Jump to content

Consum exagerat de ulei e90 320d


Alexxl

Recommended Posts

Salutare

Detin de 3 ani un e91 2007 2.0d 163 hp

Nu pot sa rezolv problema cu consumul de ulei , prima faza am facut _chiulasa_ , am reconditionat turbina .. tot degeaba .

Am schimbat motorul si surpriza acelas consum de ulei 1l la 700km .

Ulei 5w40 motul

 

Daca a rezolvat cineva problema ii sunt recunoscator.

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Detin de 3 ani un e91 2007 2.0d 163 hp

Nu pot sa rezolv problema cu consumul de ulei , prima faza am facut _chiulasa_ , am reconditionat turbina .. tot degeaba .

Am schimbat motorul si surpriza acelas consum de ulei 1l la 700km .

Ulei 5w40 motul

 

Daca a rezolvat cineva problema ii sunt recunoscator.

 

Trebuie sa schimbi simeringurile la supape. Oricum, daca ai talpa grea, trebuie sa intelegi ca de consumat tot o sa mai consume, cumva e normal, desi consumul asta al tau este intr-adevar prea mare. Am avut si eu E90, 320d tot din 2007 si imi consuma si mie ulei, doar ca nu ca la tine. Aveam un consum de 0.3-0.4litri/1000Km. BMW spune in carte ca un consum de pana in 0.7l/1000Km este "normal". Audi si mai rau, 1l/1000Km :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa schimbi simeringurile la supape. Oricum, daca ai talpa grea, trebuie sa intelegi ca de consumat tot o sa mai consume, cumva e normal, desi consumul asta al tau este intr-adevar prea mare. Am avut si eu E90, 320d tot din 2007 si imi consuma si mie ulei, doar ca nu ca la tine. Aveam un consum de 0.3-0.4litri/1000Km. BMW spune in carte ca un consum de pana in 0.7l/1000Km este "normal". Audi si mai rau, 1l/1000Km :)

OFFTOPIC

Pe topicul de vanzare era descrisa ca ''impecabila'', acum inteleg ca motorul era mega obosit...tot la fel este si 520 asta actual?

Link to comment
Share on other sites

Ce spui acolo ????

Masina nu a fost pusa la vanzare . Si nu am nici un 520

 

Ceea ce am observat ca pe portbagaj am observat picaturi de ulei de la evacuare .

Este posibil sa fie turbina prost reconditionata si sa arunce pe evacuare .

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu un singur membru care intra aici pe forum oarecum frecvent care declara solemn ca masina lui nu consuma ulei orice i-ar face. :purple:

Asadar, noi, restul, acceptam un fapt mai mult sau mai putin evident, motoarele astea consuma ulei (..daca mi-e permis, cu, cat avem talpa mai grea)!!

 

Masina din dotare de cand o am, de la 250 la 400k km folosind acelasi tip de ulei 5W40 schimbat la 10-13l km, doar marca am schimbat-o, NU CONSUMA MAI MULT ULEI in prezent decat la 250..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cat de grea ar fi talpa nu ar avea voie sa ia 1l la 700km

 

100%100 este turbo .

 

Il schimb luna viitoare cu unul sh si vedem schimbarea .

 

Masina are dpf off , egr off , evacuare full inox , intercooler marit , stage 1 200 hp

 

Am vb cu cativa baieti cu aceiasi configuratie si spuneau ca nu le haleste ulei.

 

Ma gandesc ca daca nu este nici turbina sa trec pe 10w60

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cat de grea ar fi talpa nu ar avea voie sa ia 1l la 700km

 

100%100 este turbo .

 

Il schimb luna viitoare cu unul sh si vedem schimbarea .

 

Masina are dpf off , egr off , evacuare full inox , intercooler marit , stage 1 200 hp

 

Am vb cu cativa baieti cu aceiasi configuratie si spuneau ca nu le haleste ulei.

 

Ma gandesc ca daca nu este nici turbina sa trec pe 10w60

Asa am zis si eu, pana la BMW, ca nu consuma, dupa aia am auzit ca si dealerii zic la fel. Am zis sa nu ii contrazic si nici sa nu demontez motorul aiurea.. daca trage si consuma cat imi convine, stii ce zic..

