Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Diverse probleme E46


DanE46

Recommended Posts

Salut tuturor, ma prezint la dvs. cu cateva probleme pe care le-am intampinat la E46-le achizitionat acum cateva luni. Fiind prima masina si ne prea avand experienta, am decis sa apelez la voi pentru niste sfaturi.

 

Mai intai o sa va ofer cateva detalii despre masina:

 

BMW Seria 3, 318i motorul 2.0 benzina in 4 cilindri de 143 cai putere. Anul fabricatiei 2002.

 

O scurta istorie: Nici bine n-am cumparat-o ca la cateva zile, mi-a picat ambreiajul pe care l-am schimbat, m-a costat in jurul sumei de 1300 lei.

Apoi, la rece se auzea un scartait identificat (rola de accesorii) pe care am schimbat-o, insa inca se mai aude scartaitul foarte putin, probabil de la celelate.

De la schimbatul rolei am dat in alte probleme si anume, in momentul in care am schimbat-o si am pornit masina, turometrul scadea turatiile foarte mult, de parca nu avea putere si apoi murea motorul, la a doua cheie nu mai avea nicio problema, ceea ce m-a facut sa cred ca nu e bine intainsa cureaua sau rola nu e buna.

- Normal ar fi trebuit sa urce RPM-urile la 1200 sau mai mult si sa cada la 1000, 700-800 daca e motorul cald. Insa acesta urca la 900 si scade la 600 eventual moare motorul. Acest lucru nu mi s-a intamplat des, mi s-a intamplat imediat dupa ce am schimbat rola si acum a inceput sa mi se intemple la fiecare pornire.

 

O alta "problema" ar fi ca in treapta a doua, simt o rezistenta si cateodata un sunet de fier cand schimb, iar cand masina este in viteza, schimbatorul mi se pare ca are un fel de "joc", aduca mai poate fi miscat, parca nu sta bine in viteza.

 

Alta problema pe care am intampinat-o, magazia de cd-uri din spatele masinii nu mai citeste CD-uri, insa pe Radio si modulator navigatia standard cu care vine masina din fabrica functioneaza.

Inca o problema si cred ca ultima, senzorul de temperatura exterioara, pe care l-am schimbat (100 lei) cu unul nou, imi indica, ca si cel vechi (temperatura -40 si imediat dupa +50) astfel se aude bipaitul acela care anunta ca diferenta dintre -3 si +3 a fost atinsa si nu mai este polei sau zapada pe drum. Am observat ca pot sa deconectez bateria cateva minute si apoi s-o repornesc sa resetez, insa tot nu arata temperatura bine si apoi isi reia 'rutina'.

Va multumesc mult ca ati stat sa-mi cititi romanul si de asemenea va multumesc anticipat pentru ajutor :) O zi/seara buna va doresc si drumuri bune fara probleme la masinile dvs!

Edited by DanE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.