Jump to content

F30 vs F36


claudiu1892

Recommended Posts

E misto, dar vreau neaparat navigatie Pro.

In primul rand, arata mai bine ecranul, fiind mai mare, in al doilea rand vine la pachet cu o consola de control mai performanta, are si functie de touch.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

la F30/F36 poti face retrofit la navigatie versiunea EVO (pe F30 este versiunea NBT); te costa ~1000 euro - schimbi display, navigatie, controller, dar dezavantajul e ca apoi nu mai poti face update-uri de soft la reprezentanta.
Link to comment
Share on other sites

E preferabil sa cumpere o masina care are toate optiunile pe care si le doreste, cu rulajul convenabil, in bugetul stabilit; dar de obicei nu gasesti o asemenea masina, si atunci trebuie sa faci compromisuri - eu consider ca cel mai usor compromis este la optiunile la care poti face usor retrofit, cu o suma de bani mai mica decat ce ai da in plus pe o masina care le are pe toate.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E preferabil sa cumpere o masina care are toate optiunile pe care si le doreste, cu rulajul convenabil, in bugetul stabilit; dar de obicei nu gasesti o asemenea masina, si atunci trebuie sa faci compromisuri - eu consider ca cel mai usor compromis este la optiunile la care poti face usor retrofit, cu o suma de bani mai mica decat ce ai da in plus pe o masina care le are pe toate.

 

Retrofit la surround view cred ca e foarte scump, la fel la harman kardon sau headup display. Pana la urma da, o sa face concesii la anumite dotari. Depinde ce e mai important pentru fiecare.

Link to comment
Share on other sites

De ce e gresit , merita sa dai 3k in plus cand o iei doar pt ca e montat ? Sunt multe care se pot monta ulterior , nu vorbim de faruri led totusi ..

 

 

Cand montezi Evo in loc de NBT pierzi toate serviciile Connected Drive. Apoi, de cate ori calci prin reprezentanta si se iveste un update de soft, ghici ce se intampla?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca un compromis l-as face la materialul scaunelor. As putea trai si fara full piele, atata vreme cat sunt sport.

 

Intrebare: observ ca unele masini au afisajul din zona climatizarii cu un font mai aprins, de culoare alba, iar altele au unul de culoare rosie.

Ala alb mi se pare mai atractiv, e mai clar. Cel rosu parca pare destul de depasit.

 

Depinde de vreo dotare anume, sau depinde de anul fabricatiei?

 

Merci

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

E mare bataie de cap cu dotarile astea, pe bune :)). Chiar si unele minore, cum ar fi ambient lighting chiar fac diferenta.

E mai simplu la alea japoneze, unde optiunile sunt limitate.

 

In alta ordine de idei, voi ce ati prefera? Un 4er non facelift(LCI) sau un 3er facelift?

Mie imi plac f tare stopurile si farurile de dupa facelift, doar ca un 4er cu facelift e f scump, avand in vedere ca e mai nou de 2017, pe cand la 3er, faceliftul a fost introdus mai demult.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

E mare bataie de cap cu dotarile astea, pe bune :)). Chiar si unele minore, cum ar fi ambient lighting chiar fac diferenta.

E mai simplu la alea japoneze, unde optiunile sunt limitate.

 

In alta ordine de idei, voi ce ati prefera? Un 4er non facelift(LCI) sau un 3er facelift?

Mie imi plac f tare stopurile si farurile de dupa facelift, doar ca un 4er cu facelift e f scump, avand in vedere ca e mai nou de 2017, pe cand la 3er, faceliftul a fost introdus mai demult.

1000 E retrofit stopuri facelift :LMAO: Pt mine e simplu , n-ai cum sa-ti doresti 4 si sa iei 3 pt facelift .

 

https://www.ebay.de/itm/New-Genuine-BMW-4-Series-LCI-Set-Of-Rear-LED-Euro-Tail-Lights-Retrofit-L-R-OEM/283060424131?hash=item41e7b74dc3:g:p8oAAOSwRS9bTKhW

 

te impotmolesti in detalii fara sens , de ex ambilight e f usor de pus , montat , chiar si aftermarket , vezi la mine in topic , cum era sa iau un LCi doar pt ambilight si m-a costat 100 E sa montez ambilight ca pe lci . Tu gaseste masina care iti place si te atrage , pe care ti-o permiti , in timp poti adauga unele imbunatatiri sau nu ,important e sa-ti placa ,sa te atraga si evident sa fie o masina buna ,fara probleme imediate

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

asta e ce trebuie! :thumbsup:

Din pacate, iese din discutie pentru ca dealerul respectiv nu ofera optiunea de TVA deductibil.

Momentan ma uit la Seria 4, sunt dispus sa accept masini ceva mai rulate de 50.000km cat spusesem initial. As accepta sa aiba si 80.000-90.000, daca acest lucru ar scadea pretul, dar sa aiba un istoric transparent si sa fie de la dealer de incredere (poate reprezentanta BMW AG sau Autohus etc).

 

Am intocmit si o lista cu optiunile obligatorii pe care le-as vrea, dupa ce m-am documentat mai mult.

La primele 7 nu prea as renunta, ultimele 3, depinde de cum e masina in general...

 

Must:

Led/Xenon

Septronic

Navi Pro

Electric Heated Seats

6WA (Extended Black Panel)

PDC/Rear Camera

HUD

Adaptive Cruise Control

Sport Line/Luxury Line

Leather/Alcantara

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Atentie la cum denumeste BMW aceasta optiune, poate fi misleading

 

 

- Cruise Control with Brake Function (cod 544) - pilot automat obisnuit, care tine viteza constanta (inclusiv cand mergi la vale - doar atunci franeaza, acest aspect l-au speculat); multi sunt derutati de denumire, si considera ca este pilotul adaptiv, care franeaza automat si tine distanta fata de masina din fata - repet, nu face asta.

 

- Active Cruise Control with Stop&Go (cod 5DF) - pilot automat adaptiv, care tine viteza constanta SI pastreaza distanta fata de masina din fata; Stop&Go - functioneaza inclusiv cu franare pana la 0 kmhh, porneste de pe loc la atingerea pedalei de acceleratie sau a unui buton dedicat de pe volan (nu stiu daca exista la F30/F36, la F10 LCI exista).

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Atentie la cum denumeste BMW aceasta optiune, poate fi misleading

 

 

- Cruise Control with Brake Function (cod 544) - pilot automat obisnuit, care tine viteza constanta (inclusiv cand mergi la vale - doar atunci franeaza, acest aspect l-au speculat); multi sunt derutati de denumire, si considera ca este pilotul adaptiv, care franeaza automat si tine distanta fata de masina din fata - repet, nu face asta.

 

- Active Cruise Control with Stop&Go (cod 5DF) - pilot automat adaptiv, care tine viteza constanta SI pastreaza distanta fata de masina din fata; Stop&Go - functioneaza inclusiv cu franare pana la 0 kmhh, porneste de pe loc la atingerea pedalei de acceleratie sau a unui buton dedicat de pe volan (nu stiu daca exista la F30/F36, la F10 LCI exista).

 

 

Exista si la f30, am avut eu. Nu exista in schimb traffic jam, dar ala oricum e inutil in Romania. :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.