 

Acuma, daca tu crezi ca turbina e, sa stii ca si eu am schimbat turbina la a mea, trage muult mai bine ca inainte. Am schimbat-o preventiv, ca venise cu masina si cam avea joc de ax si ulei acolo in fata, dar nu exagerat, pe intercooler.. si tot consuma(!) la talpa grea (...hmm) da' ulei mai gros nu am aflat de nicaieri ca e mai bun.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Asta ma gandesc ca ar fi turbina finca am acelas consum de ulei ca si cu motorul vechin care avea 450000 km iar acualul are 240000 km , pe portbagaj am vapori de ulei picatele de ulei . De aceea ma gandesc ca ar fi turbina .
Link to comment
Share on other sites

OFFTOPIC

Pe topicul de vanzare era descrisa ca ''impecabila'', acum inteleg ca motorul era mega obosit...tot la fel este si 520 asta actual?

Pretene esti necarait, ai chef de tavaleala si nu sti de cine sa te iei? Vad ca te intereseaza persoana mea, desi vad ca citesti printre randuri doar ce-ti convine tie. Pe topicul cu E90 ul sau poate si pe altele cu referire la E90 sau M47 am spus ca mi consuma ulei. Cauta bine topicurile mele si te vei convinge. Hai ca deja ti-am alocat prea mult timp. Te bagi aiurea-n seama. Vad ca asta-i jobul tau mai exact pe aici.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La masina mea, un 320D E90, cel de 163cp, a scazut simtitor consumul de ulei in urma inlocuirii releului de la bujii.

Din ce am inteles de la service, acest releu se defecteaza adesea.

Mai nou acum releul de bujii merge pe ulei si e ca dracu mai si consuma ulei :hyper:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La masina mea, un 320D E90, cel de 163cp, a scazut simtitor consumul de ulei in urma inlocuirii releului de la bujii.

Din ce am inteles de la service, acest releu se defecteaza adesea.

 

Pe bune?!?! :) Stii care-i rolul acestui releu?!?! Sunt multe care merg fara nici o bujie si implicit fara acest releu de comanda si poate ca n-au nici o treaba cu consumul de ulei sau daca e vreo problema sigur in alta parte-i baiu'. O dam in prosteala deja.

Link to comment
Share on other sites

Pe bune?!?! :) Stii care-i rolul acestui releu?!?! Sunt multe care merg fara nici o bujie si implicit fara acest releu de comanda si poate ca n-au nici o treaba cu consumul de ulei sau daca e vreo problema sigur in alta parte-i baiu'. O dam in prosteala deja.

... Impuscati mesagerul/membrul de la primul sau post..

Nu este vina lui.

Mai bine intrebati despre ce service este vorba sa stiti unde sa nu ajungeti (sau sa fiti precauti..) spre prosteala sau ignoranta dovedita.

 

FlorinMihai, bujiile nu participa activ la functionarea motorului si datorita acestui simplu fapt nu poti condamna niste bujii incandescente.. pentru consumul de ulei.

Sunt mult mai multe alte cauze REALE pentru care un motor consuma ulei.

 

Nu stim noi minunea care ti s-a intamplat tie, dar banuiesc ca nu te-ai dus la acei meseriasi pentru ca puneai prea des ulei motorului..

S-a intamplat probabil sa te iei cu discutia cum se intampla.. si ei sa iti spuna ca asta a fost cauza, nu?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze daca ce v-am spus nu are nicio logica. Sunt destul de atehnic.

 

Totusi, cand am luat masina in mai anul trecut imi dadea eroare la bujii si scotea cateodata fum, la accelerari mai bruste. Desi am schimbat bujiile la scurt timp dupa achizitie, masina facea acelasi lucru.

Am adaugat aproximativ 1 litru de ulei in aprox. 6000 de km parcursi pana in octombrie, cand am mers la servis si au constatat ca am din nou eroare la bujii. Le-am spus ca sunt schimbate de curand si au concluzionat ca era releul defect. A fost schimbat releul si de atunci am mai mers inca vreo 2000 de km. In acesti 2000 de km, n-am mai observat ca masina scoate fum si nici nu mi-a mai cerut ulei.

Concluzia am tras-o eu, nu mi-a spus-o niciun mecanic.

Daca e gresit, gandeste fiecare cu mintea lui.

Link to comment
Share on other sites

Pai si ce vrei ma sa zic, ca mananca ulei doar ca sa nu te simti tu prost ca a ta merge ca trabantul cu ulei 20ml/ltr?

Ce vrei sa-i pui tu sigilii ca sa te convingi?

Mai stiu pe cineva tot asa care se dadea interesant la service ca i-au luat aia banii degeaba, ca turbina noua ca nustiu ce, si masina tot mananca ulei, ca l-au ars de bani samd, mi se pare ca au schimbat si simeringurile la chiulasa, si tot degeaba, pai ce el schimba motorul acum ptr niste ulei.... si pana la urma marele figurant a fost de acord sa ii lase sa umble in motor, i-au pus segmenti noi ulei tot si pe urma venea la 7000-8000km sa-i schimbam uleiul ca el daca completa 6 litrii pe luna se speriase acum.... ca era negru uleiul, si cand l-am intrebat daca e multumit tot zmeu tot cu basini tot cu nasul pe sus, ca nu e tb nostra ca el a platit, si ca oricum el cu cat da masina daca a bagat 3000e in ea..... parca era cineva de vina ca masina e o rabla...

