Jump to content

F30 vs F36


claudiu1892

Recommended Posts

mi se pare mult pentru un seria 3 de 3 ani.

ai putea sa te uiti si pe la Bavaria rulate, poate mai negociezi cu ei.

 

spre exemplu

https://bavariaused.com/masini/bmw-320d-xdrive-m-sport-edition-a001565-f30

 

M-am uitat si aici, dar cele in jur de 26-27.000 eur sunt destul de slab dotatem chiar daca sunt putin mai noi.

Link to comment
Share on other sites

2016 sau 2017 oricum nu va conta prea tare cand o sa o revanda. Cel mai bine este sa ia o masina cu multe dotari, degeaba ia una de 1 an mai slab dotata. Oricum devalorizarea va fi enorma.

 

Hmm , depinde cand o vinde . Daca o vinde la 8 ani vechime sau mai mult , nici optiunile in plus nu valoareaza mult mai mult decat 1 an diferenta la varsta. Lumea plateste mai repede 1 an in minus decat optiuni la o masina veche , pt ca oferta cu pret mic e foarte mare.

Link to comment
Share on other sites

Hmm , depinde cand o vinde . Daca o vinde la 8 ani vechime sau mai mult , nici optiunile in plus nu valoareaza mult mai mult decat 1 an diferenta la varsta. Lumea plateste mai repede 1 an in minus decat optiuni la o masina veche , pt ca oferta cu pret mic e foarte mare.

 

Nu prea e asa. Cand o sa o vanda el peste 4 ani, o va vinde mult mai usor daca are multe dotari decat daca e cheala si are 1 an in minus. E tocmai pe dos, nu stiu cate masini ai vandut tu, dar lumea cauta full la sh, nu da doi lei pe an si pe km.

Pretul de vanzare oricum o sa fie mic peste 4-5 ani, indiferent ca masina va fi din 2016 sau 2017. Dar cu dotari f multe vinzi mult mai repede un sh.

Link to comment
Share on other sites

Daca o vinde peste 4 ani poate vor avea inca ceva valoare dotarile - pt o masina de 5-6 ani. Peste 8, 9, 10 au din ce in ce mai putina valoare.

Ia gandeste-te cum cineva care vrea sa dea 6-7-8 mii pe o masina o sa fie dispus sa dea 1 mie pe telescoape EDC . Sau cum cineva e dispus sa dea 10 mii in loc de 6-7 mii cand piata de geme de masina cu 6 mii.

Retine ca am spus de masina de peste 8 ani. Si da, mi-am vandut destule masini la peste 8 ani - vreo 10 - cu mai multe sau mai putine optiuni . Stiu destul de bine cum se vand si cat se pierde , chiar daca multi isi fac iluzii ca o sa vanda mai bine cu optiuni. Nu se pune la masina vechi - pana pe la 4-5 ani conteaza, apoi din ce in ce mai putin.

Link to comment
Share on other sites

Daca o vinde peste 4 ani poate vor avea inca ceva valoare dotarile - pt o masina de 5-6 ani. Peste 8, 9, 10 au din ce in ce mai putina valoare.

Ia gandeste-te cum cineva care vrea sa dea 6-7-8 mii pe o masina o sa fie dispus sa dea 1 mie pe telescoape EDC . Sau cum cineva e dispus sa dea 10 mii in loc de 6-7 mii cand piata de geme de masina cu 6 mii.

Retine ca am spus de masina de peste 8 ani. Si da, mi-am vandut destule masini la peste 8 ani - vreo 10 - cu mai multe sau mai putine optiuni . Stiu destul de bine cum se vand si cat se pierde , chiar daca multi isi fac iluzii ca o sa vanda mai bine cu optiuni. Nu se pune la masina vechi - pana pe la 4-5 ani conteaza, apoi din ce in ce mai putin.

 

La fel cum nu conteaza nici ca e 1 an mai tanara. Dar iti zic eu ca decat 1 an mai tanara si cheala, tot o vinzi mai repede daca are o trapa, un pachet m etc. Ma rog, fiecare cu parerea lui.smile.png

Link to comment
Share on other sites

Cel mai mult conteaza sa ia o masina de care sa se bucure 4-5 ani sorcerer.png

 

Oricum devalorizarea masinii este cel mai mare cost al ei.

 

Dupa ce se va lamuri ce conteaza cel mai mult pentru el (kilometri putin sau dotari multe), isi va gasi masina potrivita.

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca inca nu stiu ce ar conta mai mult pentru mine dintre dotari si km putini.

E cumva o combinatie intre anul de fabricatie, nr de km putini si macar 70% dintre dotarile pe care le vreau.

Greu... :).

 

Oricum, am ajuns sa stiu foarte multe despre BMW si dotari in ultimele 2 saptamani, atat de multe, incat alegerea e si mai dificila acum. Stiti cum e... ignorance is bliss :))

 

Nu stiu daca e doar impresia mea, insa observ ca in Romania preturile sunt cel putin egale sau chiar mai mici decat in DE, aici luand in calcul si costurile de aducere etc.

