :drinks:

 

 

Ceva dovezi la o cautare scurta:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=618695#post10907425

 

Am inteles de la bun inceput doar ca eu iti explicam ca modul tau de exprimare din primul post nu era concret.Si tot concret la o simpla cautare pe google "broken flaps bmw e90 2006" vei gasi site-uri americane si nu numai unde oamenii s-au trezit cu una sau mai multe clapete in motor.Dupa cum poti vedea si colegului aproape ca i s-a intamplat, concret si mai de la tara vorbind.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles de la bun inceput doar ca eu iti explicam ca modul tau de exprimare din primul post nu era concret.Si tot concret la o simpla cautare pe google "broken flaps bmw e90 2006" vei gasi site-uri americane si nu numai unde oamenii s-au trezit cu una sau mai multe clapete in motor.Dupa cum poti vedea si colegului aproape ca i s-a intamplat, concret si mai de la tara vorbind.

In cautarile tale concrete nu ai aflat (de pe google..) ca la E90 au fost imbunatatite clapetele??

 

Ce vrei vrei mai concret decat o EXPERIENTA PERSONALA cand am demontat de doua ori galeria si clapetele erau perfect strase!?!

Si stii, am exact acelasi motor ca si tine doar cu mult mai multi km.

 

Dar cred ca e mai bine sa le scoti ca in americi li s-au intamplat si asa vei fi mai linistit si mai concret.

Link to comment
Share on other sites

concret pe forum nu cred ca a fost vreun caz , pot doar sa-ti spun ca la E60 M47 deci motorizare identica cu a ta am decis sa le scot dupa ce in urma unei inspectii a galeriei una din ele era slabita serios , asa nituita cum era ...deci o sansa de a se rupe exista , este strict decizia ta si e cel mai bine sa o iei in cunostinta de cauza , adica starea lor fizica . Evident va trebui din cand in cand sa reverifici , Strict personal le-as scoate .

Aceste clapete ordinare au acest dar, de a se rupe si a fi aspirate in motor chiar si la N47-le de pe F-uri, in cazul meu N47S1 525d xDrive biturbo, 2013! Am curatat galeria de admisie in noiembrie anul trecut, iar la demontarea acesteia am constatat cu stupoare ca 2 din cele 4 clapete lipseau, fiind extrase efectiv de pe axele celor 2 supape de admisie pe care se aflau, deci, nu erau inca in motor ci in chiulasa! Nu s-a produs absolut nicio defectiune, insa am ales sa curat si chiulasa cu coji de nuca. Bineinteles ca am schimbat clapetele vechi cu unele noi BMW OE! Mi-am facut cruce vazand cata slaba calitate se vinde azi la megapreturi premium! Am fost socat sa constat faptul ca toata galeria de admisie a unui motor cu muuulte probleme este construita integral dintr-un plastic subtire cat foita de ceapa, pe care BMW cere un purcoi de bani! Acele clapete din ce am vazut si eu sunt construite pentru a se desprinde de acel ax si a fi aspirate in motor, altfel nu-mi explic cum BMW poate merge pana la a pune astfel de plastice ordinare pe un motor biturbo, de exemplu, un motor care functioneaza la presiuni destul de mari!

Concluzia mea este ca aceasta galerie de amisie trebuie examinata si curatata macar o data la 2 ani!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.