 

Scuze daca ce v-am spus nu are nicio logica. Sunt destul de atehnic.

 

Totusi, cand am luat masina in mai anul trecut imi dadea eroare la bujii si scotea cateodata fum, la accelerari mai bruste. Desi am schimbat bujiile la scurt timp dupa achizitie, masina facea acelasi lucru.

Am adaugat aproximativ 1 litru de ulei in aprox. 6000 de km parcursi pana in octombrie, cand am mers la servis si au constatat ca am din nou eroare la bujii. Le-am spus ca sunt schimbate de curand si au concluzionat ca era releul defect. A fost schimbat releul si de atunci am mai mers inca vreo 2000 de km. In acesti 2000 de km, n-am mai observat ca masina scoate fum si nici nu mi-a mai cerut ulei.

Concluzia am tras-o eu, nu mi-a spus-o niciun mecanic.

Daca e gresit, gandeste fiecare cu mintea lui.

 

Daca are bujiile arse si incearca sa-si faca regenerarea la filtrul de particule motorina poate ajunge in ulei si sa faca dilutie , deci posibil ca uleiul sa se fi subtiat si sa fi fost bagat la consum....

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

simeringuri supape in chiulasa, segmenti dupa ce se masoara uzura la cilindrii si jocul segmentilor in pistoane. Daca se constata uzura la cilindru dupa ce se masoara ovalitatea si conicitatea cilindru;ui, se alezeaza la urmatoarea cota de reparatie. Toti cilindrii trebuie sa fie alezati si honuiti la aceeasi cota

vibrochen masurat daca e in cote => cuzineti noi

sau alezat la cota de reparatie + cuzinetii aferenti

 

asa se repara corect un motor, restul sunt basini in cap la mecanic care doar pune segmenti pe cilindri uzati si eventual pistoane uzate, sa nu mai zic de mecanici care nici nu mai verifica vibrochenul, starea pistoanelor si a bielelor, a pompei de ulei etc

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

simeringuri supape in chiulasa, segmenti dupa ce se masoara uzura la cilindrii si jocul segmentilor in pistoane. Daca se constata uzura la cilindru dupa ce se masoara ovalitatea si conicitatea cilindru;ui, se alezeaza la urmatoarea cota de reparatie. Toti cilindrii trebuie sa fie alezati si honuiti la aceeasi cota

vibrochen masurat daca e in cote => cuzineti noi

sau alezat la cota de reparatie + cuzinetii aferenti

 

asa se repara corect un motor, restul sunt basini in cap la mecanic care doar pune segmenti pe cilindri uzati si eventual pistoane uzate, sa nu mai zic de mecanici care nici nu mai verifica vibrochenul, starea pistoanelor si a bielelor, a pompei de ulei etc

Destul de corect. ;)

In alte 2 cuvinte, reparatie capitala!

Urmatoarea intrebare logica ar fi fost, la ce costuri ajunge o plangere a unui client ca masina consuma ulei!? Dar nu continui asa ca vor veni/fi foarte foarte multe pareri..

Asadar, tu faci treaba de mai sus?

Si daca da, la ce pret/costuri?

O alta intrebare secundara (ogligatorie) ar fi, dai garantie; pe ce perioada, numar de km?

Nu se stie niciodata de unde poate curge cu, clienti.. ;)

 

 

Pe unii dintre noi, ne ia valul si uitam ca daca am repara rablele (cum zice Boaska) perfect (cum zice mihailascu) nu ar trece de ultimile norme de poluare.. (ca sa ma tin si eu in topul ne-realitatilor romanesti) :popcorn:

 

Iar intr-o alta nota, raman la parerea mea ca daca un BMW ordinat de 1,8 sau 2 litri e condus DECENT nu va consuma uleiul pus o perioada lunga de kilometri!

Dar cine isi ia in Romania BMW sa il conduca ca pe orice alta masina, fara mari excese!?!