In Germania oferta e mai mare, ce-i drept, cum e si logic.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca inca nu stiu ce ar conta mai mult pentru mine dintre dotari si km putini.

E cumva o combinatie intre anul de fabricatie, nr de km putini si macar 70% dintre dotarile pe care le vreau.

Greu... :).

 

Oricum, am ajuns sa stiu foarte multe despre BMW si dotari in ultimele 2 saptamani, atat de multe, incat alegerea e si mai dificila acum. Stiti cum e... ignorance is bliss :))

 

Nu stiu daca e doar impresia mea, insa observ ca in Romania preturile sunt cel putin egale sau chiar mai mici decat in DE, aici luand in calcul si costurile de aducere etc.

In Germania oferta e mai mare, ce-i drept, cum e si logic.

 

de multe ori iti pare similar pt ca difera KM , samsarica ia masina de 300k km cu mult sub pretul unei masini de 100k , ii acorda corectia necesara si voila ai masina la pretul de afara , diferenta sunt km reali.

E f bine ca nu te grabesti si afli mai multe despre marca ,optiuni , n-o sa regreti cand vei conduce o achizitie desteapta . va aparea si masina potrivita.

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca inca nu stiu ce ar conta mai mult pentru mine dintre dotari si km putini.

E cumva o combinatie intre anul de fabricatie, nr de km putini si macar 70% dintre dotarile pe care le vreau.

Greu... :).

 

Oricum, am ajuns sa stiu foarte multe despre BMW si dotari in ultimele 2 saptamani, atat de multe, incat alegerea e si mai dificila acum. Stiti cum e... ignorance is bliss :))

 

Nu stiu daca e doar impresia mea, insa observ ca in Romania preturile sunt cel putin egale sau chiar mai mici decat in DE, aici luand in calcul si costurile de aducere etc.

In Germania oferta e mai mare, ce-i drept, cum e si logic.

 

Asta nu iti place?

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266288064&categories=Limousine&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=SPORT_PACKAGE&features=SPORT_SEATS&hlt=LED_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=performance&makeModelVariant1.modelGroupId=21&maxMileage=80000&minFirstRegistrationDate=2015&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=b001f70b-0816-61b0-5a27-4939790514fd

Link to comment
Share on other sites

 

E frumoasa, da...

Dar cu tot cu aducerea ei sare de 30.000 lejer.

Si rusul asta a zis ca nu mai lasa din pret. Plus ca se vinde doar la pretul brut. Deci, dac-o iau prin firma respectiva, la pretul ala trebuie sa se mai adauge 19% si deja sare intr-un pret mult prea mare.

Link to comment
Share on other sites

de multe ori iti pare similar pt ca difera KM , samsarica ia masina de 300k km cu mult sub pretul unei masini de 100k , ii acorda corectia necesara si voila ai masina la pretul de afara , diferenta sunt km reali.

E f bine ca nu te grabesti si afli mai multe despre marca ,optiuni , n-o sa regreti cand vei conduce o achizitie desteapta . va aparea si masina potrivita.

 

La masinile mai noi de 2-3 ani, samsarica le ia fara tva, de aia si preturile bune fata de ce vezi in Germania. Nu da nimeni 200 de mii de km inapoi la masina de 2-3 ani vechime mai ales ca poti verifica si istoricul la majoritatea.

E plin si de masini supraevaluate pe la noi, de pasionati cum s-ar zice.:))

Link to comment
Share on other sites

mai exista o speta periculoasa

- samsarul ia o masina cu dauna (licitatii, parc auto, etc) - in istoricul BMW nu apare dauna, iar km sunt cei reali

- daca masina nu are casco la acel moment, nu se vad info nici la asiguratori

- samsarul repara masina in cine stie ce service, cu piese din dezmembrari si istoricul pare impecabil, chiar si la verificare la reprezenta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai exista o speta periculoasa

- samsarul ia o masina cu dauna (licitatii, parc auto, etc) - in istoricul BMW nu apare dauna, iar km sunt cei reali

- daca masina nu are casco la acel moment, nu se vad info nici la asiguratori

- samsarul repara masina in cine stie ce service, cu piese din dezmembrari si istoricul pare impecabil, chiar si la verificare la reprezenta

 

Daca e luata de la licitatie, poti foarte bine sa ceri sa iti arate masina pe site. Acolo totul e transparent si vezi daca a fost avariata.

Link to comment
Share on other sites

Am o cunostinta care a facut un accident de curand cu un F30, acesta a fost declarat dauna totala.

Proprietarul a vandut "epava" catre un nene, acest nene dupa nici 1 luna a reparat masina si a scos-o la vanzare ca fiind accident free. Nu stiu care-i procesul, nu cred ca bazaele de date BMW capteaza informatiile de la asiguratori si chiar daca ar faceo nu cred ca s-ar actualiza intr-un timp atat de scurt.