 

Sau de ce or zice dealerii BMW ca motorul e firesc sa consume ulei? Probabil ca tine in ture dar nu tine si uleiul, nu!?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca urmariti tendinta din industria auto si veti pune cap la cap anumite aspecte, veti realiza ca dupa ultimele "standarde", a consuma ulei in anumite limite nu inseamna ca motorul e uzat deja dupa cum incerca cineva mai sus sa ne convinga. Cred ca ne-am obisnuit noi din trecut ca agregatele sa nu consume, doar ca situatia s-a mai schimbat pana acum. Voi incerca sa enumer anumite aspecte care-mi sustin oarecum "teoria":

1. in cartea tehnica, BMW spune ca un consum de pana la 0.7l/1000Km este considerat "normal". Practic BMW recunoaste faptul ca motoarele lor consuma ulei, chiar de noi si credeti-ma ca au fost cazuri. Am detaliat in trecut un caz cu un E60 cumparat de nou de la Banat Car.

2. Audi ridica stacheta consumului pana la 1l/1000Km. Vedeti TSI-urile cat ulei consuma inca de la primii Km

3. pentru aceeasi cilindree, de-a lungul anilor s-a tot crescut puterea. Spre exemplu, daca in trecut un motor de 20d scoatea 136CP, in prezent s-a ajuns la 190CP. Voi aveti impresia ca toata aceasta crestere de putere vine fara nici un fel de "sacrificiu"?!?!

4. legat cumva tot de punctul 3, de putere, la versiunile performance, un M5 spre exemplu, este un lucru "natural" sa consume ulei. Aici trebuie sa-ti pui un semn de intrebare daca nu consuma ulei. Sa nu mai spun de cele cu care se concureaza in competitii.

 

5. stilul de conducere. Un sofer cu un stil mai sportiv, va avea un consum de ulei mai ridicat decat altul cu un stil mai linistit.6. condus preponderent urban sau extra-urban7. benzina vs motorina. Motoarele pe benzina vor consuma mai mult ulei decat cele pe motorina si asta pt ca benzina arde "uscat" pe cand motorina arde mai molcolm daca pot sa-i spun asa, are un anumit nivel de lubrefiere in comparatie cu benzina.

Poate mai sunt si alte aspecte, asa ca va las pe voi sa continuati daca vreti.

Edited by RaYn3
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

segmentii sunt toxici pentru mediu si din cauza asta masinile nu mai respecta normele de poluare daca pui segmenti noi..... ma fac bucatar

ps

uitati-va in europa, noi suntem cimitirul de vechituri da, si masinile cand ajung aici deja nu mai respecta normele de poluare de aceea pleaca la export.

avem totusi nevoie de masini asa ca trebuie sa invatam sa le exploatam corespunzator si sa ne acceptam nivelul, ca parca prea parem bosi din masinile noastre cu jumatate de milion de km care cu greu ajung in service la directie sau frane

Edited by BOASKA
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu mai striga nimeni in tara asta ca e motorina 7 lei, ca avem drumuri pline de gropi si santuri cu toate ca platim taxe, ca avem praf mult cand nu ploua si mizga/noroi cand ploua etc, asa ca putin imi pasa de europa cand noi suntem comunitari si traim ce traim, mergem cu carutele nesemnalizate, iesim cu noroiul de pe ogoare pe sosele sau ne complacem in aceasta mocirla, toate astea inseamna ca ne meritam soarta, ca prea ne lasam condusi de europa!!!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut multe masini de noi......si in general nu consuma ulei.Nu incearca nimeni sa se puna in pielea producatorilor ?Pai sunt atat de prosti sa spuna ca fac masini care nu consuma gram de ulei si sa se trezeasca cu milioane de idioti care asalteaza reprezentantele ca ei sunt in garantie cu masinile care sunt stricate pentru le-a scazut nivelul de ulei cu 1 milimetru pe joja?

Cat de prost sa fii ?

Link to comment
Share on other sites

Parese ca topicul asta se transforma intr-un loc unde unii frustrati se descarca, uitand topicul.

 

Oricum, poate oi fi si eu unul dintre ei vorbind indirect in legatura pe acest topic, dar nici soferii, indeosebi scolile de soferi nu mai sunt ce erau o data..

cati dintre noi pot recunoaste ca vor doar sa conduca o masina (tragand de ea la maxim!) dar nu poseda si alte cunostinte absolut obligatorii pentru care inainte, sa zicem, daca nu te pregatea scoala de soferi, erai un pic mai autodidact?

 

 

Numai dupa intrebari iti poti da seama ca, fie cei mai multi dintre soferi asteapta pana in ultimul moment sa repare sau chiar intretina ceva la masina din dotare, fie pur si simplu nu stiu ce inseamna o masina (sigura) minim functionala..

 

Mai incape indoiala ca Romania fiind un cimitir de masini, acestea TREBUIE INTRETINUTE ...

cum poate (foarte probabil) nu au fost acum sute de mii de km!?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.