Pentru a te asigura ca masina este curata, trebuie sa platesti istoricul atat la bmw cat si la cineva din domeniul asigurator (acestea avand baze de date comune world wide)

Link to comment
Share on other sites

 

 

masina e de USA

 

S693A Vorbereitung BMW Satellitenradio

S697A Area-Code 1 fĂźr DVD

Link to comment
Share on other sites

Am o cunostinta care a facut un accident de curand cu un F30, acesta a fost declarat dauna totala.

Proprietarul a vandut "epava" catre un nene, acest nene dupa nici 1 luna a reparat masina si a scos-o la vanzare ca fiind accident free. Nu stiu care-i procesul, nu cred ca bazaele de date BMW capteaza informatiile de la asiguratori si chiar daca ar faceo nu cred ca s-ar actualiza intr-un timp atat de scurt.

Pentru a te asigura ca masina este curata, trebuie sa platesti istoricul atat la bmw cat si la cineva din domeniul asigurator (acestea avand baze de date comune world wide)

Legislatia este deficitara si neadaptata in Romania: ar trebui luat exemplul altor state,unde dupa un accident masina este inspectata de un expert evaluator independent (care nu se manjeste la cateva sute de euro ca isi pierde licenta), daca autoturismul este evaluat ca dauna totala, se inscrie acest lucru pe talon/carte de identitate, seria vehiculului se introduce intr-o baza de date, iar vehiculul poate fi doar radiat si valorificat ca si piese de schimb. Iar aceasta practica ar trebui extinsa la nivel UE, nu cred ca ar trebui foarte multa tehnologie, si uite cum s-ar elimina niste vehicule ce pun in pericol participantii la trafic, plus ca cei ce repara/comercializeaza asemenea vehicule nu efectueaza reparatii/vanzare oficial, prin firme, deci realizeaza venituri neimpozitate, fapt pentru care pierde toata societatea

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai exista o speta periculoasa

- samsarul ia o masina cu dauna (licitatii, parc auto, etc) - in istoricul BMW nu apare dauna, iar km sunt cei reali

- daca masina nu are casco la acel moment, nu se vad info nici la asiguratori

- samsarul repara masina in cine stie ce service, cu piese din dezmembrari si istoricul pare impecabil, chiar si la verificare la reprezenta

De unde ia el piese din dezmembrari la o masina de, sa zicem , un an?

Link to comment
Share on other sites

Da, asa e, parca e mai scurta :)

 

Intre timp, am gasit un Seria 3, care e destul de dotat. Din nou, e 320d. Motoarele 328 si 330 sunt destul de rare, observ.

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GvWUm.html

 

Ca idee, 22000 net ar fi un pret corect?

 

multumesc

 

Revenind la cutii, azi am facut testdrive cu Seria 430i cutie Steptronic Sport si 430d cutie Steptronic standard.

La cea sport e mai fun, parca te baga o idee mai bine in scaun, sau poate e doar placebo, nu stiu.

La cea standard, parca schimbul e si mai lin, si asta e placut.

 

Stickurile difera f putin.

Cel sport arata parca mai bine, insa ma enerveaza ca are in jurul lui, jos la baza, manson din material moale, un fel de piele. Acolo se poate strange mizerie ma gandesc.

Cel standard are o platforma plata din material tare, cred ca plastic.

Parca prefer sa fie ceva tare decat "pielea" aia. E mai elegant.

 

Iar padelele sunt cam useless... Adica nu ma vad folosindu-le decat poate 2-3 zile la inceput

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

mai exista o speta periculoasa

- samsarul ia o masina cu dauna (licitatii, parc auto, etc) - in istoricul BMW nu apare dauna, iar km sunt cei reali

- daca masina nu are casco la acel moment, nu se vad info nici la asiguratori

- samsarul repara masina in cine stie ce service, cu piese din dezmembrari si istoricul pare impecabil, chiar si la verificare la reprezenta

 

Nici nu m-ar mira sa nu fie altfel la masina de mai sus. Cere VIN-ul, verifica si nu mare sa-ti fie supriza :rolleyes:

Vad ca e cu L838A National version Canada, cel mai probabil e un salvage.

Link to comment
Share on other sites

De unde ia el piese din dezmembrari la o masina de, sa zicem , un an?

 

din polonia sau lituania - au o adevarat industrie pt dezmembrare masini (cele mai multe din accidente, dar destul si din furturi);

ex. pe allegro.pl poti gasi aproape orice piesa de bmw.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pare ca devine din ce in ce mai greu sa gasesc ceva. Fie ca vorbim de Seria 4 sau 3, o masina cu dotari misto, sare de 27000 binisor, ba chiar peste 30.000 in cazul Seriei 4.

In Romania, in afara de persoane fizice, la reprezentate sau firme diverse care se cred mari dealeri, de ex, un Seria 3 din 2017 cu M pack si navi pro etc ajunge pe la 31.000. Mi se pare enorm.

 

Mai sunt persoane fizice care vand la preturi putin mai bune, dar nu stiu cum sunt procedurile de achizitie de la PF. Am auzit ca poti lua diverse tepe, mai ales daca e unul care a adus-o sa o vanda aici.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.